Herra Jaakko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa
Kyllä nyt vituttaa kuin pienehköä oravaista. Sanotaanko näin että tämän voi unohtaa kun huomenna ottaa voiton.
Ennen tuota vaihetta tekeminen oli aika laadukkaan oloista. Sen jälkeen se on ollut hyvää vain silloin tällöin.Kiiskisen lähdön ja Grmanin loukkaantumisen jälkeen on tullut vain kaksi voittoa.
Et sitten laske Zabon kahden vuoden diiliä, Ramun yhden vuoden sopimusta tai Kiiskisen tuurauskeikkaa rukousvastauksiksi?! Olen tosin itse uskonasioissa diletantti, joten en osaa arvioida minkä tasoisen vahvistuksen hankkiminen voitaisiin tulkita rukousvahvistukseksi, tai millaisen suorituksen pohjalta voitaisiin esittää Tuomenoksan kanonimisoimista pyhimykseksi.Me rukoillaan kädet ristissä että saatais edes joku meille vahvistukseks.
Täysin samat fiilikset. Ilman näitä yllätysmestareita, joita tosin on ollut viime vuosina aika harvoin, tuntuisi todella toivottomalta.Joka vuosi vituttaa tämä, että massiseurat ostaa Villeleskisiä yms Michael Keräsiä kesken kauden. Me rukoillaan kädet ristissä että saatais edes joku meille vahvistukseks.
Et sitten laske Zabon kahden vuoden diiliä, Ramun yhden vuoden sopimusta tai Kiiskisen tuurauskeikkaa rukousvastauksiksi?! Olen tosin itse uskonasioissa diletantti, joten en osaa arvioida minkä tasoisen vahvistuksen hankkiminen voitaisiin tulkita rukousvahvistukseksi, tai millaisen suorituksen pohjalta voitaisiin esittää Tuomenoksan kanonimisoimista pyhimykseksi.
Amen!Laitan kynttilän ikkunalle ja kohotan katseeni yötaivaalle ja toivon, että McIntyre tai joku samanmoinen julkastais lähitulevaisuudessa..
Kyllähän se lähes lottovoittoon verrattava tapahtuma lopulta olisi, muttei ihan mahdoton. Kiitos Pennasen ja HPK:n viime kauden myös muut jengit voivat säilyttää fantasiagalleriassaan unelman liigavoitosta. Mutta kuten totesit, kaiken täytyy lopulta osua nappiin ja tuurien on oltava kohillaan. Ei kuitenkaan lopeteta unelmointia, vaikkei Kivi ja Pennanen koskaan valmentaisikaan SaiPaa.Täysin samat fiilikset. Ilman näitä yllätysmestareita, joita tosin on ollut viime vuosina aika harvoin, tuntuisi todella toivottomalta.
Ainut mahdollisuus keltamustilla, punamustilla, viikingeillä ja vaikka Kouvolallakin, on joukkueen todella hyvä maalivahti, tehokas erikoistilanne-pelaaminen, yhtenäinen pelisuunnitelma, mylvivä kotiyleisö ja sattumien summa.
Mitä vaatii, jotta SaiPa voittaisi Kärpät, Tapparan tai IFKn neljä kertaa seitsemästä keväällä?
Tiukka tappio vitutti. Sitten kotiin kävellessä valkoisella Volvolla ajanut kyrpä rupesi vituttamaan tappiotakin enemmän. Kiitos kuraisista housuista. Ehkä häntäkin vitutti juuri siinä lammikon kohdalla.
Joo aina kun luulet nähneeksi kaiken niin vielä paskempaa on luvassa. Vittu.On tää kyllä merkillinen (paska) joukkue. Noh tätä samaa ens kausikin :)
On tää kyllä merkillinen (paska) joukkue. Noh tätä samaa ens kausikin :)