Vitutusketju

  • 1 188 899
  • 6 628

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mua vituttaa tää itkeminen täällä jatkoajassa tästä "paitsiosta". Olihan tuo viivan yli, mutta kaikkihan tilanteen pelasivat loppuun, ja maali nyt vaan sattui tulemaan tuon tilanteen jälkeen ja siitä jaksaa Virta nyt repostella ja vyöryttää syitä tuomareiden suuntaan. Paljon pahempia virheitä on aiemmin vihelletty tai siis jätetty viheltämättä KalPan hyväksi, mm. Kapasen 0-2 maali kolmannessa HPK-pelissä oli sarjan kulminaatiopiste, jossa toinen KalPalainen hieman avitti joutumistaan Lassilan päälle, ennekuin maali syntyi. No, nyt kun on mennyt välillä näin päin, niin karmea meteli, joka lehdessä kirjoitetaan ja Virta pitää tunteet pinnassa marttyyripuheita televisiossa. HPK:n olisi pitänyt nousta tuosta vääryydestä jo tuossa pelissä, jotta ottelusarja olisi saanut erilaisen kuvan. Nyt Virran ja joukkueen on kanavoitava vitutuksensa oikeisiin asioihin, että sarja ei ratkea jo huomenna, niin häviävältä valmentajalta jo näytti. Näistä vitutuksista vaan pitää päästä ylös oikealla tavalla, siinä homman jujutsu.
 

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Habs, D Team + Maajoukkue
Kaverit hei

Voin omasta puolestani tehdä tunnustuksen (vaikkei se ketään kiinnosta). JYP pärjäsi 90-luvun alussa ihan ok, mutta meilläkin oli peikko. Se peikko oli HP vitunK. Saatananmoisia rottailijoita, joku Kyy pahimpana. Kannattajat vielä äärettömän epäsympaattisia, läskejä, pahanhajuisia ja rumia. Ja aina, aina kun piti HyiPK voittaa, me hävittiin. Vielä jalosen aikanakin viduddi.

En voi muuta sanoa, kuin että sota on kesken ja jos (ja omasta puolestani tietysti toivon tätä) JYP menee jatkoon, niin tämä on aaltoliikettä. Tänä vuonna HPK on ollut aika HMV. Kiitoksia Buddhalle :). Näin tulee käymään tässäkin tapauksessa, aikanaan. Teillä on rakenteilla ihan oma SM-liigan Detroit, mutta se työ nyt on vielä kesken. Ainakaan kumpikaan joukkue ei ole SM-liigan Toronto, se löytyy vähän etelämpää :).

Ai niin, vituttaa nuo tuomarit. Sinkku olis kuitenkin alistanut teitä jatkoajalla, helvettiäkö ne hukkas sen pillin.
 

pleijjeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suosikkijoukkue
Mua vituttaa tää itkeminen täällä jatkoajassa...

Lisätään tähän vitutukseen se, ettei ulkona lämpötila ole noussut tarpeeksi korkealle, jotta hämeenlinnalaiset pääsisivät tietokoneen äärestä tekemään hiekkakakkuja rannalle;) Ei jaksa enää lukea tuota itkemistä, siitä kuinka Kerho hävisi "ennakkoon helpoimmalle vastustajalle" jo puolivälierissä!
 

Anzzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa,
No ilmankos Saipa jäikin sinne häntäpäähän, on siellä varsinainen puusilmä linjatuomari ollut sitten koko kauden!!
 

ilman sukkia

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Olisi ollut edes sen verran miestä Tukiassa että olisi pitänyt mielipiteensä kun sen kerran parhaaksi näki livetilanteesta! Auttaapa paljon kertoa lehdistötilaisuudessa että sori, väärin meni! Kannan täyden vastuun tapahtuneesta. Otteluvalvoja Niemisenkin kommentti "millin yli" on kyllä puhdasta vittuilua. Ymmärtäisin jotenkin jos tilanteessa olisi vähänkään epäselvää. Miten tuollainen kaveri voi viheltää paitsion, siinä pitää kuitenkin vahtia kiekkoa ja pelaajia yhtäaikaa. Nyt oli suora näköyhteys kiekkoon, ja suhteellisen hidas pelitilanne. Ossoopa vituttaa, no on kai tässä siitä edestä vääryyttä koettu.
 

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Auttaapa paljon kertoa lehdistötilaisuudessa että sori, väärin meni! Kannan täyden vastuun tapahtuneestaJust näin.
Kiinnostaisi tosiaan tietää miten Tukia kantaa vastuunsa? Jättää KalPa-paitsion viheltämättä vai lopettaa tuomaroinnin?
Otteluvalvoja Niemisenkin kommentti "millin yli" on kyllä puhdasta vittuilua.
Mitäköhän otteluvalvojakin luuli saavuttavansa tällä vähättelyllä? Virhe on virhe on virhe. Ihan sama on kyse milli- vai kilometristä.

Kannan korteni kekoon kertomalla, että itseänikin vituttaa tuo maali aivan suunnattomasti.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo

Franchi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, ACF Fiorentina
Varmaan näin:

http://www.hs.fi/urheilu/jaakiekko/...annut+linjatuomari+hyllytettiin/1135244897445

Omasta mielestäni täysin kohtuutonta, mutta Järvelä päättää.
Vuosia ja taas vuosia on odotettu, että erotuomarijohtaja Arto I. Järvelä ottaisi ylipäänsä mitään kantaa ajoittain täysin laaduttomaan tuomaritoimintaan. Tom Laaksonen, Tuomas Pöyhönen ja kumppanit. Illasta toiseen käsittämättömiä jäähyjä, joista yv-maaleja; turhia vihellyksiä, joista seurauksena hylättyjä maaleja. Seurauksia näistä? Ei mitään. Hyllytyksiä? Ei todellakaan. Tarvittiin yksi n. senttimetrin virhe linjatuomarilta (toki selkeä virhe, josta iso seuraus), ennenkuin Järvelä rohkeni tulla esiin, ottaa kantaa ja "tuomita" julkisesti virheentekijän. Mahtavaa siviilirohkeutta ja johtajuutta!

Toki, noudattaa SM-Liigan (kurinpito)linjaa, jossa tekoa tärkeämpi on sen seuraus ja eritoten sen julkitulo mediassa.
 

stigers

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Suomi
Kyllähän se paitsiomaali vituttaa...., mutta ei voi syyttää tuomaria... Oli niin pienestä kiinni... Enempi vituttaa tuo ylivoima. Niistä maalia, niin oltaisiin jatkossa 4-0... Mutta tästä noustaan... JyPpi hävii kolme seuraavaa, niin ei vituta enää yhtään...

Terveisin Staigers from kaukaa Kuopiosta, jolle ei enää löydy koskaan lippuja Kuopiosta, joka on käynyt peleissä vuodesta -91... Njih!!!
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Aina sama laulu

Vituttaa, että homma on kaatumassa samaan asiaan kuin aina ennenkin: kulmissa pyörimiseen, pikkunättiin neppailuun ja pään hakkaamiseen keskialueen ja/tai maalintekosektorin maila- ja lihaviidakkoon (jota Jyppi kyllä kiitettävästi ylläpitää). Olisi myös kiva, jos ylivoimalla osaisi joku muukin pakki tehdä viivalla jotain kuin Mika Strömberg (lähes 40 v, peliaika 27 min/matsi).
Vitutuksen maksimoi Tuomas Grönman. Miksi vitussa kommentaattoriksi otetaan ihminen, jonka puheesta ei saa selvää?
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tämä on varmaan väärin. Nimittäin tulla vitutusketjuun kertomaan, ettei vituta yhtään.


Hieno kausi, nousu kunnon rytinällä heittopussista taistelemaan ihan tosissaan mitaleista. Siinä ei paljoa välierätappio paina. Se, jota vielä tänään ihan todella eilinen tappio vituttaa, on kyllä unohtanut mistä asetelmista kauteen lähdettiin. Ei siitä niin kauaa ole kun oltiin vielä Suomi-Sarjassa...
 

Kilvenkantaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Samoilla linjoilla Zorban kanssa. Tippuminen finaaleista otti kyseisellä hetkellä aika koville, mutta se johtui vain siitä, että häviäminen yleensäkin on ikävää. Kyllä siinä piti huulta purra kun katsoi JYP pelaajien riemua. Mutta asiat täytyy laittaa oikeisiin mittasuhteisiin. KalPa teki parhaansa käytettävässä olleella materiaalilla, enkä itse ainakaan ole pettynyt joukkueen esityksiin. Vain 2/14 joukkueesta pelaa kauden päätteeksi finaalissa, joten aika hyvä suoritus se pronssipelikin on.

Jos tässä nyt joku vielä vituttaa (ja tähän alla olevaan ei tarvitse kenenkään tarttua) niin kyllähän me tosiaan myytiin ne maalit JYPille halvalla, oikeastaan annettiin ilmaiseksi. Ja onhan se paitsion katsominen toki erittäin vaikeaa, kun linjurilla on niin paljon muutakin tehtävää...

Mutta pahin on ohi, pronssipeliä odotellessa. Toivotaan, ettei sen pelin jälkeen tarvitse kirjoitella tänne...
 

kisskiss

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ainoa asia, mikä minua vituttaa, on tämä kokoonpanouudistus. Mutta sekään ei ole KalPan vika. Harmi vaan, että pelipaikat vähenee. Ilman loukkaantumisia esimerkiksi Hirvosen Pasilla taitaa olla aika tuskainen tie kokoonpanoon.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ainoa asia, mikä minua vituttaa, on tämä kokoonpanouudistus. Mutta sekään ei ole KalPan vika. Harmi vaan, että pelipaikat vähenee. Ilman loukkaantumisia esimerkiksi Hirvosen Pasilla taitaa olla aika tuskainen tie kokoonpanoon.

Sama juilii täälläkin. Tänäänkin Strömbergin kympin aikana piti pelata 5 pakilla, koska nyt haetaan liigajoukkueille "säästöjä". Kova on tie Hirvosella kokoonpanoon ja niin sen pitääkin olla, kun SM-Liiga on täysin väärä taso Hirvoselle vielä. Toivottavasti Mestis-keikka tekee hyvää miesten peleihin totutteluun ja korjaamaan valtaisia puutteita, mitä nuorella miehellä vielä on liigatasolle. Odotellaan raportteja ja kuulumisia miten hänellä lähtee sujumaan Joensuussa.
 

mullikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
V***ttaa tuo Virran itkeminen yleisön suuntaan! Eiköhän jokainen lippunsa ostanu saa osoittaa tunteensa miten haluaa. Eilen yv oli sellaista perseilyä, että muutama vihellys oli ihan paikallaan. Kaikkien ei tarvitse olla "onpa aina mukavaa" kerhossa mukana, mutta silti voi kannustaa ja kantaa KalPan paitaa ylpeenä. Itse oon käyny hallilla 80-luvun alusta asti KANNUSTAMASSA, mutta kuulun siihen joukkoon, joka uskaltaa myös kritisoida omia, sehän on pelissä mukana elämistä. Eiköhän tuota omille viheltämistä tapahdu "joskus" mualimallakin?
 

Kalikankosto

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
V***ttaa tuo Virran itkeminen yleisön suuntaan! Eiköhän jokainen lippunsa ostanu saa osoittaa tunteensa miten haluaa. Eilen yv oli sellaista perseilyä, että muutama vihellys oli ihan paikallaan. Kaikkien ei tarvitse olla "onpa aina mukavaa" kerhossa mukana, mutta silti voi kannustaa ja kantaa KalPan paitaa ylpeenä. Itse oon käyny hallilla 80-luvun alusta asti KANNUSTAMASSA, mutta kuulun siihen joukkoon, joka uskaltaa myös kritisoida omia, sehän on pelissä mukana elämistä. Eiköhän tuota omille viheltämistä tapahdu "joskus" mualimallakin?

Minua taas ei vituta Virran kommentti yhtään. Eikä oikeastaan vituta mikään mukaan... Miksiköhän edes kirjoitan tänne.

No taisteluilme oli eilen hyvä niin koti- kuin vierasjoukkueella. peli oli jännittävä ihan loppuun asti niinkuin tuonne ottelukeskustelun puolelle kirjoitin. Eilen ei vaan uponnut, mutta kyllä se alkaa kohta uppoomaan. Ylivoima oli eilen surkeaa katsottavaa, mutta sekin kyllä korjaantuu satavarmasti.

Jokainen saa vihellellä ihan mille haluaa, mutta hienon pelin jälkeen jokainen voi miettiä, että onko siinä mitään mieltä. Ennemmin kättä yhteen ja kannustusta!

Tietenkään kaikki viheltelijät ei tajua pelin hienoa tasoa, eikä mitään muutakaan pelistä kuin tuloksen taululta. Se ei ole ainakaan Virran vika.

Nyt iteasiassa alko vituttamaan tuo itkeminen joidenkin harvalukuisten fanejen toimesta niin ihan oikeaan ketjuun kirjoitin. Hävetkää!

Musta verkosto ainakin huuti TAISTELU JATKUU huutoa... Siitä pinnat heille.
 

Kilvenkantaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Musta verkosto ainakin huuti TAISTELU JATKUU huutoa... Siitä pinnat heille.

Mulle tulee tosta huudosta aina jotenkin melankolinen fiilis, vähän niin kuin että "perkele tehkää nyt äkkiä se maali tai muuten tää peli oli tässä".

Itseäni kyllä vitutti/vituttaa se porukka joka eilen pelissä vihelsi omilleen. KalPa ja Lukko tarjosivat aivan loistavaa viihdettä ja mitä tekee muutamat valopäät? Menee yli mun ymmärryksen. Tietysti jos ei osaa ajatella asiaa yhtään sen laajemmin kuin tasan sen maalisarakkeen verran, niin voihan se olla vaikeaa ymmärtää, mitä muita elementtejä jääkiekkossa on.
 

A.P.Järvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Jyväskylän Lohi
Itseäni kyllä vitutti/vituttaa se porukka joka eilen pelissä vihelsi omilleen. KalPa ja Lukko tarjosivat aivan loistavaa viihdettä ja mitä tekee muutamat valopäät? Menee yli mun ymmärryksen. Tietysti jos ei osaa ajatella asiaa yhtään sen laajemmin kuin tasan sen maalisarakkeen verran, niin voihan se olla vaikeaa ymmärtää, mitä muita elementtejä jääkiekkossa on.

Kaikilla on toki oikeus ärsyyntyä, mutta itse hieman ihmettelen tätä, miten "kokonaisvaltaiseksi" asiaksi tämä viheltäminen tai oikeus viheltää omille on tehty. Annan kaiken kunnian KalPan hienoille esityksille viimeisen vajaan kahden vuoden ajalta, mutta mielestäni jokainen ottelu on yksittäistapahtuma, eikä niissä voi tai tarvitse ajatella joka tilanteessa sitä, että viime vuonna voitettiin mitali. Jos kahden miehen ylivoima toimii noin heikosti, niin ymmärrän hyvin, jos joku siellä vähän viheltelee. Sitä en taas ymmärrä, jos seuran taholta kulutetaan energiaa moisen melko turhahkon yksityiskohdan miettimiseen. Satunnainen viheltely on kuuluu jääkiekko-otteluun - oli edellinen kausi mennyt sitten miten tahansa.

Niin, ja mainittakoon, että itse en osaa viheltää.
 

Kilvenkantaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kaikilla on toki oikeus ärsyyntyä, mutta itse hieman ihmettelen tätä, miten "kokonaisvaltaiseksi" asiaksi tämä viheltäminen tai oikeus viheltää omille on tehty. Annan kaiken kunnian KalPan hienoille esityksille viimeisen vajaan kahden vuoden ajalta, mutta mielestäni jokainen ottelu on yksittäistapahtuma, eikä niissä voi tai tarvitse ajatella joka tilanteessa sitä, että viime vuonna voitettiin mitali. Jos kahden miehen ylivoima toimii noin heikosti, niin ymmärrän hyvin, jos joku siellä vähän viheltelee. Sitä en taas ymmärrä, jos seuran taholta kulutetaan energiaa moisen melko turhahkon yksityiskohdan miettimiseen. Satunnainen viheltely on kuuluu jääkiekko-otteluun - oli edellinen kausi mennyt sitten miten tahansa.

Lähinnä tarkoitin sitä, että kun peli kuitenkin ainakin omasta näkökulmastani oli KalPankin osalta ihan hyvää tai ainakin viihdyttävää (mistäs minä tietysti tiedän jos se todellisuudessa oli hirveää paskaa) lukuunottamatta tehotonta yv:tä ja sitä, ettei maaleja saatu aikaiseksi, niin viheltely tuntui jotenkin törkeältä. En vieläkään suostu näkemään eilisessä pelissä tarpeeksi hyvää syytä viheltämiselle. Omaan kannatusfilosofiaan ei kyllä ylipäänsäkään kuulu omien mollaaminen, sen mä jätän suosiolla muille.

Eikä tietenkään pidä niellä mitä tahansa vaikka vain siksi, että edellisessä pelissä olisi pöllytetty vastustajaa 10-0, ei tietenkään. Ei menneillä ole mitään väliä silloin kun ollaan hallissa keskellä kiivasta kamppailua. Se vain oli eilen jotenkin niin outoa, että kun ensin kaikki 4500 katsojaa buuaa tuomareille ja kannustaa omiaan, niin sitten kun sitä tasotusta ei kuulu, käännetäänkin takkia. No, se on sitä savolaisuutta oikein kieroimmillaan.

Nyt kun tätä kirjoitin niin alkoi ylipäänsä vituttaa tää savolainen-mentaliteetti, että ensin ollaan niin ylpeitä ja niin henkeen ja vereen KalPan puolesta, mutta muutama tappio ja halli huutaa taas tyhjää.

Tai ehkä mulla on vaan ollu keskimääräistä vaikeampi päivä...
 

Silkkiuikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lentävä Kalakukko
Sitä en taas ymmärrä, jos seuran taholta kulutetaan energiaa moisen melko turhahkon yksityiskohdan miettimiseen.

Minä ymmärrän. Virta on valmentajana vielä nuori ja ilmiselvästi häntä kiinnostaa tietää, mitä ympäristö ajattelee hänen ja joukkueensa touhuista. En usko hänen kuluttavan siihen kovinkaan paljon energiaa, mutta arvon ystävät; lukekaapa oheinen blogi http://www.kalpa-hockey.fi/sitenews/view/-/ngid/1/nid/646 kirjoittajana Peksi. Minusta hän argumentoi omia ajatuksiaan hienosti. Tuon blogin sisältöön on pakko yhtyä. Myös on sanottava, että Virta osaa kirjoittaa aika jouheasti ja selkeästi omia ajatuksiaan "paperille"

Se on ainakin selvä nyt, että Virta lukee jatkista!
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Vituttaa!
Näemmä kolmas tappio putkeen on tulossa. 4-0 kuokkaan ekassa erässä Nokan enkeleiltä.

Mikä mättää?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös