Vittuku ahistaa ja vituttaa
Hokia tää vain on.
Vittuku ahistaa ja vituttaa
Mua vituttaa tää itkeminen täällä jatkoajassa...
Jos yhtään auttaa, niin Tukia on joka ikisessä SaiPan kotipelissä linjalla. Tekee joka ikisessä pelissä aina noita paitsiovihellyksiä puoleen jos toiseen(oli paitsio, ei ollut paitsio).Vittuku ahistaa ja vituttaa
Kiinnostaisi tosiaan tietää miten Tukia kantaa vastuunsa? Jättää KalPa-paitsion viheltämättä vai lopettaa tuomaroinnin?Auttaapa paljon kertoa lehdistötilaisuudessa että sori, väärin meni! Kannan täyden vastuun tapahtuneestaJust näin.
Mitäköhän otteluvalvojakin luuli saavuttavansa tällä vähättelyllä? Virhe on virhe on virhe. Ihan sama on kyse milli- vai kilometristä.Otteluvalvoja Niemisenkin kommentti "millin yli" on kyllä puhdasta vittuilua.
Kiinnostaisi tosiaan tietää miten Tukia kantaa vastuunsa?
Vuosia ja taas vuosia on odotettu, että erotuomarijohtaja Arto I. Järvelä ottaisi ylipäänsä mitään kantaa ajoittain täysin laaduttomaan tuomaritoimintaan. Tom Laaksonen, Tuomas Pöyhönen ja kumppanit. Illasta toiseen käsittämättömiä jäähyjä, joista yv-maaleja; turhia vihellyksiä, joista seurauksena hylättyjä maaleja. Seurauksia näistä? Ei mitään. Hyllytyksiä? Ei todellakaan. Tarvittiin yksi n. senttimetrin virhe linjatuomarilta (toki selkeä virhe, josta iso seuraus), ennenkuin Järvelä rohkeni tulla esiin, ottaa kantaa ja "tuomita" julkisesti virheentekijän. Mahtavaa siviilirohkeutta ja johtajuutta!Varmaan näin:
http://www.hs.fi/urheilu/jaakiekko/...annut+linjatuomari+hyllytettiin/1135244897445
Omasta mielestäni täysin kohtuutonta, mutta Järvelä päättää.
Vituttaa kun ei pääse oikein kunnolla avautumaan ja haukkumaan mitään tai ketään. Tähänkö on tultu Kalisforniassa?
Ainoa asia, mikä minua vituttaa, on tämä kokoonpanouudistus. Mutta sekään ei ole KalPan vika. Harmi vaan, että pelipaikat vähenee. Ilman loukkaantumisia esimerkiksi Hirvosen Pasilla taitaa olla aika tuskainen tie kokoonpanoon.
V***ttaa tuo Virran itkeminen yleisön suuntaan! Eiköhän jokainen lippunsa ostanu saa osoittaa tunteensa miten haluaa. Eilen yv oli sellaista perseilyä, että muutama vihellys oli ihan paikallaan. Kaikkien ei tarvitse olla "onpa aina mukavaa" kerhossa mukana, mutta silti voi kannustaa ja kantaa KalPan paitaa ylpeenä. Itse oon käyny hallilla 80-luvun alusta asti KANNUSTAMASSA, mutta kuulun siihen joukkoon, joka uskaltaa myös kritisoida omia, sehän on pelissä mukana elämistä. Eiköhän tuota omille viheltämistä tapahdu "joskus" mualimallakin?
Musta verkosto ainakin huuti TAISTELU JATKUU huutoa... Siitä pinnat heille.
Itseäni kyllä vitutti/vituttaa se porukka joka eilen pelissä vihelsi omilleen. KalPa ja Lukko tarjosivat aivan loistavaa viihdettä ja mitä tekee muutamat valopäät? Menee yli mun ymmärryksen. Tietysti jos ei osaa ajatella asiaa yhtään sen laajemmin kuin tasan sen maalisarakkeen verran, niin voihan se olla vaikeaa ymmärtää, mitä muita elementtejä jääkiekkossa on.
Kaikilla on toki oikeus ärsyyntyä, mutta itse hieman ihmettelen tätä, miten "kokonaisvaltaiseksi" asiaksi tämä viheltäminen tai oikeus viheltää omille on tehty. Annan kaiken kunnian KalPan hienoille esityksille viimeisen vajaan kahden vuoden ajalta, mutta mielestäni jokainen ottelu on yksittäistapahtuma, eikä niissä voi tai tarvitse ajatella joka tilanteessa sitä, että viime vuonna voitettiin mitali. Jos kahden miehen ylivoima toimii noin heikosti, niin ymmärrän hyvin, jos joku siellä vähän viheltelee. Sitä en taas ymmärrä, jos seuran taholta kulutetaan energiaa moisen melko turhahkon yksityiskohdan miettimiseen. Satunnainen viheltely on kuuluu jääkiekko-otteluun - oli edellinen kausi mennyt sitten miten tahansa.
Sitä en taas ymmärrä, jos seuran taholta kulutetaan energiaa moisen melko turhahkon yksityiskohdan miettimiseen.