Vitutusketju

• 1 308 963
  • 7 538

Filimonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Nurmeksen Sepot
Kyllä ei jumalauta tuo iivari kehity koskaan tosissaan otettavaks liigapakiksi.
Saattaahan se joskus kehittyä, mutta onko se KalPan tehtävä? Mielestäni ei, koska kehityttyään nostaisi kuitenkin kytkintä Tapparaan.

Kultaranne#27

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS
Ehkä hänen "annetaan kasvaa" ei voi tietää sitä, että mikä on todellisuus. Mielestäni Okanya olisi jo tällä kaudella voinut kokeilla ylemmissä kentissä esim Mäenpään tai Simontaipaleen heikoimmilla hetkillä. No Pete ilmeisesti haluaa tuon nelosen pitää kasassa vaikka henki menisi. Onko Lantta ja Okany pelannut koskaan muussa kuin samassa kentässä?
Hyvä viesti.

Mattila kun sen sijaan rahan ja mustanmakkaran perään tuntuu selvästi olevan, niin tulevaakin silmällä pitäen, yv-vastuun lisäksi voisi myös muuta vastuuta tältä jätkältä vähentää, kun ei edes peliotteidensa puolesta mikään sateentekijä todellakaan ole - vaikka valmennuksen mielestä näin tuntuukin olevan.

Omissa papereissa Elorinne on sata kertaa sadasta enemmän "A":n arvoinen kuin Mattila.

Kurrin Pate

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ihmiset hyvät, nyt on pakko todeta, että epärealistiset odotukset taisi monella olla iltaa kohtaan. Puolet joukkueesta sairaana maalivahteja myöten. Itse en ainakaan odottanut yhtään mitään tältä illalta. Ainoa ja ihan tasan ainoa ongelma tänään kokoonpanoon suhteutettuna oli tehokkuus. Ensi viikkoon taas, sitten on ns. normikokoonpano taas kehissä.

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
No joo. Onneksi on nuorempi kaveri kuin Konsta Mäkinen aikoinaan. Ai jumalauta, että sen toilailuita vitutti kaksi kautta katsoa.
Tällaisesta voin kertoa hauskan tarinan suoraan Montun puupenkeiltä. KalPa siis rypi aivan niin syvissä soissa kuin olla saattaa. Me istuimme kahden vanhemman herrasmiehen takana ja toinen räksytti muistaakseni pari erää siitä, että silloin junnu Jyrki Valta on ihan paska ja muuta sellaista. Hänen jatkettua tätä jauhamista, niin hänen kaverinsa totesi, että ei sitä kaikkea voi laittaa Vallan piikkiin.

Tämä on jäänyt niin elävästi mieleen. Vallasta ei mitään pelaajaa koskaan tullut ja pelasiko vain yhden tai kaksi kautta KalPassa. Sellainen nostalgia-pläjäys tuli tuosta mieleen. Kausi oli joskus ennnen KalPan konkurssia. Oisko ollut se viimeinen 1998-1999, en jaksa tarkistaa, koska sillä ei tarinan kannalta ole mitään väliä.

Filimonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Nurmeksen Sepot
Tämä on jäänyt niin elävästi mieleen. Vallasta ei mitään pelaajaa koskaan tullut ja pelasiko vain yhden tai kaksi kautta KalPassa. Sellainen nostalgia-pläjäys tuli tuosta mieleen. Kausi oli joskus ennnen KalPan konkurssia. Oisko ollut se viimeinen 1998-1999, en jaksa tarkistaa, koska sillä ei tarinan kannalta ole mitään väliä.
Joo silloin se pelas. 97-99. Itelle jäänyt jostain syystä mieleen Petr Fabian, vaikka ei montaa peliä edes tainnut pelata :) Siis ihan jopa positiivisessa mielessä.

Viimeksi muokattu:

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Hyvä viesti.

Mattila kun sen sijaan rahan ja mustanmakkaran perään tuntuu selvästi olevan, niin tulevaakin silmällä pitäen, yv-vastuun lisäksi voisi myös muuta vastuuta tältä jätkältä vähentää, kun ei edes peliotteidensa puolesta mikään sateentekijä todellakaan ole - vaikka valmennuksen mielestä näin tuntuukin olevan.

Omissa papereissa Elorinne on sata kertaa sadasta enemmän "A":n arvoinen kuin Mattila.
Itse näen arvoa Mattilassa ja hän on se kuuluisa "eht-tason puolustaja". Ei ole tällä kaudella ollut todellakaan mikään "sateentekijä", mutta oliko hän sitä viime kaudella.? Jokainen toki näkee asian eritavalla. Mielestäni eron näki heti kun kapteenit tippuivat rivistä ja Rissasen "piti" ottaa kapteenin vastuu. Ainahan puhutaan näistä joukkueen "johtavien pelaajien ryhmästä" ja ne on olemassa. Toinen on hyvä johtaja taustalla ja toinen aivan saatanan hyvä johtaja siellä sivulla, mutta välttämättä hänelle ei se päärooli sovi.

Kurrin Pate

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Itse näen arvoa Mattilassa ja hän on se kuuluisa "eht-tason puolustaja". Ei ole tällä kaudella ollut todellakaan mikään "sateentekijä", mutta oliko hän sitä viime kaudella.? Jokainen toki näkee asian eritavalla. Mielestäni eron näki heti kun kapteenit tippuivat rivistä ja Rissasen "piti" ottaa kapteenin vastuu. Ainahan puhutaan näistä joukkueen "johtavien pelaajien ryhmästä" ja ne on olemassa. Toinen on hyvä johtaja taustalla ja toinen aivan saatanan hyvä johtaja siellä sivulla, mutta välttämättä hänelle ei se päärooli ei sovi.
Näin juuri! On ylivoimaisesti meidän parhaita pakkeja omiin. Ylivoimalla toki ei hänen paikkansa ole, mutta alivoimalla ja otteluiden loppuhetkillä on äärettömän arvokas. Peruspakin tehtävä ei mielestäni muutenkaan ole olla sateentekijä, vaan luotettava pelaaja, johon valmennus voi joka ilta luottaa ja sitä Mattila kiistatta on.

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ehkä ketju on väärä, mutta nostan seuraavan asian esille, koska tehdään sitten uusi ketju mikäli sille on tarvetta. Itse asiaan....

Jos siis Kiiskinen lopettaa ja kapteenin viitta halutaan antaa Hartikaiselle. Mitä tapahtuu? Hartikainen ei ole ikinä koskaan missään ollut kapteeni, tai junnuissa on ollut jolloin tämä viitta annettiin aina lähinnä joukkueen parhaalle pelaajalle. Mattila lähtee pomminvarmasti, jos Kiiskinen lopettaa (johon en itse usko hetkeäkään), Rissanen ei mielestäni ole kapteeni ja ketä jää. Lappalainen jonka ohi Rissanenkin menee jo tällä hetkellä. Onko käsissämme kenties "jukkavoutilainen"- vol 2.0-skenaario.

Suosikkijoukkue
KalPa
Ehkä ketju on väärä, mutta nostan seuraavan asian esille, koska tehdään sitten uusi ketju mikäli sille on tarvetta. Itse asiaan....

Jos siis Kiiskinen lopettaa ja kapteenin viitta halutaan antaa Hartikaiselle. Mitä tapahtuu? Hartikainen ei ole ikinä koskaan missään ollut kapteeni, tai junnuissa on ollut jolloin tämä viitta annettiin aina lähinnä joukkueen parhaalle pelaajalle. Mattila lähtee pomminvarmasti, jos Kiiskinen lopettaa (johon en itse usko hetkeäkään), Rissanen ei mielestäni ole kapteeni ja ketä jää. Lappalainen jonka ohi Rissanenkin menee jo tällä hetkellä. Onko käsissämme kenties "jukkavoutilainen"- vol 2.0-skenaario.
Rissasen peli menee mielestäni sekaisin jos on kapteeni, niin ei kiitos. Lappalainen Elorinne Akselilla olis parhaat, tosin en tunne koppi käyttäytymistä ja luonnetta näistä ollenkaan.
Kokemus ja otteet kentällä on minun perustelut.

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Onko KalPalla ollut koskaan kapteenia muina kuin omia kasvatteja? Nyt siis Liiga-taipaleen aikana. Mikäli ei ole, niin en usko, että tuota lähdetään nytkään rikkomaan.

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Rissasen peli menee mielestäni sekaisin jos on kapteeni, niin ei kiitos. Lappalainen Elorinne Akselilla olis parhaat, tosin en tunne koppi käyttäytymistä ja luonnetta näistä ollenkaan.
Kokemus ja otteet kentällä on minun perustelut.
En itsekään tiedä mistään mitään ja olen puhtaasti (yleensä tv-kuvan) varassa. KalPa-K-Espoo matsin kävin paikanpäällä katsomassa ja Rissanen oli silloin kapteeni. Ukko kävi jatkuvasti aivan helvetin kuumana ja räksytti tuomareille mielestäni aivan turhasta. Rissasesta ei kapteenia KalPa saa.

Mitä itse tarkoitin tuossa alkuperäisessä viestissä oli se, että vaikka moni odottaa Härskin ottavan automaattisesti sen C-kirjaimen rintaan, niin itse näen tuossa riskin. Kyllä Härskin niskaan voi paljon ladata, mutta onko se kannattavaa? Pitäisikö olla "Kiiskinen" johtamassa joukkoa ja Härski saisi KalPa- taipaleen avauksen vetää A-kirjain rinnassa. Seuraavalle kaudelle sitten C-kirjainta rintaan kun "Kiiskinen" lopettaa.

Zibbazubba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy