Palloilulajeista toki puhuin, joten se ei taida koko maailmankaikkeutta kattaa. Tietysti, jos koet, että sinun (tai minun) henkilökohtainen maailma koostuu ainoastaan palloilulajeista, niin kyllä, se on typerin asia mitä voi olla. Ja ole hyvä vain viihteestä, päätät toki itse, jatkuiko se tämän viestin myötä.Typerintä jääkiekossa tai missään muussa lajissa? Eli tämä on typerin asia mitä voi olla? Suon anteeksi, totta kai. Viihde senkun jatkuu!
No kyllähän se tahallisen väärinymmärtämisesi myötä jatkui!Palloilulajeista toki puhuin, joten se ei taida koko maailmankaikkeutta kattaa. Tietysti, jos koet, että sinun (tai minun) henkilökohtainen maailma koostuu ainoastaan palloilulajeista, niin kyllä, se on typerin asia mitä voi olla. Ja ole hyvä vain viihteestä, päätät toki itse, jatkuiko se tämän viestin myötä.
E. OT:n määrä melkoinen, pahoittelut siitä.
Ei hyvä jumala. Olet siis sitä mieltä, ettei koskaan voi tulla vaikeampia pelejä huippumaalivahdille. Nyt kannattaa rauhoittua ja katsella uudella ilmeellä huomenna tätä kommenttia. Ei voi näin paljon täällä porukalla mennä tappio ihon alle, ei vain voi.Jatkola näytti tänään samalta kun viime kaudella suurimman osan ajasta. Ei ole voittava maalivahti tällä hetkellä. Randelin näytti tänään miten voittava ja laadukas maalivahti pelaa, vaikka joukkue tekeekin virheitä. Jokaisella on oma vastuunsa kentällä. Ei ihmekään kun Lekkas taas hivuttautunut ykköseksi. Juha nyt vaikka Mestikseen ja Kerkola ottamaan pari matsia koppeja.
En vielä aivan heittäisi Juhaa vielä Mestikseen. Nyt tuli heikompi peli ja seuraavaan otteluun vaan uudestaan tolppien väliin.Jatkola näytti tänään samalta kun viime kaudella suurimman osan ajasta. Ei ole voittava maalivahti tällä hetkellä. Randelin näytti tänään miten voittava ja laadukas maalivahti pelaa, vaikka joukkue tekeekin virheitä. Jokaisella on oma vastuunsa kentällä. Ei ihmekään kun Lekkas taas hivuttautunut ykköseksi. Juha nyt vaikka Mestikseen ja Kerkola ottamaan pari matsia koppeja.
Ihanaa, että täällä sentää vielä jotkut osaa ottaa tappiot oikein! Täysin samaa mieltä kanssasi tästä. Ilmeisesti joka peli on pakko voittaa, tai sitten puoli joukkuetta + maalivahti joutaa katsomoon. Hupipaikka välillä tämä Jatkis.Tää on kyllä hauskaa, KalPa kannattajat seisoo omien takana silloin kun menee hyvin, ja sitten kun menee päin honkia niin ai saatana ollaan jokaista myymässä, penkittämässä ja laittamassa eri rooleihin. Pettymys on kova.
Tämmöinen sivuhuomio kaikesta huolimatta, ihan ok meillä edelleen menee. Jatketaan ens viikolla.
Näin juuri. Montaako kenttäpelaajaa täällä ollaan yhden surkean esityksen jälkeen heittämässä Mestikseen? Currynkin pitäisi ilmeisesti lähteä mukaan?Ei hyvä jumala. Olet siis sitä mieltä, ettei koskaan voi tulla vaikeampia pelejä huippumaalivahdille. Nyt kannattaa rauhoittua ja katsella uudella ilmeellä huomenna tätä kommenttia. Ei voi näin paljon täällä porukalla mennä tappio ihon alle, ei vain voi.
Rissasen haastattelussa särähti hieman korvaan tuo ”tiedettiin, ettei tänään tule niin kova vastustaja vastaan”. Noh, siinäpä varmaan se vastaus tuohon kysymykseen onkin.Mikä vittu näitä häntäpään joukkueita vastaan on niin saakelin vaikea pelata? Viikko sitten murskattiin "stadin kingit" 7-2 ja nyt kyykätään kouvostoliittoa vastaan, vaikka olikin maalin peli. Öitä, ens viikkoon
Tämä toivottomuus jää toivottavasti tähän, mutta en mielestäni ymmärtänyt yhtikäs mitään väärin. Mystisen kirjoituksesi vieläkin mystisempi pointti vaan taisi ilmeisesti jäädä ymmärtämättä, jos sitä ylipäätään oli olemassa.No kyllähän se tahallisen väärinymmärtämisesi myötä jatkui!
No ihan pakko nyt sanoa, että Jatkolan otteet ovat pitkään heitelleet niin paljon, että en tiedä voiko puhua huippumaalivahdista, huippuiltoja on kyllä tähänkin kauteen useita mahtunut.Ei hyvä jumala. Olet siis sitä mieltä, ettei koskaan voi tulla vaikeampia pelejä huippumaalivahdille. Nyt kannattaa rauhoittua ja katsella uudella ilmeellä huomenna tätä kommenttia. Ei voi näin paljon täällä porukalla mennä tappio ihon alle, ei vain voi.
Puhuin jääkiekosta ja jalkapallosta mitkä mainitsit. Sinun mielestä "typerintä mitä näissä voi olla" on arvostella maalivahtia. Etkö todella keksi mitään typerämpää? Kai se on se lajitietämys sitten. Hyvät illanjatkot ja toivottavasti koko joukkue pelaa jatkossa paremmin.Tämä toivottomuus jää toivottavasti tähän, mutta en mielestäni ymmärtänyt yhtikäs mitään väärin. Mystisen kirjoituksesi vieläkin mystisempi pointti vaan taisi ilmeisesti jäädä ymmärtämättä, jos sitä ylipäätään oli olemassa.
Pitkään? Millähän laseilla olet pelejä katsonut. Minä nimittäin en montaa huonoa peliä häneltä tällä kaudella ole nähnyt. Mutta jokaisella on oma mielipide ja mennään eteenpäin.No ihan pakko nyt sanoa, että Jatkolan otteet ovat pitkään heitelleet niin paljon, että en tiedä voiko puhua huippumaalivahdista, huippuiltoja on kyllä tähänkin kauteen useita mahtunut.
Olenko sanonut, että maalivahdille ei saa tulla huonoa peliä. En. Olen ihan tarpeeksi monta peliä Jatkolalta nähnyt ja tilastoja myös, niin pää kestää kyllä huomennakin lukee edellinen viesti.
Mua ei haittaa pätkääkään, jos Kerkola pelaa pari tällä kaudella Kalpassa ja Jatkola käy Mestiksessä. Jos näin ei tapahdu, ei haittaa sekään. Itse asiassa nää jutut ei vaikuta mun elämään millään tavalla.
Tämä pistin merkille myös. Selittääkö tämä sen, että miksi aina häntäpään jengejä vastaan on vaikeaan, jos ajattelumalli on ”ei tule niin vaikea vastustaja vastaan tänään”. No tuskin tuota tarkoitti.Rissasen haastattelussa särähti hieman korvaan tuo ”tiedettiin, ettei tänään tule niin kova vastustaja vastaan”. Noh, siinäpä varmaan se vastaus tuohon kysymykseen onkin.
Kiitos selvennyksestä. En tosiaan keksi. Tällainen asenne on näiden lajien joukkueympäristöissä ainakin minuun iskostettu, eikä se ole mihinkään muuttumassa. Samoin sinnekin, ja näin toivotaan.Puhuin jääkiekosta ja jalkapallosta mitkä mainitsit. Sinun mielestä "typerintä mitä näissä voi olla" on arvostella maalivahtia. Etkö todella keksi mitään typerämpää? Kai se on se lajitietämys sitten. Hyvät illanjatkot ja toivottavasti koko joukkue pelaa jatkossa paremmin.