Mainos

Vitutusketju

• 1 276 420
  • 7 311

Kultaranne#27

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS
Vittu, tää Mattila on kova jätkä yyveelle. Larsenilla ei oo sinne mitään asiaa.

Näinkö tämä menee meidän valmennuksen ajatuksissa?

Sille ainakin vahvasti näyttää, eikä voi muuta sanoa kuin että voi vittu, vitun älykääpiöt.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Satanan perkele

Maalainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Typerintä jääkiekossa tai missään muussa lajissa? Eli tämä on typerin asia mitä voi olla? Suon anteeksi, totta kai. Viihde senkun jatkuu!
Palloilulajeista toki puhuin, joten se ei taida koko maailmankaikkeutta kattaa. Tietysti, jos koet, että sinun (tai minun) henkilökohtainen maailma koostuu ainoastaan palloilulajeista, niin kyllä, se on typerin asia mitä voi olla. Ja ole hyvä vain viihteestä, päätät toki itse, jatkuiko se tämän viestin myötä.
E. OT:n määrä melkoinen, pahoittelut siitä.

SteveLarmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jatkola näytti tänään samalta kun viime kaudella suurimman osan ajasta. Ei ole voittava maalivahti tällä hetkellä. Randelin näytti tänään miten voittava ja laadukas maalivahti pelaa, vaikka joukkue tekeekin virheitä. Jokaisella on oma vastuunsa kentällä. Ei ihmekään kun Lekkas taas hivuttautunut ykköseksi. Juha nyt vaikka Mestikseen ja Kerkola ottamaan pari matsia koppeja.

SteveLarmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Palloilulajeista toki puhuin, joten se ei taida koko maailmankaikkeutta kattaa. Tietysti, jos koet, että sinun (tai minun) henkilökohtainen maailma koostuu ainoastaan palloilulajeista, niin kyllä, se on typerin asia mitä voi olla. Ja ole hyvä vain viihteestä, päätät toki itse, jatkuiko se tämän viestin myötä.
E. OT:n määrä melkoinen, pahoittelut siitä.
No kyllähän se tahallisen väärinymmärtämisesi myötä jatkui!

Kurrin Pate

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jatkola näytti tänään samalta kun viime kaudella suurimman osan ajasta. Ei ole voittava maalivahti tällä hetkellä. Randelin näytti tänään miten voittava ja laadukas maalivahti pelaa, vaikka joukkue tekeekin virheitä. Jokaisella on oma vastuunsa kentällä. Ei ihmekään kun Lekkas taas hivuttautunut ykköseksi. Juha nyt vaikka Mestikseen ja Kerkola ottamaan pari matsia koppeja.
Ei hyvä jumala. Olet siis sitä mieltä, ettei koskaan voi tulla vaikeampia pelejä huippumaalivahdille. Nyt kannattaa rauhoittua ja katsella uudella ilmeellä huomenna tätä kommenttia. Ei voi näin paljon täällä porukalla mennä tappio ihon alle, ei vain voi.

Suosikkijoukkue
KalPa
Tää on kyllä hauskaa, KalPa kannattajat seisoo omien takana silloin kun menee hyvin, ja sitten kun menee päin honkia niin ai saatana ollaan jokaista myymässä, penkittämässä ja laittamassa eri rooleihin. Pettymys on kova.

Tämmöinen sivuhuomio kaikesta huolimatta, ihan ok meillä edelleen menee. Jatketaan ens viikolla.

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
En vielä aivan heittäisi Juhaa vielä Mestikseen. Nyt tuli heikompi peli ja seuraavaan otteluun vaan uudestaan tolppien väliin.

Kurrin Pate

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tää on kyllä hauskaa, KalPa kannattajat seisoo omien takana silloin kun menee hyvin, ja sitten kun menee päin honkia niin ai saatana ollaan jokaista myymässä, penkittämässä ja laittamassa eri rooleihin. Pettymys on kova.

Tämmöinen sivuhuomio kaikesta huolimatta, ihan ok meillä edelleen menee. Jatketaan ens viikolla.
Ihanaa, että täällä sentää vielä jotkut osaa ottaa tappiot oikein! Täysin samaa mieltä kanssasi tästä. Ilmeisesti joka peli on pakko voittaa, tai sitten puoli joukkuetta + maalivahti joutaa katsomoon. Hupipaikka välillä tämä Jatkis.

Kalikankosto

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ei missään nimessä ollut KalPalta mitenkään hyvää peliä tänään, mutta ottelu ratkesi kyllä maalivahtipeliin. Toisella veska otti uskomattomia koppeja ja toisella meni useampi liian helposti ja jäi huipputorjunnat täysin tekemättä.

Maaliodottamaa luotiin 4,9 ja vastustaja 2,24. Olisi pitänyt voittaa, vaikka peli oli turhan unista.

Vituttaa, että tämä oli peli joka huippujoukkueen pitää voittaa, vaikka olisi vaikeuksia. Ja tämähän ei ole ensimmäinen eikä toinen kerta kun näin tapahtuu tällä syksyä. Ei siis olla huippujoukkue.

Maalainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ei hyvä jumala. Olet siis sitä mieltä, ettei koskaan voi tulla vaikeampia pelejä huippumaalivahdille. Nyt kannattaa rauhoittua ja katsella uudella ilmeellä huomenna tätä kommenttia. Ei voi näin paljon täällä porukalla mennä tappio ihon alle, ei vain voi.
Näin juuri. Montaako kenttäpelaajaa täällä ollaan yhden surkean esityksen jälkeen heittämässä Mestikseen? Currynkin pitäisi ilmeisesti lähteä mukaan?

Fakta on se, että maalivahdin syyttäminen on helppoa. Ei olisi montaa viestiä tännekään ilmestynyt, jos hyökkääjä olisi tehnyt samanlaisia virheitä.

Katiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mikä vittu näitä häntäpään joukkueita vastaan on niin saakelin vaikea pelata? Viikko sitten murskattiin "stadin kingit" 7-2 ja nyt kyykätään kouvostoliittoa vastaan, vaikka olikin maalin peli. Öitä, ens viikkoon

Saaaakuu!

Jäsen
Suosikkijoukkue
SikaKalPa
Mikä vittu näitä häntäpään joukkueita vastaan on niin saakelin vaikea pelata? Viikko sitten murskattiin "stadin kingit" 7-2 ja nyt kyykätään kouvostoliittoa vastaan, vaikka olikin maalin peli. Öitä, ens viikkoon
Rissasen haastattelussa särähti hieman korvaan tuo ”tiedettiin, ettei tänään tule niin kova vastustaja vastaan”. Noh, siinäpä varmaan se vastaus tuohon kysymykseen onkin.

Maalainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
No kyllähän se tahallisen väärinymmärtämisesi myötä jatkui!
Tämä toivottomuus jää toivottavasti tähän, mutta en mielestäni ymmärtänyt yhtikäs mitään väärin. Mystisen kirjoituksesi vieläkin mystisempi pointti vaan taisi ilmeisesti jäädä ymmärtämättä, jos sitä ylipäätään oli olemassa.

SteveLarmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
No ihan pakko nyt sanoa, että Jatkolan otteet ovat pitkään heitelleet niin paljon, että en tiedä voiko puhua huippumaalivahdista, huippuiltoja on kyllä tähänkin kauteen useita mahtunut.

Olenko sanonut, että maalivahdille ei saa tulla huonoa peliä. En. Olen ihan tarpeeksi monta peliä Jatkolalta nähnyt ja tilastoja myös, niin pää kestää kyllä huomennakin lukee edellinen viesti.

Mua ei haittaa pätkääkään, jos Kerkola pelaa pari tällä kaudella Kalpassa ja Jatkola käy Mestiksessä. Jos näin ei tapahdu, ei haittaa sekään. Itse asiassa nää jutut ei vaikuta mun elämään millään tavalla.

SteveLarmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tämä toivottomuus jää toivottavasti tähän, mutta en mielestäni ymmärtänyt yhtikäs mitään väärin. Mystisen kirjoituksesi vieläkin mystisempi pointti vaan taisi ilmeisesti jäädä ymmärtämättä, jos sitä ylipäätään oli olemassa.
Puhuin jääkiekosta ja jalkapallosta mitkä mainitsit. Sinun mielestä "typerintä mitä näissä voi olla" on arvostella maalivahtia. Etkö todella keksi mitään typerämpää? Kai se on se lajitietämys sitten. Hyvät illanjatkot ja toivottavasti koko joukkue pelaa jatkossa paremmin.

Kurrin Pate

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
No ihan pakko nyt sanoa, että Jatkolan otteet ovat pitkään heitelleet niin paljon, että en tiedä voiko puhua huippumaalivahdista, huippuiltoja on kyllä tähänkin kauteen useita mahtunut.

Olenko sanonut, että maalivahdille ei saa tulla huonoa peliä. En. Olen ihan tarpeeksi monta peliä Jatkolalta nähnyt ja tilastoja myös, niin pää kestää kyllä huomennakin lukee edellinen viesti.

Mua ei haittaa pätkääkään, jos Kerkola pelaa pari tällä kaudella Kalpassa ja Jatkola käy Mestiksessä. Jos näin ei tapahdu, ei haittaa sekään. Itse asiassa nää jutut ei vaikuta mun elämään millään tavalla.
Pitkään? Millähän laseilla olet pelejä katsonut. Minä nimittäin en montaa huonoa peliä häneltä tällä kaudella ole nähnyt. Mutta jokaisella on oma mielipide ja mennään eteenpäin.

Kalpankaataja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa
Rissasen haastattelussa särähti hieman korvaan tuo ”tiedettiin, ettei tänään tule niin kova vastustaja vastaan”. Noh, siinäpä varmaan se vastaus tuohon kysymykseen onkin.
Tämä pistin merkille myös. Selittääkö tämä sen, että miksi aina häntäpään jengejä vastaan on vaikeaan, jos ajattelumalli on ”ei tule niin vaikea vastustaja vastaan tänään”. No tuskin tuota tarkoitti.

Maalivahtien suoritustaso heiluu mielestäni joukkueen mukana. Jatkola ja Lekkas pelannut pääsääntöisesti hyvin, niinkuin koko joukkuekin, mutta aina välillä taso laskee ja normipelillä olisi kolme pistettä tullut. Se kun on vaan niin, että maalivahdin heikompi (tai vahvempi) ilta näkyy suoraan tulostaululla.

IJR79

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
Vituttaa, ettei tuo joukkue taida oppia ikinä irti tuosta asennevammastaan. Viikko sitten rallateltiin sarjakärkeä vastaan peitset tanassa helppoon voittoon ja kun vieraaksi tulee 6 perättäistä vierastappiota kokenut betonipitäjän lakuseura, niin jätkät pyllistää ja anelee, että tuikatkaa tuohon.

Oletan ja toivon, että joskus se oppi vielä menee perille, vaikka sitten vaikeimman kautta. Tässä sarjassa ei voita yhtäkään peliä asennevammaisella neppailulla. Vettä seinille!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy