Vitutusketju

  • 1 189 275
  • 6 628

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Top3 paskimmat erät- listan kamaa
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Hävetkää, järkyttävä erä. Nyt pitää kolmannessa heittää koko sielu kentälle.
 

AriL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Hävetkää, järkyttävä erä. Nyt pitää kolmannessa heittää koko sielu kentälle.
Varmaan häpeävätkin, mutta on tuo enemmän surullista... Miettinen varmaan falsetoi tuomaritoiminnasta, mutta hänen tehtävänsä on pistää joukkue ruotuun. Ja näkyy hänelläkin tunteet vievän tällä hetkellä. Itse olen sitä mieltä, että joukkue ei voittoa ansaitse tuolla esiintymisellä.
 

KalPamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Varmaan häpeävätkin, mutta on tuo enemmän surullista... Miettinen varmaan falsetoi tuomaritoiminnasta, mutta hänen tehtävänsä on pistää joukkue ruotuun. Ja näkyy hänelläkin tunteet vievän tällä hetkellä. Itse olen sitä mieltä, että joukkue ei voittoa ansaitse tuolla esiintymisellä.
Samaa mieltä!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: AriL

Brentti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Savon keltamustat
Lauri Marjamäki: Minun tehtävä on tulla tänne voittamaan eikä viihdyttämään ketään

Tommi Miettinen: Minun tehtävä on tulla tänne viihdyttämään eikä voittamaan ketään
 

HokiHero

Jäsen
Todella häpeällinen esitys. Pisteitä oikein tarjottiin, mutta ei oltu edes lähellä.
Görtzin vois heivata menemään. Ihan sama miten paljon tsemppaa ja taistelee, mutta minkäänlaista tulosta ei saa aikaan edes vahingossa ja mielummin katsoisin vaikka Simontaivalta samalla paikalla.
 

Zibbazubba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Görtzin vois heivata menemään. Ihan sama miten paljon tsemppaa ja taistelee, mutta minkäänlaista tulosta ei saa aikaan edes vahingossa ja mielummin katsoisin vaikka Simontaivalta samalla paikalla.
No siis Simontaival pelaa sen toisen kärkisentterin kanssa ja samassa ylivoimassa. Ei sen sen tehokkaampaa ole hänelläkään.
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Se oli siinä kausi 2022-2023. Syksyllä 2023 uudet tuulet puhaltaa...tirsk.
 

shineman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HaMu -12
Surullinen peli. Minusta Macho on ihan kelpomaalivahti, otti kuitenkin monta hyvää vaikka vähän pomppiikin. Mutta missä seilaavat tulosmiehet? Rissanen, Kiiskinen, Räsänen? Eivät kyllä esitä mitään, ja Lappalainen on aina pelottava puolustaja. Pelottaa kun kiekko on hänellä.

Karmeeta katottavaa tällä hetkellä.
 

KalPamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Toivon sydämeni pohjasta että seuraavassa pelissä on paikalla korkeintaan 1500 ihmistä. Ne jargonit kaikki tietää että "omia pitää aina tukea" jne. Omia ei sentään tueta ku omat kusee kannattajia silmään. Tän pelin nähneenä voi kyllä todeta että tällä hetkellä hävettää silmät päästä olla Kalevan Pallon kannattaja.
 

Zibbazubba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Toivon sydämeni pohjasta että seuraavassa pelissä on paikalla korkeintaan 1500 ihmistä. Ne jargonit kaikki tietää että "omia pitää aina tukea" jne. Omia ei sentään tueta ku omat kusee kannattajia silmään. Tän pelin nähneenä voi kyllä todeta että tällä hetkellä hävettää silmät päästä olla Kalevan Pallon kannattaja.
Tapaninpäivä perinteisesti vetäny hyvin. Voipi olla lähellä 4000 katsojaa.
 

Kultaranne#27

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS
Mutta meidän Tommi sai Lantan pelaamaan. Vit.. kun voi tätä työkseen tekevä olla pihalla
Ja vieläpä tuskin ihan ilmaiseksi tätä tekee. Ei sillä, että voisi ihan puhtaita papereita antaa herra UTJ:llekaan. Haku on ollut päällä jo ties kuinka kauan, mutta mitään meidän rahapussille sopivaa ei löydy...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös