Kultaranne#27
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa, KuPS
Vittu, miten kuritonta menoa kahdeksan pelin tappioputkessa tarpovaa sarjajumboa vastaan! Saatko, Miettinen, mitään ryhtiä tuohon?
Vois ottaa aikalisän. Eiku nii. Toma käyttikin jo hyödyllisen aikalisän aikaisemmin pari minuuttia ennen Liigan suomaa mainoskatkoa.Vittu, miten kuritonta menoa kahdeksan pelin tappioputkessa tarpovaa sarjajumboa vastaan! Saatko, Miettinen, mitään ryhtiä tuohon?
Varmaan häpeävätkin, mutta on tuo enemmän surullista... Miettinen varmaan falsetoi tuomaritoiminnasta, mutta hänen tehtävänsä on pistää joukkue ruotuun. Ja näkyy hänelläkin tunteet vievän tällä hetkellä. Itse olen sitä mieltä, että joukkue ei voittoa ansaitse tuolla esiintymisellä.Hävetkää, järkyttävä erä. Nyt pitää kolmannessa heittää koko sielu kentälle.
Samaa mieltä!Varmaan häpeävätkin, mutta on tuo enemmän surullista... Miettinen varmaan falsetoi tuomaritoiminnasta, mutta hänen tehtävänsä on pistää joukkue ruotuun. Ja näkyy hänelläkin tunteet vievän tällä hetkellä. Itse olen sitä mieltä, että joukkue ei voittoa ansaitse tuolla esiintymisellä.
Tommi Miettinen: Minun tehtävä on tulla tänne viihdyttämään eikä voittamaan ketään
No siis Simontaival pelaa sen toisen kärkisentterin kanssa ja samassa ylivoimassa. Ei sen sen tehokkaampaa ole hänelläkään.Görtzin vois heivata menemään. Ihan sama miten paljon tsemppaa ja taistelee, mutta minkäänlaista tulosta ei saa aikaan edes vahingossa ja mielummin katsoisin vaikka Simontaivalta samalla paikalla.
Eipä tuo tänään ollut edes viihdyttävää. Varsinkin kolmannessa hyökkäyspeli kauheaa paskaa ja täysin vailla ideoita. Lopussa menikin jo seisoskeluksi.Lauri Marjamäki: Minun tehtävä on tulla tänne voittamaan eikä viihdyttämään ketään
Tommi Miettinen: Minun tehtävä on tulla tänne viihdyttämään eikä voittamaan ketään
Tapaninpäivä perinteisesti vetäny hyvin. Voipi olla lähellä 4000 katsojaa.Toivon sydämeni pohjasta että seuraavassa pelissä on paikalla korkeintaan 1500 ihmistä. Ne jargonit kaikki tietää että "omia pitää aina tukea" jne. Omia ei sentään tueta ku omat kusee kannattajia silmään. Tän pelin nähneenä voi kyllä todeta että tällä hetkellä hävettää silmät päästä olla Kalevan Pallon kannattaja.
Toivottavasti ei ole. Ei tuo joukkue tukea ansaitse ennenku sen osottaa ansainneen. Tämä siis puhtaasti oma mielipiteeni!Tapaninpäivä perinteisesti vetäny hyvin. Voipi olla lähellä 4000 katsojaa.
Ja vieläpä tuskin ihan ilmaiseksi tätä tekee. Ei sillä, että voisi ihan puhtaita papereita antaa herra UTJ:llekaan. Haku on ollut päällä jo ties kuinka kauan, mutta mitään meidän rahapussille sopivaa ei löydy...Mutta meidän Tommi sai Lantan pelaamaan. Vit.. kun voi tätä työkseen tekevä olla pihalla