Boston -68
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa. Vahva sympatia "kasvattajaseura" JYPille.
Tämä mahdollisuus HJK:ta kohtaan ei tule toistumaan. Tulevalla kaudella siellä on vielä kovempi nippu. 3 M€ jo taskussa lohkovaiheen otteluista. Kaksi tasuria IFK:ta vastaan kostaantui. IFK on ollut yleensä Kupsille pisteautomaatti, nyt ei. Tosin HJK:n peli olisi ollut nähtävästi enemmän hyökkäyspainotteinen jos olisivat olleet pakkovoiton edessä. Vituttaa vain lisää kun alkaa pyöritellä näitä vaihtoehtoja. On sanonta, että urheilun (joukkueen) fanittaminen vuoroin antaa ja vuoroin ottaa. Minun kohdalla vain jälkimmäinen tuntuu toteutuvan.
Olen vielä sotkenut poikanikin elämän, viemällä häntä pienestä pitäen kaikkeen mukaan. Nyt häntäkin vituttaa, lähetti paikan päältä minunkin mittapuulla painokelvotonta tekstiä. KalPakaan ei kyllä jatkossa paranna tilannetta. Olisi pitänyt antaa vain pelailla tietokoneella, eikä viedä kaukalon / futiskentän laidalle, altistumaan tulevalle kestovitutukselle.
Olen vielä sotkenut poikanikin elämän, viemällä häntä pienestä pitäen kaikkeen mukaan. Nyt häntäkin vituttaa, lähetti paikan päältä minunkin mittapuulla painokelvotonta tekstiä. KalPakaan ei kyllä jatkossa paranna tilannetta. Olisi pitänyt antaa vain pelailla tietokoneella, eikä viedä kaukalon / futiskentän laidalle, altistumaan tulevalle kestovitutukselle.