Ilman koronaa tuonne varmaan olis joku vahvistus hyökkäypäähän hankittu. Vituttaa korona ja se, että joutuu sen takia jotain vitun Aaltosia tuolla väkisin peluuttamaan.
Sitäpä olen ennenkin ihmetellyt, että millä rahalla muut noita hankkii, kun sitä ei kuulemma kellään ole. Vituttaa, että muut joukkueet saa joukkueisiinsa pelaajia ilmeisesti ilmaiseksi, mutta KalPa ei.Ja samaan aikaan illan vastustaja hakee Kuopiosta voiton hyökkäyspään vahvistusten johdolla.
Sitäpä olen ennenkin ihmetellyt, että millä rahalla muut noita hankkii, kun sitä ei kuulemma kellään ole. Vituttaa, että muut joukkueet saa joukkueisiinsa pelaajia ilmeisesti ilmaiseksi, mutta KalPa ei.
Könönen on taitava. Siltä onnistuisi ampua myös puolen metrin päästä metrin ohi.Miten voi läpiajossa ampua metrin päästä puolimetriä ohi?
Ja vielä ykköskentän hyökkääjä.Miten voi läpiajossa ampua metrin päästä puolimetriä ohi?
Puhdas veikkaus nyt on laatu pelaajia tarjolla niin halvalla, että tietyt joukkueet ottavat nyt riskejä sen suhteen kun vastaavia pelaajia ei heillä olisi normaalissa tilanteessa saatavilla.Sitäpä olen ennenkin ihmetellyt, että millä rahalla muut noita hankkii, kun sitä ei kuulemma kellään ole. Vituttaa, että muut joukkueet saa joukkueisiinsa pelaajia ilmeisesti ilmaiseksi, mutta KalPa ei.
Eiköhä tuo Kallen Gallet oo nähty Kuopijossa kiitos.
Jep. Kelpo kiekkoa pienellä peliajalla. Elkee antako viime kauden tai eilisen hölmöilyn hämätä. Hyvin pelaa Ranskan poika. Huttunen on ollut riittämätön liigatasolle.Tuskin. Tai ainakin toivon, että ei. Ennemminkin miettisin, että minkälaista jatkosopimusta Hugolle tulisi tarjota. Tällä hetkellä hoitaa omaa rooliaan odotuksiin nähden mielestäni parhaalla tasolla Lappalaisen ja varauksin Grahamin jälkeen.
Kuinkahan kovat näytöt kaverin pitäisi antaa lähtökohtaisesti 7-8 pakin tontilta ja minkälaisella hintalapulla, että kelpaisi?
2020-2021 Hugo Gallet, 5 ottelua 0+3=3, +3, 13 laukausta, jääaika10:20.
Kaveri pelaa aivan eri tasolla mitä muutamat pelit viime kaudella. Kokoa, fyysisyyttä/kamppailuvoimaa, luistelunopeutta ja olen myös ollut huomaavanani jonkinlaista pelisilmää ja kiekollistakin taitoa.
Ei saada ylivoimalla edes pakkopeliä aikaiseksi.
Miettisen suosikkeja kumpainenkin. Oikeita IPK-löytöjä. Vittu.Eikö tosiaan saada hankittua kuutta pakkia, jotka pystyy pelaamaan peruspeliä ilman harhasyöttöjä tai kaatuilua alimpana miehenä? Galletin ja Huttusen kiekkovarmuus ei vaan riitä suuremmilla peliajoilla ja sen näkee kuka tahansa. Perkele.