Pavosen Heshka
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Old time hockey, Hamilton Mustangs
Vähä yli kaks erää hyvää peliä, loput jumalan teatterin kolmososaa. Aivan vitun käsittämätöntä miten se taas repsahti.
Viimeksi muokattu:
Kerminen puikkoihin.Onnen oli posia että kautta jälellä vain +40 peliä.
Nyt tämä vain vituttaa, että tätä räpellystä pitäisi vielä +40 peliä katsella. Oksettavaa paskaa. Vieläkö se Peura olisi vapailla markkinoilla?
Mä näkisin Nuudan erinomaisena bottom 6-hyökkääjänä. Tässä nyt on tilanne vähän sama kuin asettaisi Junnilan ykkösketjuun. Tämä vaan pitäis tajuta siellä penkin päässä ja pelaajan itse.Nuutiselle ja Sebokille isoimmat lampaanperseet tästä illasta. Nuutinen varsinkin jatkuvasti paska, ei liigatasoa.
En ollut tajunnutkaan, että kolmen pinnan voittoja on kasassa huikeat kolme kappaletta. Hiljaiseksi vetää.Tämän kauden kolme kolmen pisteen voittoa:
20.9. KalPa-JYP 5-2: Kilpeläinen sai jumalmoodin päälle ja KalPa laittoi kaikkialta kiekot reppuun. JYP oli parempi.
8.10. Ässät-KalPa 0-1: Alkuun maali jonka jälkeen 58 minuuttia täysin purjeissa. Kilpeläinen jälleen jumalmoodissa ja joku 700 torjuntaa.
12.10. KalPa-Lukko 4-2: KalPalta pari pomppumaalia alkuun ja Kilpeläinen hyvä. Lukko oli parempi.
No kyllä minä ite, just minä, henkilökohtasesti sanon, että vaikka vittu pyörittäsivät 59 minuuttia täydellistä unelmien kiekkoo kymmenen peliä putkeen, mutta silti ottaisivat turpaan, niin ennemmin kelpaisi vitunmoisella rävellyksellä kuusi kolmen pisteen voittoa putkeen ja tillin taa.Montako sellasta peliä joissa kalpa vie ja näyttää jopa hyvälle ajoittain mutta käteen jää kuuluisa luu? Sanoipa kuka mitä tahansa olen sitä mieltä että peli on näyttänyt välillä ihan hyvällekkin ja ollaan oltu johtoasemassakin. Usein tasoissa tokassa erässä vielä. Pisteet ei ihan täysin korreloi yrityksen määrää mutta ohi lauottuja kiekkoja kyllä. Olis se kymmenisen pistettä enemmän jos olis jonkunlainen kuri tai vaikka edes onnea hitusen lisää.
Ja minähän väitän ettei juurikaan ole, oli nimittäin JYPiltä vielä onnettomampi suoritus jos rostereita yhtään vertaa.. mutta sepä jäikin aika monen viimeiseksi kaudeksi ko. organisaatiossa.KalPan nykytilanteessa on niin paljon samaa kuin mitä JYPin viime kaudessa (miinus ehkä saunaseuratoiminta). Viime minuuttien/sekuntien tappiot ja pistemenetykset, uusi valmentaja joka ei saa joukkuetta pelaamaan omilla kyvyillään sekä kelvoton puolustuspään pelaaminen.
Jotenkin luulen että Kapasella on tällä hetkellä elämässään muutakin tekemistä kuin lueskella jatkoaikaa popcornien kera.Onko joku Kalpa fani ees odottanu tämän kauden rosterilla ja valmennuksella pääsyä sääleihin? Viime kaudella eräät nimimerkit halusivat S.Kapaselle potkuja ja vaativat Miettistä valmentajaksi. Nyt samat suunsoittajat vaativat Miettiselle potkuja... Kapanen taitaa naureskella sveitsin maalla vatsa kippurassa Kalpan fanien toiveille ja tälle epämääräiselle fanikulttuurille jossa ei ole päätä eikä häntää.
Tunnistan tästä kirjoituksesta (melkein) itseni. En muista, että olisin ollut vaatimassa Kapaselle potkuja (joku ystävällismielinen kirjoittaja tämän varmaan tarkastaa), mutta sen sijaan toivotin viime keväänä Miettisen tervetulleeksi tuulettamaan ummehtunut haju tuvasta.Onko joku Kalpa fani ees odottanu tämän kauden rosterilla ja valmennuksella pääsyä sääleihin? Viime kaudella eräät nimimerkit halusivat S.Kapaselle potkuja ja vaativat Miettistä valmentajaksi. Nyt samat suunsoittajat vaativat Miettiselle potkuja... Kapanen taitaa naureskella sveitsin maalla vatsa kippurassa Kalpan fanien toiveille ja tälle epämääräiselle fanikulttuurille jossa ei ole päätä eikä häntää.