Sillä nyt ei vaan olisi pitänyt olla lopputuloksen kannalta mitään merkitystä, mutta viimeistely on vaan niin helvetin onnetonta.Ja sieltä se Steffin pakollinen hörppy.
Näinkö näit.. Itse näen , että Lekkas antoi sentään mahdollisuuden voitaa. Myös rankkari oli hieno ikävä kyllä.Ja sieltä se Steffin pakollinen hörppy.
Vittuako mitään tuomareita jaksaa miettiä? KalPalta säälittävä esitys tänään ja ansaitut pisteet Vaasaan.Kiitos Jarno Heikkinen
Olihan tuossa Lappalaisen estämistä mutta ihan selvä huitaisu sitten Lappalaiselta?Kiitos Jarno Heikkinen
Oli nopea reagointi ja vedän puolet sanoista takaisin. En huomannut, että siellä oli puolus... siis meripoiju Lappalainen jalkoineen mukana hämmentämässä.Näinkö näit.. Itse näen , että Lekkas antoi sentään mahdollisuuden voitaa. Myös rankkari oli hieno ikävä kyllä.
Jep sama homma ja ennen sitä osui Sportin pelaajan maila meidän ukon naamaan maalin edessä. Isossa kuvassa ei kyseisellä rankkivihellyksellä ollut mitään merkitystä, tämä kausi on ollut paketissa jo ajat sitten. Siitä huolimatta tappio se vaan vituttaa.Aika hyvinhän tuo peli oli hallussa vaikka tuomarointi oli kyllä Kovamaista.
Itse luulin ensin että Sportille tulee jäähy kiekottoman pelaajan estämisestä, olin ihan yllättynyt. No ei sitten tullut.