Jos ei vitutusketjun teksti miellytä, niin mitäpä tätä lukemaan?
Kausi on nyt ohi. Tätä ohjetta minä yritän noudattaa parhaani mukaan.
Jos ei vitutusketjun teksti miellytä, niin mitäpä tätä lukemaan?
Kausi on nyt ohi. Tätä ohjetta minä yritän noudattaa parhaani mukaan.
Juuri tällä hetkellä jokainen joukkueessa tekee töitä sen eteen, että homma saadaan taas taipumaan ennalleen. Olen satavarma, että KalPa ei tee "lukkoja" vaan tekee nimenomaan "jypit".
Ei itsessään pöljempi ajatus hokkarilta.Tietysti kun ite pääsee noihin peleihin vähäsen miten sattuu niin tullee se kravatti pureskeltua paskaksi naama vihreenä usiammankin kerran kauden aikana eikä sitä aina muista edes siellä pelissäkään kitaansa avata ja karjua muiden mukana vaikka tilaisuus olisi.Kesken maukkaimman kauden vitutuksen heitän yksimielisesti susiklubin kenttäpuolentallaajilta perinteisen kannattajamietteen kaikille joukkueemme kannattajille asuinpaikasta-ja maanosasta riippumatta: Tehdään kuten aina ennenkin eli mitä enemmän vituttaa niin sitä enemmän kannustetaan!
Jos tuntuu ettei aika riitä molempiin niin hoitelee ensin sen kannustuspuolen ja kauden jälkeen on kyllä koko kesä aikaa pelkästään sitä vittuuntumista varten tarvittaessa.Kun ottaa asian kerrallaan niin ei pällikin pysyy paremmassa kuosissa päätyyn asti oli se sitten se mestaruuskannu tai ekan kierroksen viimesen pelin päätylauta.
Sehän tässä vituttaakin, kun suurimmalla osalla pelaajista on jo ensi kaudeksi sopimus niin sama paska jatkuu. Katseet siis kohti kautta 2013-14.Tänään kaukalossa nähtiin 18 "eikiinnosta" asenteella mennyttä paskahousua. Jos joku oikeasti uskottelee itselleen, että pelin taso nousisi tällä kaudella umpipaskasta hyväksi - suosittelisin miettimään uudestaan. Pudotuspeleissä tulee 4-0 takkiin, siispä katseet kohti kautta 12/13.
KalPa taitaa kokea saman kohtalon, kuin Lukko pari vuotta sitten. Runkosarjan kärjessä lähes 50 kierrosta ja sitten puolivälierissä suoraan lomille lomps. Huippuvireinen veskari kaupattiin kovalla rahalla KHL-joukkueeseen kesken syksyn, joten siinäkin mielessä tuttu tarina.Pudotuspeleissä tulee 4-0 takkiin, siispä katseet kohti kautta 12/13.