Mikäli Riihimäkeä tarkoitat selviät varmasti halvemmalla, mäkkäri lopetettiin noin 3 vuotta sitten...seuraavaks riksuun, kun ei listalla. Suattaapi selevitä halavemmalla. Kiitos listauksesta.
Mikäli Riihimäkeä tarkoitat selviät varmasti halvemmalla, mäkkäri lopetettiin noin 3 vuotta sitten...seuraavaks riksuun, kun ei listalla. Suattaapi selevitä halavemmalla. Kiitos listauksesta.
Se oli kyllä hyvä slogan, koska itselleni tuli kanssa välittömästi mieleen tuosta FASlapsen viestistä. Mainoksessa taisi joku resupetteri (ei kolmella t:llä) kaivaa sohvatyynyjen alusia yms. ruokarahaa löytääkseen ja kolikolla selvisi. Melkoinen deflaatio kävi kympin juustolle, kun muuttui 6,60 markan (tai siis euron) juustoksi.Kymppihän riittää! - taisi olla slogan joskus markka-aikaan...
Kiva että sielläkin sellanen ollut. Eipä ollu silloin kun minä siellä olin. Aseman grilli oli kyllä ihan huippu. Liekkö enään sitäkään.Mikäli Riihimäkeä tarkoitat selviät varmasti halvemmalla, mäkkäri lopetettiin noin 3 vuotta sitten...
Ihme räggäreitä olleet @cottonmouth tovereineen, mutta jäin tuota keissiä kummastelemaan että eikö siellä hesellä sitten tarjousta ollutkaan, vai oliko ainoastaan 1/asiakas -tyylinen etuhinta?
Tiedättekö sen lempeän tunteen silmässä, ku ootte uimassa ja polskimassa ja sukeltelemassa. Altaasta noustuanne ette nää toisella silmällä mitään ja alatte runkata linssiä paikalleen ja ette meinaa sitä millään löytää ja jatkatte ja jatkatte. No hih! Linssihän olikin pudonnut veteen ja ootte tökkiny sillä ebolasormellanne silmän melkein verille ja puhki ja nyt kirvelee ja sattuu.
Ebola on kyllä sana, mitä en ole kuullut pitkään aikaan. Kun olin vielä yläasteella, niin varmaan joka päivä oli tuosta uutista. Joka päivä toitotettiin siitä, kuinka me kaikki kuollaan ebolan takia. No ei ainakaan vielä näin ole käynyt.ebola
Tiedättekö sen lempeän tunteen silmässä, ku ootte uimassa ja polskimassa ja sukeltelemassa. Altaasta noustuanne ette nää toisella silmällä mitään ja alatte runkata
Joo kyllä niille tuli naurettua. Toinen juttu, mitä ihan ei silloin vielä tajunnut oli tämä Krimin valtaus. Jotkut mietti varmaan, että nyt tulee kolmas maailmansota ja me kaikki kuollaan.Kyllä, myös minä muistan yläasteaikojen ebolajutut hyvin. Siitä oli paljon uutisia mediassa ja totta kai (muka)hauskoina oppilaina naureskelimme YouTubesta löytyneille ebolavideoille, jotka oltiin tehty vitsillä ja ne olivat jonkin sortin biisejä. Jännittäviä aikoja, jännittäviä aikoja.
Clash Royale oli kova myös meillä. Lisäksi Flappy Bird ja Geometry Dash olivat kovassa huudossa.Muistan lisäksi hyvin sen, kun Clash Royale julkaistiin ja kaikki oppilaat pelasivat sitä koulussa hullun lailla. Olisin itsekin halunnut kokeilla sitä, mutta pelin julkaisuaikaan puhelimena oli meikällä Nokia Lumia, jolle ei saanut ladattua sitä. Nykyisin mobiilipelit eivät herätä osaltani enää kiinnostusta.
Meidän ala-asteella ei ainakaan saanut käyttää kännykkää. Plus monella ei vielä ollut sellaista, mihin saisi uusimpia pelejä. Mekin pelattiin jalkapalloa ja sitten jossain vaiheessa pokemonkortit oli kuuminta hottia.Todellakin, sama myös täällä. Mobiilipelit ovat yläasteissa kova juttu. Mutta niin ovat mahdollisesti ala-asteillakin. Omana ala-asteaikanani ei pelattu laisinkaan puhelimilla. Sen sijaan vietimme välitunnit pallotellessa eri tavoilla. Jääkiekkokortit olivat joillekin oppilaille kova juttu siihen aikaan.
Tää on toistunut kyllä ennenkin. Muistelen jotain ja joku tulee miettimään, että onko hän tullut vanhaksi.Ei helvetti, jengi puhuu Krimin valtauksesta ja mobiilipeleistä niinku ne olis tapahtunu jotenkin kauan sitten. Just eilenhän se oli kun kummastakaan ei ollut vielä tietoakaan. Alan vissiin olla vanha.
Aina jos joku tulee miettimään, niin hän on vanha, sillä nuoret eivät mieti, pilalla kun ovat.Tää on toistunut kyllä ennenkin. Muistelen jotain ja joku tulee miettimään, että onko hän tullut vanhaksi.
No sehän on nyt selvää, että me ollaan pilalla.Aina jos joku tulee miettimään, niin hän on vanha, sillä nuoret eivät mieti, pilalla kun ovat.
Tehän olette ihan yhtä pilalla kun me aikoinamme. Siis totaalisen hukassa.Juuri tämä. Edellisetkin ovat olleet pilalla, emmekä me ole yhtään sen parempia. Tai vaikka olisimmekin, setämiehet eivät uskoisi kuulemaansa.
Kun suoritin asevelvollisuuttani Oulussa, niin silloin voimassa ollut tyttökaverini soitti toisinaan komppanian lankapuhelimeen, joka oli käytävän seinällä. Joku siihen aina vastasi, ja sitten huudettiin alokas Käyttäjänimetöntä luurin äärelle. Siinä sitten käytävällä lemmestä lurittelin.
Särkylääkettä tipalla, virtsakivet vol 2. Vittusaatana että sattuu. Avautui et pääsin viimeksi vähällä.
Vähän tuttua hommaa. Olen ollut samassa veneessä. Se lapsi purkaa sitä pahaa oloaan isänsä ja äitinsä väleistä ja kun sinä olet se isän uusi puoliso niin olet vähän helppo kohde. Joudut siihen paskasangoksi vähän tahtomattasi. Tuskin se lapsi sitä tiedostaen tekee mut kuten sanoin se on heidän tapa reagoida. Siihen auttaa se että olet mahdollisimman rauhallinen ja annat sen höyrytä. Vaikeaa, tiedän. Mutta jos sulla menee hermo niin olet hävinnyt pelin. Vaikket se lapsen vanhempi olekaan niin aikuinen kuitenkin, ja siten pieneltä osaltasi kannat vastuun siitä kun se kuitenkin kuuluu perheeseen miehesi kautta. Mulla tilanne on parantunut kun siitä kapinoivasta lapsesta on tullut aikuinen ja alkanut vähän ajatella itsekin. En ehkä olekaan niin mulkku kun aiemmin luuli... Voimia siihen taistoon. Se ehkä palkitsee joskus tai sitten ei...Tätä minä vähän ounastelin. Miehen lasta vituttaa lähes kaikki...
Vähän tuttua hommaa. Olen ollut samassa veneessä. Se lapsi purkaa sitä pahaa oloaan isänsä ja äitinsä väleistä ja kun sinä olet se isän uusi puoliso niin olet vähän helppo kohde. Joudut siihen paskasangoksi vähän tahtomattasi.
Mulla tilanne on parantunut kun siitä kapinoivasta lapsesta on tullut aikuinen ja alkanut vähän ajatella itsekin. En ehkä olekaan niin mulkku kun aiemmin luuli... Voimia siihen taistoon. Se ehkä palkitsee joskus tai sitten ei...