Vitutusketju

  • 10 539 893
  • 56 130

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
@sämpylä89 Sinulla tuntuu viestiesi perusteella olevan paljon erilaisia patoutuneita väkivalta- / pahoinpitely- / toisille pahaa tahtovia fantasioita. Suosittelen harkitsemaan jonkun sortin keskusteluapua tai muuta keinoa päästä eroon noista pahaa tahtovista ajatuksista.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
@sämpylä89 Sinulla tuntuu viestiesi perusteella olevan paljon erilaisia patoutuneita väkivalta- / pahoinpitely- / toisille pahaa tahtovia fantasioita. Suosittelen harkitsemaan jonkun sortin keskusteluapua tai muuta keinoa päästä eroon noista pahaa tahtovista ajatuksista.

En mä nyt ongelmaksi sanoisi. Vähän kaikkineen semmoista 15-vuotiaan voimafantasiaa enemmän panojuttuineen jne.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
@sämpylä89 Sinulla tuntuu viestiesi perusteella olevan paljon erilaisia patoutuneita väkivalta- / pahoinpitely- / toisille pahaa tahtovia fantasioita. Suosittelen harkitsemaan jonkun sortin keskusteluapua tai muuta keinoa päästä eroon noista pahaa tahtovista ajatuksista.
En mää tahdo kellekkään pahaa. Eikö vitutusketjuun saa avautua asioista mitkä vituttaa? Mielestäni on aivan normaalia kokea erilaisia tunnetiloja kun mieli on kiihtynyt. Harva osaa ajatella rationaalisesti silloin kun mieli järkkyy.
Kiitos huolenpidosta, olen otettu, mutta kaukana olen apua tarvitsevasta. Olen rakastava, hyväsydäminen kaikkien kaveri. Opetuslapsi. Ylistäkää jeesusta!
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Elokuussa revähti nilkan siteet firman futisturnauksessa. Ei parantunut millään vaikka kaiken tein lääkärin ohjeiden mukaan. Sitten lopulta suostuttiin ottamaan se magneettikuva, ja tuloksena sain tänään jalkaan sellaisen ison mustan palikan ja kepit. Kolmeen viikkoon ei painoa jalalle. Nyt tekisi mieli lähinnä rikkoa paikkoja, olen tottunut kävelemään syyskuun puolivälistä asti (vaikka se hieman kivuliasta on ollutkin.)

Pitäisikö nyt vielä repiä tuo palikka pois jalasta ja viettää kunnon uusi vuosi, ja aloittaa vasta huomenna via dolorosa?
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Miten vitun apari pitää olla, että tulee lentokentän hiljaiseen huoneeseen mölyämään klo 05 aamulla? Yllättäen jotain vitun suomalaisia ihmiskyrpiä, akka huutaa kun hyeena. Vitun apinat.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Pienet ne on ihmisen vitutuksen aiheet (viittaan siis täysin itseeni). Minua harmittaa kun meni taas tasatuhat huomaamatta ohi enkä päässyt kirjoittamaan merkkipaaluviesti- ketjuun. No otan seuraavaksi tavoitteeksi muistaa merkitä merkkipaaluksi viestin jossa kaikki numerot on samoja.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Pienet ne on ihmisen vitutuksen aiheet (viittaan siis täysin itseeni). Minua harmittaa kun meni taas tasatuhat huomaamatta ohi enkä päässyt kirjoittamaan merkkipaaluviesti- ketjuun. No otan seuraavaksi tavoitteeksi muistaa merkitä merkkipaaluksi viestin jossa kaikki numerot on samoja.

2222 voisi olla seuraava tavoite.

Vitutusta saa tietysti aina tuntea jos missaa tasaluvun merkkipaaluketjua ajatellen, mutta saa merkkipaaluviestiketjuun muitakin viestejä laittaa kuin tasalukuviestejä. Minä laitoin viimeksi viestin joka oli viestini nro 14241, joka on takaperin luettuna 14241.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
2222 voisi olla seuraava tavoite.
Se onkin seuraava tavoite. Eka tuhat meni jalkapallon MM-kisojen live-seurannassa täyteen, toinen tuhat pyörähti jossain joulun jälkeisessä höpinäruuhkassani. Eikä tämä nyt mitään oikeaa kunnon vitutusta ole vaan lievää harmistumista mutta sille en ole löytänyt ketjua. Kun niin vahtasin sitä kahtatuhatta ja yhtäkkiä se olikin täynnä niin harmitti.
 

Glove

Jäsen
En keksi mitään kirjoitettavaa ”Näin teen vain minä” ketjuun. Pakko keksiä jotain kun en mä vittu halua olla mikään Taisto Tasalakki
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Lääkäri/hoitaja whatever varasi mulle viime perjantaiksi ajan sairaalaan laboratorioon, mikä sopi mukavasti kun olin vielä lomalla, mitä nyt piti lomapäivänä herätä 07:30. Pääsin lopulta 30 minuuttia myöhässä antamaan verta, niin sitten saan kuulla hoitajalta, että "tätä näytettä ei muuten voi ottaa perjantaisin". Nyt pitää tällä viikolla lähteä huomenna työpäivän aamulla ilman ajanvarausta jonottamaan sairaalaan. Perheessä vaan 1 auto ja joutuu vaimon kanssa säätämään kuljetukset töihin kun ei huvita lähteä kahdella bussilla seikkailemaan ympäriinsä.

Julkinen terveydenhuolto... Miten voi olla järjestelmä, joka antaa varata ajan tutkimuksiin, joita ei voi tehdä?
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Julkinen terveydenhuolto... Miten voi olla järjestelmä, joka antaa varata ajan tutkimuksiin, joita ei voi tehdä?
Arvaisin rohkeahkosti, että ajanvarausjärjestelmä ei juttele sen tutkimusmääräysjärjestelmän kanssa. Ajanvaraus ei siis tietäne, mihin tutkimukseen olet menossa, eikä siksi estä ajanvarausta. Joku tietosuojastaan tarkka saattaisi jopa pillastuta siitä, jos ajanvarausjärjestelmästä näkisi, mitä kuppataudin tms. selvittämistä varten sitä verta hänestä siellä labrassa poistetaan.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Arvaisin rohkeahkosti, että ajanvarausjärjestelmä ei juttele sen tutkimusmääräysjärjestelmän kanssa. Ajanvaraus ei siis tietäne, mihin tutkimukseen olet menossa, eikä siksi estä ajanvarausta. Joku tietosuojastaan tarkka saattaisi jopa pillastuta siitä, jos ajanvarausjärjestelmästä näkisi, mitä kuppataudin tms. selvittämistä varten sitä verta hänestä siellä labrassa poistetaan.
Eiköhän tuollainen järjestelmäintegraatio pystyttäisi toteuttamaan ilman tietosuojarikkomuksia. Ei niiden tietojen tarvitse olla kaikkien nähtävillä. Luulisi, että kun lähettävä lääkäri varaa aikaa, siellä varausjärjestelmässä näkyisi mitä testejä voi milloinkin tehdä, eikä mennä muistinvaraisesti.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Eiköhän tuollainen järjestelmäintegraatio pystyttäisi toteuttamaan ilman tietosuojarikkomuksia. Ei niiden tietojen tarvitse olla kaikkien nähtävillä. Luulisi, että kun lähettävä lääkäri varaa aikaa, siellä varausjärjestelmässä näkyisi mitä testejä voi milloinkin tehdä, eikä mennä muistinvaraisesti.
No niin luulisi. Mutta eiköhän sinullakin ole realistinen käsitys siitä, miten hyvin suomalaisessa julkishallinnossa erilaiset järjestelmät juttelevat toistensa kanssa, joten vaikka luulo olisi vahva, niin ei kannattane henkeä pidätellä moisen toteutumista odotellessa. Hyvä jos hengissä ollaan enää, kun se alkaa toimimaan.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
No niin luulisi. Mutta eiköhän sinullakin ole realistinen käsitys siitä, miten hyvin suomalaisessa julkishallinnossa erilaiset järjestelmät juttelevat toistensa kanssa, joten vaikka luulo olisi vahva, niin ei kannattane henkeä pidätellä moisen toteutumista odotellessa. Hyvä jos hengissä ollaan enää, kun se alkaa toimimaan.
Olen julkisella toimijalla töissä tietohallinnossa. Odotukseni eivät ole korkealla. Voi se silti vituttaa jos asiat tehdään päin helvettiä.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Koko yö meni oksennellen, ripuloide ja mieletöntä vatsakipua kestäen. Onneksi nyt alkaa elämä voittaa ja sain pari tuntia nukuttua.

En tiedä oliko ruokamyrkytys vai eikö kroppa vaan enää kestä sitä mitä se on kestänyt aiemmin.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Koko yö meni oksennellen, ripuloide ja mieletöntä vatsakipua kestäen. Onneksi nyt alkaa elämä voittaa ja sain pari tuntia nukuttua.

En tiedä oliko ruokamyrkytys vai eikö kroppa vaan enää kestä sitä mitä se on kestänyt aiemmin.
Kroppa yrittää kertoa, että kaksi vuotta saman naisen kanssa on riittävästi?
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Ei se ollut diagnoosi vaan epävarmaa arvailua kysymyksen muodossa. Toipumista ja onnittelut eilisestä vuosipäivästä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ei auta, ei tuo oikea käsi vieläkään pelaa. Kait se lekuri taas kutsuu. Kyllä läppärin kanssa tulee toimeen, mut se kaikki muu onkin sitten ihan ###un hankalaa, tai ainakin kipujen kera.
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Vitun ikääntyminen. Aikaerohässäkkää tarjolla edelleen, kuuppa aivan sekaisin (ihan kuin se muutenkaan kunnossa olisi). Nyt loppuu työelämä, ennen riitti pari päivää nyt viikkokaan ei tunnu riittävän.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Unohtaa punnita ostoksesi(karkit, vihannekset ja mitä vittuja niitä vielä on) ennen kassalle menoa. Toki tämän ymmärtää mummoilta ja papparaisilta mutta että teinipillut kikattaa jonossa että "voi hitto etsä muistanukkaa. Äiti lupas vielä sen kajaalin niin käytkö hakee samalla sen?"

Vaikka kuinka pose nii alkaa vituttamaan tuommonen varsinki kun helvetinmoiset jonot.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Kaksi sanaa: Etä Lamautin

;)
@abianos Näin maalaisena on todettava, että yksi asia mitä rakastan helsinkiläisissä on se, että siellä singahdetaan paikasta a paikkaan b suht nohevasti näin inttitermein, eikä jäädä tukkimaan kulkureittejä. Jotkut tulkitsee sen sähköjänistelyn liialliseksi kiireeksi, mutta minä arvostan sitä. Onhan se kait niinkin, että menemisen meininkiä on oltava, jos noin seitsemäsosa (?) suomalaisista haluaa päästä jonnekin.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Jätkät, vaikka Helsinki varsin pieni kylä onkin, niin tullessanne sieltä Tuupajärveltä tänne Stadiin kylään, niin kävelkää jumalauta sitä kadun oikeaapuolta ja kaikilla on kivempaa. Kuuleeko se Aukustikin siellä takana!? OIKEA REUNA VITTU!
Amen to this! Viikon ulkomaanreissun jälkeen tämä alkoi eniten vituttamaan. Saa saatana pujotella, kun zombiet tulevat vastaan milloin mistäkin suunnasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös