Vituttaa etten syntynyt naiseksi ja ampumahiihtäjäksi. Näkisi Wiererin persettä lähempää ja pääsisi ehkä hieman koskettaa palkintopallilla.
No ei kai kukaan ole ase selässä ja sukset jalassa syntynyt. Ainakaan alatiesynnytyksellä.
Vituttaa etten syntynyt naiseksi ja ampumahiihtäjäksi. Näkisi Wiererin persettä lähempää ja pääsisi ehkä hieman koskettaa palkintopallilla.
Mua taas vituttaa kielipoliisit.Kirjoitusvirheet
Se on ihan tarkoituksella vysiikka. Ja kirjoitusvirheet tulee luurilla , kun ei jaksa aina korjata. Pahoittelen suuresti jos mielesi näistä pahoitit.Kirjoitusvirheet mm. @Noutolokku hokema vysiikka. @Barcelona ja aina väärinkirjoitetut Anahaim ja Carolaina. @Tupaukko puollustaja.
Toisaalta jos yli 6 vuotta kirjoittaa joukkueen nimen ihan yksiselitteisesti päin persettä, niin en tiedä onko se hirveää kielipoliisin leikkimistä, jos tuosta joku huomauttaa. Oikeastaan pidän suurena ihmeenä, jos tuosta kukaan ei ole aikaisemmin huomauttanut, miltä hieman vaikuttaisi.Mua taas vituttaa kielipoliisit.
Toisaalta jos yli 6 vuotta kirjoittaa joukkueen nimen ihan yksiselitteisesti päin persettä, niin en tiedä onko se hirveää kielipoliisin leikkimistä, jos tuosta joku huomauttaa. Oikeastaan pidän suurena ihmeenä, jos tuosta kukaan ei ole aikaisemmin huomauttanut, miltä hieman vaikuttaisi.
No kun se tuossa onkin hämäävintä. 4.1.2019 kun tuosta kirjoittelin toiseen ketjuun, oli kyseisen käyttäjän haussa 47 viestissä "Carolaina", mutta kun etsii samalta käyttäjältä myös muodon "Carolina", niin niitä löytyy tällä hetkellä tasan 50 kappaletta. Toki osa tulee lainauksista ja/tai otsikoista tai muista kopioinneista oikeiksi, mutta osa oli ihan kuitenkin kirjoitettukin oikein. Pidän tuota aika hämmentävänä, että n. 6-7 vuoden aikana saa noinkin tasan 50-50 vedettyä muodon sekä oikein että väärin.Luulisi, että noin pitkän ajan kuluessa tulisi edes yksi "kirjoitusvirhe" ja kirjoittaisi joukkueen nimen vahingossa oikein.
Tässä on linkki YLE:n uutiseen lukihäiriöstä jonka kanssa siis tappelen. Ainoan kerran kun olen jostain kokeesta saanut täydet pisteet oli kun mun lukihäiriöni vakavauutta testatiin ylppäreitä varten. Olen siis sokea omille kirjoitusvirheilleni.No kun se tuossa onkin hämäävintä. .
Tässä on linkki YLE:n uutiseen lukihäiriöstä jonka siis tappelen. Ainoan kerran kun olen jostain kokeesta saanut täydet pisteet oli kun mut lukihäiriöni vakavauutta testatiin ylppäteitä varten. Olen siis sokea omille kirjoitusvirheilleni.
Tässä on linkki YLE:n uutiseen lukihäiriöstä jonka kanssa siis tappelen. Ainoan kerran kun olen jostain kokeesta saanut täydet pisteet oli kun mun lukihäiriöni vakavauutta testatiin ylppäreitä varten. Olen siis sokea omille kirjoitusvirheilleni.
Sama homma. En tiennyt, että se on tuolta peräisin. Kirjoitat muuten hyvinkin selkeää tekstiä ilman sen kummempia mieleenjääviä virheitä, joten en osannut ajatella lukihäiriötä. Tai ainakaan en ole mihinkään muuhun kiinnittänyt sen kummemmin huomiota.Ok, pahoittelen omasta puolestani. Omaan silmääni on osunut vain noita Carolainoja (tai siis vaan ne olen rekisteröinyt), niin luulin että kyseessä on vain tyyli kirjoittaa.
Ei mitään, tekevälle sattuu. Ja voin sanoa että kyllä meistä kahdesta mua ne mun kirjotusvirheet enemmän vituttaa.Vituttaa vitutus, kun toinen vain hassuttelikin savolaisittain ja toisella lukihäiriö. Anteeksi kuomat!
Kiitos. Itseasiassa ryhdyin kirjottelemaan tälle palstalle osittain sen takia että lukihäiriöni takia nuoremapan inhosin kirjoittamista. Mutta sitten kun tein koulussa kaiken maailman harkkatöitä, kandia ja lopulta gradua niin pääsin tosta inhosta vähän pakostakin yli. Espoo Bluesin konka jälkeen taisin pitää noin vuoden breikin Jatkoajasta, mutta sitten tuli fiilis että pitäisi pitää kirjoitustaitoa yllä niin tuli tänne tehtyä combäkki.Kirjoitat muuten hyvinkin selkeää tekstiä ilman sen kummempia mieleenjääviä virheitä, joten en osannut ajatella lukihäiriötä. Tai ainakaan en ole mihinkään muuhun kiinnittänyt sen kummemmin huomiota.
Jos lohduttaa, niin tätä sattuu kyllä minulle ja varmaan muillekin jatkuvasti.Kun kirjoitan tekstiä niin en yksinkertaisesti näe niitä virheitä vaan aivot lukee sen oikein, mutta jos esim. seuraavana päivänä palaan tekstiin niin silloin yleensä bongaan ne.
En taidakaan ruveta hassuttelemaan Dreiseitlilla. En usko, että kukaan muukaan tämän jälkeen uskaltaa.Kirjoitusvirheet mm. @Noutolokku hokema vysiikka. @Barcelona ja aina väärinkirjoitetut Anahaim ja Carolaina. @Tupaukko puollustaja.
Jep, täälläkin saa tuskailla melkein saman asian kanssa. Tuossa kylällä menee kapeahko tie, joka varsinkin näin talvisaikaan kapenee entisestään aurauspalteiden takia. Aamuisin se on täynnä kouluun meneviä lapsia. Pari kertaa olen nähnyt kun joku on kaatunut pyörällä, mutta onneksi auto ei ole sattunut kohdalle. Sanomattakin on selvää, että pyörätiekin on olemassa, mutta menee pikkasen sivummalla. Ylimääräistä matkaa tulisi ehkä se 100..150m, mutta sehän on isolle osalle liikaa.Vituttaa nää itsemurhapommittajat, jotka ajelee pyörällä autotiellä, vaikka vieressä kulkee pyörätie.
Jos kysymys on minulle osoitettu, niin on aurattu. Yllättävän hyvin pidetään tällä kylällä huolta pyöräteistä eikä toisaalta ennen viime yötä ole satanut kunnolla pariin kolmeen viikkoon. Ja ihan vuoden ympäri lapset kulkee tuota kapeaa tietä pitkin käyttämättä tarjolla olevaa pyörätietä.Mahtaako se pyörätie olla aurattu pyöräilykuntoon?
@Hera80 Mulla kun on nyt vähän iisimpää, ku vihdoin koen löytäneeni terapian, jossa mut ja mun elämä otetaan tosissaan, eikä mietitä, et ei tollanen voi olla mahdollista ja sitä ja tätä eli nyt on vähemmän duunia ja kolme kertaa viikossa intensiivistä avohoitoa, ni mä voin joku päivä tulla sun puolesta kolaamaan. Ihan tosissani sanon, et jos apu kelpaa, ni pistä viestiä. En ole rahan toivossa, vaan palkkiona toimii raitis ilma ja kuntoilu sekä tietysti se, jos helpottaa vähän toisen ihmisen olemista ja elämistä.
Kyllä on, kun siellä muutkin ajelee. Jostain syystä nämä metroseksuaalit tiukoissa pyöräilyvarusteissaan ja 3tonnin pyörällään, eivät voi alentua ajamaan tavallisten kuolevaisten joukossa, vaan on leikittävä kuolematonta autotiellä.Mahtaako se pyörätie olla aurattu pyöräilykuntoon?
Vaimolla
Ei sulla mitään vaimoa oo. Samantha Foxin juliste ei ole vaimo.
Ei ollut ihan helppoa luokan luuserille uskoa että selviäsin lukiosta hengissä varsinkin kun sen ekan ruotsin kokeen läpäisemiseen tarvitiin yhteensä 9 yrityskertaa. Mutta kyllä se lakki lopulta tuli, ja sen jälkeen kun vauhtiin pääsin niin päätin lukea itseni maisteriksi.
Enemmän tuosta julisteesta lienee iloa aviovuoteessa kuin live Samanthasta, vanha ja tykkää nuolla nykyisin mattoa...Ei sulla mitään vaimoa oo. Samantha Foxin juliste ei ole vaimo.