Vitutusketju

  • 10 534 969
  • 56 128

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei hitto mä oon allerginen alkoholille. Totta se on. Mä oon kirottu. Mä oon riivattu. Ei lääkärin lääkkeet auta. Missä on lähin kaivo? Ei mikään JuFo III.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kyllä minua ottaa pannuun tuo naksuva patteri. Välillä pitää laittaa se jopa pois päältä kun häiritsee nukahtamista. Sitten aamulla mies ihmettelee kun patteri ei ole päällä ja huoneessa on 17 astetta. Mikä kyllä on minusta ihan OK vanhassa omakotitalossa sijaitsevasta huoneesta jota ei ole lämmitetty kymmeneen tuntiin. Mies lupasi vaihtaa patterin parempaan mutta ei ole vielä ehtinyt. Kyllä se tästä taas...
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Joskus opiskeluaikana vanhaan rintamamiestaloon perustetun opiskelukommuunin lämmitys reistaili ja oli kylmää kuin puolalaisessa bordellissa.
Kiva tietää. En ole ollut koskaan puolaisessa bordelissa. En kyllä muunkaan maalaisessa kyllä.
 

teppana

Jäsen
Joskus opiskeluaikana vanhaan rintamamiestaloon perustetun opiskelukommuunin lämmitys reistaili ja oli kylmää kuin puolalaisessa bordellissa.

Isoveli asui yhden pikkukylän (alle 1000 asukasta) K-kauppiaan kaupan yläkerrassa olevassa kämpässä joskus parikymppisenä. Hyvä diili sinänsä että se kämppä oli makkaraakin halvempi, mutta hankala talvella kun yöpöydällä oleva vesilasi oli aamulla jäässä.
 

teppana

Jäsen
Siinä ei halpa vuokra paljon lämmitä, kun heräät toppavaatteista tai ydintalven kestävästä makuupussista tönkköjäässä ja puhelin on sammunut kylmyyteen, etkä pääse näin ollen avautumaan aiheesta tähän ketjuun.

Velipojan aikoihin ei onneks vielä langatonta nettiä ollut olemassa. Mutta yhden kerran oli 12-pakki karjalaa räjähtänyt olohuoneessa kun jäätyi. Silloin kuulemma vitutti.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kiva tietää. En ole ollut koskaan puolaisessa bordelissa. En kyllä muunkaan maalaisessa kyllä.
Minä olen käynyt suomalaisessa, espanjalaisessa ja virolaisessa bordellissa. Hyvin niissä on kyllä lämpöä riittänyt. Siis ei sillä tavalla lämpöä, kuten jo luulitte, sillä espanjalaiseen bordelliin menin tietämättä sen olevan bordelli (come here, lot of women here, sanoi sisäänheittäjä ja luulin sen olevan baari). Samoin kävi Virossa, söin euron maksaneen seljankan tallinnalaisessa bordellissa. Suomalainen bordelli, no sen tiesin, mutta senkin vasta etupihalla huomasin, että jaaha, baarista otettu taksi saapui tämmöiselle pihalle kun se nainen olikin hupakko. En siis ole bordelleissa ikinä harjoittanut syntiä, vaikka niissä olen eri maissa käynyt.

Ai niin, Kreikassa eli Rodoksella kävin v. 2017 bordellissa. Kaakaonruskea "Julia" istui sylissäni ja epäili jo homoksi kun en alkanut millekään! Mutta 10 eurolla sain kaksi Heinekenia ja shotin, join vain ne ja lähin meneen.
 

teppana

Jäsen
Minä olen käynyt suomalaisessa, espanjalaisessa ja virolaisessa bordellissa. Hyvin niissä on kyllä lämpöä riittänyt. Siis ei sillä tavalla lämpöä, kuten jo luulitte, sillä espanjalaiseen bordelliin menin tietämättä sen olevan bordelli (come here, lot of women here, sanoi sisäänheittäjä ja luulin sen olevan baari). Samoin kävi Virossa, söin euron maksaneen seljankan tallinnalaisessa bordellissa. Suomalainen bordelli, no sen tiesin, mutta senkin vasta etupihalla huomasin, että jaaha, baarista otettu taksi saapui tämmöiselle pihalle kun se nainen olikin hupakko. En siis ole bordelleissa ikinä harjoittanut syntiä, vaikka niissä olen eri maissa käynyt.

Ai niin, Kreikassa eli Rodoksella kävin v. 2017 bordellissa. Kaakaonruskea "Julia" istui sylissäni ja epäili jo homoksi kun en alkanut millekään! Mutta 10 eurolla sain kaksi Heinekenia ja shotin, join vain ne ja lähin meneen.

Vituttaa tällaiset homostelut!
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ai niin, Kreikassa eli Rodoksella kävin v. 2017 bordellissa. Kaakaonruskea "Julia" istui sylissäni ja epäili jo homoksi kun en alkanut millekään! Mutta 10 eurolla sain kaksi Heinekenia ja shotin, join vain ne ja lähin meneen.

Miten voit olla hengissä, jos et maksanut sylissä istumisesta.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
mutta olen jo vaihtanut arvonimen tulevatonista abianokseksi, enkä tahdo siksi enää vaihtaa. Käyttäkää joku toinen tuo utopistisen harhainen käyttäjänimi!

Et edes saisi vaihtaa enää.

Zürichissa oli hauska tilanne keskellä päivää, kun tyttöbaarin nurkassa oli jättiläiskokoinen yönmusta mies (neekeri) juomassa kahvia ja lukemassa päivän lehteä. Eli onnistuneesti soluttaunut olemaan vain tavallinen asiakas, vaikka luita olisi murtunut, jos ei asiakkailta olisi rahaa löytynyt.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Et edes saisi vaihtaa enää.

Zürichissa oli hauska tilanne keskellä päivää, kun tyttöbaarin nurkassa oli jättiläiskokoinen yönmusta mies (neekeri) juomassa kahvia ja lukemassa päivän lehteä. Eli onnistuneesti soluttaunut olemaan vain tavallinen asiakas, vaikka luita olisi murtunut, jos ei asiakkailta olisi rahaa löytynyt.

Olisi tuollainen neekeri pitänyt olla tänään jouluaiheisessa konsertissa jossa olin. Musta mies olisi saanut heittää luita murskaten ulos sen osan yleisöstä, joka katsoi parhaimmaksi räplätä puhelimiaan pitkin konserttia, ottaa välillä salamalla kuvia pimeässä konserttisalissa tai sitten kuvata parin minuutin pätkiä yksittäisistä kappaleista niin, että valo vain loisti.

Miksi helvetissä mennä konserttiin jos ei voi sitten kuunnella ja keskittyä musiikkiin eikä varsinkaan siihen suosikki/lempikappaleeseen vaan pitää sitä tihrustaa kännykän linssin läpi ja tallentaa siitä kämäinen minuutin pätkä johonkin? Mitä iloa siitä on?

Pahin tapaus oli mummo, joka kaivoi luuriaan lähistöllä ja yritti soittaa sillä jollekin konsertin jo alettua. Ei onneksi sentään kukaan vastannut hänelle, se nyt vielä olisi puuttunut, että artisti laulaa ja mummo kailottaa siihen päälle.

Tuollainen toiminta häiritsee suuresti myös muuta yleisöä varsinkin kun on kyse konsertista, jossa istutaan hämärässä salissa ja keskitytään artistiin. Artistikin saattaa sokaistua hetkellisesti jos joku näpsii salamalla kuvia. Järkkärit eivät noihin ehdi puuttumaan kunnolla tai eivät aina edes halua.

Kesäfestareilla yms. on tietysti eri asia, siellä tuo ei häiritse niin paljon, mutta turha se niissäkään on jatkuvasti räplätä kännykkää/kameraa. Menevät tunne-elämykset ja biisit ohi kun näplää vain luuriaan.

Hieno konsertti muuten, mutta vitutusketjuunhan minä kumminkin päädyin kanssayleisön moukkien kanssa.
 
Viimeksi muokattu:

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Aloitinpahan tuossa viime yönä tekemään työyhteisömme tulevaa työvuorolistaa. Oli hieno suunnitelma: "Nyt teen alkuyön aikana tämän siihen pisteeseen että ensi yönä tsekkaan sen varmasti toimivaksi listaksi ja tulostelen työkaverien iloksi valmiiksi. Loppuyön ehdin sitten katsella kun Penguins kurittaa Washingtonia. Ensi yönä sitten tulostuksen jälkeen ehdin muutaman tunnin pelailla Red dead redemption 2:ta ennen kun Penguins alkaa kurittamaan Minnesotaa". Tuli seuraava yövuoro (eli siis tämä tällä hetkellä meneillään oleva yö). Malkkinen avaa tietokoneen. Hieman mietitytti että miksi läppäri on kiinni. Työvuorolistojen ollessa työn alla läppäri on aina auki ja listojenteko-ohjelma päällä. No, ei siinä mitään, tuumaa Malkkinen. Joku on ajatellut säästää virtaa ja laittanut kannen kiinni. Kansi auki ja Malkkinen huomaa että läppäri on kokonaan sammutettu ja listojenteko-ohjelma siinä samalla. Arvatkaa oliko tallennettu? Neljän tunnin työ hukkaan. On se perkele että joutuu kaksi yötä putkeen tekemään töitä palkkansa eteen! Muutaman syvän hengenvedon joutui ottamaan ja pakko oli aloittaa alusta. Listojen on oltava aamulla valmiita, koska jään lomalle. Jäi Rdr2 pelaamatta, ehkä Penguins pelastaa tämän yön.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Miksi helvetissä mennä konserttiin jos ei voi sitten kuunnella ja keskittyä musiikkiin eikä varsinkaan siihen suosikki/lempikappaleesen vaan pitää sitä tihrustaa kännykän linssin läpi ja tallentaa siitä kämäinen minuutin pätkä johonkin? Mitä iloa siitä on?

"But if this ever changin' world
In which we live in
Makes you give in and cry"


Kiitoksia kaikille niille striimaajille eri puolella maailmaa silloin, kun ei ole ollut mahdollisuutta olla juuri siellä stadionilla kymmenien tuhansien paikallisten kanssa.

Tuo on kyllä aivan vitusta, jos menee kirkkokonserttiin kuvaamaan. En koskaan ota kuvia keikoilta. Otan kuvan lipusta ja laitan faseen, niin ne keitä mahdollisesti kiinnostaa, niin tietävät sitten.

Stadikkajutut on suuria kansanjuhlia ja mikäs siinä sinänsä, mutta kirkossa pitäisi osata käyttäytyä. Yleensä joku muu laittaa muutenkin sinne juutupeen paremman version mitä ikinä itse osaisit.

Jotkut ihmiset ei vain sitä tajua. Kuvaamista ja sekoilua ei vain voi enää kieltää tai muuten kaikki olisi vankilassa.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä vituttaa taas nää ihmiset. Autoni oli piuhan päässä esilämmityksessä, odotin sen pari tuntia sen takia ennenkun lähden liikenteeseen ja kas kummaa, kylmähän se auto oli. Tolppa ei toiminut, kun jotkin saatanan itsekeskeiset mulkut ovat käyttäneet sisätilanlämmittimiä, vaikka se on täällä erikseen kielletty.
Palakaa helvetin tulissa ja saakaa syöpäkasvaimet jouluna!
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Harvoin jaksaa rehellisestä flunssasta valittaa, kun menevät yleensä ohi päivässä parissa, mutta eihän tämä jaksa naurattaa siinä vaiheessa kun vajaan viikon jälkeen oireet lähinnä vain pahenevat ja untakaan ei saa kun päivät menevät lähinnä levähtäessä. Ainoa positiivinen juttu, että on myös noin viikko ollut vapaata, mutta eipä sekään kohta auta kun työt kutsuvat ja niitä tuskin pelkällä flunssalla vältetään. Ei auta kuin apteekkiin marssia huomenna, vaikka tuskin mitään oikeasti auttavaa lääkettä ilman reseptiä antavat.
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Ei auta kuin apteekkiin marssia huomenna, vaikka tuskin mitään oikeasti auttavaa lääkettä ilman reseptiä antavat.
Tuskin antavat, kun ei flunssaan mitään oikeasti auttavaa lääkettä ole. Toki tukkoisuutta voi helpottaa nenäsuihkeilla, kurkkukipua imeskelytableteilla ja tarvittaessa kuumetta alentaa parasetamolilla/ibuprofeiinilla, mutta siinäpä se onkin. Sinkki heti sairauden alussa otettuna lyhentänee flunssan kestoa hieman, mutta eipä siitäkään viikon oireiden jälkeen apua liene.

Mahdollisesti voi olla infuenssastakin kyse, kun noin pitkäaikaiset oireet on. Eipä siihenkään sen kummempia hoitoja ole, kun noin lievät oireet kumminkin.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Tuli sitten 130e mäkkärireissu, kun lukitsin avaimet autoni sisälle ja tilasin lukkosepän aukomaan oven...
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Olisit päässyt hampurilaisten hinnoilla, ellet olisi tilannut lukkoseppää.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
- Big Mac -ateria, kiitos
- Tuleeko plussana?
- Ei
- Tuleeko lukkosepällä?
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voi vittu kun vituttaa nää jonnet jotka päristelee kovaäänisillä mopoillaan. Sitten liikennevaloissa pitää runkata sitä kaasua, kun ei paska pysy muuten käynnissä, vai onko tää joku jonnejen pakkoliike? Minkä helvetin takia niistä mopoista pitää tuunata semmosia et kuuluu saatana namibiaan asti missä joku jonne ajaa. Aina kun nään jonkun näppylänaaman rälläävän tommosella kovaäänisellä mopolla, niin tekis mieli pysäyttää ja heittää se mopo jostan sillalta alas ja pyyhkiä kengät sen päristelijän finninaamalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös