Vitutusketju

  • 10 567 663
  • 56 146

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti JLand
perjantai-ilta - töissä
lauantai-ilta - töissä
sunnuntai-ilta - töissä

fuck.

Vituttaa, kun JLand saa vitun hyvän viikonloppu tilin. Minä en.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Duunikaveri on tossa valitellut kättään, joka kipeytyy raskaiden juttujen nostelusta ja kassatyöstä. Kävi sitten tänään lääkärissä. Käsi on tulehtunut ja sairasloma lähtee viikosta ja tarkastetaan tilannetta myöhemmin. Nyt sitten pyöritetään kauppaa kuudella ihmisellä (myymäläpäällikkö, neljä vakkaria ja kesäapulainen) vielä ensi viikko. Sitten tulee yksi kassa lisää. Ei helvetti. Ja ihan selvennykseksi: Yleensä henkilökuntaa on sellaiset 10-14 + päällikkö. Aamuvuoro vaatisi kolme ihmistä ja iltavuoro ainakin osittain samoin. Kuitenkin vapaapäiviäkin pitää pitää, joten kaikki eivät voi aina olla töissä. Itsekin nyt sitten joudun/pääsen vastaavaksi, vaikka ei voisi vähempää kiinnostaa
 
Vituttaa nämä saatanan "kaverit". Tilanne on siis tämä, että minulla on kaveri, joka ei ole tehnyt päivääkään palkallista työtä. Olen sitten aina silloin tällöin lainannut kaverille rahaa, että hän on päässyt matseihin/jonnekkin. Sitten tänään soitin hänelle, kun minulla on pieni kiire, kun ensi viikolla lupauduin tekemään puita tutulle muutaman euron tuntipalkalla ja minulle oltiin luvattu, että jos otan kaverin, niin hänkin saa sen 6 euroa/tunti. Itse en kerkeä ennen ensiviikkoa omien töiden takia. Niin. Joten soitin kaverille, että olisi ensi viikolla parin kolmen päivän homma josta saisi palkkaa. Kaveri sanoi, että ei jaksa lähteä, koska on luvannut tyttöystävälleen, että on hänen kanssaan. No tuli sitten hänen tyttöystävänsä kanssa puheeksi tämä lupaus. No tyttöystävänsä sanoi, että hänellä on muuta menoa silloin eikä ole ollut puhetta kaverin kanssa yhdessä tekemisestä.

Vittu että vituttaa tuollainen laiska paska, joka vielä kehtaa valehdella. Aina häntä auttanut. Olisin vielä ymmärtänyt jos olisi ollut kesätöissä ja olisi ollut siitä uupunut, mutta ei.

Kiittämättömyys on maailman palkka.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kotiuduin juuri baarista. Yksin.

Ei sillä, että olisin välttämättä halunnut "pesää", mutta tämä on niitä iltoja/öitä jolloin olisin tarvinnut unikumppania. Syytäkin tietysti siihen löytyy, mutta ehkei ainakaan tässä humalassa ei kannata enempää avautua.

Tarjokkaita olisi ollut, mutta kun eivät nuo standardit kohtaa. Joko heillä, minulla tai molemmilla.

Nyt ehkä on hyvä aika painua nukkumaan... kun ihan aikuisten oikeasti joutuu keskittymään että sormet osuisivat oikeille näppäimille. Kyllä tämä läppärin näppis on sitten outo...
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihkua. Nyt nuo naapurin äpärä-vittumarkot ovat alkaneet huorittelemaan meikäläistä. Roikkuvat aidassa ja huutelevat aina kun näkevät, että pihan ovi on auki. Voi helvetti kun mä niin tykkään asua täällä.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
hihih...
Mua ei vituta mikään. Vituttaaks teitä?!?
Khihih..
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti B1
hihih...
Mua ei vituta mikään. Vituttaaks teitä?!?
Khihih..

Hih Hih. Sama täällä. Mennäks provoketjun puolelle. Vai tajuukohan nää vitutuksissaan tulla sinne. Buaaahahhah.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Viestin lähetti Tinde
Hih Hih. Sama täällä. Mennäks provoketjun puolelle. Vai tajuukohan nää vitutuksissaan tulla sinne. Buaaahahhah.

---> provoketju it is.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Pikku Myy
Ihkua. Nyt nuo naapurin äpärä-vittumarkot ovat alkaneet huorittelemaan meikäläistä. Roikkuvat aidassa ja huutelevat aina kun näkevät, että pihan ovi on auki. Voi helvetti kun mä niin tykkään asua täällä.

Sinulla siis on oma piha? Hanki doobermanni, niin vittumarkot ovat sen jälkeen huomattavasti hiljaisempaa poikaa.
Tuo tietysti maksaa rahaa - noh, naisihminen saa poliisilta nykyisin helposti osto- ja hallussapitoluvan pippurisumutteelle. Se on paljon halvempi ja hiljaisempi kuin koira. Suhautus sopivassa tilanteessa "markon" naamalle, niin kyllä se aidassa roikkuminen pikku hiljaa vähenee.

Voi aikoja, voi tapoja. Kun meikis oli snadi, niin minun kotitalon kulmilla pyöri yksi n. 13-vuotias imbesilli huutelemassa äidilleni, että "vittuämmä, vittuämmä, vittuämmä". Yhtenä kesäisenä iltapäivänä (roteva) isäni sitten nappasi tuon penskan syleilyynsä, istui pihalla jakkaralle pidellen väkisin tuota kakaraa mahallaan reisiensä päällä - veti sitten housut kinttuihin ja veteli kymmenisen minuuttia pitkin persettä ja palleja isolla nokkosnivaskalla.

Ei poika huudellut sen jälkeen. Mainittakoon, että hänen isänsä oli seinänaapuri ja sai tietää tapauksesta. Äijä oli kuitenkin hiiren hiljaa.

Oi oi, kun väärä kasvatustapa. Eikä kyseessä ollut edes oma kakara. Näin 1960-luvulla...
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Viestin lähetti Pikku Myy
Ihkua. Nyt nuo naapurin äpärä-vittumarkot ovat alkaneet huorittelemaan meikäläistä. Roikkuvat aidassa ja huutelevat aina kun näkevät, että pihan ovi on auki. Voi helvetti kun mä niin tykkään asua täällä.

Soita Valaille. Tai tilaa ÄTPPOMKilta hevosenpää.
Molemmat pomminvarmasti auttavat. Valaat ehkä pienitöisempi.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Viestin lähetti Pikku Myy
Ihkua. Nyt nuo naapurin äpärä-vittumarkot ovat alkaneet huorittelemaan meikäläistä. Roikkuvat aidassa ja huutelevat aina kun näkevät, että pihan ovi on auki. Voi helvetti kun mä niin tykkään asua täällä.
On se hienoa että jollain muullakin on tosi ihania naapureita kuten meilläkin. Omat lapseni eivät tuollaisia huutele eivätkä tule huutelemaankaan, enkä usko että meidän emännällekään tuollaiset uskaltaisi huudella.

Kerää hiukan vihaa ja anna vittumarkojen kuulla täyslaidallinen kunnon volyymilla niin ovat kai sitten hiljaa (toivottavasti)
 

Lama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara(kahvara kaveriporukassa)Mikko Leinonen
Vittuttaa kun loma alkaa käydä vähiin... enää pariviikkoa ja koulu kutsuu.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Lievän puoleinen vitutus tällä kertaa. Kaveri valmistui keväällä tietojenkäsittelytieteiden (tjsp.) maisteriksi Turun yliopistosta ja on kaikenlisäksi assistenttina siellä. Päätti sitten vielä hakea Tampereen yliopistoon opiskelemaan uudestaan samaa alaa. Ja pääsi vielä. Yhtään opintoviikkoa ei aio kuulemma suorittaa, tarkoituksena oli vaan saada opiskelija-alennukset loppuelämäksi. Itseasissa tää viesti sopisi ehkä paremmin Provoketjuun tai Tee muut kateellisiksi- ketjuun.
 

tiikeri

Jäsen
Vituttaa kun ei ala niitä töitä vieläkään löytymään. Kaikki yöt menee valvoessa ja päivät nukkuessa, eikä mistään tule enää yhtään mitään. Kämppäkin on kuin sauna (myös öisin), jonka ansiosta täällä on täysin mahdoton nukkua vaikka kuinka tuulettaa ja pitää ikkunaa auki. Rahat on loppu, kaikenlaisia menoja olisi tiedossa ja elämä on muutenkin aika perseestä tällä(kin) hetkellä.

Jos ei pian ala tapahtua jotakin, niin räjähtää pää ja se ei ole lapsille sopivaa nähtävää.
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Pikku Myy
Ihkua. Nyt nuo naapurin äpärä-vittumarkot ovat alkaneet huorittelemaan meikäläistä. Roikkuvat aidassa ja huutelevat aina kun näkevät, että pihan ovi on auki. Voi helvetti kun mä niin tykkään asua täällä.

Pidetään tenaville pieni puhuttelu kun tulen käymään siellä kotomaassa jossain välissä. Jos ei tepsi, niin tehdään jotain pientä jäynää (peruna pakoputkeen, sokeria tankkiin jne). Jos sittenkään ei tepsi niin reilusti vaan käkättimeen. Jos sittenkään ei auta, niin annetaan kersojen herätä aamulla hevosenpää anuksessaan. Ja jos sittenkään ei hiljene niin sit mä suutun, ja sitten niiden on parempi olla jossain muualla.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Rankkaa ryypiskelyä

Niin, tulimpa taas ryypiskelleeksi rankalla kädellä koko viikonlopun. Asia ei muuten vituta eikä varsinkaan kaduta yhtään, lukuunottamatta sitä pikkujuttua, että paska lentää kuin Räikkösen takasiipi.


Täältä tähän
 

Karamahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Coyotes
Everything that can go wrong, will go wrong

Tapasin taannoin helvetin nätin, sexyn ja mukavan muijan jonka kanssa synkkas ihan täydellisesti. Töitten takia ei oo aikataulut natsannu yhtään ennenku tänä iltana. Oon tässä pitkin päivää viilannu itteeni edustuskuntoon niin eiköhän saatana tullu taas peruutus jonku vitun päivystyksen takia. Itellä on ens viikko täysin tukossa kaiken maailman haista paskan duunihommien takia. Musta tuntuu että mä jinxasin tän koko homman lesoilemalla kaverille. Näin paljoo ei oo vituttanu sitten viime pleijjareitten...snadisti tekis mieli vetää perseet olalle.
 
Tasaistatasaistatasaistatasaista...

Alkaa kohta ottaa päähän tämä meikäläisen ihmielon tasaisuus. Mitään ei tapahdu. Mikään ei säväytä. Kukaan ei säväytä. Kukaan ei tee mitään repäisevää. Missään ei tapahdu mitään. Mikään biisi ei tunnu miltään. Mikään ei tunnu poikkeavan tavallisesta harmaasta tasapaksusta elämästä. Mikään ei herätä minussa minkäänlaisia tunteita. Mikään ei tunnu miltään. En osaa ilostua enää mistään/kenestäkään. Kukaan ei osaa piristää minua. Minua, joka aina ennen olin niin hymyilevä ja positiivinen ihminen.

Onneksi tämä alkaa ihmistä sentään vituttamaan. En olekaan aivan tunnekuollut.
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Viimeiset neljä ottelua ja tuloksena vain yksi piste. Kymmenen maalia omiin.

Putoamistaistelu lähestyy uhkaavasti.
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
V/K- tila

Viestin lähetti Kuvernööri
VITTUUU! Näin just maailman paskimman leffan, pää räjähtää ja ilta pilalla! Nyt sitä bissee ku ei vahvempaa löydy, muisti pois perkele!
Mikäköhän leffa mahtoi olla kyseessä? Huonot elokuvat saattavat joskus olla niin huonoja että ne ovat hyviä!
Kaikkien aikojen huonoinomaksi leffaksi on äänestetty sellainen kulttuurituote kuin: Plan 9 from outerspace.
"Huonoin" leffa minkä minä olen ikinä nähnyt on: Ponterosa.

J.K. V/K -tila on yhtä kuin: Vitutus/Känni -tila tai Vitutus/Krapula -tila. :(
 

Carlos

Jäsen
Vitun karavaanarit!!!

Tänään kun alkoi vituttaa McLarenin raudanluja laatu, päätin että nyt on hyvä päivä mennä kokeilemaan pääseekö autollani valmistajan ilmoittamaa huippunopeutta. Toki sitä varten piti vaihtaa maata, eli ajaa 100km Baseliin, josta heti rajan jälkeen alkaakin n. 200km rajoittamatonta autobahnia Karlsruheen saakka. Noh, joka hemmetin kerta kun se neula kipusi yli kahdensadan ja homma alkoi mennä mielenkiintoiseksi, joku vitun aivoton kusipää päätti lähteä ohittamaan näitä vitun-kusipää-hollantilais-karavaanareita, (elleivät ne sitten päättäneet ohittaa toisiaan) pakottaen minut hiljentämään kävelyvauhtiin, ja taas aloittamaan alusta. Euroopan moottoritiet olisivat kesäaikaan enimmäkseen ihan jees, mutta noin miljoona keltaisin rekisterikilvin varustettua karavaanaria pitää huolen siitä että joka vitun moottoritie joka vitun maassa on tukossa! Perkele.

Juu, en sitten saanut selvää kuinka kovaa päästään, ja tuli ajettua liki 500km ja tuhrattua 4 tuntia melkeinpä turhan takia. Kivaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös