Vitutusketju

  • 10 669 346
  • 56 216

Gepardi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Olen Sokos Hotel Ilveksessa Tampereella. Olen 15. kerroksessa ja tama huone on jokin Superior-luokan huone. Nakoalat ovat mukavat ja olo on muutenkin mukava, mutta yksi asia vituttaa: tama nappis. Jaykka ja paska. Kertakaikkisen vaikea kirjoittaa. Vittu! Ei muuta.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti CtrlAltDel
Haava on puoliksi kevyttä pintanirhaumaa, mutta puolet vekistä on ikävän syvä, melkeinpä tikattavassa kunnossa. Lääkäriin ei tämän vaivan takia kehtaisi mennä.

Tapahtunut ei oikeastaan kuulu tähän vitutusketjuun. Veret seisauttavan vitutuksen sijaan mieli on jopa hieman haikea ja olo tulevaisuuden suhteen epävarma.

Tiukasti vain laastarilla kiinni, vielä parempi, jos laastariteipillä tai perhoslaastareilla. Tosin silloin ei jää miehistä arpea tikeistä.

Niin, eihän vitutus voi olla veret seisauttava, jos ranteet aukeaa. vai olisiko se parempi, jos niin kävisi, tiedä niistä...

Että silleen...
 

Unelma

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Polvi ollu ihan sairaan kippee koko päivän! Mittään ei oo pystyny tekkeen ja kausikin alkaa kohta! Ei P*****E, jos se ei tuu yhtään paremmaks ennen kauden alkuu!
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Carlos
- Lepakko joka terrorisoi meikäläisen kämpässä viime yönä, omaten myös kyvyn kulkea suljetun oven läpi, josta johtuen yöunet jäivät n. neljään tuntiin.
Jaahas, isä Carlokselle ei sitten anneta enää luostarin viinivaraston avaimia.

Kiitos Zillalle ja tietyin varauksin myös ApZulle:)
 
Viestin lähetti Kapo00
Ei sitten tullut mieleen että niitä pyykkejä voi pestä ilman pesukonettakin? perinteisesti ihan käsipelillä.
Ihan pikkusen vittutaa työttömyys tai lähinnä siitä aiheutunut rahan puute...

Öhh, juu. Niinhän niitä tosiaan voi. Eipä tullut mieleen. Kiitos.

Pitääkin kokeilla. Todennäköisesti menee järki ja lopputulos on hirveä ja taas on asiaa tähän ketjuun.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Käsipesusta puheenollen...

Eivät kestäneet syndit konepesua.

Tyttöystäväni siirsi eilen kylppärin lattialla lojuneet säärisuojani pesukoneen sisälle, "siksi aikaa kun pesee WC:n".

Tänään tummat pyykit koneeseen, 90 asteen myllytys käyntiin, ja mitähän kävi? Kaksi epämääräistä, sulanutta ja joka suuntaan taipunutta Adidas-lättyähän sieltä paljastui, kun pyykkejä nostin koneesta. Näyttivät minun silmiini siltä, että passaavat nykyään korkeintaan hevoselle.

Meneepähän taas 25 ylimääräistä euroa, ja käyttöä uusille suojille on heti huomenna. Aika niiden hankkimiseen on tosin kortilla, kun meillä töissäkään ei moisia myydä.
 
Viimeksi muokattu:

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Vituttaa kun töistä on vähennetty kesäksi porukkaa "kun kesä on niin hiljaista aikaa". Nyt sitten me poloiset kesätyöläiset painetaan keskimäärin 10-tuntista päivää. No, eihän sekään nyt mahdoton päivä ole mutta korpeaahan se! Perkele!

Ja nilkan nivelsiteet repes 6 vko sitten ja vieläkin se on jäykkä kun rautakanki! Töissä sentään jo pärjää...
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Tänään soitti joku nuoriherra mulle työkännykkään ja kyseli mun henk.koht.talouden pidosta. Klo 17 olisi ollut maksuton tilaisuus, joka olisi kestänyt tunnin ja siellä olisi ollut jotain miten saada omat raha-asiat ja talouden pito kuntoon.
Mitä vittua se sille kuuluu, millainen mun talous on?
Kerroin kohteliaasti, että hoidan oman talouteni, eikä siihen tarvi muita.
Silti se jamppa selittää jotain. Pari kertaa sanoin vielä, että ei kiinnosta. Se kääntää sen sitten, että eikö henk.koht. talouden pito kiinnosta?
Sanoin että ei todellakaan kiinnosta ja löin luurin korvaan.
Myöhemmin tuli vasta mieleen "vilperttimäiset sanat"

Olisin voinut sanoa, että mitähän kohtaa et tajunnut puheessani koskien kiinnostustani aiheeseen. Seuraava kohta olisi ollut vähätellä juttua tyyliin, kiinnostaa kiviäkin.

Seuraavassa vaiheessa olisi voinut käyttää jampasta nimitystä retard ja kun hän olisi lopettanut, huutaa puhelimeen:"VOITIN!".

Vituttaa tollaset jankkaajat jotka eivät tajua että ei kiinnosta.
Yleensä häissä tulee pienessä maistissa olevat naiset pyytämään tanssimaan, ja sitten ne jankkaa ja jankkaa.
Pitänee ottaa sukulaissuhteesta/ulkonäöstä/tuntemuksesta riippuen käyttöön sanat "retard", "vajaaälyinen", "todellinen ääliö" ja "juhlapariakin kiinnostaa".

Perkele.
 

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Re: Käsipesusta puheenollen...

Viestin lähetti Iker
Tänään tummat pyykit koneeseen, 90 asteen myllytys käyntiin, ja mitähän kävi?
Tää nyt on taas tätä off topic -mälinää, mutten silti malta olla kommentoimatta: et kai sä hyvä mies pese(tä) vaatteitas yhdeksässäkympissä? Siis yleensäkään mitään vaatteita - elle niitä ole tahritut esim. spermalla, punaviinillä tai Jeesuksen verellä - en lähtisi ikuna tuollaisella hc-ohjelmalla pesemään. Yleensä 60 riittää mainiosti ja pelkän hien saa jo neljässäkympissäkin pois. Puhumattakaan siitä, että värit ja kankaat säilyvät näin paaaljon paremmin ja pidempään.

Farkut, paidat ja tennaritkin putsistuvat vähemmälläkin riepotuksella aivan mainiosti.

Nimim. "Varamutsi"
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Re: Re: Käsipesusta puheenollen...

Viestin lähetti rapster
Tää nyt on taas tätä off topic -mälinää, mutten silti malta olla kommentoimatta: et kai sä hyvä mies pese(tä) vaatteitas yhdeksässäkympissä? Siis yleensäkään mitään vaatteita - elle niitä ole tahritut esim. spermalla, punaviinillä tai Jeesuksen verellä - en lähtisi ikuna tuollaisella hc-ohjelmalla pesemään. Yleensä 60 riittää mainiosti ja pelkän hien saa jo neljässäkympissäkin pois. Puhumattakaan siitä, että värit ja kankaat säilyvät näin paaaljon paremmin ja pidempään.

Juu, itsekin tuota ihmettelin. Itse pyrin käyttämään aina kun mahdollista 40 astetta. Tuon 90 ymmärrän, jos kyseessä on esim. valkoinen erittäin likainen lakanapyykki tai vastaava.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Tämä on jo naurettavaa, mutta minua - ihan totta - vituttaa valtaosa noista NHL-puolen tappeluketjuihin kirjoittavista lahopäistä...

... onneksi vitutusta vähentämässä on jokunen positiivinenkin yllätys.

Helpotti!

vlad.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vihhaan!

Vittu perkele. Vituttaa, tuntuu että iskee burnis ei helvetti. Ei paljon hetkauta vaikka ensi viikko on kesälomaa. Vittu nukun koko viikon, vittujen kevät vittu. 30 vee kriisi menossa vihhaan. Vittu naistakaan ei ole vittu. Tahtoo pois kauas pois, vittu muutan Uuteen Seelantiin tai Australiaan vittujen vittu. Kanadakin kävis, vittuako mä täällä vittu.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
vittu!























































saatana!


















































perkele!
 

Karamahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Coyotes
Ei vittu vois vähempää kiinnostaa

Vituttaa kuunnella parisuhde-hehkutuksia aivan saatanasti
 

Oliwa33

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, TPS, Jokipojat, Oliwa#33,
Viestin lähetti vlad
Tämä on jo naurettavaa, mutta minua - ihan totta - vituttaa valtaosa noista NHL-puolen tappeluketjuihin kirjoittavista lahopäistä...

... onneksi vitutusta vähentämässä on jokunen positiivinenkin yllätys.

Helpotti!

vlad.
Vittu jos tarkotat mua ni mä uskon että sua vituttaa viimestään ku näät mut!!! Sä vitutat mua!!!
 

timosusi

Jäsen
Vituttaa jo etukäteen mikäli kukaan ei lainaa Cairnsin hieman ylempänä olevaa viestiä kokonaisuudessaan.

Lisäksi eilen vitutti aika tavalla kun Tourilla Armstrong osoitti ettei tänäkään vuonna kenelläkään ole sanomista hänen voittokulussaan.
 

timmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
FoPS, Kärpät, FC Parta, Kansan Syvät Rivit, Oranje
Vituttaa röissä istuminen kauniihkolla ilmalla. Lisäksi vituttaa ns. eiruumiit, jotka uhoavat ja uhittelevat netissä anonymiteetin turvin.
Myös lopputyö-aiheen keksimisen yrittäminen saa vitutuksen aikaan.
 

JanJ

Jäsen
Palkka jäi taas saamatta.
Huh huh.
Alkaa vituttamaan ala, työnantaja ja kaikki mikä liikkuu.
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Suoraan onnellisuusketjusta tänne..

Pankkiautomaatti imaisi Visa Electronini.. Väitti ensin, että olin kirjoittanut tunnusluvun väärin ja kun näppäilin sen uudestaan, kone ilmoitti olevansa epäkunnossa ja sinne meni.

Viikon päästä kortti postissa kotiin. En olisikaan tarvinnut rahaa.
 

Oliwa33

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, TPS, Jokipojat, Oliwa#33,
Vituttaa ku se Vlad on niin tyhmä ettei tajua että se sen nimi on siinä viestissä jo muutenki eikä sitä tarttee kirjottaa sinne loppuun erikseen!!!
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Viestin lähetti JanJ
Palkka jäi taas saamatta.
Huh huh.
Alkaa vituttamaan ala, työnantaja ja kaikki mikä liikkuu.

Saanko aloittaa veitsen kääntämisen haavassa lainaamalla jokaista aikaisempaa "lällällää mäpäs olen aurinkomaassa litkimässä halpaa olutta, kun siellä Suomessa sataa"-viestiäsi?

Eikö se Portugali? sitten olekaan niin ihana paikka, hehhehheh.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Oliwa33
Vituttaa ku se Vlad on niin tyhmä ettei tajua että se sen nimi on siinä viestissä jo muutenki eikä sitä tarttee kirjottaa sinne loppuun erikseen!!!

Vituttaako sä et osaa edes kirjoittaa mun nickiä oikein, se ei ole Vlad vaan vlad.

Vittu joo... minkäs sille mahtaa ku on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia.

vlad.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös