Vitutusketju

  • 10 669 346
  • 56 216

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Viestin lähetti Oliwa33
Vituttaa ku se Vlad on niin tyhmä ettei tajua että se sen nimi on siinä viestissä jo muutenki eikä sitä tarttee kirjottaa sinne loppuun erikseen!!!
Vituttaa torvelot noin yleensä. Masennuin jonkun uskontoketjuun postaamasta linkistä, jossa lainatun tutkimuksen mukaan suunnilleen 2/3 amerikkalaisista pitää Bushin alati viljelemiä uskonnollisia viittauksia hyvänä asiana.

Jonkun teorian mukaan 95% maailman ihmisistä on idiootteja. Misantropia-aallon iskiessä lujimmillaan tähän näkemykseen on helppo yhtyä.

Niin, myös vasemmistoa ja "viherpiiperoita" vihaavat ihmiset vituttavat. Mitä voi liikkua sellaisten tyyppien päässä, jotka vihaavat ihmisiä, joiden mielestä sosiaalista epätasa-arvoa tulee kaventaa ja ihmiskuntamme konkreettisinta ja vakavinta uhkaa pitää pyrkiä ehkäisemään? Menkää itseenne, itsekeskeiset "ihmiset".
 
Viimeksi muokattu:
Elämä on kummaa.

Vielä jokunen vuosi takaperin olin elämäni iskussa ja hurjassa vauhdissa pitkin elämysten valtatietä. Toiminta oli päivittäistä ja tempo oli kiivas. Kaikki oli spontaania. Uutta tuli koettua harva se päivä. Oli pirusti kavereita ja hauskaa.

Nyt istun rivitaloasunnossa kirjoittamassa vitutusketjuun. Ympärillä pyörii lemmikkiä ja emäntä vaihtaa olohuoneessa verhoja. Illan kohokohta lienee television myöhäisviihdeohjelmat, paitsi jos erotiikan osa-alueilla rupeaa tapahtumaan. Vain tila-auto ja talvilomamatkan suunnitteleminen puuttuvat.

Eikä edes vituta. Pikemminkin huvittaa.

Ja se vasta vituttaakin.
 

Oliwa33

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, TPS, Jokipojat, Oliwa#33,
Viestin lähetti vlad
Vituttaako sä et osaa edes kirjoittaa mun nickiä oikein, se ei ole Vlad vaan vlad.

Vittu joo... minkäs sille mahtaa ku on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia.

vlad.
Eiköhän olla molemmat jo päästy tarpeeks pitkälle ja lopeteta tähän. Ois kai fiksua. Niin no mähän tän kai alotin mutta soonot eli mä voin sen siis lopettaa...
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Viestin lähetti cosmic_rodeo
Elämä on kummaa.

Vielä jokunen vuosi takaperin olin elämäni iskussa ja hurjassa vauhdissa pitkin elämysten valtatietä. Toiminta oli päivittäistä ja tempo oli kiivas. Kaikki oli spontaania. Uutta tuli koettua harva se päivä. Oli pirusti kavereita ja hauskaa.

Nyt istun rivitaloasunnossa kirjoittamassa vitutusketjuun. Ympärillä pyörii lemmikkiä ja emäntä vaihtaa olohuoneessa verhoja. Illan kohokohta lienee television myöhäisviihdeohjelmat, paitsi jos erotiikan osa-alueilla rupeaa tapahtumaan. Vain tila-auto ja talvilomamatkan suunnitteleminen puuttuvat.

Eikä edes vituta. Pikemminkin huvittaa.

Ja se vasta vituttaakin.

Vituttaa kun tiedän että itse olen jonkun ajan päästä samassa tilanteessa. Mutta minkäs teet kun on tällainen nysvääjä, joka elää aina toivon varassa. Junaa on vaan niin pirun vaikea pysäyttää kun tapahtumat alkavat vyöryä yli.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti cosmic_rodeo
Elämä on kummaa.

Vielä jokunen vuosi takaperin olin elämäni iskussa ja hurjassa vauhdissa pitkin elämysten valtatietä. Toiminta oli päivittäistä ja tempo oli kiivas. Kaikki oli spontaania. Uutta tuli koettua harva se päivä. Oli pirusti kavereita ja hauskaa.

Nyt istun rivitaloasunnossa kirjoittamassa vitutusketjuun. Ympärillä pyörii lemmikkiä ja emäntä vaihtaa olohuoneessa verhoja. Illan kohokohta lienee television myöhäisviihdeohjelmat, paitsi jos erotiikan osa-alueilla rupeaa tapahtumaan. Vain tila-auto ja talvilomamatkan suunnitteleminen puuttuvat.

Eikä edes vituta. Pikemminkin huvittaa.

Ja se vasta vituttaakin.

Piru vieköön. Tulostin ylläolevan tekstin kokonaisuudessaan ja laitoin seinälle. Tää on vitutusketjun helmi. Tästä ei oikeen edes tiedä vuotaako se kymenä kyyneliä vai onko siellä sittenkin se onni taustalla. Kiitoksia cosmic_rodeo, tämä oli koskettava.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Viestin lähetti cosmic_rodeo
Elämä on kummaa.

Vielä jokunen vuosi takaperin olin elämäni iskussa ja hurjassa vauhdissa pitkin elämysten valtatietä. Toiminta oli päivittäistä ja tempo oli kiivas. Kaikki oli spontaania. Uutta tuli koettua harva se päivä. Oli pirusti kavereita ja hauskaa.

Nyt istun rivitaloasunnossa kirjoittamassa vitutusketjuun. Ympärillä pyörii lemmikkiä ja emäntä vaihtaa olohuoneessa verhoja. Illan kohokohta lienee television myöhäisviihdeohjelmat, paitsi jos erotiikan osa-alueilla rupeaa tapahtumaan. Vain tila-auto ja talvilomamatkan suunnitteleminen puuttuvat.

Eikä edes vituta. Pikemminkin huvittaa.

Ja se vasta vituttaakin.

Juu. Tosin erona tilanteeseesi ovat:
- kerrostalossa on hyvä ihmisen asustella
- ei lemmikkejä jos villakoiria ei lasketa
- ei ketään vaihtamassa verhoja, sekin pitäisi tehdä itse
- erotiikkaa ei ole luvassa ellei omaa kättä lasketa
- tilanne ei edes huvita (mikä vasta vituttaakin)
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Viestin lähetti Pikku Myy

Tänään sitten laiton omat stereot huudattamaan Sex pistolsia pihaoven luona, niin jo saatana koko perhe juoksee vuorotellen rimputtamassa ovikelloa ja jälkikasvu roikkui aidassa ja heitteli jotain paskaa mun pihalle. Saatanan äpärät.

Tulipas kesken vitutuksen hyvä olo, kiitokset siitä.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Tuli sitten viesti kauniin perjantain avajaisiksi. Yksi nuoruuden parhaista kavereista on poistunut muonavahvuudesta. Nuoruuden kuuden kaverin jengistä on nyt tasan puolet kasvattamassa horsmaa.
V-ttu tänään lärvät!
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Vituttaa suunnilleen itseni ikäisen kaksitahtisen Marinerin luotettavuus. Vittu, onko liikaa pyydetty, että voisi käydä vesillä kerran niin, että koneesta ei menisi jotain rikki.
 

Oliwa33

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, TPS, Jokipojat, Oliwa#33,
Viestin lähetti E
Vituttaa suunnilleen itseni ikäisen kaksitahtisen Marinerin luotettavuus. Vittu, onko liikaa pyydetty, että voisi käydä vesillä kerran niin, että koneesta ei menisi jotain rikki.
Vaihappa Mercury ni kestää
 

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti varjo
Eikö se Portugali? sitten olekaan niin ihana paikka, hehhehheh.
On, mutta olen kesätöissä Suomessa. Mukamas isossakin firmassa. Äkkiä takaisin Portugaliin, rekpele.
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
JanJ
Eikös sinulla ole työsopimusta? Ota yhteyttä alasi liiton lakimiehiin vaikka et ehkä liittoon kuulukkaan. Palkkaturvasta tietysti aikanaan saat saatavasi, mutta ne rahat eivät tähän hätään ehdi. Tietysti, jos teet kuutamourakkaa, asia on mutkikkaampi. Silloin kannattaisi ottaa yhteyttä virolaiseen perintätoimistoon.

Terveisin Kempes, joka on huolissaan 30€ vedosta, "Pelaako Joonas Vihko ensi kaudella Ässissä", jonka sattumalta hävisit.

Ai niin, minua ei koskaan vituta ainakaan niin, että pitäisi ketjuun kirjoittaa.

No, muistin, että olen joskus jonkin kirvelevän vetotappion jälkeen tänne avautunut. En olekkaan täydellinen ihminen.
 
Viimeksi muokattu:

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
Tänään on todellinen vitutuksen päivä.

Aamulla laukesi pyörä töihin tullessani. Siitä selvisin, paskahan se oli kuitenkin.

Töihin tullessa sain kuulla tunnin nalkutuksen. Sillähän ei ole mitään merkitystä, että joku muu oli virheen tehnyt. Kevyen kenttäsotilaan lailla kuuntelin tarinan loppuun asti. Korvat alkaa pikkuhiljaa palaileen normaalin värisiksi.

Päivän kruunaa tunti sitten hajotettu yläselkä. Paukahdus vaan kuului. Nyt ei pysty päätä kääntämään.

Tästä saisi Unlucky-Allkin olla kateissaan!
 

Claudius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ei mitään maailmoja kaatavia vitutuksen aiheita ole vieläkään, mutta jotain pientä kuitenkin...

Työkaverillani on tapana töissä ollessaan soittaa omia lempibiisejään koneelta. Normaalisti hän on raskaamman rokin ystäviä, mutta tänään hän jostain syystä on ottanut soittolistalleen kesäbiisin suoraan alimmasta helvetistä eli O-zone: Dragostea din tei. Nyt se on jo kolmisen kertaa tullut parin tunnin sisään ja ainakin meikäläiselle alkaa riittää. Eikä noin pienestä asiasta viitsisi näin kauniina päivänä oikein avautuakaan muuten niin mukavalle kaverille.
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Viestin lähetti JanJ
On, mutta olen kesätöissä Suomessa. Mukamas isossakin firmassa. Äkkiä takaisin Portugaliin, rekpele.

Viinapulloa odotellessa..
 

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti Kempes
JanJ
Eikös sinulla ole työsopimusta?
Arvaa vaan onko. "juu tehdään pian..."
Vetojen maksu Hadankassa seuraavalla tapaamisella.
Tampereellekin pitäis pari pottua toimittaa. Ne ei tosin vituta yhtään. Giniä ja viskiäkös se olikaan?
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Varmaan gini ja bacardi.
Olen Helsingissä elokuussa pari päivää. En tiedä päivistä vielä mitään, katotaan.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vituttaa, kun koko viikko on ollut yhtä vitutusta. Tai no, on ollut kivojakin hetkiä - paljonkin. Mutta silti. Nyt en saa mitään aikaiseksi, pitäisi lähteä liikenteeseen, hommat kasaantuvat, pyykkiä pitäisi pestä, väsyttää, kiukuttaa, ärsyttää, vituttaa....

Onneksi illasta on tulossa hauska. Tosin tällä hetkellä vituttaa jo itsensä tekopiristäminenkin. Fiilikseni vaihtuvat kuin discovalot. Kahden tunnin kuluttua saatan olla onnellisuusketjussa. Tämäkin ottaa päähän. Ailahtelu. Haluan hermolomalle jonnekin, jossa ei ole ketään eikä mitään. Samperi.


edit: Joo. Aikaa kulunut juuri se reilu pari tuntia, ja nyt fiilis on taas paljon parempi. Kummallisesti vaihtelee. Mutta ei parane valittaa nyt.
 
Viimeksi muokattu:

Voittaja

Jäsen
Enpä muista milloin viimeksi olisi vituttanut näin paljon. Ei ole edes mitään yhtä tai edes kahta syytä miksi nyt vituttaa, mutta päällä on niin suunnaton vitutus, että en oikein tiedä mitä tekisin. Tylsää ja vituttaa, mahtavaa.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
Neljättä päivää hirvee flunssa päällä. Yskittää niin, ettei pysty nukkumaan ja pelkästään hengittäminen sattuu kylkiin yskimisestä puhumattakaan.
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Kannatti tosiaan lähteä pelaamaan jalkapalloa. Nyt on polvi yhtä pyöreä kuin pelivälineenä ollut pallo. Kipu sen mukaista.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti JLand
perjantai-ilta - töissä
lauantai-ilta - töissä
sunnuntai-ilta - töissä

fuck.

Vituttaa, kun JLand saa vitun hyvän viikonloppu tilin. Minä en.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös