Vitutusketju

  • 10 548 845
  • 56 138

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
Näkeehän näitä vastaavia tapauksia aina silloin tällöin. Katselin kerran erästä viisihenkistä perhettä, kun he kovalla tohinalla latasivat ostoskärryyn apetta. Oltiin sitten kassajonossa peräkkäin ja seurasin monttu auki mitä kaikkea siihen hihnalle ilmestyi. Ei yhden ensimmäistä ns. kunnon purtavaa, vaan juuri tätä limu/sipsipaskaa kärryn täydeltä. Olivat ainakin pukeutumisen perusteella ihan normikansalaisia, tosin ihan jokainen reilusti ylipainoinen ja helvetin isoon ökymaasturiin niitä paskojaan sitten tunkivat. Mikä noita ihmisiä oikein vaivaa?

Menivät perkeleet varmaan kotiinsa katsomaan 60 tuumaisesta jääkiekkoa, jossa tunnetusti ainakin joidenkin mielestä pärjää samoin eväin. Vituttaisi, ellei huvittaisi, että joillakin on aikaa analysoida toisten ostoskorit, pukeutumiset ja automerkitkin parkkipaikalla.
 
Viimeksi muokattu:

Pekkis

Jäsen
Vituttaisi, ellei huvittaisi,

Huomenta vaan. Meistähän alkaa pikku hiljaa tulla kavereita...:) Jos sinua kerran niin kovin huvittaa, niin miksi ihmeessä sitten kirjoittelet tämän otsikon alle?

Minua taas vituttaa ihmiset jotka kirjoittelevat väärien otsikoiden alle. Varsinkin ne sairaalloisen ylipainoiset, jotka syöttävät lapsilleen sitä samaa paskaa mitä itsekkin syövät. Suuttuvat myös herkästi jos joku ulkopuolinen siitä huomauttaa. Tekeekö muuten läski nahasta herkän vai mikä sen tekee?
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
Minua taas vituttaa ihmiset jotka kirjoittelevat väärien otsikoiden alle.

Toi on aika mielenkiintoinen juttu toi "naiskaveruus". Miten niitä sitten oikein saa? Mulla ei ole koskaan ollut yhden ensimmäistä "naiskaveria". Olen liikkunut urheilupiireissä vaahtosammuttimesta asti, ja kaikki kaverit on aina ollut samaa sukupuolta. Kavereiden tyttökavereita ja vaimoja olen kyllä tavannut, mutta että ihan sinkkuja tällainen ukkomies alkaisi kaveraamaan? Vaikea kuvitella, että sinkkunakaan voisin olla kenenkään naisen kanssa vaan kaveri. Pesä olis varmaan vaan mielessä.

Kiitos tiedosta. Mulla ei ollut kyllä aikaa pyöriä missään porukoissa. Koulu, läksyt ja treeni oli arkirytmi. Viikonloppuina oltiin sitten joko kisoissa tai leireillä. Mutta ajanviettotapojahan on monia, ja kukin valitsee niistä itselleen sopivimman.

Samoin. OT kirjoittelu vituttaa. Mikähän sen tekee?
 

Pekkis

Jäsen
Samoin. OT kirjoittelu vituttaa. Mikähän sen tekee?

Kyllä noista esimerkeistä löytyy vitutuksen siementä riittämiin. Mutta kun en viitsisi sinun vuoksesi lisätä ihan joka lauseeseen sitä vitutus sanaa. Olisiko esimerkiksi näin selkeämpi, "Vitutti välillä lähteä tonne vesisateeseen treenaan, ku olis voinu vaan jäädä kämpille syömään pullaa. Mut ku oli ihan pakko."

Mut hei, ulkona paistaa nyt aurinko eikä vituta enää yhtään.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Toi on aika mielenkiintoinen juttu toi "naiskaveruus". Miten niitä sitten oikein saa? Mulla ei ole koskaan ollut yhden ensimmäistä "naiskaveria".
En nyt itse näe tässä mitään erikoista. Molemmat tyttäret olivat kanssani lukiossa 3 vuotta, ja sen jälkeen jatko-opiskelut osuivat samaan vieraaseen kaupunkiin. Ja alussa kun et uudesta kaupungista tunne ketään muuta kuin nuo kaksi vanhaa tuttua lukiosta, niin onhan se aika loogista mielestäni että silloin voidaan olla kaveria ja tekemisissä. Jos tuokin kaksikko olisi miespuolisia kavereitani lukiosta, niin tuskin kukaan ihmettelisi.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
En nyt itse näe tässä mitään erikoista. Molemmat tyttäret olivat kanssani lukiossa 3 vuotta, ja sen jälkeen jatko-opiskelut osuivat samaan vieraaseen kaupunkiin. Ja alussa kun et uudesta kaupungista tunne ketään muuta kuin nuo kaksi vanhaa tuttua lukiosta, niin onhan se aika loogista mielestäni että silloin voidaan olla kaveria ja tekemisissä. Jos tuokin kaksikko olisi miespuolisia kavereitani lukiosta, niin tuskin kukaan ihmettelisi.
Jep, itsellä pari vastaavanlaista tapausta myös. Yksi oli muutaman vuoden samaan aikaan kopiksessa (vai mikä vittu se ammattikoulun merkonomilinja onkaan) samalla luokalla ja siellä hengailtiin samoissa kouluporukoissa ja on nyt jonkun aikaa asunut samassa kaupungissa kuin minä. Muijalla ei kamalasti ole uusia kavereita täällä vielä niin jonkin verran on tullut hengailtua yhdessä, ja siis hyviä kavereita on oltu kymmenisen vuotta. Toinen on sitten eräs vanhan ydinkaveriporukan (sellainen n. kymmenen hengen tiivis porukka, jolla vietetään kaikki juhannukset ja uudet vuodet yms.) muija joka siis asuu vanhassa kotikaupungissani, ja usein tulee esim. ryyppyreissuille lähdettyä yhdessä kun siellä päin tulee käytyä.

Kyllähän jotkut sitä pitää outona jos miehet ja naiset on keskenään hyviä kavereita, mutta omasta mielestäni tuo nyt on ihan normaalia. Toki olen pari kertaa joutunut mustasukkaisten poikaystävien epäilyjen kohteeksi, mutta eipä ole mitään syytä moiseen.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Vituttaa suurissa määrin että otin vastaan lyhyellä aikataululla käännöstyön joka osoittautui huomattavasti haasteellisemmaksi kuin ensin arvioin. Valvoin eilisen yön teinikiekkoa katsoen ja näin jälkikäteen lukuisia maailmanmestaruuksia todistettuani olen kiukkuinen etten käyttänyt sitä työskentelyyn vaikka olin jo silloin tietoinen edellä mainitsemastani ongelmasta. Tällä hetkellä vituttaa ja tekisi mieli vain höllätä rommipullon korkkia. Näinköhän sitä tulee vietettyä 48 tuntia kahden tunnin unilla vain saadakseni tämänkin paskan bumerangina takaisin. Jääköhän tässä edes aikaa nukkua? Toimistopiri (kahvi) lähinnä heikentää omaa keskittymiskykyä silloin kun olen lähellä luhistumispistettä. Saatanan perkeleen saatana!
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kolmen kaverin kanssa yritti erilaisia juttuja tälle viikolle järjestää, kaikki ovat sairaana tai paikat rikki. Tämäkin viikko sitten töiden ulkopuolella jumitetaan yksin kotona.
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Näkeehän näitä vastaavia tapauksia aina silloin tällöin. Katselin kerran erästä viisihenkistä perhettä, kun he kovalla tohinalla latasivat ostoskärryyn apetta. Oltiin sitten kassajonossa peräkkäin ja seurasin monttu auki mitä kaikkea siihen hihnalle ilmestyi. Ei yhden ensimmäistä ns. kunnon purtavaa, vaan juuri tätä limu/sipsipaskaa kärryn täydeltä.

Pari kertaa on tullut tarkkailtua ihmisten ostoksia ruokakaupassa, tai lähinnä sitä sattumalta huomaa kun joku lappaa kärryyn vain paskaa. Yksi kerta on jäänyt mieleen kun reilusti ylipainoinen äiti oli kolmen lapsensa kanssa kaupassa. Nuorimmat pojat oli n. 7-10v ja jääkiekkojoukkueen verkkareissa ja tyttö näitä hieman vanhempi, kuitenkin ala-asteikäinen. Pojissa ei vielä dieetti näkynyt, tytössä ehkä vähän. Kaikki juomat oli joko sokerimehuja tai limppareita, ei yhtään hedelmää tai kasviksia, kaikki ruoat einestä: lihiksiä, kalapuikkoja, roiskaripitsoja, mikroruokaa jne. Jälkkäriksi sipsiä, valmispoppareita ja karkkia. Oli kyllä järkyttävä näky ja jotenkin koko porukan olemus oli alakuloinen ja väsynyt. Lapset aikalailla vaan seurasi äitiä kun tämä tykitti einestä kärryyn. Mietin siinä kassajonossa niiden takana, että koskahan jääkiekkotreeneissä nykyisin aletaan puhua ravinnosta, ja muutenkin olisi vielä mahis pelastaa tuollainen porukka oikealle tielle. Teki mieli kommentoida ystävällisesti mutten kyllä olisi keksinyt että miten. Lisäksi kynnys on korkea ja vittuiluahan siinä vain olisi tullut. Jos jotain positiivista oli niin tupakkaa ja alkoholia eivät ostaneet.
 

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Idän ihme, Honka
Viisaudenhammas saatana jyskyttää niskassa -.- Ja vielä helvetin hankalassa paikassa eli oikeassa alaleuassa(ei siis vielä ole täysin puhjennut mutta toinen puoli alaleuasta täysin turta ja kuola valuu tyynylle). Kilon terkkari ei sitä voi poistaa juurikin tuon puhkeamattomuuden ja hankalan sijainnin takia.
 
Viimeksi muokattu:

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Jos ei nyt aivan vituta niin hieman harmittaa. Nimittäin se kunka katkeria monet lätkän seuraajat ovat Tapparan mestaruudesta. Siellä oli finaaleissa kaksi parasta joukkuetta ja niistä parempi vei kannun. Törmäsen turhautuminen pelin jälkeisellä avautumisellaan on minusta myös ihmisyyteen kuluva elementti, joka nyt vaan purkautui kyseisellä tavalla. Mutta että mudenkin joukkueden fanit nillittävät kuin HIFKin on jotenkin naurettavaa. No, nää on mun mielipiteitäni ja kukin purkautukoon tavallaan. Harmittaa vaan lukea tällaisia.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Vituttaa kaiken maailman kyylät mitkä kyylää toisten ihmisten ostoskärryjä tai yleensä kyyläävät toisten ihmisten tyyliä elää tätä elämäänsä. On nimittäin turha kuvitellla, että se kyylääminen jäisi esim. pelkästään ostoskärryjen sisällön kyyläämiseen. Tämmöinen ihmistyypi kyylää paitsi ostoskärryjä, niin myös pukeutumista, yleensä ulkonäköä ja hiustyyliä, ajotyyliä, roskiksen sisältöä, verotietoja, musiikkimakua, jne. kaikkea mahdollista kyyläävät maan ja taivaan väliltä. Ja sitten omassa kyyläyspäässään arvostelevat kyyläämiään ihmisiä kyyläämästä päästyään.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Pari kertaa on tullut tarkkailtua ihmisten ostoksia ruokakaupassa, tai lähinnä sitä sattumalta huomaa kun joku lappaa kärryyn vain paskaa. Yksi kerta on jäänyt mieleen kun reilusti ylipainoinen äiti oli kolmen lapsensa kanssa kaupassa...

Varmasti ihan hyvä, ettet (varsinkaan yhden kerran perusteella) kommentoinut. Ja varsinkaan jos ei vielä omaa jälkikasvua ole, niin aina ei voi vaan käsittää mistä tilanteet voivat johtua esimerkiksi kärrylliselle roskaruokaa..kuten;

a.) Kuinka hemmetin paljon kasvavat ja varsinkin urheilevat lapset/nuoret syövät... Mun äidille (muistan vielä itsekin tilanteen, kun olin teini-ikäisenä äitiäni kauppareissulla auttamassa) vanhempi kyylä tuli kommentoimaan (vittuuntuneena, että joutui odottamaan jonossa meidän takana..) kuinka äiti oli sitten päättänyt ostaa kaupan tyhjäksi ja ruoat kuukaudeksi kerralla. Äitini totesi siihen kylmän viileästi, että kyllä nämä saattavat juuri ja juuri viikonlopun yli riittää yhdelle hyökkäysvitjalliselle ja parille enää horisentaalisesti kasvavalle aikuiselle.
b.) Kuinka hemmetin paljon lapset voivat kollektiivisesti suuhunsa (roska)ruokaa tunkea esimerkiksi synttäreillä tai muissa lastenkemuissa.... tai ihan vaan vaikkapa 5 ipanaa yökyläilemässä....
c. Kuinka kädetön esimerkiksi perheen faija/lastenhoitaja/sukulainen on kokkauksen jalolla saralla, jos esimerkiksi äiskä on lähdössä duunireissulle.. ts pois kotoa nyrkin ja hellan välistä..
d. ...ja kymmenittäin muita syitä..

Olisihan se toki parempi, että lastenjuhlien sipsit ja popparit korvattaisiin retiiseillä ja porkkanoilla, mutta ei se nyt vaan aina ja joka juhlissa niin mene. Tästä muistuukin mieleen, kun oma esikoinen sai päähänsä joskus lastentarhaikäisenä, että synttärit pitää järjestää mäkkärissä. Kyllä neidille yritettiin tarjota muitakin vaihtoehtoja, mutta juuri sinä vuonna ne kemut nyt vaan sitten oli saatava mäkkäriin. Voin sanoa, että kyllä hävetti ottaa vieraiden kakaroita vastaan, mutta minkäs sille perkele mahtoi! Ei siinä; helpoimmat ja halvimmat synttärit ikinä. Kun se sitten oli koettu yhtenä vuonna, niin toiste moiseen ei ollut enää tarvetta. Olen satavarma, että joku sielläkin jonossa omaa roskaruokaansa odottaen kyyläsi allekirjoittanutta miettien, että on tossa kyllä full-loser faijaksi, heh
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Kuumeilu vituttaa, kun ei pysty tekemään juuri muuta kuin olemaan kotona. No, kyllä tämä tästä, mutta silti vituttaa.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Kuumeilu vituttaa, kun ei pysty tekemään juuri muuta kuin olemaan kotona. No, kyllä tämä tästä, mutta silti vituttaa.

Finrexinit kokeiltu? On melko tehokas keksintö, vaikkei kunnon virustautia poistakaan.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Finrexinit kokeiltu?
Kovassa käytössä ovat olleet näiden sairaspäivien aikana. Tietysti kovallakin käytöllä on rajansa eli pakkausselosteen sanomia rajoja en missään nimessä ylitä.
 
Viimeksi muokattu:

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Niska retkahti. Ihan kotitöissä venäytin, ei mitään dramatiikkaa siinä. Mutta vittu kun on niska kipeä, tuntuu säteilevän hartiasta aina pään sisälle asti. Niskasärkyä komppaa päänsärky, joka saa voimakkuudellaan myös voimaan pahoin. Eli niska ei käänny ja on vihlovan kipeä, karmea päänsärky ja ajoittain myös oksettaa. Onnea kotipelin voittajalle.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Tyttöystävä herätti minut tullessaan pari tuntia sitten baarista. Hei kiitti hei. Aina mukava valvoa syvän unen tunnit.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mut kandee olla varovainen noiden kanssa. Kerran vuosia sitten tuli kipeenä semmonen fiilis, et mäpä lähen hetkeks uittuun täält Suomesta. Lapsetki oli mutsilla, ni mikäs siinä oli lähtiessä. Olin vetäny päivän aikana useemmanki Finrexin. Vedin sit perseet, otin taksin Helsinki-Vantaalle ja ostin ekan lennon mikä siellä sattu just silloin menemään. Tais olla Varsovaan. Vika muistikuva on, ku vedän taxfreestä ostamaani Salmaria röökikopissa.

Sit heräänki ja olin ihan sekasin. Tsiigasin ympärilleni, et mis helvetissä mä oon ja mikä mul on kädessä kiinni. Olin tietty tiputuksessa HUS:ssa. Vedin tipan irti suonesta ja verta lens joka paikkaan. Siis sillai valumalla. Horjuin vessaan ja alko pyrii päässä, ni konttasin takas sänkyy. Herätessäni uudestaan tippa oli taas kädessä ja mun ympärillä oli lääkäri ja mun vanhemmat. Lääkäri väitti mun yrittäneen itsaria, kun veressä oli niin paljon jotain lääkeaineita. Olin ihan, et "mitäs vittua nyt tohtori!?". Olin mä kai joku viis niit Finrexei vedelly, mut come on!

Siinä sit mutsi ja faija vei niille ja oli aika... hmm... unohtumaton tunnelma autossa.

Itsarin!? MINÄKÖ!?? HAHAHA! Ei tuu ikinä tapahtuu. Ei ikinä.

Joo, silloin vitutti.

En mää mikkään lääkäri oo mutta melkonen epeli saa olla jos "aspiriinista" ja c-vitamiinista vetää överit. Onhan tuo tietenkin mahdollista.

Ettei nyt vain olisi käynyt perinteiset ja joku kiva kaveri tarjonnut mummun sydänlääkkeitä halavalla ja Tulevaton nauttinut niitä?
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Katselin Arman Pohjantähden alla ensimmäistä jaksoa rangaistusvangeista ja siellä esiintyi mm. tämä murhaaja, joka juhannuksena 2008 tappoi tuntemani ihmisen hetken mielijohteessa keskellä katua ja kaksi muutakin oli kuolla. Nyt tuossa pätkässä sössöttää, että "istun vain itsepuolustuksesta, sattui olemaan veitsi taskussa, vedin parilta pillin auki ja siihen ne köhähti. Jatkettiin siitä iltaa baariin. Kyl sitä kupsahtanuttakin jätkää varmaan harmittaa."-paskaa. Vitun paskanaamakusipää.

linkit: ruutu.fi, murha.info ja mtv3.fi
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Katselin Arman Pohjantähden alla ensimmäistä jaksoa rangaistusvangeista ja siellä esiintyi mm. tämä murhaaja, joka juhannuksena 2008 tappoi tuntemani ihmisen hetken mielijohteessa keskellä katua ja kaksi muutakin oli kuolla. Nyt tuossa pätkässä sössöttää, että "istun vain itsepuolustuksesta, sattui olemaan veitsi taskussa, vedin parilta pillin auki ja siihen ne köhähti. Jatkettiin siitä iltaa baariin. Kyl sitä kupsahtanuttakin jätkää varmaan harmittaa."-paskaa. Vitun paskanaamakusipää.

linkit: ruutu.fi, murha.info ja mtv3.fi
Toi kohta jäi kyllä mieleen jakson nähneenä, normihommia kun tulee tilanne päälle kylillä niin itsepuolustukseksi kolmelta ensimmäiseltä puukolla kurkku auki.

Ei sen kummempia, oli pikku käsirysy kehkeytymässä mutta siitä se tilanne raukesi itseään puolustamalla. Arvasin tuon jo kaverin pärstän ja tarinan perusteella, ettei varmaan mennyt ihan kuten tilanteen siinä kertoi.
 

mutina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Chicago Blackhawks, Fife Flyers
Vatsataudissa koko Vappu, olo edelleen varsin kurja, mutta kun laatta ei enää lennä, en kehtaa soittaa työnantajalle olevani sairaana. Harvoin vituttaa lähteä töihin, mutta tänään kyllä. Kyllä olisi auvoista jäädä nukkumaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös