Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Se on RÓDOS! Rodos ja Rhodos on ihan homoa.
Vai onko tää asia muuttunut ihan tän vuoden puolella?
Ródos (kreik. Ρόδος, [ˈro̞ðo̞s]; ital. Rodi; ladinoksi Rodi, Rodes; osmaniksi ردوس; suom. aiemmin Rhodos) on Kreikan saari, joka kuuluu Dodekanesian saariryhmään.
Otan osaa, hinttarit ovat sellainen salakavala asia mistä ei voi edes tietää milloin iskee vasten kasvoja tai muuta ruumiinosia. Ota käyttöön oikea homokarkoite - itse olen käyttänyt jo pitkän aikaa, eikä yhtään homotautia ole tarttunut.Joku hinttari tartutti minuun ja pariin kaveriin flunssan viimeisessä SaiPan pelissä. Ei pelkkä kuume mitään, mutta nyt siihen kylkeen tuli vielä kova yskä. Viikatemies ilmestyy aina viereen, kun vähäänkään yskäisee, sen verran höpöä se tekee. Toisella näistä kavereista on huomenna synttärit ja niitä piti lähteä juhlistamaan lauantaina kantis yökerhon hautajaisiin. Nyt näyttää vähän heikolta se tilanne. Ja sekös vituttaa.
Täytyy ehdottomasti kokeilla, jos se noin tehokas on. Ihan varuiksi ostan kerralla paljon ja lotraan myös kunnolla ympäri kehoa, jos se karkoittaisi kaikki salakavalat hinttarit kolmen kilometrin säteellä.Otan osaa, hinttarit ovat sellainen salakavala asia mistä ei voi edes tietää milloin iskee vasten kasvoja tai muuta ruumiinosia. Ota käyttöön oikea homokarkoite - itse olen käyttänyt jo pitkän aikaa, eikä yhtään homotautia ole tarttunut.
Sitä me ollaan tässä kovasti pohdittu. Ehkä se oli eräs mies, joka matsiin mentäessä hyppäsi alasti esiin puun takaa ja aivasti meidän päälle. Ihan varoittamatta. Se on meidän epäilylistan numero yksi tällä hetkellä.Mielenkiintoista olisi myös kuulla, millä tavalla hinttari tarttutti Baconin ja kumppanit.
No hitto vie, mä ajattelin jo jonkin sortin irstailuja. Hieman pettynyt fiilis ja ketjuun sopivasti lievästi vituttaa.Sitä me ollaan tässä kovasti pohdittu. Ehkä se oli eräs mies, joka matsiin mentäessä hyppäsi alasti esiin puun takaa ja aivasti meidän päälle. Ihan varoittamatta. Se on meidän epäilylistan numero yksi tällä hetkellä.
Joo pahoittelen, että kyseessä ei ollut lauma Gunther Himoköyrijöitä, jotka veivät meidät pakettiautolla autioon taloon ja ottivat väkisin. Ehkä ensi kerralla, jos tuo karkoite ei toimi.No hitto vie, mä ajattelin jo jonkin sortin irstailuja. Hieman pettynyt fiilis ja ketjuun sopivasti lievästi vituttaa.
Mahatauti vituttaa tällä hetkellä. Just hyvä treenikausi päällä ja sitten tämä paska (kirjaimellisesti) iskee...
Tai sitten joku mulkero tarvitsi varaosia myllyynsä, ja nappasi ne kätevästi mukaansa maksamatta.Mikä vittu siinä on että joidenkin ihmisten täytyy availla noita paketteja kaupassa? Millä luvalla? Minkä helvetin takia sinne ei voi laittaa kaikkia palasia takaisin jos paketti vahingossa aukeaa?
Mielenkiintoista. Tarkoittaako tämä sitä että suomenkielessä on otettu aksenttimerkit käyttöön?Kyllä tuon kirjoitusasun uudistumisesta on paljon enemmän aikaa, hatusta heittäisin, että ainakin kymmenen vuotta on siitä, kun se ylimääräinen "H" jäi nimestä pois.
Ródos – Wikipedia
Toinen ihmejuttu on pelaaminen. Videopelejä pelatessa mulle tulee tosi nopeesti paska olo. Ja kukaan ei ymmärrä. Voi mua. Hahaha!
Jos maksoit kortilla tuon ostoksen, niin ainakin pitäisi onnistua. Verkkopankkiin siitä on kuitenkin jäänyt se todiste siitä ostosta.Vituttaa kuin pientä oravaa. Ostin Lidlistä kaksi sähkömoottorilla toimivaa pippuri- ja suolamyllyä. Kotiin päästyäni tajuan että toinen paketeista on auki ja sieltä puuttuu paristot, ohjekirja sekä korkki myllyyn. Tietenkin myös olin typeryyksissäni heittänyt kuitin roskikseen. Saas nähdä onnistuuko reklamaatio huomenna ilman kuittia.
Jos maksoit kortilla tuon ostoksen, niin ainakin pitäisi onnistua. Verkkopankkiin siitä on kuitenkin jäänyt se todiste siitä ostosta.
Toki voi kokeilla jos on vaikka tuttu (tai edes näöltä tuttu) myyjä ja muistaa tuon myyntitilanteen, niin tuskin siellä kauhesti aletaan vastaan hangoittelemaan. Ainakaan jos on yhtään maalaisjärkeä, kyllä nekin osaa pelisilmää käyttää.
Jeps, kyllä näissä aika useissa tapauksissa ollaan asiakkaan puolella ja järkeä käytetään. Palvelualoissa kuitenkin "asiakas on aina oikeassa" (vaikka toki ihan faktuaalisesti aina näin ole, mutta kuitenkin), ja kaupallekin se on helpompi korvata viallinen tuote kuin alkaa sen isompaa selvittelyä asiasta lähteä tekemään vaikka se kuitti puuttuisikin. Ja tässä sinun tapauksessa tilanne oli vieläpä niin selkeä että jos nyt ei ihan imbesilli myyjä ole niin tuotteen vaihto onnistuu.Joo. Itseasiassa menin tänään palauttamaan tuotetta ja sattui vielä olemaan sama myyjä töissä kuin eilen. Selitin tilanteen ja sanoi että jos tuote on rikki tai puutteellinen niin ei tarvitse välttämättä kuittia. Varsinkaan tällaisessa tilanteessa kun osasin sanoa tarkan kellonajan ja vetosin myös tuohon korttimaksuun. Sain tehtyä palautuksen ja otin uuden tuotteen tilalle. Kivasti se homma hoitui ja nyt jälkikäteen naurattaa miten kiukkuinen olin asiasta eilen. Kuitit muistan kyllä taas hetken aikaa säilytellä paremmin vaikka sen puute ei nyt asiaan vaikuttanutkaan.
Oletko varma, että aukeaa Adobella? Windowsissa on joku apuohjelma, joka myös availee lomakkeita, ja niille käy just noin, kun yrittää tallentaa/lähettää.Hissan syventävien kokonaisuuslomaketta yritän täyttää nyt monettakohan kertaa lie. Adobella kun avaa, ei anna tallentaa ollenkaan, vaan pitää käyttää sign-toimintoa, mutta silti tallentaa tyhjän lomakkeen. Selaimessa avattaessa ja täytettäessä ei ole mitään signausta, mutta ei kyllä suostu tallentamaan sekään täytettyjä tekstejä. Vittu kun on taas mennyt kaksi tuntia aikaa tämän kanssa vääntämiseen ja nyt sitten oli pakko tulla avautumaan tänne. Alkaa olla vieteri niin kireällä tämän palapelin kanssa, kun ei viimeiset palat meinaa millään sopia kohdalleen, ui jumakeikka ja -lauta! Saa auttaa!