Vitutusketju

  • 10 540 392
  • 56 130

HeroForSale

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punapaitaiset
Jos naiset rupeaa kulkemaan samoissa vessoissa, niin miten vitussa mä mahdun vetelemään kokaiinia peilin edessä, kun siellä on kaikenmaailman kottaraiset sotkemassa maalia naamaansa. Saatana. Ja ihan turha sitte loukkaantua siellä viereisessä kopissa jos mä nyt satun masturboimaan hieman äänekkäästi. Läskillä tulee kuitenkin hiki ja hengästyy.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Jos naiset rupeaa kulkemaan samoissa vessoissa, niin miten vitussa mä mahdun vetelemään kokaiinia peilin edessä, kun siellä on kaikenmaailman kottaraiset sotkemassa maalia naamaansa. Saatana. Ja ihan turha sitte loukkaantua siellä viereisessä kopissa jos mä nyt satun masturboimaan hieman äänekkäästi. Läskillä tulee kuitenkin hiki ja hengästyy.
Mua mietityttää vaan se että meneekö vessat vielä sotkuisemmaksi siitä mitä ne nykyään on? Kuulemma naisten saniteettitilat on vielä kaameemmassa kunnossa mitä miehet...
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
ja että pisuaareilla on äijiä muna kourassa.
Tuo oli ihan normaali käytäntö jo 80-luvulla silloisessa kantapaikassani Helsingin vanhan ylioppilastalon kuppilassa, missä naisten vessaan oli usein varsinkin viikonloppuisin pitkä jono, kun taas miesten vessan pitkällä pisuaarilla äijät toimittivat nopeasti asiansa. Monet tytöt kävivätkin tuon vuoksi asioimassa pisuaarin takana olevissa kopeissa. Vakiasiakkaista tuo oli ihan järkevä käytäntö. Jotkut turistit tuota tosin vähän kummeksuivat

Saman talon alakerrassa ollut Vanhan kellari oli myös homojen suosiossa ja siellä pääsi homojen kanssa pisuaarilla vertailemaan pippeleitä, jos sellaista kiinnostusta oli. Minulle tuo yläkerran kuppilan meininki oli sopivampi.
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vituttaa, että nainen voi käydä miesten vessassa ja se hyväksytään. Mies kun menee naisten vessaan niin varmasti lentää vähintään pihalle paikasta. Mannet on kyllä poikkeus, koska olen nähnyt useamman kerran, kun miesmanne käyttää naisten vessaa ilman seuraamuksia. Tosin nykyään ei taida vaatteet päällä tietää, että onko kyseessä mies vai nainen. Nyt kun tarkemmin ajattelee, niin myös mannet vituttaa. Varastelevat paskiaiset.
 

Snagari

Jäsen
Vituttaa, että nainen voi käydä miesten vessassa ja se hyväksytään. Mies kun menee naisten vessaan niin varmasti lentää vähintään pihalle paikasta. Mannet on kyllä poikkeus, koska olen nähnyt useamman kerran, kun miesmanne käyttää naisten vessaa ilman seuraamuksia. Tosin nykyään ei taida vaatteet päällä tietää, että onko kyseessä mies vai nainen. Nyt kun tarkemmin ajattelee, niin myös mannet vituttaa. Varastelevat paskiaiset.
Kyllähän tämä vituttaa. Miehet saa syytteen tai vähintään lentävät baarista pihalle jos menisivät naisten vessaan, naiset kun tekevät saman niin se on ihan ok. Koitan kyllä kovaäänisesti tästä muistuttaa näissä tapauksissa kun pissiksiä lappaa miestenvessaan kikattelemaan baarissa.

Mannet vituttaa arvaamattomuutensa vuoksi. Manne yritti kiilata viime viikolla ohitseni kaupassa ja kun otin askeleen eteenpäin ja menin kassalle vuorollani niin manne tokaisi vaimolleen "katoo rohkea miees".
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Astuin rapussa nilkkani päälle lehtiä viedessä ja nyt leikin sitten vankia pallo nilkassa. Onneksi ei mennyt pahasti, kunhan turposi hieman ja on kipeä.

Mutta perkele kun just suursiivous päällä ja huomenna tulee vieraita. Kele, ttu, tana.
 

A Siente

Jäsen
Astuin rapussa nilkkani päälle lehtiä viedessä ja nyt leikin sitten vankia pallo nilkassa. Onneksi ei mennyt pahasti, kunhan turposi hieman ja on kipeä.

Mutta perkele kun just suursiivous päällä ja huomenna tulee vieraita. Kele, ttu, tana.

Varmasti vituttaa, mutta jos vieraat alkaa valittaa ettei ole siistiä niin ainakin on hyvä syy. Ja mua kyl vituttaa aina jos joku alkaa arvostelemaan kotini siistetyttä, mun koti ja mun siisteys.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Varmasti vituttaa, mutta jos vieraat alkaa valittaa ettei ole siistiä niin ainakin on hyvä syy. Ja mua kyl vituttaa aina jos joku alkaa arvostelemaan kotini siistetyttä, mun koti ja mun siisteys.
No vieraita nyt ei vois vähempää kiinnostaa miten paskasta täällä on. Se on vaan mun oma pää joka _ei suostu_ ottamaan tänne ketään illanvietoon, jos on likaista edes vähän alusta. Lääkettä naamaan ja siivoukset käyntiin siis. Tuleepahan vähän jännemmän näköistä imurointia ja luuttuamista.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Nelonen ei ole päässyt sopimukseen tänä viikonloppuna alkavan Motogp:n näyttämisestä. Mielummin sitä katsoisi kuin formulafarssia, mutta kun ei niin ei. V***u
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Vittusaatana ja vitun saatana! Istun par'aikaa Eckerö Finlandian loungessa syömässä rapuleipiä, juomassa valkkaria ja lukemassa päivän lehtiä. Kaikki on ihan hyvin. Kunnes.

EIKÖHÄN YKSI VITUN YLIPAINOINEN TALIAIVO PÄÄTÄ SAATANA SUIHKUTTAA "VITTUILUMIELESSÄ" PIPPURI-VITUN-SUMUTETTA KAVERINSA NAAMALLE! Nyt täällä kaikki yskii kyyneleet silmissä, henkilökunta ravaa naama punaisena avaamassa ovia ja viinihanoille on kova jono. Ovien avaaminen tarkoittaa sitä että kohta on kylmä. Että voi olla dorkia ihmisiä olemassa. Onneksi laivaskoude vei sen idarin vittuun täältä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
EIKÖHÄN YKSI VITUN YLIPAINOINEN TALIAIVO PÄÄTÄ SAATANA SUIHKUTTAA "VITTUILUMIELESSÄ" PIPPURI-VITUN-SUMUTETTA KAVERINSA NAAMALLE! Nyt täällä kaikki yskii kyyneleet silmissä, henkilökunta ravaa naama punaisena avaamassa ovia ja viinihanoille on kova jono. Ovien avaaminen tarkoittaa sitä että kohta on kylmä. Että voi olla dorkia ihmisiä olemassa. Onneksi laivaskoude vei sen idarin vittuun täältä.
Väärin vitutettu. Eihän tuollaisesta pikkujutusta kukaan voi loukkaantua. Huumoria.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Vittusaatana ja vitun saatana! Istun par'aikaa Eckerö Finlandian loungessa syömässä rapuleipiä, juomassa valkkaria ja lukemassa päivän lehtiä. Kaikki on ihan hyvin. Kunnes.

EIKÖHÄN YKSI VITUN YLIPAINOINEN TALIAIVO PÄÄTÄ SAATANA SUIHKUTTAA "VITTUILUMIELESSÄ" PIPPURI-VITUN-SUMUTETTA KAVERINSA NAAMALLE! Nyt täällä kaikki yskii kyyneleet silmissä, henkilökunta ravaa naama punaisena avaamassa ovia ja viinihanoille on kova jono. Ovien avaaminen tarkoittaa sitä että kohta on kylmä. Että voi olla dorkia ihmisiä olemassa. Onneksi laivaskoude vei sen idarin vittuun täältä.
Katsoitte varmaan ikkunasta, kun skoude pukkasi läskin yli laidan.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Nyt täällä jo naureskellaan asialle. Tosin noi katkarapusetit sun muut omenat ja suklaamousset on aika picante...
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Lounge-emäntä tuli juuri maireana informoimaan, että sumuttelija istuu yksin pimeässä kopissa jota ei ole koolla pilattu. Vitutus alkaa vaihtua huvitukseen.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Nuori neekerinainen kertoo olevansa suomalainen, minkä todistaa onkimalla rivissä hiljaa yhdessä suomalaisten kanssa! Felix - kyllä tiedetään mistä suomalaiset tykkää. WTF? :D

Nelosella alkaa maailman hotein realitykisa. Sen nimi on... Talent Suomi. WTF?! :-O

On tämä WelcomeToFinland vaan edelleen melkoista elämystä.

EH, minkä vitun takia KultaKatriinan mainos on dubattu. Suomeksi. Suomessa. :D :D
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Lounge-emäntä tuli juuri maireana informoimaan, että sumuttelija istuu yksin pimeässä kopissa jota ei ole koolla pilattu. Vitutus alkaa vaihtua huvitukseen.

Kyllä siellä valot on. Ei niin että olisi itse koskaan laivaputkaan joutunut mutta isot pojat keronut että pieni se on.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Kyllä siellä valot on. Ei niin että olisi itse koskaan laivaputkaan joutunut mutta isot pojat keronut että pieni se on.
Kysyin tuolta turvallisuusalan supermieheltä, joka jututti sumutettua tyyppiä. Putkasta on valot pois ja ikkunaa ei ole. Ovi on paksu ja huone pieni mutta ilmastoitu. Hälytysnappi löytyy.

edit. Jooh. Läppä se oli kuulemma sittenkin. Mua vietiin kuin pässiä narussa. Mutten ollut ainoa. Suurin osa täällä luulee edelleen että koppi on valoton.
 

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
Vittusaatana ja vitun saatana! Istun par'aikaa Eckerö Finlandian loungessa syömässä rapuleipiä, juomassa valkkaria ja lukemassa päivän lehtiä. Kaikki on ihan hyvin. Kunnes.

EIKÖHÄN YKSI VITUN YLIPAINOINEN TALIAIVO PÄÄTÄ SAATANA SUIHKUTTAA "VITTUILUMIELESSÄ" PIPPURI-VITUN-SUMUTETTA KAVERINSA NAAMALLE! Nyt täällä kaikki yskii kyyneleet silmissä, henkilökunta ravaa naama punaisena avaamassa ovia ja viinihanoille on kova jono. Ovien avaaminen tarkoittaa sitä että kohta on kylmä. Että voi olla dorkia ihmisiä olemassa. Onneksi laivaskoude vei sen idarin vittuun täältä.

Kai tuut tekemään "vittuilumielessä" rikosilmoituksen läskistä.

Tai mikä vitun r-ilmo tai i-ilmo se nyt onkaan.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Oisko sua sumutettu nyt?
Hihiha! Hyvä sinä!

Kai tuut tekemään "vittuilumielessä" rikosilmoituksen läskistä.

Tai mikä vitun r-ilmo tai i-ilmo se nyt onkaan.
Sain semmosen käsityksen että noi turvallisuusvirkailijat hoitaa sen. Ohjeistivat ilmoamaan Eckerölle jos tulee komplikaatioita. Mulla taitaa tulla vähintään keuhkoahtauma ja iskias tästä hyvästä.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Olen koko viikon ootellu että lauantaina alkaa kakkosella True Detectiven 2 kausi. Kun rupesin kattoo, niin tajusin että kyseessähän on jo kauden viides jakso.

Ja Areenassa vanhin jakso on kolmas..
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Minusta tuntuu siltä, että rock n´roll on nyt ihan oikeasti henkitoreissaan - ja se vituttaa. Aiemmin en ole näitä "rock is dead" -höpinöitä uskonut, koska niille ei ole ollut perusteita. Mutta oikeasti pahoja merkkejä on ilmassa. Ensinnäkin monet legendaariset rockartistit alkavat olla vanhoja, eikä uutta polvea tule samaan tahtiin tilalle. Toinen huolestuttava esimerkki on pienemmässä mittakaavassa, mutta tulevan kesän festareiden ohjelma vaikuttaa huolestuttavalta: aika moni festari rakentaa kotimaisen pop-iskelmä-rap-trendin varaan, ja ulkomaiset nimet ovat monesti jotain muuta kuin rockia. Esimerkiksi Ruisrock on raiskattu aivan täysin, vaikka onhan siellä Air - joka ei tosin ole rockia.

Ehkä on liioiteltua sanoa, että rock kokonaan kuolisi, mutta ehkä siitä on tulossa samanlainen alakulttuuri/erityiskulttuuri kuin metallista. Ja se kyllä vituttaa. Olen kasvanut rock n´rollin tahdissa, ja nuoruudessani se oli aina mainstreamia. Jo ala-asteella oli kovia myllyjä siitä, kumpi on kovempi, Hanoi Rocks vai Mötley Crüe. Kaikki kuuntelivat niitä. Ja myöhemminkin rockilla on ollut vahva jalansija, on ollut kuitenkin isoja ja suosittuja rockbändejä, joita trendit eivät ole heilutelleet. Ongelma on siinä, että noita tuollaisia ei tule enää uusia. Tai siis onhan hyviä uusiakin rockbändejä tullut, mutta ne juuttuvat yleensä marginaaliin. Ei niistä tule kovin suuria.

Tämä kehitys vituttaa isosti. Räpinsonta on muokannut ihmisten musiikkimakua todella paljon.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ehkä on liioiteltua sanoa, että rock kokonaan kuolisi, mutta ehkä siitä on tulossa samanlainen alakulttuuri/erityiskulttuuri kuin metallista. Ja se kyllä vituttaa. Olen kasvanut rock n´rollin tahdissa, ja nuoruudessani se oli aina mainstreamia.
MInä en näe tällaisessa kehityksessä oikeastaan mitään negatiivistä. Onhan se aivan hemmetin paljon siistimpää mennä katsomaan bändiä vaikka Tavastialle kuin jäähallille.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Vittu. Vitun mulkut, koko vitun ihmiskunta on saastaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös