Vitutusketju

  • 10 540 826
  • 56 130

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mikähän sairaiden yksilöiden uusi villitys tämä kissan häntien leikkaaminen taas on? Pari kertaa jo pistänyt silmään uutisista. Näille runkkareille voi huoletta toivoa kännissä veteen tippumista juhannuksena.

Ei perkule mitä ihmisjätöksiä maa päällään kantaa... Tulin ketjuun kirjoittamaan Pitkäsen kohtalosta, mutta nyt vituttaa kaksi kertaa enemmän.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tänään vituttaa lähes kaikki!

Pidempi aikainen vitutuksen kohde on ollut se, että ihmisillä on aikaa jauhaa pakolaisista ja rasismista. Mä en jaksa / pysty yhtään seurata näitä "keskusteluja". Vituttaa ajatella liian neutraalisti tai olla ajattelematta, koska tuntuu että ei ole aikaa miettiä kyseistä asiaa. Pitäisi vissiin valita joku puoli, jotta ei vituttaisi?

Eniten se tulee esiin, kun käy Facebookissa...helvetin nolot Oodinit ja ne pellet! Aaargghh! YLE kuulemma valehtelee ja MV-lehti sitä ja tätä.

Toki mä olen aina ollut taipuvainen vastustamaan kaikenlaista natseilua, mutta en mä pysty tuota vastapuoltakaan katsomaan kuin tyhjällä katseella...syvästi tuijottaen.

Hirveetä tää nykyaika.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Aika hanurista ollu koko viikko. Flunssa ollu koko viikon ja veto miehestä pois kokonaan. Aika hanurista istua töiden jälkeen vaan sohvalla ja lepäillä. Vetää mielenkin matalaksi.
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Joku aika sitten tuli kivi/nasta tuulilasiin. Tällä viikolla huomasin toisenkin vekin. Tänään sitten lasikorjaamoon. Homma valmiiksi, motarille ja ennen kuin olin edes matkavauhdissa -> kivi/nasta kopsahtaa tuulilasiin. Vieläpä pahemmalle paikalle ja isompi kuin nuo kaksi ensimmäistä yhteensä. Pääsi siinä muutama ärräpää autossa. Helvettiläinen, kolmisen vuotta ehdin ajella ilman tuulilasisäröjä ja nyt kolme lyhyen ajan sisään. Onneksi vakuutus korvaa korjaukset, muuten kyllä repisin pelihousuni täysin.
 

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Vituttaa niinkin pieni asia ( anteeksi opiskelijat ja muut vähävaraiset) mutta saunalahti ei 3 lopetusyrityskerrasta sulkenu liittymää, jota en koskaan ole edes tilannut. Yhtäkkiä minua lähestyy kirjeellä Lindorff oy.. Ei laskua, ei mitään.. Yhtäkkiä olen velkaa 187 euroa jostain. Sain laskuni n. Maaliskuussa 2013 ( joku käyttömaksu) jolloin soitin asiakaspalveluun ja sulin liittymän jota en mielestäni koskaan ole avannut ( ei, lapset ei käytä puhelinta ja firma maksaa minun liittymän).. Sitten marraskuussa 2015 tuli jälleen 11 euron lasku.. Soitin ja lupasivat perua laskun.. Nyt tuli lasku Lundorffilta.. Kuulemma pakko maksaa perintäkulut..
Hintaa 218 €
Minusta tämä on käsittämätöntä periaatteena.. Nyt vituttaa.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Vituttaa niinkin pieni asia ( anteeksi opiskelijat ja muut vähävaraiset) mutta saunalahti ei 3 lopetusyrityskerrasta sulkenu liittymää, jota en koskaan ole edes tilannut. Yhtäkkiä minua lähestyy kirjeellä Lindorff oy.. Ei laskua, ei mitään.. Yhtäkkiä olen velkaa 187 euroa jostain. Sain laskuni n. Maaliskuussa 2013 ( joku käyttömaksu) jolloin soitin asiakaspalveluun ja sulin liittymän jota en mielestäni koskaan ole avannut ( ei, lapset ei käytä puhelinta ja firma maksaa minun liittymän).. Sitten marraskuussa 2015 tuli jälleen 11 euron lasku.. Soitin ja lupasivat perua laskun.. Nyt tuli lasku Lundorffilta.. Kuulemma pakko maksaa perintäkulut..
Hintaa 218 €
Minusta tämä on käsittämätöntä periaatteena.. Nyt vituttaa.

Perusteettomasta laskusta tai perinnästä valittaminen - Kilpailu- ja kuluttajavirasto

Tee valitus.

-Tinke
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Nähdäkseni ihan asiallista ja rakentavaa kritiikkiä ollut YLE:n talousreportaasia kohtaan, Jatkoajan entisen Mestis-toimituspäällikön ja Etelä-Suomen Sanomain toimittajan tämä kuitenkin kirvoitti twiittaamaan:

Joka kerta, kun joku ”ulkopuolinen” kirjoittaa/puhuu jääkiekosta, niin mustasukkaiset ”lätkäjätkät” hyppivät seinille
Suomalaisen jääkiekon ympärillä pörräävät hännystelijät ovat yhtä ylimielisiä kuin lajin sisäpiiriläiset itse

Koska ilmeisesti kriittinen tarkastelu ei kuulu journalismiin. Vittu että alko vituttaa tollanen ylimielisyys. Hieno kevätsää, lähden viilentelemään.
 

H.Incandenza

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, SiiPe, Chelsea FC
Eikö tuo ole enemmän sääntö kuin poikkeus. Olen törmännyt useissa ravintoloissa pöytämausteisiin jotka ovat lähempänä Kekkosen kuin Niinistön aikaa. Niitä käyttää niin harva, etteivät ne kulu ja vanhenevat, eikä kukaan valita kun eivät käytä. Jos ruokaan pitää lisätä pöydässä maustetta niin eikö se ole pilalla jo muutenkin.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ja taas meni yhet kuulokkeet paskaks. Pistää vituttaa.
 

motamoro

Jäsen
Eikö tuo ole enemmän sääntö kuin poikkeus. Olen törmännyt useissa ravintoloissa pöytämausteisiin jotka ovat lähempänä Kekkosen kuin Niinistön aikaa. Niitä käyttää niin harva, etteivät ne kulu ja vanhenevat, eikä kukaan valita kun eivät käytä. Jos ruokaan pitää lisätä pöydässä maustetta niin eikö se ole pilalla jo muutenkin.

Ei se minusta kovin hyväksyttävää silti ole vaikka olisikin suht yleistä. Muutaman kerran noita tullut tutkiskeltua kun ruokaseura on lähtenyt käymään toiletissa, enkä ole jaksanut heti luuria kaivaa räpläilyä varten vaan mielummin katsellut pöydän antimia. Siitä olen kanssasi samaa mieltä, että pilallehan se ruoka menee tosiaan niistä enkä niitä olisi päiväysten puitteissakaan ruokaani tunkenut.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Horoskoopit ja työpaikan mummot, jotka niihin uskovat. Huh. Tästä esim. Kalojen horoskooppi Annatms.-lehdestä. Tsiisus mitä tuubaa.

Olet varsin nirso kumppaneiden suhteen. Se hankaloittaa rakkauselämääsi, mutta niin sinkut kuin vakituisestikin seurustelevat kalat välttävät pitkästymisen tänä vuonna. Kunnon roihusta innostuvana olentona saatat antaa tilanteiden kuumeta välillä hieman liikaakin, jos asiat eivät etene mielesi mukaan. Hillitse itseäsi, ja anna tilanteiden rauhoittua, jos se näyttää olevan tarpeen.

Keväinen kumppaniehdokas saattaa joutua odottamaan suostumustasi ainakin elokuuhun asti.

Myöntääkö joku noihin uskovansa?
 

Snagari

Jäsen
"Suomenkielinen" asiakaspalvelu jota jotkut lento- ja laivayhtiöt tarjoavat. Se, että joku virolainen sönkkää jotain etäisesti suomenkieltä muistuttavaa paskaa ei tee mitään muuta kuin pahentaa asioita. Aina sama homma.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lensiköhän joku hiukkanen silmään duunissa, en tiedä. Pari päivää ollut ihan punainen. Joku patti tuolla valkuaisessa näkyykin. Joo en ole käyttänyt niitä suojalaseja. Turvakengissä on sama juttu. Siis siellä on 20 muutakin jamppaa ja kaikki on kiltisti vetänyt ne mitkä lie metsurinsaappaat jalkaan. Ei joulupukillakaan ole sellaisia. On näissä Adidaksen Superstareissakin kovempi kärki kuin perustennareissa. Varmaan riittää, vai paljonko ne kontit muka painaa. Mä en ymmärrä tuollaista pelleilyä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ai kyyneleet poistaisi roskat silmistä, mutta miten aikuinen mies muka saisi itkun silmään. Ainoa tapa on vetää viikko viinaa ja sitten hirveässä krapulassa pistää Rolling Stonesin Greatest hitsit soimaan ja samalla ehkä vähän katsella suosikkijoukkueen mestaruusvideoita. Vaikea kuvitella että suvussa miehet muuten itkisi. Jos vaimot jättää niin ne menee hakkaamaan halkoja ja pari tuntia hokee sitä saaaatanan saaaatanan saaaatanaa ja sitten palaa takaisin pirttiin ja normaaliin tapaan ryypätään. Tai no mutsin suvussa ollaan noin kiukkuisia. Faijan puolella vaan pieraistaan ja etsitään toinen akka.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No mä mietin huomenna. Hitto vaan kun pitäis lähteä ruotsinristeilylle. Miten sitä akan iskee kun silmä punottaa enemmän kuin narkkareilla. Tai no toinen vaan. Ei hitto mä oon terminaattori (kuva). Tytöt antakaa mulle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös