Vitutusketju

• 10 695 525
  • 56 251

H.Incandenza

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, SiiPe, Chelsea FC

"Nykyään viestitetään siitä, että tietyille ihmisille kuuluu tietyt paikat sen mukaan, mikä heidän sukupuolensa oletetusti on. Meillä on vähitellen alettu positiivisesti puhumaan transsukupuolisuudesta. Voin ymmärtää, että transsukupuoliset ihmiset kokevat sen alistavaksi, jos he ovat itse määritelleet itsensä joksikin sukupuoleksi ja he menevät niin sanotusti väärään vessaan."

Voi tuska. Mistä näitä Liljeströmejä ja Meriläisiä sikiää. Toisaalta, tämä on tämän päivän kuva. Pienenpienen vähemmistön takia tulee muuttaa kaikki. Kenellekään ei saa tulla paha mieli. Paitsi sille kuuluisalle valkoiselle heteromiehelle. On boonusta, jos sille tulee paha mieli. Se on merkki siitä, että on toimittu oikein!

ps. " ovat määritelleet itsensä joksikin sukupuoleksi "

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tuosta Meriläisen kommentista tuli mieleen, että jos mies menisi naisten vessaan kuten hän oli tehnyt niin saisi pervon leiman ja päälle vielä putkareissun. Tosin Meriläisen sukupuoli voi olla mitä vaan naisen ja miehen väliltä. Varma en ole, kun ei ole värkkiä nähty.

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Saa sitä jokainen kokea itsensä niin alistetuksi kuin haluaa ja loukkaantua mistä asiasta huvittaa - se on sitten eri asia, pitääkö muiden ihmisten tai yhteiskunnan tähän loukkaantumisen tunteeseen mitenkään reagoida. Minusta ei pidä, jos kyse ei ole mitenkään muuten määriteltävissä olevasta asiasta kuin henkilökohtaisesta loukkaantumisen tunteesta vailla todellista ongelmaa, syrjintää, alistusta tai vastaavaa.

Ja toisinaan on asioita, joita ei ole muuttaminen tai kieltäminen pelkästään sen takia, että joku niistä loukkaantuu tai pahastuu: esimerkiksi koiran saa tuoda bussiin vaikka muslimitaustainen bussikuski kokisi uskontoaan tulleen jotenkin loukatuksi.

Sama se tässä vessa-asiassa. On joka vessoissa ne kopit, niihin voi mennä vaikka tuntisi olevansa mikä trans-FC Inter-LGBDSDFSD-seksuaalinen tahansa.

Jos kokee päänsä sisällä olevansa toista sukupuolta tai vaikka toista rotua tai lajia, niin se päänsisäinen tunne ei muille tarpeillaan kävijöille mitenkään välity, eikä se ketään muuta kiinnosta.

Vaikka mikä ettei yhteiskopit sopisi: sinne sitten naiset ja miehet sekaisin, mutta naiset sitten varautukoot siihen, että koppien lattialla lainehtii todennäköisesti kusta ja että pisuaareilla on äijiä muna kourassa.

H.Incandenza

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, SiiPe, Chelsea FC
Vaikka mikä ettei yhteiskopit sopisi: sinne sitten naiset ja miehet sekaisin, mutta naiset sitten varautukoot siihen, että koppien lattialla lainehtii todennäköisesti kusta ja että pisuaareilla on äijiä muna kourassa.

Tuossa uutisen kommenttikentässä joku nainen jo julisti, ettei missään nimessä yhteisiä vessoja, koska lattialla lainehtii kusi ja paska haisee.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tuossa uutisen kommenttikentässä joku nainen jo julisti, ettei missään nimessä yhteisiä vessoja, koska lattialla lainehtii kusi ja paska haisee.
Melko seksistinen kommentti. Ikään kuin miehet olisivat poikkeuksetta sotkuisia ja naisten vessat siisteyden perikuvia.

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Melko seksistinen kommentti. Ikään kuin miehet olisivat poikkeuksetta sotkuisia ja naisten vessat siisteyden perikuvia.

Juuri näin, hirvittävää yleistystä. Mikä sota yhteisvessoissa tulisikaan siitä, miten reunus tulisi jättää.

Tuli mieleen tuosta vessojen siisteydestä yläasteen miespuolisille tarkoitettu vessa. Olikohan ehkä kahdessa kopissa ovi tallella, lukkoja näissä ei ollut, reunusta ei ollut yhdessäkään pöntössä, seinillä oli räkää yms. kirjoituksia, lattia oli aivan täynnä kusta ja minulla on vahva epäily, että siivoojat eivät halunneet tuolla käydä koskaan (kuten ei moni muukaan).

Jossain yläasteella noin muutenkin olisi erittäin mielenkiintoisia nämä yhteisvessat.

HeroForSale

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punapaitaiset
Jos naiset rupeaa kulkemaan samoissa vessoissa, niin miten vitussa mä mahdun vetelemään kokaiinia peilin edessä, kun siellä on kaikenmaailman kottaraiset sotkemassa maalia naamaansa. Saatana. Ja ihan turha sitte loukkaantua siellä viereisessä kopissa jos mä nyt satun masturboimaan hieman äänekkäästi. Läskillä tulee kuitenkin hiki ja hengästyy.

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Jos naiset rupeaa kulkemaan samoissa vessoissa, niin miten vitussa mä mahdun vetelemään kokaiinia peilin edessä, kun siellä on kaikenmaailman kottaraiset sotkemassa maalia naamaansa. Saatana. Ja ihan turha sitte loukkaantua siellä viereisessä kopissa jos mä nyt satun masturboimaan hieman äänekkäästi. Läskillä tulee kuitenkin hiki ja hengästyy.
Mua mietityttää vaan se että meneekö vessat vielä sotkuisemmaksi siitä mitä ne nykyään on? Kuulemma naisten saniteettitilat on vielä kaameemmassa kunnossa mitä miehet...

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
ja että pisuaareilla on äijiä muna kourassa.
Tuo oli ihan normaali käytäntö jo 80-luvulla silloisessa kantapaikassani Helsingin vanhan ylioppilastalon kuppilassa, missä naisten vessaan oli usein varsinkin viikonloppuisin pitkä jono, kun taas miesten vessan pitkällä pisuaarilla äijät toimittivat nopeasti asiansa. Monet tytöt kävivätkin tuon vuoksi asioimassa pisuaarin takana olevissa kopeissa. Vakiasiakkaista tuo oli ihan järkevä käytäntö. Jotkut turistit tuota tosin vähän kummeksuivat

Saman talon alakerrassa ollut Vanhan kellari oli myös homojen suosiossa ja siellä pääsi homojen kanssa pisuaarilla vertailemaan pippeleitä, jos sellaista kiinnostusta oli. Minulle tuo yläkerran kuppilan meininki oli sopivampi.

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vituttaa, että nainen voi käydä miesten vessassa ja se hyväksytään. Mies kun menee naisten vessaan niin varmasti lentää vähintään pihalle paikasta. Mannet on kyllä poikkeus, koska olen nähnyt useamman kerran, kun miesmanne käyttää naisten vessaa ilman seuraamuksia. Tosin nykyään ei taida vaatteet päällä tietää, että onko kyseessä mies vai nainen. Nyt kun tarkemmin ajattelee, niin myös mannet vituttaa. Varastelevat paskiaiset.

Snagari

Jäsen
Vituttaa, että nainen voi käydä miesten vessassa ja se hyväksytään. Mies kun menee naisten vessaan niin varmasti lentää vähintään pihalle paikasta. Mannet on kyllä poikkeus, koska olen nähnyt useamman kerran, kun miesmanne käyttää naisten vessaa ilman seuraamuksia. Tosin nykyään ei taida vaatteet päällä tietää, että onko kyseessä mies vai nainen. Nyt kun tarkemmin ajattelee, niin myös mannet vituttaa. Varastelevat paskiaiset.
Kyllähän tämä vituttaa. Miehet saa syytteen tai vähintään lentävät baarista pihalle jos menisivät naisten vessaan, naiset kun tekevät saman niin se on ihan ok. Koitan kyllä kovaäänisesti tästä muistuttaa näissä tapauksissa kun pissiksiä lappaa miestenvessaan kikattelemaan baarissa.

Mannet vituttaa arvaamattomuutensa vuoksi. Manne yritti kiilata viime viikolla ohitseni kaupassa ja kun otin askeleen eteenpäin ja menin kassalle vuorollani niin manne tokaisi vaimolleen "katoo rohkea miees".

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Astuin rapussa nilkkani päälle lehtiä viedessä ja nyt leikin sitten vankia pallo nilkassa. Onneksi ei mennyt pahasti, kunhan turposi hieman ja on kipeä.

Mutta perkele kun just suursiivous päällä ja huomenna tulee vieraita. Kele, ttu, tana.

A Siente

Jäsen
Astuin rapussa nilkkani päälle lehtiä viedessä ja nyt leikin sitten vankia pallo nilkassa. Onneksi ei mennyt pahasti, kunhan turposi hieman ja on kipeä.

Mutta perkele kun just suursiivous päällä ja huomenna tulee vieraita. Kele, ttu, tana.

Varmasti vituttaa, mutta jos vieraat alkaa valittaa ettei ole siistiä niin ainakin on hyvä syy. Ja mua kyl vituttaa aina jos joku alkaa arvostelemaan kotini siistetyttä, mun koti ja mun siisteys.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Varmasti vituttaa, mutta jos vieraat alkaa valittaa ettei ole siistiä niin ainakin on hyvä syy. Ja mua kyl vituttaa aina jos joku alkaa arvostelemaan kotini siistetyttä, mun koti ja mun siisteys.
No vieraita nyt ei vois vähempää kiinnostaa miten paskasta täällä on. Se on vaan mun oma pää joka _ei suostu_ ottamaan tänne ketään illanvietoon, jos on likaista edes vähän alusta. Lääkettä naamaan ja siivoukset käyntiin siis. Tuleepahan vähän jännemmän näköistä imurointia ja luuttuamista.

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Nelonen ei ole päässyt sopimukseen tänä viikonloppuna alkavan Motogp:n näyttämisestä. Mielummin sitä katsoisi kuin formulafarssia, mutta kun ei niin ei. V***u

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vittusaatana ja vitun saatana! Istun par'aikaa Eckerö Finlandian loungessa syömässä rapuleipiä, juomassa valkkaria ja lukemassa päivän lehtiä. Kaikki on ihan hyvin. Kunnes.

EIKÖHÄN YKSI VITUN YLIPAINOINEN TALIAIVO PÄÄTÄ SAATANA SUIHKUTTAA "VITTUILUMIELESSÄ" PIPPURI-VITUN-SUMUTETTA KAVERINSA NAAMALLE! Nyt täällä kaikki yskii kyyneleet silmissä, henkilökunta ravaa naama punaisena avaamassa ovia ja viinihanoille on kova jono. Ovien avaaminen tarkoittaa sitä että kohta on kylmä. Että voi olla dorkia ihmisiä olemassa. Onneksi laivaskoude vei sen idarin vittuun täältä.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
EIKÖHÄN YKSI VITUN YLIPAINOINEN TALIAIVO PÄÄTÄ SAATANA SUIHKUTTAA "VITTUILUMIELESSÄ" PIPPURI-VITUN-SUMUTETTA KAVERINSA NAAMALLE! Nyt täällä kaikki yskii kyyneleet silmissä, henkilökunta ravaa naama punaisena avaamassa ovia ja viinihanoille on kova jono. Ovien avaaminen tarkoittaa sitä että kohta on kylmä. Että voi olla dorkia ihmisiä olemassa. Onneksi laivaskoude vei sen idarin vittuun täältä.
Väärin vitutettu. Eihän tuollaisesta pikkujutusta kukaan voi loukkaantua. Huumoria.

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Vittusaatana ja vitun saatana! Istun par'aikaa Eckerö Finlandian loungessa syömässä rapuleipiä, juomassa valkkaria ja lukemassa päivän lehtiä. Kaikki on ihan hyvin. Kunnes.

Katsoitte varmaan ikkunasta, kun skoude pukkasi läskin yli laidan.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nyt täällä jo naureskellaan asialle. Tosin noi katkarapusetit sun muut omenat ja suklaamousset on aika picante...

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Lounge-emäntä tuli juuri maireana informoimaan, että sumuttelija istuu yksin pimeässä kopissa jota ei ole koolla pilattu. Vitutus alkaa vaihtua huvitukseen.

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Nuori neekerinainen kertoo olevansa suomalainen, minkä todistaa onkimalla rivissä hiljaa yhdessä suomalaisten kanssa! Felix - kyllä tiedetään mistä suomalaiset tykkää. WTF? :D

Nelosella alkaa maailman hotein realitykisa. Sen nimi on... Talent Suomi. WTF?! :-O

On tämä WelcomeToFinland vaan edelleen melkoista elämystä.

EH, minkä vitun takia KultaKatriinan mainos on dubattu. Suomeksi. Suomessa. :D :D

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Lounge-emäntä tuli juuri maireana informoimaan, että sumuttelija istuu yksin pimeässä kopissa jota ei ole koolla pilattu. Vitutus alkaa vaihtua huvitukseen.

Kyllä siellä valot on. Ei niin että olisi itse koskaan laivaputkaan joutunut mutta isot pojat keronut että pieni se on.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllä siellä valot on. Ei niin että olisi itse koskaan laivaputkaan joutunut mutta isot pojat keronut että pieni se on.
Kysyin tuolta turvallisuusalan supermieheltä, joka jututti sumutettua tyyppiä. Putkasta on valot pois ja ikkunaa ei ole. Ovi on paksu ja huone pieni mutta ilmastoitu. Hälytysnappi löytyy.

edit. Jooh. Läppä se oli kuulemma sittenkin. Mua vietiin kuin pässiä narussa. Mutten ollut ainoa. Suurin osa täällä luulee edelleen että koppi on valoton.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy