Vitutusketju

  • 10 567 592
  • 56 146

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Miten voi luennoitsija puhua 1,5 tuntia vanhan talon kunnostamisesta, kun aiheena on kulttuuriomaisuuden suojelu. Kävi hänen, hänen sukulaisen ja ystävän talon kunnostamista läpi. Luulin jopa alkuun, että olisi mielenkiintoinen kaksituntinen, mutta ei todellakaan.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
@Kulkija Lähde meneen. Mä tein tuossa hiljan aikuiskoulutuksena tutkinnon, jonka kaikki osanottajat olivat työssäkäyviä ihmisiä. Yleisesti ottaen koulutus oli ihan tasokasta, mutta poikkeuksiakin oli. Sillon porukka lähti pois. Jos luennosta ei ole hyötyä, ei ole mielenkiintoinen tai viihdyttävä, niin sitä voi keksiä parempaa tekemistä.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
@Kulkija Lähde meneen. Mä tein tuossa hiljan aikuiskoulutuksena tutkinnon, jonka kaikki osanottajat olivat työssäkäyviä ihmisiä. Yleisesti ottaen koulutus oli ihan tasokasta, mutta poikkeuksiakin oli. Sillon porukka lähti pois. Jos luennosta ei ole hyötyä, ei ole mielenkiintoinen tai viihdyttävä, niin sitä voi keksiä parempaa tekemistä.

Olisihan se kiva lähteä, mutta olen siis sivarissa ja 100% läsnäolopakko. Olihan tuo hieman tuskastuttavaa, kun koko ryhmä on kyrpääntynyt tähän luennoitsijaan ja kaiken lisäksi on suomenruotsalainen ja puhuu todella huonoa suomea.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olisihan se kiva lähteä, mutta olen siis sivarissa ja 100% läsnäolopakko. Olihan tuo hieman tuskastuttavaa, kun koko ryhmä on kyrpääntynyt tähän luennoitsijaan ja kaiken lisäksi on suomenruotsalainen ja puhuu todella huonoa suomea.
Silti ainakin palautetta... Ei se korjaannu jos kukaan ei siitä valita. Itsellä samantyylinen kokemus. Työn ohessa koulutin itseäni ja kerran sattui kouluttaja joka luki kalvolta samaa joka oli myös eteen jaetussa materiaalissa. Muutama muu mun lisäksi valitti siitä ja tuota opettajaa ei sen koommin näkynyt. Eli jos se ei sua autakkaan niin ehkä seuraavien ei tarvitse sitä enää jatkossa kokea...
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Oon huomannut että TURVAkengissä "säästetään", mutta koulutuspäiviä ynnä muuta konsulttipaskaa riittää. Yhdessä työpaikassa (en ole oikeissa töissä, joten nämä kaikki jutut ovat toisen käden tietoa) vietiin piparit (!) neuvotteluhuoneesta, se oli sitä säästämistä kans, jonka varjolla voi tehdä mitä vittumaisuutta tahansa.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Oon huomannut että TURVAkengissä "säästetään", mutta koulutuspäiviä ynnä muuta konsulttipaskaa riittää. Yhdessä työpaikassa (en ole oikeissa töissä, joten nämä kaikki jutut ovat toisen käden tietoa) vietiin piparit (!) neuvotteluhuoneesta, se oli sitä säästämistä kans, jonka varjolla voi tehdä mitä vittumaisuutta tahansa.
Meillä oli helvetin isot ja hienot firman kekkerit. Mutta kyllä korpesi kun juhlassa jaettiin juomalippuja 2kpl, jolla sai sitten virvokkeita. Sen jälkeen piti maksaa itse ja keskiketterä maksoi 7e muovituopista.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Sitten järjestetään johtamistaito- ja työpaikan hyvinvointi -koulutuksia, muttei tajuta, että jengi diggaa ilmaisesta viinasta ja siitä kun firma edes vähän välittää työntekijöistään. Ei pitäis olla vaikeeta. Mutta on. Saatanan tunarit. Ihan oikeesti tässä maassa asuu helvetin tyhmiä ihmisiä.
 

Jonte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Detroit Red Wings
Vituttaa, surettaa, ihmetyttää, itkettää. Tyttöystävä asuu Ruotsissa ja pidempään ollut jo masentunut/puhunut itsemurhasta ja eilen kuulemma yritti. Todennäköisesti tänäänkin, yritin soitella ympäriinsä että sais jotain apua, kun kuulemma ovet lyöty takalukkoon ja enää ei saa yhteyttä. Joka puolelta sanottaan että soita hätänumeroon, mutta mistäpä Suomesta sinne soittelet ja ei pysty yhdistämään Ruotsiin mitenkään. Että tässä on mukava epätietoisuudessa elää. Vituttaa että tämmöinen on ylipäätään mahdollista.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Vituttaa, surettaa, ihmetyttää, itkettää. Tyttöystävä asuu Ruotsissa ja pidempään ollut jo masentunut/puhunut itsemurhasta ja eilen kuulemma yritti. Todennäköisesti tänäänkin, yritin soitella ympäriinsä että sais jotain apua, kun kuulemma ovet lyöty takalukkoon ja enää ei saa yhteyttä. Joka puolelta sanottaan että soita hätänumeroon, mutta mistäpä Suomesta sinne soittelet ja ei pysty yhdistämään Ruotsiin mitenkään. Että tässä on mukava epätietoisuudessa elää. Vituttaa että tämmöinen on ylipäätään mahdollista.
Voimia. Itse olen ollut samankaltaisessa tilanteessa. Ei tyttöystävälläsi ole sukulaisia tai ystäviä Ruotsissa, jotka voisivat hoitaa asian puolestasi? Hätänumeroon soittamisen jne.? Vittumainen tilanne kyllä. Toivottavasti on kunnossa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Todennäköisesti tänäänkin, yritin soitella ympäriinsä että sais jotain apua, kun kuulemma ovet lyöty takalukkoon ja enää ei saa yhteyttä. Joka puolelta sanottaan että soita hätänumeroon, mutta mistäpä Suomesta sinne soittelet ja ei pysty yhdistämään Ruotsiin mitenkään.

Tukholman suurlähetystö on tietenkin kiinni, mutta Suomen ulkoministeriöllä on päivystys:

Päivystys:
Kun edustusto on suljettuna, voit hätätapauksissa ottaa yhteyttä ulkoministeriön päivystykseen: puhelin +358 9 1605 5555, faksi +358 9 629 840 ja sähköposti paivystys.um@formin.fi.
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Meillä oli helvetin isot ja hienot firman kekkerit. Mutta kyllä korpesi kun juhlassa jaettiin juomalippuja 2kpl, jolla sai sitten virvokkeita. Sen jälkeen piti maksaa itse ja keskiketterä maksoi 7e muovituopista.

Jep, onhan näitä. Firman tulos kolminumeroinen (miljoonissa) ja työntekijöiden piti maksaa sisäänpääsymaksu firman pikkujouluihin.
 

SgtMarkov

Jäsen
Tiedoksenne, jos metroon mennessänne ostatte mobiililipun, se kannattaa tehdä ennen kuin astutte liukuportaisiin. Varsinkin, jos laiturialueella teitä kyttää joku perkeleen virkaintoinen kanttura jolla ei ole muuta tekemistä kuin kiusata normaaleja ihmisiä.

80€ kertalipusta, imekää munaa...
 

Zapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT, Suur-Lukko
Ammattikorkeakoulun opettajien täydellinen kyvyttömyys vastata sähköpostiviesteihin vituttaa.

En voi ymmärtää mikä siinä on, ikinä ei sähköpostilla saa asiaa perille vaikka nimenomaan pyydetään sähköpostin kautta asioita selvittämään. Välillä kun on aika tärkeääkin asiaa niin sitä on turha edes kuvitella että asia sähköpostilla selviäisi. Olisi kyllä hauska nähdä kun tällaiset opettajat sitä sähköpostiaan selaavat. Katsovatko vain että "jaaha 50 uutta viestiä, osa näköjään aika kiireellisiäkin. Vittu, ei kiinnosta, telkkarista alkaa kohta Suomen huutokauppakeisari". Ja sitten vaan kiireen vilkkaa ulos sähköpostista ja töllö auki.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ammattikorkeakoulun opettajien täydellinen kyvyttömyys vastata sähköpostiviesteihin vituttaa.
Hah. Muistan saman jutun. Meille kyllä nimettiin joku ope, joka muka vastaisi luokasta ja siltä voisi kysyä, mutta se oli sellainen tyyppi ettei asioista tullut mitään. Joidenkin tiettyjen tyttöjen kanssa kyllä oli hyvää pataa ja iltaisin missä lie opiskelijabileissä yhdessä kävivät. Alle puolet kait valmistui siitä luokasta. Edellisestä AMK:sta missä opiskelin valmistui meidän luokalta viisi, mutta se oli nörttijuttuja ja varmaan ainakin osasyy tosi monella.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihmetyttää taas toi tinderi. Siis tietenkin suurin osa tuolla olevista muijista on tosi teennäisiä, ainakin täällä Helsingissä, mutta sitten kun kuvittelet löytäväsi jonkun oikeasti suht fiksun niin se paljastuu hirveäksi nörtiksi. Äskenkin kaks meni taas nukkumaan jo kymmeneltä, vai eikö ne halunnut jutella mun kanssa. Luulis että ihminen sanoo suoraan tai sitten on vaikka kirjoittamatta. Ja muutenkin tosi monella tuntuu olevan joku tarve pistää kuvia liikuntaharrastuksesta ja sitten joku missä on juhlapuvussa blaa blaa. Ehkä toi koko facebook-juttu menee yli mun ymmärryksen, tai siis kun katsoo miten jotkut noloimmat on siellä. Ei hitto se olis niin kiva elää kivikaudella. Syö orava kun saat kiinni ja nussi akkaa takaa kun saat kiinni. Mutta ei siis millään pahalla, ettei kenenkään tarvitse suuttua tällä kertaa. Toihan vietti me kaikki miehet tunnetaan ja joudutaan taistelemaan sitä vastaan. Ravinnon kanssa nyt ei ole niin kun kaupasta saa halvalla ja siihen on tottunut. Mutta siis ihmetyttää taas toi tinderi. Oonko mä evoluution puuttuva palanen vai onko vika kaikissa muissa? Katsokaa jengiä ympärillä. Onko tuppervaaraa tai hiton partyliteä pöydällä tai jotain mariskoolia hyllyssä. Hitto kun olisin edes keskiajalle syntynyt.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Illan aikana tuli punkut ja oksennukset oikein kunnolla yli satasen paidalle. Kummatkaan ei omat.

Mukavaa pikkujoulukautta muillekin!
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Vituttaa MV-lehti entistä enemmän. Sanomattakin on selvää, että tämä järkyttävä terrori-isku on tuolle paskalehdelle todellinen jackpot, ja tulevalla viikolla MV-koneisto tykittää "mamukriittisiä" uutisia ja blogeja entistäkin kovemmalla tahdilla, ja tuhannet suomalaiset spämmäävät somen täyteen kyseisen lehden juttuja.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Vituttaa MV-lehti entistä enemmän. Sanomattakin on selvää, että tämä järkyttävä terrori-isku on tuolle paskalehdelle todellinen jackpot, ja tulevalla viikolla MV-koneisto tykittää "mamukriittisiä" uutisia ja blogeja entistä kovemmalla tahdilla, ja tuhannet suomalaiset spämmäävät somen täyteen kyseisen aviisin julkaisuja.
Joo ja ärsyttää suunnattomasti, että Teuvo Hakkaraisen oksennukset ovat ruvenneet vilkkumaan uutisvirrassani. Hermoja koetellaan.
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Iltapaskat revittelevät lööppejä Pariisin terrori-iskulla, ja samalla yrittävät syyttää Bashar al-Assadia tuostakin tapahtumasta.

Syyrian armeija on taistellut noita vitun sekopäitä vastaan puoli vuosikymmentä, siinä missä Yhdysvallat, Britit ja Ranska ovat tukeneet rahallisesti ja aseellisesti näitä "maltillisia" terroristeja. Ranska nyt vain sai maistaa omaa lääkettään.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Iltapaskat revittelevät lööppejä Pariisin terrori-iskulla, ja samalla yrittävät syyttää Bashar al-Assadia tuostakin tapahtumasta.

Syyrian armeija on taistellut noita vitun sekopäitä vastaan puoli vuosikymmentä, siinä missä Yhdysvallat, Britit ja Ranska ovat tukeneet rahallisesti ja aseellisesti näitä "maltillisia" terroristeja. Ranska nyt vain sai maistaa omaa lääkettään.
Kuinka väärin on mahdollista tilanne ymmärtää? Ota selvää asioista, äläkä levitä paskaa. Mainitsemasi maat ovat taistelleet ISIS:iä vastaan sen perustamisesta lähtien.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Tänään piti olla päivä, jolloin teen lähes kaikkea josta pidän. Vapaapäivänkin laitoin itselleni koska:

Kohta 1. Taimenen kuturauhoitus loppui Vuoksella. Haaveissa oli, että olisi tiedossa mukavaa kalastusta tuttujen naamojen seurassa joen rannoilla. Tietojen mukaan kirjolohtakin oli istutettu. Aamuhämärissä menin paikalle ja mukavat itäaapurimme olivat kansoittaneet parhaat kalapaikat jo siinä vaiheessa. Noh, sekaan vain. Olisikohan pientä tietämättömyyttä kalastukseen liittyvistä tavoista, kun tovereilla oli jatkuvasti siimat ristissä muiden kalastajien kanssa, ja kaikki taimenenruipelotkin työnnettiin jätesäkkeihin. Vaihdetaan paikkaa ajattelin. Noh, riitti noita ihania itänaapureitamme muillekkin kalapaikoille. Alkoi harmittamaan.

Kohta 2. Pitkästä aikaa saunaan. Otettiin rouvan kanssa tatuoinnit samaan aikaan ja ajattelin, että onpas mukavaa, kun kylmän kalastuspäivän päätteeksi pääsee saunaan pitkästä aikaa, ja oikein hyvässä seurassa. Saunonut olen kyllä, mutta vaimon piti lähteä töihin. Jess!

Kohta 3. Kärpät- SaiPa. SaiPan pelipäivä on itselleni aina juhlapäivä. Ei tunnu siltä nytten. Odottettavissa selvä tappio, saadanko maalia edes. Vitsit, että harmittaa jo etukäteen. Käynpä vielä yhdet löylyt ottamassa, ennen matsia. Nyt keljuttaa. ( Etenkin teidän puolesta joilla ei ole edes omaa saunaa).
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Pari viikkoa sitten kävin tutkittumassa polven ortopedillä ja hän ilmoitti, että siitä pitää magneettikuvat ottaa. Näpytteli heti sähköisen hoitopyynnön eteenpäin vakuutusyhtiölle ja sanoi, että yleensä se hoituu hyvinkin nopeasti, että saa maksusitoomuksen vakuutusyhtiöltä ja pääsee kuviin. Odottelin muutaman päivän ja päätin sitten soittaa vakuutusyhtiöön kun mitään ei kuulu. Joku käsittelijä puhelimessa totesi, että noin muutaman viikon käsittelyaika on. Ihmettelin sitä, että kun on polvi rikki niin olisi aika mukava saada asiaa eteenpäin. Sitten käsittelijä vasta tajusi, että jaa siinäkö on semmonen, että pistetään nopeasti eteenpäin. Olin kyllä laittanut liitteeksi tapaturmailmoitukseen hoitomääräyksen missä koko asia selvästi lukee. Lisäksi heillä pitäisi olla lääkärin sähköinen ilmoitus.

Taas menee pari päivää ja mitään ei kuulu. Tosin rahat ovat tulleet tilille niistä lääkärikäynneistä mitä olin itse jo maksanut. Soitto vakuutusyhtiöön ja nyt ne väittävät, että mitään hoitomääräystä ei ole liitteenä eikä lääkärinlausuntona. Soitan sitten lääkäritaloon missä ilmoitetaan, että ortopedi tulee vasta parin päivän päästä töihin. Tänään sitten ortopedi soitti ja sanoi, että kyllä hän on sen sähköisen ilmoituksen laittanut eteenpäin, mutta laittaa nyt uudestaan. Katotaan kun soitan huomenna vakuutusyhtiöön, että selviääkö mitään vai ei. Paras tapa olisi varmaan kävellä lähimpään konttoriin paperilaput mukana niin sitten se jäisi enää kiinni virkailijan lukutaidosta.
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vituttaa idiootit, jotka ei osaa pitää rakkejaan kiinni. Tällä viikolla jo kaksi kertaa vapaana oleva koira on hyökännyt mun ja mun koiran kimppuun. Seuraavaksi annan surutta monoa kylkeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös