Vitutusketju

  • 10 540 938
  • 56 130

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Harvoin vituttaa mutta nyt vituttaa niin paljon, että haluan varoittaa palstatovereita Viking kenkien paskasta laadusta sekä maahantuojan ala-arvoisesta kohtelusta kuluttajaa kohtaan.

Ostettiin siis pojalle 70e maksavat Viking Gore-Tex kengät. Olivat normaalissa käytössä 2 viikkoa, jonka jälkeen vasen kenkä kärjestä puhki. Vietiin kengät kauppaan, josta lähti reklamaatio maahantuojalle. Vastaus tyly: Ei korvata, koska saumat ovat ehjät eikä materiaalissa ole laatuvikaa.

Eli toisinsanoen heidän mielestään 70e kenkien normaali käyttöikä on 2 viikkoa.

Taitaa olla ensimmäinen kerta elämässä, kun joutuu ottamaan yhteyttä Kuluttajariitalautakuntaan.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Vitutuksen aiheellisuutta pohtiessa pitää kysyä, että mitähän se poikasi on nuo kengät jalassa tehnyt? Meillä ainakin lapset esim. keinussa tai (potku)pyörällä ajaessa jarruttaa vauhtia jaloillaan, jolloin nimenomaan kengät kärjet ovat kovilla ja kuuluvatkin puhki. Tai muutoin jos kengän kärjet ovat kovassa mekaanisessa rasituksessa (lue lapsi potkii / hankaa ne kärjet rikki), niin eihän se ole valmistajan tai maahantuojan tai materiaalinkaan vika silloin, jos ei kenkä kestä.

Toki jos nyt on kenkä kulunut ihan nätissä käytössä puhki, niin ymmärrän kiukun valmistajaa kohtaan. Kuitenkin epäilen, että kulumisen syyllinen löytyy nyt sieltä käyttäjästä ja silloin voi olla turha sitä vitutustaan sinne maahantuojaan päin kääntää. Pahoitteluni, jos olen epäilyksessäni ihan väärässä.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Lapsilla normaaliin toimintaan kuuluu keinuminen, jarruttaminen jaloilla ja muu tuollainen käyttäytyminen, mutta harva vanhempi siltikään ravaa kaupassa kaksi kertaa kuukaudessa ostamassa uusia kenkiä lapsilleen. Ei normaalissa käytössä pitäisi mennä kengät rikki tuolla tavalla. Tietysti ovathan kengät voineet mennä rikki omankin käyttäytymisen takia. Ostin 70e farkut, samana päivänä kiipesin aidan yli ja lahje repeytyi. En mä siitä valittanut maahantuojalle, koska olin itse ne housut mennyt paskomaan. Mutta jos olisin vaikkapa ottanut spurtin ja jotain olisi repeytynyt, niin kyllä silloin vika olisi ollut materiaalissa eikä käyttäjässä.
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Vitutuksen aiheellisuutta pohtiessa pitää kysyä, että mitähän se poikasi on nuo kengät jalassa tehnyt?

Siis monot ovat olleet jalassa tosiaan sellaisessa käytössä, että esim ainoat lyhyet konttailut joissa nuo nyt kuluvat ovat olleet hiekkalaatikolla. Mielestäni pehmeä hiekka ei voi mitenkään tällaisessa ajassa kuluttaa kärkeä puhki, varsinkaan kun ei tuota konttausta enää paljoa tapahdu pojan jo kävellessä omin avuin. Ikää on siis reilu 1v, joten mitään raakaa rälläystä ei edes pysty vetämään potkupyörillä tms vempaimilla.

Ymmärtäisin, jos kengät olisivat 5e hintaiset pingpongit mutta puhuttaessa "laatukengistä" ihmetyttää kyllä kovasti 2viikon käyttöikä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Voi vitun Matkahuolto! Tiistaina hajosi televisio ja jo samana iltana tlasinkin uuden, johon otin Matkahuollon kuljetuksen kotiin asti. Keskiviikkona oli jo tilausseurannan mukaan jakelussa, muttei mitään ollut kuulunut heidän suunnaltaan, koska pitäähän ne ajankohdat sopia että milloin olen kotona ja voivat tuoda sen. Eilen torstaina sitten tuli aamulla puhelua, jossa kyselivät milloin olen kotona ja sovittiin, että kello 13 eteenpäin voivat tuoda. 17.30 käsittääkseni loppuu tämän alueen jakoaika ja niin tuo nainenkin puhelussa sanoivat, että tulevat 13-17.30. välisenä aikana. Eipä mitään kuulunut, kunnes siinä kello 19 pintaan tuli puhelua, että heillä oli joku kuski tehnyt oharit ja eivät pysty sinä päivänä toimittamaan. Ei tuo nyt paljon harmittanut, koska sattuuhan näitä ja sovittiinkin tälle päivälle samoilla kellonajoilla uusi toimitusaika.
Eipä ole taaskaan kuulunut yhtään mitään! Eikä tuo toimipiste, jossa se telkkari on, ole tietenkään viikonloppuisin auki, jotta sen voisi jollain omalla kyydityksellä hakea. Saa nähdä tuleeko tänään vielä puhelua, jollain meriselityksillä vai vasta maanantaina taas uutta aikaa sopien...

Nämä on näitä ensimmäisen maailman ongelmia ja pieniä monen oikean murheen rinnalla, mutta pistää silti vituttamaan kun luvataan ja luvataan, muttei mitään tapahdu. Plus se että IFK:lla on kaksi vierasmatsia tänään ja huomenna, joita olisi ollut kiva katsoa.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Sekä liigassa että NHL:lässä kun omat suosikkijengit on jumobosijoissa kiinni. Pikkasen vituttaa tää lätkän seuraaminen!
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Uusioperheessäni on nyt kaksi vuotta vanha poika ja alle viikon ikäinen tytär. Se ei vituta. Se puolestaan vituttaa että parisuhde on katkolla. On ollut jo kuukausia. Vituttaa se että näiltäkin lapsilta tavallaan riistetään isä ainakin joka päiväisestä elämästä... Tavallaan tässä ollaan löysässä hirressä vain odottamassa milloin se lopullinen niitti tulee ja milloin näytetään ovea. Tunneside puolisoon on haalea, parhaimmillaankin. Henkilökohtaisesti eroa olen mielessäni käsitellyt jo jonkin aikaa mutta noiden lasten takia ottaa päähän ja raskaasti. Surettaakin. Isänä oleminen on mun elämäni tarkoitus ja tavallaan se viedään osittain minulta pois...
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Saatanan maanikko. Ei ole kohta viikkoon nukkunut kuin joitain tunteja, ei ole vuorokauteen syönyt ja nyt lähdössä lenkille. "Mulla on hyvä olo!" on vittu tosiaan.

Miten kerrot manian pauloissa olevalle, ettei asiat nyt ole todellakaan hyvin?
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Vituttaa, miten vaikeaa vanhoista asioista on päästä eroon. Oli tarkoitus viettää helvetin hieno ilta hienojen ihmisten kanssa, mutta sitten satuin avaamaan Facebookin kännykällä ja siellä oli luokkakokouskutsu ala-asteen luokan kanssa. Noista ajoista siis kohta 15 vuotta aikaa, mutta kaikki se vanha paska lävähti kerralla naamalle ja oli pakko lähteä kesken kaiken kotiin kun tuli niin paska olo....

Miksi ei vaan voi unohtaa tuota paskaa? Vituttaa, että annan edelleen noiden kusipïden vaikuttaa mielialaani (harvemmin, mutta jotenkin tuo tunne kun iloisesti pyydetään sen paskaluokan luokkakokoukseen..
EDIT: Olen samalla helvetin vihainen itselleni, että edelleen annan jonkun typerän facebook-kutsun vaikuttaa itseeni noin paljon. Nyt on monta vuotta menty niin, etten ole noita vanhoja asioita juuri miettinyt, mutta yhtäkkiä vaan olo oli kun olisi saanut pesäpallomailasta päin kasvoja... ei saatana - inhoan kaikkea draamailua...
 
Viimeksi muokattu:

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Pesuhuoneen seinällä ollut pyyheteline tuli alas ja jätti oikein kivat jäljet seinään. Saa nähdä mitä VVO sanoo, eiköhän tämä jotenkin mene meikäläisen piikkiin vaikka kyseessä ei ole meikäläisen asentama viritelmä. Vitun vittu.

-Tinke
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
NHL-puolen keskusteluista. Pää meinaa irrota kun noita lukee saatana.

"Kokoonpano ensi yön otteluun vissiin seuraavanlainen:

Maggie - Joey - #28
Fleetcher - DD - Johansson
Duffy - BicMac- Arnott
#88 - Ollie - Jags

Vittu!
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Tää on kai veskari tms?
---

Kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun jälleen saman tyypin suusta sai hänen lomamatkalta palattuaan kuunnella, miten muualla on paremmin kuin Suomessa. On varmasti monessakin asiassa, mutta ei ehkä harmittaisi niin paljon kuunnella sitä vinkumista, jos vinkujat ymmärtäisivät Suomen historian perusteita sen verran, että miksi meillä tietyt asiat ovat kuten ovat verrattuna moneen muuhun maahan. Ei vain siksi, että olemme niin paskoja, vaan meillä nyt sattuu olemaan tuossa naapurimaana yksi vitun iso rölli, joka jossain määrin on vaikuttanut niin meitin kuin koko maailman historiaan. Joo, kato. Kyllä nyt helpotti.
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Minä vitutan itseäni. Vituttaa kun en osaa malttaa mieltäni, vaan lähden aina joka helvetin trollin matkaan väittelemään asiasta kuin asiasta. Vittu kun sitä osaa ihmislapsi olla tyhmä, typerä ja ääliö.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Polvi paskana. Ei pitäisi olla mitään rikki ja levolla pitäisi mennä ohi, mutta kyllä ottaa päähän kun ei voi kunnolla luistella. Noh käydään sitten salilla tekemässä haukkaria ja penkkiä ja juopotellaan viikonloput.
 

Lorimer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Leeds United
Vituttanu jo jonkin aikaa Urheilulehti ja sen toimittajat jotka ovat kaikkien lajien kovimpia "asiantuntijoita" ainakin omasta mielestään. No nyt on tilaus peruttu ja tulossa enää 2 numeroa.
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Vituttaa kun ihmiset eivät osaa kirjoittaa yhdyssanoja. Olut lasi, peli tapa, junnu mylly, joukkue peli, keskus hyökkääjä. Vituttaa lukea huonosti kirjoitettuja viestejä.
 

Jeffrey

Jäsen
Kyllähän palstan nykymeno vituttaa. Samat jankkaajat päivystävät nykyään jo joka ketjussa esittäen tietylle kansanryhmälle ominaisia salaliittoteotioita, herrapelkoa ja sitä kuinka kaikki muu tässä maailmassa on väärin paitsi omat mielipiteet.

Edes naisasioita ei saa enää puida rauhassa perkele!
 

Hurricane

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers, Suomi.
Kyllähän palstan nykymeno vituttaa. Samat jankkaajat päivystävät nykyään jo joka ketjussa esittäen tietylle kansanryhmälle ominaisia salaliittoteotioita, herrapelkoa ja sitä kuinka kaikki muu tässä maailmassa on väärin paitsi omat mielipiteet.
Edes naisasioita ei saa enää puida rauhassa perkele!

Väärin vitutettu! Jatkoajan palstoilla on melkoinen määrä metsäanalyytikkoja ja taunoja, joiden kanssa politiikasta ja maailman menosta on turha keskustella sillä se on sama kuin menisi mopoteinien kanssa asiasta vääntämään. "Musta tuntuu siltä" on peruste aivan kaikkeen.
Vituttaa että pidät herranpelkoa vääränä asiana, juuri sitä tämä itsekäs kansakunta näinä aikoina tarvitsisikin! Herranpelkoa perkele!

Mutta asiaan: älä hyvä mies uhraa elämästäsi sekuntiakaan nais asioiden puimiseen! Jätä liiallinen miettiminen akoille, et sinä selkoa niistä saa kuitenkaan. Turhaan hankit itsellesi päänsäryn tai riippuvuussuhteen johonkin tyhmään nautaan. Keskity olennaiseen: puuhasteluun navan alapuolella. Hanki itsellesi napalankoja ainakin vahvistetun pataljoonan verran! Jos nyt pakko on joku akka kotiin ottaa niin muista säilyttää itsesi kunnioittaminen, itsenäinen määräysvalta ja pidä sopivasti etäisyyttä jos alkaa liian riippuvaiseksi muuttumaan. Näin vältät paljon harmia..
 

Merovingi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Blue Jackets
Vuokranantajalta suorastaan järkyttävää perseilyä ja töhöilyä.

Syyskuussa on sähköpostiin ilmoitettu, että muutetaan joskus lokakuussa kaappivarastot asuntokohtaisiksi. Mitenkään muuten ei ole ilmoitettu - ei paperilla viestitetty kuten yleensä (esimerkiksi suihkujen suutinten vaihdosta ja tarkalla päivällä) tai edes alakerran ovessa, jossa yleensä on tärkeitä ilmoituksia. Kuten vuokranantajan järjestämä Haaparannan matka.

Kaksi päivää sitten oli sitten nohevat huoltomiehet heittäneet lähes kaikkien varastojen tavarat roskalavalle. Minun varastostani oli rikottu 30 euron lukko ja heitetty sieltä tavarat pihalle, jotka olivat pahvilaatikkoja joita säästin tietokoneeni ja näytön kuljettamista varten. Tänään oli mukavasti ilmoitettu kolmelta, että parissa varastossa on vielä tavaraa, kun niissä oli sitä niin paljon. Ilmeisesti ei se minun varastoni uutuuttaan kiiltävä lukko ollut tarpeeksi tärkeä osoitus, että joku sitä varastoa käyttää.

Hieno meno. Kämppikseltä meni sitten hyllystä yksi pöydän osa ja marjasangot roskalavalle. Pitää käydä huomenna kysymässä miten meinaavat korvata vai alanko hakemaan korvauksia muuta kautta. Esimerkiksi poliisin tai lehtijuttujen avulla.

Vituttaa saatana. Kiva nyt miettiä miten vitussa saan kätevästi ja turvallisesti näytön ja koneen tulevaisuudessa liikuteltua, kun oli tallella pehmusteet ja kaikki niissä laatikoissa. Saatanan saatana.
 

Lynyrd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvä jääkiekko.
Hammassärky. Tässä syksyn mittaan on pientä remppaa purukalustoon tehty ja viikko sitten oli viimenen kerta jossa poistettiin vähä hammaskiveä. Eilen illalla alko koskemaan aikasemmin paikattuun hampaaseen aika helvetillisesti ja viime yö menikin valvoessa. Aamulla soitin lekuriin ja sain ajan huomiseks. Se mikä minua vituttaa on nuo minun leegot. Kukaan ei tunnu osaavan sanoa miks ne reikiintyyn nii helvetin helposti ja aina tulee vaikka minkälaisia vastoinkäymisiä ku niitä koitetaan kuntoon laittaa. Hoidan kyllä hampaita ihan niin ku muutkin ja varmaan monia ikätovereita paremmin,harjaan aamuin ja illoin käytän hammaslankaa melkein joka ilta, Inhoon kaikkee makeeta yms. Silti saa aina naama valkeena mennä lekuriin ku ei taas tiedä mitä sieltä löytyy. Nyt oon jo kolmannella eri yksityisellä lekurilla käyny nuita hoidattamassa ja aina ollu sama säätö.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Aasiassa elämän perusasiat ovat vielä hallussa.

Yleistäminen. Aasia on 44 600 000 neliökilometrin ja reilun neljän miljardin ihmisen maanosa ja sitten se niputetaan siihen miten asiat tehdään, jossain Thaimaan maaseudulla tjsp..
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se mikä minua vituttaa on nuo minun leegot. Kukaan ei tunnu osaavan sanoa miks ne reikiintyyn nii helvetin helposti ja aina tulee vaikka minkälaisia vastoinkäymisiä ku niitä koitetaan kuntoon laittaa. Hoidan kyllä hampaita ihan niin ku muutkin...
Joo vähän sama juttu. Joskus kolme vuotta sitten tehtiin hirveä remontti. Reippaasti yli kymmenen kertaa piti ravata, vaikka samalla kertaa juurihoitivat ja paikkasivat montakin hammasta.

Ihmeellisen hyvin muuten loihtivat hampaita, vaikka ikenen ulkopuolella ei näkynyt enää kuin ihan vähän. Mitään jälkiuunileipiä esimerkiksi mä en edes muista milloin oon uskaltanut syödä kun hampaat murenee suuhun.
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Yhden työkaverin pessimistisyys muiden ihmisten pyrkimyksiä ja tekemisiä kohtaan vituttaa. Oikeastaan ihan sama mitä muut työkaverit tekevät ja miten yrittävät päästä elämässä eteenpäin, on asenne todella kyyninen ja lyttäävä. Viimeisen parin viikon aikana kuultuina ainakin: "Turhaan sä sinne pääsykokeisiin meet, et sä kuitenkaan sinne kouluun pääse.", "Eikö olis parempi jäädä kotiin ku mennä sinne kisoihin nolaamaan ihtees?", "Pitäskö sun lopettaa se maastopyöräily kun ei siitä mitään näytä tulevan?". Lista on lähes loputon. Toisaalta tuon katkeruuden ymmärtää, ei se ole helppoa olla nelikymppisenä töissä sellaisessa työpaikassa, jossa pitkäaikaiset työntekijät ovat lähinnä peruskouluun koulunkäynnin lopettaneita muualle kelpaamattomia ja muuten vaihtuvuus on suurta, tuo duuni on monelle lähinnä välietappi armeijaan tai kouluun mennessä. Todennäköisesti marisee 20 vuoden päästä samoja katkeria mantrojaan sen ajan nuorille samassa osoitteessa.
 

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Sen ainoan kerran kun laitan silmälasit sängyn viereen lattialle yöksi niin astun niiden päälle. Toinen sanka taittui jonkin verran ja linssi lähti irti, pitää toivoa että näiden korjaus onnistuisi optikolla edes sen verran että pystyy päässä pitämään siedettävästi. Tällä hetkellä kun ei ole varaa uusiin laseihin.

Kaiken lisäksi jää illan matsi sitten väliin, onneksi en lippuja kerennyt ostamaan.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilen huomasin että viime kuussa voitin jostain nettikilpailusta leffalippupaketin, mutta silloin missasin tuon mailin. Sama juttu kävi kun uudelleen kyselivät osoitetta. Aika tavallisilta mainosposteilta noi viestit näyttää ellei tarkemmin satu lukemaan. No ei mahda mitään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös