Ota selvää asioista, äläkä levitä paskaa.
Ei voi kyllä muuta sanoa, kuin kiitos vittu samoin.
Ota selvää asioista, äläkä levitä paskaa.
Vituttaa idiootit, jotka ei osaa pitää rakkejaan kiinni. Tällä viikolla jo kaksi kertaa on vapaana oleva koira hyökännyt
Saakos noiden "kilttien koirien" omistajilta korvauksia jos tekee rikosilmoituksen koiran puremisesta? Itseä joskus murre puri rullaluistellessa mutta en vienyt asiaa eteenpäin. Toista kertaa en jättäisi asiaa siihen.
Pelko on, että tämä sama toistuu enkä sitä kovin mielelläni enää kokisi.
Jos puree ihmistä niin kyseessä on rikos. Vitutusketjussa kun ollaan, niin mainitaan nyt että jos puree koiraa vaikka kuolettavastikin niin mitään rikosta ei ole tapahtunut.Saakos noiden "kilttien koirien" omistajilta korvauksia jos tekee rikosilmoituksen koiran puremisesta? Itseä joskus murre puri rullaluistellessa mutta en vienyt asiaa eteenpäin. Toista kertaa en jättäisi asiaa siihen.
Eli pure takaisin on hyvä ohje? C:Jos puree ihmistä niin kyseessä on rikos. Vitutusketjussa kun ollaan, niin mainitaan nyt että jos puree koiraa vaikka kuolettavastikin niin mitään rikosta ei ole tapahtunut.
Kuha puree kovaa.Eli pure takaisin on hyvä ohje? C:
Auton ovet näemmä taas jäässä. No ei hätää, hain juuri pari päivää takaperin lukkosulaa tätä talvea varten.
Viitisen minuuttia tuli etsittyä, kunnes tajusin sen vitun putelin olevan autossa. Voihan vittu. Siellähän se hyödyttääkin aivan saatanasti. Pitääkö tässä alkaa leikkiä puhaltimien kanssa...
Ihme kyllä ei, vaan samaa ikäluokkaa oleva japsi. Toisessa japanilaisessa ei ovet jäädy millään, mutta tällä perkeleellä on jotain henkilökohtaista mua vastaan. Vittumaista.Sattuuko autona olemaan vuosituhannen vaihteen folkkari?
Viitisen minuuttia tuli etsittyä, kunnes tajusin sen vitun putelin olevan autossa. Voihan vittu. Siellähän se hyödyttääkin aivan saatanasti. Pitääkö tässä alkaa leikkiä puhaltimien kanssa...
Mä olen saanut olla neljä joulua putkeen töissä (kyllä, olen ollut vapaaehtoinen joulun tekemään, kun ei ole muksuja/muuta minkä takia se olisi kiva vapailla olla). Oikeastaan kivoimpia päiviä olla töissä, kun asiakkat tulevat iloisiksi niin pienestä. Piparkakut ja jouluruoka riittää :)Joulu. Vuosi vuodelta se alkaa aiemmin kasvattamaan tattia otsaan.
Tiedän kaksi hyvää tapaa viettää joulun: arjesta suoraan reissuun ja reissusta suoraan arkeen joulun jälkeen. Tähän ei ole varaa nyt, eikä ole koskaan toteutunut.
Toinen on olla töissä. Valitettavasti minulla ei ole jouluna töitä. Takavuosina, kun tein sivutöitä välipäivinä, jouluni oli noin vuorokauden mittainen breikki äärimmäisen työkiireen keskellä. Kaipaan sitä aikaa nyt.
Nykyisessä työssäni päiväkodissa mennään kuukausi kohti joulua stressaantuneiden lasten ja työkavereiden kesken kaikkea vitun turhaa hössöttäen ja vanhempia jonninjoutavilla joulujuhlilla, -lomakyselyillä ja -myyjäisillä riivaten. Argh!
Haluaisin nukkua koko joulun, syödä ihan tavallista ruokaa, katsoa ehkä jonkun leffan, käydä kävelyllä vaimon kanssa jos säät sallii, pitää puhelin kiinni ja lukea dekkareita.
Kirkossa voisin käydä, jos se ei edellyttäisi mitään suunnittelua tai heräämistä asian tiimoilta. Joululaulut on ok.