Vitutusketju

  • 10 567 519
  • 56 146

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Taitaa Adobe Flashplayer sen tuoda mukanaan jos ei tajua ottaa oletusta pois päältä.
Joo pitää tuo muistaa lukea tarkemmin. Prkl.

Nyt vituttaa seinissä juoksevat hiiret. Vain oravat vituttavat enemmän.

Ai niin. Kaverilla oli tarjolla 3GB ram muistia ja levyasema omaan läppäriin, mutta ei sopinut saatana. Nyt vituttaa melko rankasti kun piti purkaa koko kone sen takia.

Noh onneksi on kaljaa ja Predator.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Voi jumalauta mistä tuo McAfee webadvisor on taas ilmestynyt Firefoxiin. Jumalauta päivitä tätä selainta enää ikinä kun se aina ilmestyy päivitysten yhteydessä. Tai sitten vaihdan takas Chromeen. Voi jumalauta!!!

Ei ole mitään syytä käyttää Firefoxia Chromen yli. Ja aina lataillessa jotain softia pitää olla tarkkana muutenkin. Ne kusettavat ja siinä pitää olla kuluttajan valppaana. Juuri latasin jotain tarpeellista ja "advanced options" täbin alta vasta löytyi miten saa saastan jätettyä. Siitä kun osasi klikata pois, niin myös onnistui.

Tämä menee vain pahemmaksi, mutta kyllähän jokainen tietä ylittäessäänkin katsoo ensin vasemmalle, sitten oikealle ja vielä kerran vasemmalle. Varmuudeksi kannattaa katsoa joka suuntaan koko ajan. Pelätä ei pidä, mutta tämä on tätä eikä helpommaksi muutu.
 

Wolves

Jäsen
Vitutus on varmaan liian voimakas sana tälle tunteelle, mutta mainos on päässyt ihon alle. Ja sekin johtuu ihan harhaanjohtavasta informaatiosta, jota mainos antaa.

Nimittäin Credit24:n mainoksessa iloinen ja hymyilevä naisihminen mainostaa luoton/pikavipin olevan kuin "luottokortti kännykässä".

Jep, luottokortissahan todellinen vuosikorko on lähempänä 50, niin kuin credit 24:llä. Todellisessa luottokortissa vuosikorko kun on mutulla jossain 10 ja 20% välissä (korjatkaa toki jos on enemmän tai vähemmän, en omista luottokorttia).

Toki ruudun alalaidassa kerrotaan Credit24:n todelliset vuosikorot, mutta tuo em. lauseen vuoksi kanava vaihtuu joka kerta.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kolme viikkoa juomatta, sen jälkeen vauhdikas rynnäkkökänni. Nousuhumala puraisi mukavasti, mutta nyt on melkoinen madafakin darra. Päätä särkee ja hivenen jopa oksettaa. Tällaista krapulaa ei ole ollut aikoihin.

Koska tämä ei ole millään muotoa tavoiteltava olotila, niin taidan olla juomatta taas sen kolme viikkoa tai pidempäänkin. Ei tätä helvetti jaksa, kun koko seuraava päivä menee pilalle. Toinen vaihtoehto on tietysti harjoitella lisää, jotta toleranssi taas kasvaa, mutta ehkei se ole hyvä vaihtoehto.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Vituttaa Ruudun minuutin mittaiset lätkäkoosteet ja niissä oleva adblocker-esto. Adblockeria olen käyttänyt jo useamman vuoden, enkä päivääkään vaihtaisi pois. Nyt on alkanut olemaan trendi että monet sivustot vaativat adblockerin laittamista off-asentoon että voit katsoa kyseisen videon. Tänään on jo kahdesti jäänyt Ruudun video avaamatta, koska en periaatteesta jaksa lähteä rassaamaan sitä. Viitasen painit sekä Zapolskin ratkaisut jäivät sitten näkemättä, koska Ruutu ilmoittaa minun käyttävän mainosten esto-ohjelmaa. Sen verran voin joustaa, että mikäli katson jotain pidempää jaksoa (esimerkiksi 25min kestävää Poliisit-jaksoa), niin silloin jo saatan kääntää adblockerin offille. Mutta en jumalauta ala yhden pelitilanteen takia katsomaan minuuttia mainoksia, kun itse "ohjelma" on yhtä pitkä kuin mainokset.

Voisi melkein laittaa Sanomalle sähköpostia että luen ennemmin Iltalehteä koska siellä ei vastaavia esto-ohjelman estoja ole.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Eli sua siis vituttaa, ettet voi katsoa Ruudun klippejä ilmaiseksi ilman mainoksia.

Ilmaisia lounaitahan ei niin sanotusti ole. Joko maksat kuukausimaksun tms. Ruudun käytöstä tai sitten kestät ne mainokset. Ei se sisällöntuottaminen Nelosellekaan ilmaista ole. Niillä pakkomainoksille noiden klippien maksuton katselu on mahdollista. (En tiedä tuleeko mainokset myös niille, jotka maksavat Ruudusta.)

Adblockeriin voit halutessasi pysyvästi muuttaa asetuksia niin, että se ei blokkaa mainoksia Ruudussa, jolloin voit ne klipit katsoa ilman isompaa säätöä. Ei tarvi joka kerta erikseen tuota tehdä.
 

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vituttaa istua vessassa 10 kertaa tunnin sisäön. Minuutiksi pääsee pois niin alkaa elämä mahassa ja paskomaan vettä.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eli sua siis vituttaa, ettet voi katsoa Ruudun klippejä ilmaiseksi ilman mainoksia.
...
Juurikin noin. Tuplamaksu tulee kun maksaa hesarista ja kaikki 20s videot sisältävät 30s mainoksia. Luonnollisesti Adblocker-estolla. Harkitsen joka aamu poistumista HS:n lukijakunnasta, yhtenä syynä juri tuo, mutta on toki muitakin syitä.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Eli sua siis vituttaa, ettet voi katsoa Ruudun klippejä ilmaiseksi ilman mainoksia.

Joko maksat kuukausimaksun tms. Ruudun käytöstä tai sitten kestät ne mainokset.
Siis kunnon sisällöstä kyllä katson mielelläni mainokset. Mutta että 20s mainoksia jotta voin katsoa 30s klipin, joka on käytännössä Liigan maksupaketin mainos. Joku voisi sanoa että joudun katsomaan mainoksia, jotta voin katsoa mainosta.

Sulta puuttuu tuosta vaihtoehto C. Suljen välilehden enkä enää klikkaile auki noita klippejä. Ei sekään varmaan ole se lopputulos mitä Nelosella haluavat.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Siis kunnon sisällöstä kyllä katson mielelläni mainokset. Mutta että 20s mainoksia jotta voin katsoa 30s klipin, joka on käytännössä Liigan maksupaketin mainos. Joku voisi sanoa että joudun katsomaan mainoksia, jotta voin katsoa mainosta...

Katselin eilen useamman klipin ja ainoa mainos oli viiden sekunnin yhteistyössä Veikkaus, kyllä tuon kestää.
 

cornix

Jäsen
Mä ymmärrän kyllä @JYP#44 pointin tässä asiassa. Mietin eilen miksi liigan puolella ei ole vastaavaa ketjua kauden komeimmista maaleista, taklauksista yms suorituksista mitä NHL-puolella mutta ei tietenkään ole. Ruutu löytää joka illalta joku 3-4 mielenkiintoista tilannetta illan erikoisiin ja niiden katsominenkin on älyttömän mainosrumban takana. NHL videocenterin tyylistä palvelua kaipasin kyllä liigankin puolelta.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Mä ymmärrän kyllä @JYP#44 pointin tässä asiassa. Mietin eilen miksi liigan puolella ei ole vastaavaa ketjua kauden komeimmista maaleista, taklauksista yms suorituksista mitä NHL-puolella mutta ei tietenkään ole. Ruutu löytää joka illalta joku 3-4 mielenkiintoista tilannetta illan erikoisiin ja niiden katsominenkin on älyttömän mainosrumban takana. NHL videocenterin tyylistä palvelua kaipasin kyllä liigankin puolelta.
Juurikin tämä. Miksei noita illan erikoisia voisi laittaa samaan videoon? No tietenkin koska joku neropatti kekkasi että jos videon jakaa viiteen osaan, katsotaan mainoksiakin se viisi kertaa. Toisekseen vituttaa että aika usein nuo videot ovat vielä laaduttomia. Joskus puuttuu uusinnat ja/tai hidastukset ja kuva saattaa olla yhdestä kamerakulmasta. Voi johtua myös minun hitaasta koneestani, mutta sitten kun joskus olen halunnut katsoa tilanteen uudestaan ja uusinta uupui, olen kelannut käsin videon alkuun. Sitten pölähtää uusiksi ne mainokset ruutuun.

Kuten sanoin, laadukkaasta tuotannosta olen valmis ne mainokset katsomaan, mutta muuten otan tuon suorana vittuiluna asiakasta kohtaan. Pakkotuputetaan vitusti mainoksia ja ihmetellään kun Liiga ei kiinnosta. Vähän samaa sarjaa meillä Jyväskylässä kun mediakuutiolla näytään pelitilanteiden uusintojen sijaan mainoksia, sitten ihmetellään kun fanit jäävät kotiin katsomaan töllön kautta eivätkä saavu hallille. Tällä kaudella en ole Synergialla vielä Liigaa katsellut, joten en tiedä onko muutoksia tullut kuten Seppänen keväällä lupasi.

Vertailun vuoksi NHL-puolella minä näen kaikki videot ilman mainoksia (ainakin adblockin takaa, ei herjaa tästä lisäsovelluksesta).
 

JJT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ok, ilmeisesti olin kirjautuneena Ruutu+ palveluun, jonka seurauksena tuli vaan Veikkauksen mainos. Vaati kyllä adblockerin sammuttamista.
Itse olen taas huomannut sen, että mikäli videoita katsoo lyhyen ajan sisään useita, niin nuo pitkät mainokset alkavat jossain vaiheessa jäädä pois ja videoita edeltää vain tuo lyhyt Veikkauksen mainos.

Ärsyttää, ellei peräti vituta tuo Nelosen periaate mainostaa omaa tuotettaan omissa tuotteissaan. Telkkarin puolellakin ns. pääkanavan pelien mainoskatkoillakin on pelkkiä "tilaa ruutu+ nyt heti!!!" -pätkiä. Jos sitä ohjelmaa pystyy katsomaan, niin eikö tilauksen pitäisi silloin olla jo tehtynä? Muutenkin nuo Nelonen Pron mainoskatkot ja ohjelmien väliset ajat tykitetään mainoksia kanavan omista ohjelmista, ihan kun ihmiset eivät osaisi itse seurata kanavan tulevaa ohjelmistoa.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Muutenkin nuo Nelonen Pron mainoskatkot ja ohjelmien väliset ajat tykitetään mainoksia kanavan omista ohjelmista, ihan kun ihmiset eivät osaisi itse seurata kanavan tulevaa ohjelmistoa.
Se varmaan johtuu siitä että sitä mainospaikkaa ei ole saatu myytyä. Kun kerran kukaan ei maksa siitä mainosajasta niin sitten näytetään omia puffereita...
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Ei vittujen syksy. Olen yövuorossa dementiayksikössä ja yksi asukas tuli n. tunti sitten päiväsaliin. Kerroin hänelle erittäin selkokielellä artikuloiden, että nyt on yö ja hänen kannattaisi mennä takaisin nukkumaan. Asukas vastasi tähän huutamalla. Nyt, noin tunnin jälkeen, asukas on huudollaan herättänyt muita asukkaita ja enää ei tarvitse, kuin edes poistua hoitajien kopista hänen näkyviin, niin se huuto alkaa jälleen. Tarjosin asukkaalle konjakkia, mutta hän kieltäytyi ja rauhoittavan lääkkeen antaminen kuullostaisi vielä hankalammalta suoritukselta.

Vituttaa, miten yksi asukas voi saada osaston niin sekaisin. Ja koska olen vuorossa siis yksin, niin en voi väkisinkään viedä asukasta sänkyyn, saatika laittaa vöihin ja antaa piikkiä, koska muistisairaista huolimatta osasto ei ole mikään mielisairaala.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Tulin tänne ketjuun, ja enää ei vitutakaan, että olen välillä tämän tabletin kanssa kuin oranki, jolle on ensi kertaa lykätty älylaite eteen.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Ylläkuvattussa tilanteessa suosittelemme välttämään eskapistisia ratkaisumalleja, kuten sen konjakin tarjoamista itselleen.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Se sinäänsä kuullostaisi ihan hyvältä. Ainakin paremmalta, kuin tämän "voihelvettivoihelvettivoihelvetti" -huutelun kuuntelemisen.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Se sinäänsä kuullostaisi ihan hyvältä. Ainakin paremmalta, kuin tämän "voihelvettivoihelvettivoihelvetti" -huutelun kuuntelemisen.
Tämähän kuulostaa aivan entiselle vuokra-asunnolleni. Lähes jokaöinen huutelu noin 50-v naisen toimesta. Kännissä kuin käki "HUOOOOORAAAAAAA" "MENE SINNE HUOOOOORRAAAAASI LUOKSE"
Ilmeisesti hermostunut äijälleen, ja tämä nainen avasi aina oven rappukäytävään kun oli ilmeisesti heittänyt äijän ulos ja jatkoi tätä huutamista sitten sinne rappukäytävään... Hienot kaiut.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Koko vitun päivä mennyt päin helvettiä! Minusta on yhtäkkiä tullut kodinrikkoja, kun kävin kaverin kanssa urheilutapahtumassa, koulussa mahdollinen kurssihylky väärinymmärryksen takia, ensimmäisen kerran niin luokattoman huono ruoka koulussa, että joutui oikeasti olemaan nälkäinen ja kaiken kukkuraksi kotona pelkkää paskaa. Ja kerrankin kun olisi mahdollisuus hetken aikaa katsoa lätkämatsia, niin streamiäkään ei löydy. Minua ei yleensä vituta mikään ja pieni ei hetkauta, mutta pienistä puroista jne...
 

Hirvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Heräsin juuri kun lihaksia särki niin vietävästi ja päätin mitata kuumeen. 38,3 näytti mittari, eli huomiselle odotettavissa sängyssä makoilua ja kipeää päätä. Kiva näin perjantaina.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös