Miks vitussa mun puhelimen käyttöikä rajoittuu aina tuohon muistin loppumiseen? Viimeksi kävin puhelinkaupoilla puolitoista vuotta sitten kun edellinen Nokia 500-merkkinen puhelimeni hyytyi lopullisesti. Ei voinut tehdä jotain päivityksiä, koska ei kuulemma tarpeeksi muistia. Koitin poistaa tavaraa, muttei riittänyt vaikka deletoin lähes kaikki kuvat, videot jne mitä puhelimella oli. Mulla oli siinä vielä joku 4GB muistikortti, joka oli täysin tyhjä, muttei kelvannu puhelimelle. Ei kiinnostanut alkaa pelailemaan, vaan vaihdoin suosiolla tuoreempaan Samsung Trend Plussaan. Nyt sitten viime aikoina alkanut tehdä samaa, sillä erolla että ostin tähän 8GB kortin. Tällä hetkellä kortilla on vapaata tilaa 7,7GB, mutta puhelimen muisti vittuilee. Kaiken turhan olen poistanut, mutta kun muisti on edelleen niin täynnä, ettei suostu edes kuvia avaamaan enää. Luultavasti johtuu omasta kädettömyydestä tekniikan kanssa. Onko jollain vinkkejä mitä kannattaisi tehdä? Ei kiinnostaisi ostaa uutta puhelinta.