Vitutusketju

  • 10 549 662
  • 56 138
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
En osaa antaa kovin loogisia perusteita harmitukselleni, en vain tykkää tuosta lempinimestä, mielestäni se kuulostaa hölmöltä. Odottelen jo kovasti, josko se lentisjoukkueen "Maunot" saataisiin käyttöön ;)

Mitä vittua, tuollaista oikeasti puuhataan?

Ja sama. Vituttaa suuresti nuo sudet, helmarit, huuhkajat ja myös leijonat.

Ajatelkaapa että Saksasa futismaajoukkueesta käytetään niin erikoista nimitystä kuin "Joukkue".
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Ajatelkaapa että Saksasa futismaajoukkueesta käytetään niin erikoista nimitystä kuin "Joukkue".

Tai vapaasti käännettynä "Saksan jalkapalloliiton yksitoista" (DFB-Elf) :)

Jos oikein muistan, niin Saksassa järjestettiin kyllä joskus joku kisa lempinimestä ja joku laimea voittajakin taidettiin löytää. Lisäpisteet saksalaisille, ettei tällainen hapatus ole saanut kuitenkaan tuulta siipiensä alle.

edit. tuo "Maunot"- heitto on muistaakseni peruja siitä, että muutama vuosi sitten oli muovinen kisa siitä, että lentismiehille pitää saada lempinimi, kun näillä muillakin jengeillä on "hienot" lempinimet. Ja sitten joku keksi tuon "Maunot".
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Vituttaa nettikaupat. Katselin huvikseni edullista tablettia, niin eihän se onnistu. Lähes jokaisessa kaupassa kaikki tabletteihin liittyvä on saman haun alla. Eli kuoria, johtoja jne tulee sivukaupalla ennen ensimmäistäkään tablettia. En mä jaksa, pitäkää tunkkinne.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Vituttaa nettikaupat. Katselin huvikseni edullista tablettia, niin eihän se onnistu. Lähes jokaisessa kaupassa kaikki tabletteihin liittyvä on saman haun alla. Eli kuoria, johtoja jne tulee sivukaupalla ennen ensimmäistäkään tablettia. En mä jaksa, pitäkää tunkkinne.
Reseptillä nuo ovat huomattavasti halvempia kuin käsikaupassa.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taistelen näitä asioita vastaan nimittämällä niitä Suomen jalkapallomaajoukkueeksi sekä Suomen koripallomaajoukkueeksi. Ikävä kyllä olen häviämässä taistelua. Erityisharmitus vielä siitä, että majun nimissä myydään fanikamaa (paitoja ja kaulahuiveja) joissa on pöllön kuva...
Ihan oikein tehty, enkä usko että olet tai että minäkään olen läheskään ainoa.

Minulle on ainakin täysin luonnollista puhua ihan vaan Suomen lätkämaajoukkueesta, futismaajoukkueesta, korismaajoukkueesta tai vaikka hiihtomaajoukkueesta. Olen varma, että aika moni muukin tätä vielä harrastaa mutta valitettavasti esim. median piirissä tuntuvat pelkät nuo maajoukkueiden lempinimet olevan käyttökelpoista kieltä.
 

Snagari

Jäsen
Minulle on ainakin täysin luonnollista puhua ihan vaan Suomen lätkämaajoukkueesta, futismaajoukkueesta, korismaajoukkueesta tai vaikka hiihtomaajoukkueesta. Olen varma, että aika moni muukin tätä vielä harrastaa mutta valitettavasti esim. median piirissä tuntuvat pelkät nuo maajoukkueiden lempinimet olevan käyttökelpoista kieltä.
Näin toimin itsekin. Tai sitten sanon vaan että "katson Suomen peliä". Hyvin olen pärjännyt.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Reseptillä nuo ovat huomattavasti halvempia kuin käsikaupassa.
Suppoja taas ei tuntuisi olevan kaupan lainkaan... Myös Verkkokauppa on paska paikka tehdä mitään nettihakuja. Mä en kässää.
 

Wolves

Jäsen
Perkeleen laiska paikallinen yrittäjä vituttaa.

Kaksi viikkoa sitten kävin yrittäjän putiikissa kahvilla ja hieman suolaistakin siinä tuli maisteltua kahvin kanssa. Luonnollisesti kuvittelin laiskan paskiaisen hoitaneen jo korttimaksunsa pankin kanssa tuossa ajassa, mutta yllätyksekseni katsoessani tiliäni tänä aamuna, tili oli miinuksella.

Mikä perkele siinä on, että korttimaksujaan ei voi samantien hoitaa pankin kanssa vaan niitä pitää perkeleen asiakkaita kiusatakseen venyttää puolen kuun mittaiseksi. Katevaraus kun ei säily ikuisesti tilillä odottamassa, kuten vitutuksestani voi huomata.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Suppoja taas ei tuntuisi olevan kaupan lainkaan... Myös Verkkokauppa on paska paikka tehdä mitään nettihakuja. Mä en kässää.
Verkkokaupassa mä teen aina tarkentavia hakuja tuotemerkin, tai sitten teknisten ominaisuuksien mukaan. Kyllä se siitä tarkentuu.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
@Leon Genau, mut miks helvetissä ne irtohihnat ja saippuakotelot tulee oletusarvoisesti mukaan?
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mutta entäpä sitten ne aivan tuikituntemattomat, jotka alkavat linja-autossa ihan yllättäen juttelemaan henkilökohtaisuuksia. Kerrankin sain kuunnella noin 20 minuutin ajan vankilaan(!) matkalla olleen miehen jutustelua omasta historiastaan, johon liittyi kaikenlaisia känniörvellyksiä ja romahtamisia liike-elämän huipulta.

Hieman sama fiilis. Miksi witussa ne mamin pikkuääliöt haluavat avautua juuri minulle? Olen yksin päiväjunan vaunussa ja känninen Teemu-Waltteri istuu minun viereen ja kertoo nopeutettuna koko elämänsä tragediat.
Olen baarissa se friikkimagneetti, jolle pitää tulla kertomaan itkuisesti se Osmo –jäniskoiran auton alle jäämiset.
Miksi juuri minä?

Olen lituskapäinen samaitumismalli?
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Nyt vituttaa ja isosti. Hallitus aikoo puolittaa ylityökorvaukset ja mm. sunnuntailisiä vähennetään myös. Ihan täyttä skeidaa - tuokin on pois meidän muutenkin pienituloisten rahoista (ja mun rahat muuten menee 90% omaan maahan ja paikkakuntaan, sitähän pitäisi kannustaa?). Tiedän kyllä, että oli oma valinta mennä alalle jossa on pieni palkka, mutta olin kyllä laskenut "palkkaani" noita lisiä. Mitähän vittua nyt taas?
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Hieman sama fiilis. Miksi witussa ne mamin pikkuääliöt haluavat avautua juuri minulle? Olen yksin päiväjunan vaunussa ja känninen Teemu-Waltteri istuu minun viereen ja kertoo nopeutettuna koko elämänsä tragediat.
Olen baarissa se friikkimagneetti, jolle pitää tulla kertomaan itkuisesti se Osmo –jäniskoiran auton alle jäämiset.
Miksi juuri minä?

Olen lituskapäinen samaitumismalli?
Veikkaan, että olet isokokoinen mutta melko kiltin näköinen. Sama vaiva täälläkin nimittäin. Se sahaa soittava, hampaaton idiootti tulee aina juuri minulle avautumaan lähestymiskiellostaan ja muista murheistaan. Vaikka baarissa olisi 200 ihmistä, niin tämmöiset suuntaa suoraan mun luokseni.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Veikkaan, että olet isokokoinen mutta melko kiltin näköinen. Sama vaiva täälläkin nimittäin. Se sahaa soittava, hampaaton idiootti tulee aina juuri minulle avautumaan lähestymiskiellostaan ja muista murheistaan. Vaikka baarissa olisi 200 ihmistä, niin tämmöiset suuntaa suoraan mun luokseni.
Ai täällä on kohtalotovereita. Tämä syy on vain yksi täppä lisää "miksi en käy baareissa" -listalla.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ahas… olen pykäliä alle 190 ja käytän kullanvärisiä pyöreitä rillejä.
Väittävät jostain syystä papiksi. Sekaannuksia jäykkistapahtumissa on tullut kahdesti.
Olemmeko kauan kadoksissa olleet kolmoset?

Mitähän meidän äiti on ilmaisen vr -lipun kanssa miettinyt?
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Mitähän meidän äiti on ilmaisen vr -lipun kanssa miettinyt?
Miksi helvetissä juuri minulle sattui tässä raskauden vaiheessa Helsinki-Oulu -linjan pisin vaihtoehto Turun kautta? Entä jos synnytys alkaa kesken matkan? No voi vittu, siellä se konnari jo huutelee ja viittoilee astumaan junaan. Ja kuka saatana tähän penkille on kussut! Eiku mitä nestettä tämä...

Rauha äidin muistolle, sillä matka on varmasti ollut pitkä ja vittumainen. Kirjoittaisi ketjuun, jos voisi.
 

Nick Neim

Jäsen
Vituttaa, kun viimeinen lomaviikko tästä pätkästä menossa (jäljelle jää vielä pari viikkoa pitämätöntä kesälomaa) ja tämä viikko on tullut vietettyä kauhean flunssan ja parina päivänä pienen lämmön kanssa. Lämpö on ohi, olo silti helvetin tukkoinen ja alkaa todenteolla vituttamaan tämä sisällä hengailu. Olisi hienoa säätä pihalla, mutta voimat ovat kokonaan poissa, eikä olotilan perusteella pysty edes pientä kävelylenkkiä tekemään. Puhumattakaan mistään muusta. Hohhoijaa, tunnollinen työntekijä sairastaa lomalla yms paskaa. Ei kiinnosta, vituttaa.
 

bart

Jäsen
Vituttaa, kun viimeinen lomaviikko tästä pätkästä menossa (jäljelle jää vielä pari viikkoa pitämätöntä kesälomaa) ja tämä viikko on tullut vietettyä kauhean flunssan ja parina päivänä pienen lämmön kanssa. Lämpö on ohi, olo silti helvetin tukkoinen ja alkaa todenteolla vituttamaan tämä sisällä hengailu. Olisi hienoa säätä pihalla, mutta voimat ovat kokonaan poissa, eikä olotilan perusteella pysty edes pientä kävelylenkkiä tekemään. Puhumattakaan mistään muusta. Hohhoijaa, tunnollinen työntekijä sairastaa lomalla yms paskaa. Ei kiinnosta, vituttaa.
Eikös nykyään lomaa voi siirtää, mikäli sairastuu kesken lakisääteisen loman? Ainakin tässä vuosilomaoppaassa siitä mainitaan (linkki vie vuosilomaopas -sivustolle). Itselläni ainakin on kertaalleen loma siirtynyt selkävaivojen takia viime kesänä.

E: tämähän nyt ei tietenkään poista viimeisen lomaviikon menemistä hukkaan vaikka pitämätöntä lomaa jääkin jäljelle
 
Viimeksi muokattu:

Nick Neim

Jäsen
Eikös nykyään lomaa voi siirtää, mikäli sairastuu kesken lakisääteisen loman? Ainakin tässä vuosilomaoppaassa siitä mainitaan (linkki vie vuosilomaopas -sivustolle). Itselläni ainakin on kertaalleen loma siirtynyt selkävaivojen takia viime kesänä.

E: tämähän nyt ei tietenkään poista viimeisen lomaviikon menemistä hukkaan vaikka pitämätöntä lomaa jääkin jäljelle
Joo toki näin, joskaan mä en lähtenyt tiistaina tai keskiviikkona ajamaan tuollaista 20 kilometrin matkaa siirtääkseni näitä muutamaa päivää. Sillä kunnolla en vain halunnut ja pystynyt hypätä auton rattiin. Sinänsä en surkuttele näitä "hukkaan heitettyjä" lomapäiviä jotka olisin siis saanut halutessani pitää myöhemmin, vaan juurikin tätä ajankohtaa. Huomenna oli tarkoitus lähteä joko Espooseen tai Hämeenlinnaan katsomaan kauden avausta, mutta tämän hetkisellä olotilalla jäänee kauden avaus televisiosta katsottavaksi. Vituttaa nimenomaan tämä ajankohta, kun niin sinnikkäästi siirtelin tätä lomaa niin mahdollisimman myöhäiseksi, ja nyt kun oli jo "pakko" pitää, niin jälkimmäinen viikko kuluukin sairaana. Shit happens.

Jälkiviisaana tietysti täytyy todeta, että olisi silloin tiistaina pitänyt vaikka väkisin lähteä sinne hoitajalle, mutta ei nämä lomien "palamiset" niinkään vituta verrattuna ajankohtaan. Noh, onpahan ainakin tullut levättyä lomalla.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
En tiedä mikä tässä mun vuorokausirytmissä on pielessä. Silloin kun ei saisi nukuttaa niin nukuttaa ja päinvastoin. Pääsen koulusta tai töistä siinä klo 14-15 aikaan. Syön, jonka jälkeen iskee hirveä väsy, mutta päiväunille ei uskalla mennä koska ajattelee sen olevan yöunista pois. Klo 16-21 menee aina odotellessa vain että pääsisi jo nukkumaan. Netistä tai telkkarista ei löydä mitään ajanvietettä. Väsyttää ja aika matelee. Mutta annas olla kun kello lyö 21. Iskee virtapiikki, ja koneella kun istuu niin huomaa että miten se taas hetkessä menikin kaksi tuntia, ja olisi nukkumaanmenoaika. Enää ei väsytä ja koneellakin keksii mukamas enemmän tekemistä kuin alkuillasta.

En tiedä mistä tää johtuu, vaivannut meikäläistä jo useamman vuoden.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pari viikkoa jatkunut flunssa, johon tulee kaikki elementit peräjälkeen menemättä juurikaan päällekkäin. Ensin pari päivää kurkku kipeä, sitten pari päivää kuumetta, sitten pari viikkoa nuhaa. Ehdin jo luulla, että lähti pois, mutta nyt on sitten iskenyt yskä. Välillä kutisee niin perkeleesti ja välillä tulee yskänpuuska, joka puskee keuhkot ulos suun kautta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös