Vitutusketju

  • 10 548 623
  • 56 138

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Veikkaan, että noista teineistä joku ehti käydä pihan puolella kun muut oli vielä kassalla ja spottasi tämän tyypin hengaamassa mopojen edestä, jonka jälkeen on tultu takaisin sisälle ilmoittamaan muille asiasta ja siksi se kamera oli päällä. *No shit Sherlock!*

Sen jälkeiseen tapahtumien kulkuun johtanut tilanne onkin vähän vaikeampi veikata. Joko se äijä oli oikeasti näille teineille tuntematon sekopää tai sitten siinä oli joku aiempi juttu taustalla. Se koiran ulkoiluttajakin oli kuitenkin suht.kasuaalilla asenteella siinä vieressä tilannetta seuraamassa.

Ihmeen rauhallisina ne pojatkin pysyi siinä tilanteessa, joka on niille ihan hyvä. Omassa teini-iässä ei mopoja harrastettu, mutta jos jossain olisi ollut liikkellä useamman tyypin ryhmässä ja törmännyt vastaavaan yksinäiseen aikuiseen öykkäriin, niin viimeistään ensimmäisen potkun jälkeen olisi muu ryhmä hyökännyt sen tyypin päälle yhtään enempää ajattelematta.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
@kalkkifredi on oikeassa siitä, että ihmeen rauhallisia pojat olivat. Joka on siis pelkästään hyvä asia. Monella olisi ensimmäisistä osumista kuppi kaatunut ja lähtenyt esimerkiksi kypärän kanssa huitomaan.

Itseäni vituttaa aivan suunnattomasti tämän hetkinen keskustelu politiikkaketjuissa ja mm. monikulttuurisuus-ketjussa. Kummaltakin puolelta provotaan ja lässytetään aivan vitun turhaa tekstiä ja itse aihe jää pimentoon. Eikö se menekkään, että asiat riitelevät eikä ihmiset. Tähän provoiluun ja paskanpuhumiseen syyllistyvät ihan kummatkin puolet.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Se kun lomalla lupaat menemään kaverille remonttiin. Aamulla kello 7. Kun heräät lomalla aina kello 12 jälkeen. Ja kirjoitat tätä viestiä juottolasta.

Ei mul muuta varmaan. Vähän kieltämättä hiertää toi monikulttuurisuus -mähinä, joka ei etene mihinkään suuntaan.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Pisti vituttamaan kun katselin jonkin tuoreen videon siitä kun iso äjä kiusaa mopopoikia. Siinä varmasti itsetunto nousi kun sai tylyttää lapsia. Tiedä sitten oliko tuossa jotakin provoa tapahtunut ennen kuvausta mutta ei anna mitään syytä toimia noin. Kaveri on tiedossa ja juttu jatkuu.

Ihmettelen myös mitä tissiposkia nämä nykyajan bensalenkkarit on. Silloin kun minä olin teini niin kaikki kaverit olisi rynnännyt puolustamaan omiaan ja tuo kaveri olisi keräillyt hampaitaan pysäköintialueelta.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Eli väkivaltaan vastataan väkivallalla? En nyt itse välttämättä kaipaisi tällaista kulttuuria Suomeen.

Mitä itse tekisit jos sinun kaveria alettaisiin ihan syyttä suotta pieksemään? Katsoisit sitä kameran takaa? Kehtaisitko kertoa kavereillesi?
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mitä itse tekisit jos sinun kaveria alettaisiin ihan syyttä suotta pieksemään? Katsoisit sitä kameran takaa? Kehtaisitko kertoa kavereillesi?

Niin vai pitäisikö kysymys muotoilla, että mitä itse tekisit, kun selvästi päihtynyt (humalassa/huumeissa) ja selvästi sinua kookkaampi alkaisi pieksemään kaveriasi?
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Niin vai pitäisikö kysymys muotoilla, että mitä itse tekisit, kun selvästi päihtynyt (humalassa/huumeissa) ja selvästi sinua kookkaampi alkaisi pieksemään kaveriasi?
Jos tämä nyt jotenkin jäi epäselväksi niin menisin auttamaan kaveria. Se on pelkurimaista toimintaa katsoa vierestä kun kaveri saa turpaan ettei vain itsekin saisi.
 

RexHex

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Mitä itse tekisit jos sinun kaveria alettaisiin ihan syyttä suotta pieksemään? Katsoisit sitä kameran takaa? Kehtaisitko kertoa kavereillesi?
En ainakaan ryhtyisi sellaisiin toimenpiteisiin, että vastapuolen tarvitsisi keräillä hampaita maasta. Olettaen, että ne ovat hänen omasta purukalustostaan peräisin.
Kyllä minä kaveria ja tuntematontakin osapuolta pyrin puolustamaan, mutta kuuluuko siihen väkivalta? Itse inhoan väkivaltaa. Olen valmis menemään väliin ja ottamaan vaikka turpaani ja vähän vaikka vääntämään ja rauhoittamaan kaverin, mutta että pitäisi toiselta purukalusto pistää uusiksi niin ei ole minun tyyliä. Toivottavasti ei sinullakaan enää nykyään.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Olen valmis menemään väliin ja ottamaan vaikka turpaani ja vähän vaikka vääntämään ja rauhoittamaan kaverin, mutta että pitäisi toiselta purukalusto pistää uusiksi niin ei ole minun tyyliä. Toivottavasti ei sinullakaan enää nykyään.

Njoo. Olihan tuo aika jyrkkä ilmaisu nyt kun asiaa miettii. Rapatessa roiskuu ja jos nyt huonosti kävisi niin voisi niitä hampaita tontista löytyäkin mutta se ei missään nimessä ole itsetarkoitus. Hyvä myös että sinäkin puuttuisit tilanteeseen koska niin pitääkin.

Tuollaiset videolla rähisevät ressukat pääsevät voimiensa tuntoihin haistaessaan pelon. Tuollaiselta ressukalta saa koteloonsa sitä todennäköisemmin mitä alistuvaisemmin heidän edessä käyttäytyy. Yksi napakka isku silmien väliin saattaa kääntää tilanteen ja rähinöitsijä ymmärtää että jumalauta tässähän saattaa tulla käkättimeen.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Yksi napakka isku silmien väliin saattaa kääntää tilanteen ja rähinöitsijä ymmärtää että jumalauta tässähän saattaa tulla käkättimeen.
Huonona puolena tässä vaan on se että jos asia menee niin pitkälle että käräjillä moista selvitetään, voi käydäkin niin että itseään puolustava saa myös syytteen pahoinpitelystä.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
En tiedä miksi eksyin katsomaan jääkiekko-vine kollaasia, mutta mainittakoon, että hävettää aivan helvetisti valtavirran musiikkimaku tällä hetkellä. Jaan kuitenkin tämän saman ylikulutuksesta kärsivän maapallon näiden hapentuhlaajien kanssa.

Kyseisessä videossa on siis yli sata vine-videota ja jumalauta aivan jokaisessa musiikki on jotain niin kuvottavaa, että meinaa lentää laatta ja ehkä jotain muutakin. Kaipa sitä pitää mennä nukkumaan, ennen kuin vahingossa hirtän itseni, koska... Tiedän, että 2010-luvulla tehdään myös hyvää musiikkia. Ja yhä on poikkeuksillisia taitoja, kuten Jon Gomm, mutta näitä ei tietenkään kukaan kuuntele, vaan jotain tällaista nigganiggapetrinygårdpaskaa autotunella höystettynä ja se nyt vaan pistää vituttamaan.

Tai siis kyllähän se toki on hienoa, että myös touretten syndroomasta kärsivät pääsevät sanoittamaan biisejä, mutta vittu oikeasti.

Perkele.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Viime aikoina kaupassa ollessani olen törmännyt ihmisryhmään, jota kutsuttakoon vaikka nimityksellä "tulppaetana". Nämä "tulppaetanat" ovat niitä, jotka kävelevät helvetin hitaasti, suorastaan hiipivät ja sijouttuvat taktisesti hyllyjen välissä juuri oikeaan kohtaan, ettei kärryjen kanssa pääse ohi. Tämä on vittumainen lmiö ja selvästi leviämään päin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei jumalauta! Joku sankari varasti sitten mun takin autosta eilen sillä välin, kun kävin kaupassa. Oma moka, kun jätin ikkunan puoleen väliin, mutta vittu ihan oikeasti. Haista paska!
Kävin illalla lähikaupassa ja sain ruudun ihan oven edestä. Yleensä suljen ikkunat aina, mutta nyt jätin apukuskin ikkunan puoliväliin, kun tarkoitus oli vain pari pientä ostosta käydä tekemässä. Autosta kun tulin ulos, niin samaan aikaan kaupan ovesta tuli joku vähän elämänkoulun kasvatti ulkonäkönsä puolesta pienen LAPSENSA kanssa. Kaupan ovella kurkkasin vielä muuten vain taakseni ja vähän ihmettelin kun kyseinen herra käveli autoni vierestä todella läheltä. En sitä jäänyt enempää puimaan, mutta kaksi minuuttia myöhemmin kun tulin kaupasta, niin takki oli hävinnyt. Enkä tätä heti edes tajunnut vaan ajattelin, että ehkä sekoilen itsekseni enkä koko takkia edes ottanut mukaan. Kotona sitten sitä etsin enkä löytänyt ja tajusin, että kyllähän se oli siinä apukuskin paikalla mukana.

Tähän kohtaan voisi laittaa sen Taken-leffan kohtauksen, jossa Liam Neeson uhjailee puhelimessa.
"I will find you, and I will kill you!". Ehkei nyt sentään mutta 150€ uusi Haglöfsin takin menetys kyrpii.
Pitää käydä kaupasta kyselemässä valvontakameroista, vaikka poliisia tuskin paljon kiinnostaa näin pienet asiat. Kaverin naaman muistan kyllä, joten jos tulee vastaan niin...
" Pidä pää ylhäällä!"

Sääliksi käy pientä lasta, joka joutuu tuollaisen paskaläjän kasvattamaksi.
 
Helvetin hieno yrittää yötyöläisen nukkua, kun naapurissa on joku koira vinkunut nyt kolme tuntia putkeen kurkku suorana. No ei se mitään, pistin Pixiesin täysille, niin saadaan vähän varianssia tähän meteliin.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Viime aikoina kaupassa ollessani olen törmännyt ihmisryhmään, jota kutsuttakoon vaikka nimityksellä "tulppaetana". Nämä "tulppaetanat" ovat niitä, jotka kävelevät helvetin hitaasti, suorastaan hiipivät ja sijouttuvat taktisesti hyllyjen välissä juuri oikeaan kohtaan, ettei kärryjen kanssa pääse ohi. Tämä on vittumainen lmiö ja selvästi leviämään päin.

Suomessa itse olen törmännyt elämäni aikana jonkin verran selvästi turhan kärsimättömiin tyyppeihin. En tiedä, mikä heillä on vikana mutta aina silloin tällöin on hauska näitä kasvattaa kuvaamillasikin tempuilla.

Sellainen tarkennus että tuota ilmiötä esiintyy kyllä aivan ylivoimaisesti eniten liikenteessä, vaikea sanoa mikä ihmisillä laittaa sitten luulemaan että autoilu on pelkkä yksinoikeus. Ehkä joillain on kiireen tuntua ties mistä syystä mutta ei se nyt tarkoita että kaikilla pitäisi.
 
Viimeksi muokattu:

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viime aikoina kaupassa ollessani olen törmännyt ihmisryhmään, jota kutsuttakoon vaikka nimityksellä "tulppaetana". Nämä "tulppaetanat" ovat niitä, jotka kävelevät helvetin hitaasti, suorastaan hiipivät ja sijouttuvat taktisesti hyllyjen välissä juuri oikeaan kohtaan, ettei kärryjen kanssa pääse ohi. Tämä on vittumainen lmiö ja selvästi leviämään päin.
Olisivatkin levittäytyneinä pelkästään kauppoihin mutta kun näitä näkee ihan kaduillakin kävelemässä. Sen vielä jotenkuten ymmärrän, jos kävellään porukalla niin sitä ei välttämättä malta eikä edes huomaa kävellä jonossa reunassa kun haluaa jutella samaan aikaan. Mutta ihan liian usein näkee näitä hitaasti yksin käveleviä jotka vaikuttavat siltä että ovat mittanauhalla mitanneet jalkakäytävältä sen keskikohdan jossa kävellä jotta takana kävelevien olisi mahdollisimman vaikeaa päättää että kummalta puolelta ohittaa. Ja jotkut näyttävät menevän kadun keskellä jopa pientä siksakkia ja tietenkin hoippuvat kohti kadun oikeaa puolta juuri silloin kun itse lähdet ohittamaan oikealta.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Suomessa itse olen törmännyt elämäni aikana jonkin verran selvästi turhan kärsimättömiin tyyppeihin. En tiedä, mikä heillä on vikana mutta aina silloin tällöin on hauska näitä kasvattaa kuvaamillasikin tempuilla.

Sellainen tarkennus että tuota ilmiötä esiintyy kyllä aivan ylivoimaisesti eniten liikenteessä, vaikea sanoa mikä ihmisillä laittaa sitten luulemaan että autoilu on pelkkä yksinoikeus. Ehkä joillain on kiireen tuntua ties mistä syystä mutta ei se nyt tarkoita että kaikilla pitäisi.

Sen kyllä auliisti myönnän että olen kärsimätön kaupassa, koska menen sinne aina joko duunin jälkeen tai salin jälkeen eli fiiliksellä äkkiä kassan kautta kotiin, mutta "tulppaetanoiden" takia se ei onnistu.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Onhan tuota itselläkin joskus jos vaikka joku olennainen lätkämatsin ennakkostudio ollut alkamaisillaan.

Tähän liittyen paras oli intissä, kun eräs köyhän miehen natsi antoi luvan ruokailuun ja ajan jolloin pitää olla takaisin. Söin rauhassa ja takaisin kävellessä vilkaisin erikseen kelloa hyvin vielä ehtii, minuuttikaupalla aikaa, joten en pitänyt turhaa kiirettä vaikka siellä muut alokkaat seisoikin jo kiltisti riveissä. Eikös sama alikessu ala sitten huutelemaan jotta "alokas ei voisi vielä hiljempaa kävellä", en tietenkään tähän mitenkään reagoi vaan jatkan samaa tahtia loppuun asti samalla kun iso osa porukasta nauraa tämän idiootin, joka ei siis ole tietoinen omasta käskystään, letkautukselle. Siinä vain nautti jormavuoksenmaisesta "helvetti että ihmisjoukot on tyhmempiäkin kuin uskoisi" -onnentunteesta.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Silloin kuin on oikein kiire vaikkapa kaupassa, niin kaikki mahdolliset hidasteet osuvat eteen.

Matkalla säbätreeneihin tyttöystävä soittaa ja käskee käväistä kaupassa ostamassa jotain salaattiaineksia ja laskelmoin, että kerkeän juuri ja juuri ostaa ne ja heittää ne kämpille ja porhaltaa treeneihin. Kaikki menee hyvin siihen asti kunnes pääsen kassalle. Edellä on vain yksi asiakas mutta se sattuu olemaan vanha mummo, joka laskee kukkarostaan hitaasti kolikkojaan tiskille. Tämän pitkän toimituksen jälkeen on minun vuoroni ja kuinkas ollakaan maksupäätelaite menee tilttiin ja pitää odottaa muutama minuutti, että se taas toimisi. Huokailen kovaäänisesti
mutta eipä paljoa auta.

Tästä tapauksesta oppineena vältän viimeiseen asti kauppareissuja tiukalla aikataululla.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Helvetin hieno yrittää yötyöläisen nukkua, kun naapurissa on joku koira vinkunut nyt kolme tuntia putkeen kurkku suorana. No ei se mitään, pistin Pixiesin täysille, niin saadaan vähän varianssia tähän meteliin.

Koiranomistajat ovat töissä eivätkä tiedä tuosta. He olisivat erittäin kiitollisia, jos musiikin kuuntelun sijasta kävisit sanomassa niille asiasta illalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös