Tuohon kännissä ajamiseen pystyt itsekin vaikuttamaan, soita poliisit perään, jos olet asiasta noin varma.
No, jos nyt lehtiin on yhtään uskomista, niin sitten olen. Jyväskylässä eilen vaatimattomat 3.5 promillee...
Tuohon kännissä ajamiseen pystyt itsekin vaikuttamaan, soita poliisit perään, jos olet asiasta noin varma.
Sain tuosta ekasta viestistä sellaisen kuvan, että tapa olisi yleinen, eikä lehdessä mainittu yksittäistapaus, sori.No, jos nyt lehtiin on yhtään uskomista, niin sitten olen. Jyväskylässä eilen vaatimattomat 3.5 promillee...
Harmittaa edelleen se, että Suomen jalkapallomaajoukkuetta kutsutaan tätä nykyä tällä Huuhkajiksi. Harmittaa myös ne Huuhkaja-kannustushuudot ja ennen kaikkea ne muut eri futismajuille annetut lempinimet, kuten "Helmarit".
Kyllä tämä on ihan vitutus-ketjun kamaa, ei kahta sanaa. Kyllä toi koripalloväki pistää mielestäni vielä pari napsua paremmaksi. "Susijengi" ja "auuu auuu"- huudot on jotain niin noloa. Oliko se eilisessäkin pelissä, kun keski-ikäinen pariskunta pääsi oikein lähikuviin ulvomaan. Mahtoi mahdollinen jälkikasvu olla mielissään, tai sitten ulvoivat siinä jossain ihan vieressä. Minä en ulvoisi.
En osaa antaa kovin loogisia perusteita harmitukselleni, en vain tykkää tuosta lempinimestä, mielestäni se kuulostaa hölmöltä. Odottelen jo kovasti, josko se lentisjoukkueen "Maunot" saataisiin käyttöön ;)
Ajatelkaapa että Saksasa futismaajoukkueesta käytetään niin erikoista nimitystä kuin "Joukkue".
Ajatelkaapa että Saksasa futismaajoukkueesta käytetään niin erikoista nimitystä kuin "Joukkue".
Reseptillä nuo ovat huomattavasti halvempia kuin käsikaupassa.Vituttaa nettikaupat. Katselin huvikseni edullista tablettia, niin eihän se onnistu. Lähes jokaisessa kaupassa kaikki tabletteihin liittyvä on saman haun alla. Eli kuoria, johtoja jne tulee sivukaupalla ennen ensimmäistäkään tablettia. En mä jaksa, pitäkää tunkkinne.
Ihan oikein tehty, enkä usko että olet tai että minäkään olen läheskään ainoa.Taistelen näitä asioita vastaan nimittämällä niitä Suomen jalkapallomaajoukkueeksi sekä Suomen koripallomaajoukkueeksi. Ikävä kyllä olen häviämässä taistelua. Erityisharmitus vielä siitä, että majun nimissä myydään fanikamaa (paitoja ja kaulahuiveja) joissa on pöllön kuva...
Näin toimin itsekin. Tai sitten sanon vaan että "katson Suomen peliä". Hyvin olen pärjännyt.Minulle on ainakin täysin luonnollista puhua ihan vaan Suomen lätkämaajoukkueesta, futismaajoukkueesta, korismaajoukkueesta tai vaikka hiihtomaajoukkueesta. Olen varma, että aika moni muukin tätä vielä harrastaa mutta valitettavasti esim. median piirissä tuntuvat pelkät nuo maajoukkueiden lempinimet olevan käyttökelpoista kieltä.
Suppoja taas ei tuntuisi olevan kaupan lainkaan... Myös Verkkokauppa on paska paikka tehdä mitään nettihakuja. Mä en kässää.Reseptillä nuo ovat huomattavasti halvempia kuin käsikaupassa.
Verkkokaupassa mä teen aina tarkentavia hakuja tuotemerkin, tai sitten teknisten ominaisuuksien mukaan. Kyllä se siitä tarkentuu.Suppoja taas ei tuntuisi olevan kaupan lainkaan... Myös Verkkokauppa on paska paikka tehdä mitään nettihakuja. Mä en kässää.
Ei kai? Tein esimerkkihaun Verkkokaupan Android -tabletteihin ja järkkäsin ne hinnan mukaan edullisin ensin.@Leon Genau, mut miks helvetissä ne irtohihnat ja saippuakotelot tulee oletusarvoisesti mukaan?
Mutta entäpä sitten ne aivan tuikituntemattomat, jotka alkavat linja-autossa ihan yllättäen juttelemaan henkilökohtaisuuksia. Kerrankin sain kuunnella noin 20 minuutin ajan vankilaan(!) matkalla olleen miehen jutustelua omasta historiastaan, johon liittyi kaikenlaisia känniörvellyksiä ja romahtamisia liike-elämän huipulta.
Veikkaan, että olet isokokoinen mutta melko kiltin näköinen. Sama vaiva täälläkin nimittäin. Se sahaa soittava, hampaaton idiootti tulee aina juuri minulle avautumaan lähestymiskiellostaan ja muista murheistaan. Vaikka baarissa olisi 200 ihmistä, niin tämmöiset suuntaa suoraan mun luokseni.Hieman sama fiilis. Miksi witussa ne mamin pikkuääliöt haluavat avautua juuri minulle? Olen yksin päiväjunan vaunussa ja känninen Teemu-Waltteri istuu minun viereen ja kertoo nopeutettuna koko elämänsä tragediat.
Olen baarissa se friikkimagneetti, jolle pitää tulla kertomaan itkuisesti se Osmo –jäniskoiran auton alle jäämiset.
Miksi juuri minä?
Olen lituskapäinen samaitumismalli?
Ai täällä on kohtalotovereita. Tämä syy on vain yksi täppä lisää "miksi en käy baareissa" -listalla.Veikkaan, että olet isokokoinen mutta melko kiltin näköinen. Sama vaiva täälläkin nimittäin. Se sahaa soittava, hampaaton idiootti tulee aina juuri minulle avautumaan lähestymiskiellostaan ja muista murheistaan. Vaikka baarissa olisi 200 ihmistä, niin tämmöiset suuntaa suoraan mun luokseni.
Miksi helvetissä juuri minulle sattui tässä raskauden vaiheessa Helsinki-Oulu -linjan pisin vaihtoehto Turun kautta? Entä jos synnytys alkaa kesken matkan? No voi vittu, siellä se konnari jo huutelee ja viittoilee astumaan junaan. Ja kuka saatana tähän penkille on kussut! Eiku mitä nestettä tämä...Mitähän meidän äiti on ilmaisen vr -lipun kanssa miettinyt?
Epäilen junareissaaja Tauski Peltosta, joka on liian mukavudenhaluinen lähteäkseen käymään korrektisti weeceessä....Ja kuka saatana tähän penkille on kussut?...