Vitutusketju

  • 10 540 045
  • 56 130

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Tuli eilen tehtyä oma henkilökohtainen ennätys ryyppäämisessä. Ei jestas, viinaa kaksin käsin ja ylitsehän se meni ja roimasti. Tuli tehtyä varmaan kaikki mahdolliset mokat mitä kännissä voi tehdä. Tuli hieman tönittyä ja soiteltua suuta, onneksi ei tappeluksi mennyt koska oli kaveri välissä rauhoittelemassa. Tuli sitten suudeltua erästä selväpäistä naispuolista kaveria, en tiedä millaista koiramaista nuolemista se sitten oli, koska promillet oli melko huimat. Tämän jälkeen kun pääsin kotiin tuli tekstailtua samaiselle naiselle että tulisi nukkumaan viereeni ja miten meidän pitäisi seurustella. Näistä kummastakaan ei tietenkään vittu pienintäkään muistikuvaa, eka fiilis kun puhelinta aamulla katsoin oli että ihan varmasti joku muu käynyt vitsillä kirjoittamassa kyseiset viestit. Tilannetta pahentaa vielä se, että kyseinen nainen on - ainakin ollut - kiinnostunut minusta, mutta itseä ei parisuhteet tässä elämäntilanteessa kiinnosta. Hävettää aivan vitusti. Kaiken huipuksi olin oksennellut vessan lattian täyteen ja oksentaessa oli sitten onnistuttu vähän kaikkea muutakin omaisuutta kuorruttamaan omalla puklulla. Muuten omaisuus pysyi tallessa ja ehjänä, jota pidän pienenä ihmeenä.

Selvinpäin en ole väkivaltainen enkä juo yleensä näin paljoa. Olen kitissyt monesti omalle kaveriporukalle jos näen yllämainittua käytöstä, mutta nyt syyllistyin siihen sitten itse. Sekös tätä morkkista vielä pahentaa tässä. Muisti pimentyi täysin, esimerkiksi oksentamista en muistanut ollenkaan. Tällä hetkellä on melkoinen vapina ja morkkis päällä. Ihan oma syy, siitä ei pääse mihinkään. Nuo pikkujoulut on sitten kiusallisia, niihin kun on yleensä "pakko" osallistua ja viinaa tyrkytetään joka suunnasta. Noh, lohdutukseksi täytyy sanoa että eipä ollut ensimmäinen tai viimeinen kerta kun joku suomalainen lyö ylitse pikkujouluissa. Kuitenkin pahimmat morkkikset tönimisestä ja etenkin tämän naisimmeisen osuudesta iltaan. Ei ole hetkeen hävettänyt niin paljoa kuin tällä hetkellä. Jospa tämä tästä.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Tuli eilen tehtyä oma henkilökohtainen ennätys ryyppäämisessä.

No huh, hieno homma jos noin vähillä vahingoilla selvisit. Eihän tuossa nyt oikeestaan mitään traagista päässyt käymään: et saanut rähistyä turpakäräjiä etkä poliisijuttuja, et vikitellyt esim. pomoa tai kaverin muijaa tai koittanut väkisin naapuriin yömyssylle, et (ilmeisesti) tarjonnut koko baarille kierrosta paria rahalla jota ei ole, hukannut puhelinta, avaimia ja lompakkoa ynnä vasenta kenkää tms. Ja siis jos se mimmikin oli tuttu niin pyydät vaan kiltisti anteeksi ja pahoittelet käytöstäsi, ei varmaan mitään peruuttamatonta oo tapahtunut. Sama pätee muihinkin kavereihinkin varmasti, vaikkei alkoholi mikään selitys olekkaan niin rapatessa roiskuu.

Leuka pystyyn, tuollaiset kuuluu elämään!
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Eihän tuossa nyt oikeestaan mitään traagista päässyt käymään

Kiitokset vain lohdutuksesta. Krapula alkaa laantumaan ja järki pelaamaan paremmin, ja ihan totta haastat. Onneksi se oli vain jotain pientä tönimistä ja sanaharkkaa, eikä kunnon tappelu jonka seurauksena saattaisi olla silmä poskella ja/tai haaste käräjille. Onneksi se oli vain suutelua enkä kourinut tai alkanut väkisin tunkemaan kättä housuihin (toki täyttä varmuutta tästä ei ole koska ei muistikuvia, tuskin kuitenkaan mitään tapahtunut kun neiti tuntui ottavan asian melko huumorilla). Onneksi koko omaisuus pysyi mukana ja ehjänä, eikä tarvitse lähteä ostamaan uusia puhelimia, rannekelloja tai kaulaketjuja. Onneksi rahaa ei mennyt koko iltana kuin jokunen kymppi (en laske tähän kaapista löytyneitä alottelujuomia), eikä tarvitse itkeä miten parin päivän palkka meni kurkusta alas. Onneksi oksensin vain vessan kaakelilattialle, enkä mihinkään makuuhuoneeseen. Lisäksi ehkä suurin onni on ylipäätään että ollaan hengissä tuon sammumisen ja oksentelun jälkeen, monen rokkarin elämä on päättynyt oksennukseen tukehtumiseen.

Eiköhän se elämä tästä jatku. Vähän kyllä jännittää nähdä tuota naikkosta tämän jälkeen (mutta tulemme näkemään, tämä järjesti asiat niin että minun täytyy käydä tämän luona vielä ennen joulunpyhiä, mikä on toivottavasti hyvä merkki).
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jotenkin luulisi ettei kännissä viitsisi niin hirveästi kenellekään jutella kun väkisinkin täytyy tietää ettei sitä sössötystä jaksa monikaan kuunnella. Ja ajatuskin liikkuu niin hitaasti. Jotain kännipuheluita mä oon aina ihmetellyt. Ekoja kertoja ryypätessä ei ehkä vielä hoksaa, mutta luulisi että viimeistään muutaman morkkiksen jälkeen. Siis selvänä kun sitten tajuaa ettei kännissä olisi kannattanutkaan tehdä sellaisia päätöksiä, ja kyllähän ihmisen on kännissäkin pakko tietää että on alkoholin vaikutuksen alaisena jos hirveät määrät on kaatanut viinaa kurkusta alas.

Mutta on se jännää miten erilailla alkoholi vaikuttaa eri ihmisiin. Mä mokailin joskus parikymppisenä kun ensimmäisiä kännejä vetelin. Myöhemmin oon sitten vähemmän, paitsi yksikseni itselleni jotain pientä, heh. Ja mitä nyt kerran kävin yhden ohikulkevan tytön perseeseen käsiksi, mutta siitä en kehtaa kertoa enempää.

EDIT.
Ai että mun koura muistaa vieläkin miten kiinteä sen pakara oli.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Minua jäi askarruttamaan, missä järjestyksessä selväpäisen naispuolisen kaverin mahdollisesti koiramainen suutelu ja tämä oksentaminen tapahtuivat?
Tästä olen jo suht varma, suutelu-episodi tapahtui kotimatkalla ja oksentaminen vasta kotona. Toki sellainen määrä tuli juotua että ei se hengitys varmasti hyvälle haissut ennen oksennustakaan :D.
 

Hanjohan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Peliitat
Lasten äidille ja vanhimmalle lapselleni, joka asuu hänen kanssaan tilasin Viaplayn puoleksi vuodeksi ja vähän salaa valitsin sen urheilupaketin lasten äidin avomies mielessä. Lasten äidillehän en tästä mitään maininnut, hehheh...

Mutta se mikä vituttaa on se, että mä en perkele halua keneltäkään yhtään lahjaa!! Aivan sama mistä johtuu, mutta paras lahja mulle on se, että ihminen joka haluaisi mulle lahjan antaa käyttäisi lahjaan kuluvan ajan/vaivan/rahan itseensä! EI LAHJOJA KIITOS!!!

Mistä tämä jalomielisyys ja sisäinen rauha oikein kumpuaa? Ei oikein moinen lasten äidin aviomiehen huomioon ottaminen lasetu pääkoppaan millään lailla, vaikka ei toki kokemuksia täysin vastaavista tilanteista olekaan. Itellekään ei niiden lahjojen saamisen suhteen ole juuri väliksi, mutta kivaltahan se toki tuntuu. Opeta minua, Buddha!
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Innokkaana olin eilen hakemassa postista sähkötupakkapakettiani, että saisi jälleen tuon tupakanpolton loppumaan. Kortti paketin hakemiseen tipahti eilen aamusta postiluukusta ja paketti olisi noudettavissa klo 16 jälkeen. Neljän jälkeen sitten kohti postia ja olihan tuo hieman järkytys, kun postissa oli aivan järkyttävät jonot. Päätin sitten sen n. 30 min jonottaa ja tiskille päästyäni henkilökunta alkaa arpomaan, että mistä tälläinen paketti mahtaisi löytyä. 15 minuutin etsinnän jälkeenkään pakettia ei löytynyt ja myyjä tuli tästä ilmoittamaan ja ihmettelemään, että mitäköhän se postinkantaja on oikein ajatellut, kun paketin seurannan mukaan makaa edelleen Helsingin päässä jo kolmatta päivää. Sanoi myös, että ihmettelee suuresti tuota klo 16, sillä heille paketit tulevat aina aamuisin ja iltapäivällä paketteja ei tule. Kyllä siinä hieman alkoi kyrpimään, kun melkein sen tunnin ajan oli postissa asioinut ja siltikään en sitä pakettia edes saanut.

Kokeillaan maanantaina uudestaan, jos olisi vaikka Helsingistä päin lähtenyt paketti eteenpäin.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Innokkaana olin eilen hakemassa postista sähkötupakkapakettiani, että saisi jälleen tuon tupakanpolton loppumaan. Kortti paketin hakemiseen tipahti eilen aamusta postiluukusta ja paketti olisi noudettavissa klo 16 jälkeen. Neljän jälkeen sitten kohti postia ja olihan tuo hieman järkytys, kun postissa oli aivan järkyttävät jonot. Päätin sitten sen n. 30 min jonottaa ja tiskille päästyäni henkilökunta alkaa arpomaan, että mistä tälläinen paketti mahtaisi löytyä. 15 minuutin etsinnän jälkeenkään pakettia ei löytynyt ja myyjä tuli tästä ilmoittamaan ja ihmettelemään, että mitäköhän se postinkantaja on oikein ajatellut, kun paketin seurannan mukaan makaa edelleen Helsingin päässä jo kolmatta päivää. Sanoi myös, että ihmettelee suuresti tuota klo 16, sillä heille paketit tulevat aina aamuisin ja iltapäivällä paketteja ei tule. Kyllä siinä hieman alkoi kyrpimään, kun melkein sen tunnin ajan oli postissa asioinut ja siltikään en sitä pakettia edes saanut.

Kokeillaan maanantaina uudestaan, jos olisi vaikka Helsingistä päin lähtenyt paketti eteenpäin.

Varsin mielenkiintoinen tapaus (enkä itse asiassa usko postin selitystä asian suhteen).

Veikkaanpa, että paketti on kyllä liikkunut Helsingistä eteenpäin (oletan, että et asu pk-seudun lähistöllä), mutta jostain syystä pakettia ei ole kirjattu järjestelmään sen jälkeen kun se on otettu käsittelyyn Helsingissä (ei käynyt selville onko kyse postitoimipaikasta vai lokesta/pokista, jossa paketti "makaa"), josta seuraa se, että järjestelmän mukaan paketti näyttää edelleen olevan Helsingissä.

Ja miksikö en usko siihen, että paketti olisi Helsingissä. Syynä on se, että käytännössä et ole voinut mitenkään saada paketin osoitekorttia, jos paketti olisi edelleen Helsingissä, koska asiakkaalle toimitettava osoitekortti irrotetaan paketista vasta asiakkaan postitoimipaikassa ja sen jälkeen se toimitetaan postinjakajalle, joka toimittaa sen asiakkaalle. On tietty olemassa teoreettinen mahdollisuus sille, että osoitekortti on irronnut käsittelyssä paketista ja se on sitten irrallisena kulkeutunut jakelutoimipaikkaan ja sieltä jakaja on sitten toimittanut sen sinulle ilman, että paketti on vielä saapunut toimipaikkaan.

Mikäli lähetys on tulossa ulkomailta, tilanne voi olla mutkikkaampi ja tällöin paketti makaa tullissa (tällöin seurannassa pitäisi lulea, lähetys toimitettu tullipostiin tjsp) ja osoitekortti on vahingossa toimitettu asiakkaalle.

Voit itse katsoa postin verkkosivuilta tarkat tiedot paketin kirjaamisesta (www.posti.fi) ja sivun oikeasta laidasta löytyy laatikko (lähetyksen seuranta tjsp), johon syötetään lähetyksen id-koodi ja sen avulla voit seurata missä paketti on viimeisen kerran kirjattu ja sen jälkeen lähettää yhteydenoton postin as.palveluun ja kertoa tilanteen ja pyytää heitä selvittämään mikä tilanne todellisuudessa on.

vlad.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Microsoftin Siverlight. Vittu mitä paskaa, selain herjaa että tuo vaaditaan ja asennuksen yhteydessä sitten todetaan että softa löytyy jo. Ei tässä muuten mitään, mutta pitäisi kiekkoa katsella.
 

Hirvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tilasin kolmetoista päivää sitten CDON.comista NHL viidentoista, mutta eipä ole vielä näkynyt. Mikä vittu voi yhden paketin toimittamisessa kestää.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)

Se, että saapumisilmoituksessa lukee, että noudettavissa klo 16.00 jälkeen viittaa siihen, että kyseessä on ollut pikapaketti jota on tuonut Logistiikan jätkä. Paketti voi olla ihan missä vain: unohtunut autoon, viety väärään toimipaikkaan yms.

Soita aspaan ja purnaa, tuovat varmasti ilmaiseksi kotiin, jos sitä vaadit.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Se, että saapumisilmoituksessa lukee, että noudettavissa klo 16.00 jälkeen viittaa siihen, että kyseessä on ollut pikapaketti jota on tuonut Logistiikan jätkä. Paketti voi olla ihan missä vain: unohtunut autoon, viety väärään toimipaikkaan yms.

Soita aspaan ja purnaa, tuovat varmasti ilmaiseksi kotiin, jos sitä vaadit.

Tämäkin on eräs vaihtoehto, joskin minua (entisenä postilaisena) kiinnostaa myös kovin tuo seurantatieto, jonka mukaan paketti makaa edelleen Helsingissä - mitä suurimmalla todennäköisyydellä tieto on virheellinen ja paketti on jo vastaanottajan toimipaikassa tai kotikaupungin (Turku) terminaalissa. Turun seudun paketit jaetaan ns. toimipaikkatasolle saakka pääasiassa lokessa Vantaalla (tai jaettiin ja eiköhän jaeta edelleenkin). Jos kyse on pikapaketista niin nekin jaetaan lokessa toimipaikka/terminaalitasolle saakka ennen Turkuun toimittamista ja pääsääntöisesti juuri lokessa, jonka kautta pakettiposti pääasiassa kulkee pk-seudulla.

Mutta yhtäkaikki asiakkaan kannattaa olla oma-alotteinen eikä luottaa siihen, että toimipaikan henkilökunta hoitaa asiaa eteenpäin - soitto siis as.palveluun ja mahdollisimman tarkka kuvaus tilanteesta, (joskin näin viikonloppuna voi myös lähettää tiedustelua sähköpostitse tarkalla kuvauksella, vastaavat sitten arkena siihen ja antavat tarkempaa informaatiota).

Minulle on Lappeenrannassa asuessani käynyt kerran hiukan samalla tavalla. Sain puhelimeeni tiedon, että paketti on noudettavissa toimipaikasta ja kun menin noutamaan pakettia ei virkailija löytänyt koko pakettia - seurannan mukaan se oli kyllä saapunut toimipaikkaan ja jopa hyllytetty mutta sitä ei löytynyt hyllystä eikä pitkähkön etsinnän jälkeen koko toimipaikasta. Sovimme, että tulen seuraavana päivänä uudelleen tiedustelemaan pakettia. Lopulta pakettini löytyi, sen oli joku nostanut pois hyllypaikalta ja siinä se oli sitten kulkeutunut toimipaikassa ties minne. Illalla olivat löytäneet paketin kun olivat toimipaikan sulkeuduttua laittaneet paikkoja kuntoon ja laittaneet lähtevän postin pois.

vlad.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tilasin kolmetoista päivää sitten CDON.comista NHL viidentoista, mutta eipä ole vielä näkynyt. Mikä vittu voi yhden paketin toimittamisessa kestää.
tuo on kyllä epätavallista. Yleensä tilaukset tulee viimeistään viikon sisällä. Kerran ne tosin onnistuivat hukkaamaan tilatun tuotteen, joten rahat meni palautukseen. Kannattaa ottaa yhteyttä aspaan.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Meitsi ajoi ensimmäisen niittinsä tänään autolla. Peruutin epähuomiossani puuhun ja lommoa tuli.... vituttaa
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

Itse siis tarkistin juuri tuolta postin lähetyksen seurannasta, että missä paketti mahtaa olla ja siellä on viimeinen ilmoitus, että paketti on saapunut kohdemaahan ja makaisi tällä hetkellä Helsingin POK:ssa, ulkomaanterminaalissa. Paketti on siis Saksasta lähtenyt, jos se jotain selventää. En vain ymmärrä tätä perkeleen Postin hitautta, sillä tuokin paketti tuli kahdessa päivässä tilauksesta Suomeen, mutta sitten makaa tuolla ulkomaan terminaalissa aina pari päivää ja siitä sitten 1-2 päivää niin paketti on kenties löytänyt oikein toimipisteen. Tämä siis yleensä, kun olen jotain Saksan päästä tilannut ja tilanteesta kyllä lähti jo eilen palautetta postin asiakaspalveluun ja maanantaina kokeillaan sitten uudestaan toimipisteestä ja siellä kyllä nostan metelin, jos edelleen ovat yhtä kujalla kuin perjantaina olivat.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Itse siis tarkistin juuri tuolta postin lähetyksen seurannasta, että missä paketti mahtaa olla ja siellä on viimeinen ilmoitus, että paketti on saapunut kohdemaahan ja makaisi tällä hetkellä Helsingin POK:ssa, ulkomaanterminaalissa. Paketti on siis Saksasta lähtenyt, jos se jotain selventää. En vain ymmärrä tätä perkeleen Postin hitautta, sillä tuokin paketti tuli kahdessa päivässä tilauksesta Suomeen, mutta sitten makaa tuolla ulkomaan terminaalissa aina pari päivää ja siitä sitten 1-2 päivää niin paketti on kenties löytänyt oikein toimipisteen. Tämä siis yleensä, kun olen jotain Saksan päästä tilannut ja tilanteesta kyllä lähti jo eilen palautetta postin asiakaspalveluun ja maanantaina kokeillaan sitten uudestaan toimipisteestä ja siellä kyllä nostan metelin, jos edelleen ovat yhtä kujalla kuin perjantaina olivat.

Minullakin on toisinaan käynyt siten, että ulkomailta tulevat paketit seisovat ulkomaanterminaalissa ja kertaalleen asiaa tiedusteltuani vastaus oli se, että ne ovat voineet jäädä ns. tullipostiin jumiin ja viipyä siellä jopa päiviä. En sitten tiedä miksi lähetyksesi on edelleen ulkomaanterminaalissa (ja mahdollisesti jopa tullipostissa), koska se on lähetetty EU:n alueelta - onko sitten tullin pistotarkastukseen jäänyt vai muutoin otettu tutkittavaksi. Yleensä EU:n alueelta tulevat pikkupaketit (tai maksikirjeet) läpäisevät tullipostin samana päivänä jolloin saapuivat Suomeen ja hetimmiten sen jälkeen alkaa jatkokäsittely ulkomaanterminaalissa.

On huomioitava, että paketin lähdettyä ulkomaanterminaalista menee vähintäänkin yksi työpäivä ennen kuin lähetys on kohdepostitoimipaikassa, toisinaan jopa kaksi, koska ulkomaanterminaalista lähetys ohjataan lajitteluun joko Hki pokkiin (lähtevän postin puolelle) tai Vantaan logistiikkaterminaaliin, josta lähetys lähtee sitten kohdetoimipaikkaan - jonne sen pitäisi saapua seuraavana päivänä.

Jos menet maanantaina toimipaikkaan, niin kannattaa varmuuden vuoksi mennä vasta iltapäivän puolella. Lähinnä siksi, koska lähetys saattaa saapua (jos yleensäkään saapuu) vasta aamupäivän aikana toimipaikkaan ja mennee aikansa hyllytyksessä, joten paketti on helpommin löydettävissä vasta tuolloin.

vlad.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Äsken tuli postista puhelu ja paketin tilanne selvisi. Olihan se paketti siellä postissa ollut perjantaista asti, mutta olivat vaan unohtaneet omien sanojen mukaan koodata paketin järjestelmään. Eihän tuossa mitään vahinkoja sattuu sun muuta, mutta kyllä se nyt pistää entistä enemmän vituttamaan, että perjantaina tuli postissa jonotettua ikuisuuden.
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
On jo pidemmän aikaa vituttanut nyky-yhteiskunnassa vanhempien toiminta lastensa edun vuoksi. Ajatuksena täysin luonnollinen ja normaali, mutta toteutus kusee ja käytetyt keinot vielä enemmän. Espoossa on voi-gate, viikonlopun Hesarissa oli puhetta vanhempin väkivallasta jääkiekon junnuvalmentajia kohtaan, opettajia ahdistellaan kun lapsi ei vedä kymppejä kokeista.... Eiköhän vastaavia esimerkkejä löydy muualtakin.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Lindtin suklaa on jo yhden levyn perusteella hyvää ja maukasta. Jos kaikki vaan olisivat yhtä tyytyväisiä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Menipäs äsken hermot aika turhasta asiasta.

Kävin elokuussa työmatkalla Kiinassa, lensin Finnairin koneella Pekingiin ja takaisin. Lippu oli kuitenkin Air Chinan lippu. Finnair kuuluu OneWorld-allianssiin, ja Air China Eurobonukseen. Helsingissä yritin näyttää Finnairin korttiani jotta saisin lennosta OneWorldin pisteet, Finnair sanoi, ei oo meidän lippu niin tästä ei me anneta pisteitä. No, ei se mitään, menin sitten Eurobonuksen loungeen kultakorttini ja matkalippuni kanssa, ja pääsin sinne sisälle.

Pekingistä kun tulin takaisin, lampsin taas maireana kultakorttini kanssa Eurobonus-loungeen, mutta kiinalaiset lounge-tädit sanoivat että painuppa vittuun täältä, sulla ei ole Eurobonus-allianssin lippua vaan joku Finnairin lippu. Jotain kiukuttelin siinä ja näytin lipusta että kattokaa vitun kehitysmaalaiset, Eurobonus ja Air Chinan numerot on täällä, mutta eihän ne vitun riisisilmät mitään tajunneet. No, pelin hävinneenä ja kiukkuisena lampsin sitten portille ja näytin Finnairin korttiani ja sanoin että saisko tästä pisteet. Portilla oleva Finnairin riisisilmä sano: et saa mitään pisteitä, sulla on joku vitun Eurobonus-lippu. Sillekin aloin sitten sylki suusta roiskuen meuhkaamaan että mitä vittua, Eurobonus-väen mukaan tämä on Finnair-lippu, ja Finnair-väen mukaan Eurobonus-lippu, kumpi tää nyt jumalauta on? No, kiinalainen kun oli niin eihän sen Finnairin virkailijankaan kanssa mitään mistään tullut. Raivoissani menin jonnekin lattialle istumaan ja mietin mimmosta paskaviestiä laitan kaikkialle menemään kun minua näin sorsitaan.

Kotiin päästyäni olin kuitenkin jo laantunut, ja oikeastaan unohtanut koko asian. Soitin kuitenkin Finnairille yhdestä toisesta asiasta, ja mainitsin samalla tästä Pekingin lippusotkusta ja siitä että sekä Finnair että Eurobonus toitottivat minulle että ei oo meidän lento, vaan noiden toisten, niiden pitää antaa sulle pisteet ja päästää loungeen jos korttitaso riittää. Finnairin mukava suomalainen täti selvitti asiaa, ja soitti jälkeenpäin perään että kyllä se menee sen lipun numeron mukaan, eli Eurobonukselta pitää pisteet saada, ja he tekivät virheen kun eivät minua loungeensa päästäneet.

Laitoin sitten Eurobonukselle viestiä että pisteet tänne vitun neekerit, tai no, vähän ehkä jouhevampaan sävyyn viestini kirjoitin, mutta perusajatus oli tuo. Tänään sain sieltä vastauksen joltain virolaiselta kuppahuoralta, joka sanoi että ei me anneta sulle pisteitä näistä koska se oli Finnairin lento. Vati meni nurin. Soitin heti niiden asiakaspalveluun, selitin tilanteen ja ihmettelin että mitä mä voin tässä tehdä, te sanotte että Finnairin lento, Finnair sanoo että teidän lento, kummaltakaan saa yhtään mitään. Olin vielä ihan kohtelias ja hyväkäytöksinen tässä vaiheessa, vaikka vähän keitti sisällä. No, se puhelimeen vastannut vajakki oli ihan saatanan raivostuttava hiekkavittu joka vaan nillitti että ei oo meidän ei oo meidän, Finnairin syy. Kysyin sitten siltä vittuunnuksissani että minkähän helvetin takia pääsin kultakortillani Helsingissä loungeen, mutta Pekingissä en, siihen se jotain sanoi että aina pääsee kultakortilla loungeen, oli mikä lento vaan, mikä on ihan paskapuhetta. Siitä aloin sitten rummuttamaan että eihän vittu pääse, ethän sä näköjään osaa hommaasi yhtään, selitä nyt miksi pääsin Helsingissä mutta en Pekingissä, jommassa kummassa paikassa tehtiin virhe, mutta ei se muuta ku hokenut että kyllä pääsee kultakortilla, paitsi jos ei oo Eurobonus-lippua. Sitten aloin lällättää että äsken just sanoit että aina pääsee kultakortilla, nyt söit sanas, sähän oot ihan vitun sekasin etkä tajuu mistään mitään, sut pitäis erottaa ja oot hengitysilman tuhlausta. Sit se sanoi että tää puhelu ei nyt etene mihinkään, sanoin että ei kai ku ootte noin saatanan perseestä, onneksi tein päätöksen jättää koko teidän homo-allianssinne vastikään väliin jo syksyllä kun menetin kulta-statukseni, toivottavasti kuolette kaikki syöpään ja palatte ikuisesti helvetin tulissa. Sit toivotin hyvää joulua ja suljin luurin.

Tarinan opetus: älä koskaan lennä co-share lipuilla, et saa mistään pisteitä etkä pääse loungeihin. Ja se se vasta on ihan hirveetä.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Menipäs äsken hermot aika turhasta asiasta.
Tarinan opetus: älä koskaan lennä co-share lipuilla, et saa mistään pisteitä etkä pääse loungeihin. Ja se se vasta on ihan hirveetä.
Sanoisin että kaikki missä lukee Finnair voi suosiolla jättää väliin. Aina sekoiluja, myöhästymisiä joita ei korvata vaikka EU-säännökset velvoittaisivat jne.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Meitsi ajoi ensimmäisen niittinsä tänään autolla. Peruutin epähuomiossani puuhun ja lommoa tuli.... vituttaa

Mieluummin puu kun toisen immeisen auto. Varsinkin jos toisessa autossa on ihminen sisällä.

Nimimerkillä: vastapuoli korjautti keulaansa 1600e edestä. Perkeleen ämmä
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Menipäs äsken hermot aika turhasta asiasta.

clip

Tarinan opetus: älä koskaan lennä co-share lipuilla, et saa mistään pisteitä etkä pääse loungeihin. Ja se se vasta on ihan hirveetä.

No niin meni, ihan turhaan. Kuka jurpo jaksaa ottaa ongelmaa joittenkin hikisten pisteitten vuoksi. Sitäpaitsi puhut ihmisistä siihen sävyyn, ettet mitään pisteitä olisi ansainnutkaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös