Vitutusketju

  • 10 542 961
  • 56 130
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Sekoomuksen mussukat trendikkäissä pullonpohjissaan on Kehä ykkösen sisäpuolella vähän leikkinyt ideointia. http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1418203201150.html?pos=ok-nln linkki Ilta-Sanomiin @Moderaattorit

Siis voi vittu oikeesti. Risikko & co näemmä aidosti haluaa ottaa vaaleissa oikein kunnolla turpaan, niin päästään kuningas Paavon johdolla suomettumaan. Ei kai se auta kuin panostaa opiskeluihin, että pääsee vielä siedettävän sään aikana pois täältä kommunismin kehdosta.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Kyllä harrastaa. Ja kun vuokralla asuminen johtuu köyhyydestä, se on yhteydessä moniin muihinkin ongelmiin, jotka myös saattavat ihmisen pilkan kohteeksi.

Sulla on vain perseestä revityt työkaverit, jos pilkkaavat vuokralla asumisesta. Vaihda työpaikkaa niin näet ettei joka paikassa ole samanlaista.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kyllä harrastaa. Ja kun vuokralla asuminen johtuu köyhyydestä, se on yhteydessä moniin muihinkin ongelmiin, jotka myös saattavat ihmisen pilkan kohteeksi.
Minun on kyllä erittäin vaikea uskoa tuota. Siis yksi vai useampi kollega? Miten tuo vittuilu ilmenee? Ja vielä vaikeampi minun on uskoa, että vastaavaa esiintyisi laajemminkin. Työpaikkakiusaamista kyllä tapahtuu, mutta yleensä se johtuu sisäisistä jännitteistä ja valta-aseman väärinkäytöstä. Mutta ei ymmärtääkseni ikinä sosiaalisesta asemasta. Ja ainahan maailmaan kusipäitä mahtuu. Sitä vaihtoehtoa epäilen tässä sinun tapauksessasi.
 
Sulla on vain perseestä revityt työkaverit, jos pilkkaavat vuokralla asumisesta. Vaihda työpaikkaa niin näet ettei joka paikassa ole samanlaista.

En todellakaan aio vaihtaa työpaikkaa. Tässä työpaikassa on mahtavaa ja kannaltani armollista juuri se että täällä on minua köyhempiä ihmisiä. Ja koska en ole porukan köyhin, en ole myöskään porukan halveksutuin. Siksi tämä on paljon viihtyisämpi paikka kuin ne kultalusikkakoulut joita ala-asteen jälkeen kävin.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Olen asunut yli kaksikymmentä vuotta vuokralla, minulla ei ole autoa ja ajelen polkupyörällä ja tällä hetkellä olen sairastumiseni jäljiltä työtön ja vitun köyhä eikä minua kukaan kaverini tai entinen työkaverini ole asiasta kiusannut ja miksi ihmeessä olisikaan? Töissä olin vielä neljä vuotta sitten ja silloinkin asuin vuokralla ja ajoin polkupyörällä ja tienasin suht heikosti enkä työpaikallani kyllä kahdentoista vuoden siellä oloni aikana kuullut pienintäkään vittuilua asiasta.

Sulla on Kirjoittelija sairas työyhteisö.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tiesitkö muuten, että jotkut ihmiset saavat parempia numeroita koulussa, vaikka tekevät läksyjä vähemmän kuin muut? Ovatko nämäkin ihmiset mielestäsi luusereita?
En mä niin väittänytkään. Ja kirjoitinhan mä tuolla että jotkut oppivat toisia nopeammin. En vaan usko että esimerkiksi ne mun kanssa peruskoulua käyneet "hikarit" olisivat ainakaan mitenkään erityisesti muita nopeammin oppivia. Tai mistä sitä tietää, mutta eniten ne töitä sen eteen teki. Aina oli läksyt tehtynä jne. Jos joku sellainen olisi silloin kokeillut jotain mitä muut tai siis suurin osa tykkäsi tehdä, eli siis oli suosittua, meillä esimerkiksi se futis, niin ei ne oikein pärjänneet yhtä hyvin. Ja teininä kun tytöistä kiinnostuttiin niin ei niillä paljoa tyttökavereita ollut jne. Mutta jos joku niistä muista olisi vaikka sen tyttöjen kanssa pussailun sijasta lukenut kotona esimerkiksi historiankirjaa niin luultavasti yhtä hyvin olisi siinä aineessa pärjännyt.

Välillä tuntuu että niillä joillakin muihin nähden tietyssä asemassa olleilla on jäänyt se levy jotenkin päälle. Vain se niiden oma agenda olisi merkityksellisin juttu, vaikka sen ajatuksen kanssa kuuluisivatkin vähemmistöön. Mun mielestä niissä on aika paljon samaa kuin esimerkiksi uskovaisissa.

Ja mä oon huomannut että moni niistä tuntuu opettavan lapsilleenkin samoja juttuja. Ne tavallaan siirtyvät suoraan siihen lohdutteluvaiheeseen. "Lue tota historiankirjaa niin siinä sentään olet parempi kuin muut".
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
En todellakaan aio vaihtaa työpaikkaa. Tässä työpaikassa on mahtavaa ja kannaltani armollista juuri se että täällä on minua köyhempiä ihmisiä. Ja koska en ole porukan köyhin, en ole myöskään porukan halveksutuin. Siksi tämä on paljon viihtyisämpi paikka kuin ne kultalusikkakoulut joita ala-asteen jälkeen kävin.

Olisiko mahdollista saada, vaikka jonkinlainen esimerkki siitä pilkasta mitä olet joutunut kokemaan tai joku toinen siellä teidän työpaikalla? Tuntuun kummalliselta tuollainen työpaikalla tapahtuva kiusaaminen, kun en itse ole sellaista kokenut tai kukaan kavereistani.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Selkä on taasen tällä viikolla ruvennut vihoittelemaan tavallista enemmän - johtunee varmaan siitä, että on tullut käveltyä paljon (mikä sinänsä ei ole pahasta) ja kannettua pitkiäkin matkoja raskaita ostoksia, sen seurauksena juiminta ja vihlonta on hetki hetkeltä tutumpi vieras minulle. (Ja edelleen odottelen pääsyä sinne magneettikuvaukseen, olen odottanut jo pari kuukautta - mutta mikäli oikein muistan niin hoitotakuu on kolme kuukautta eli tammikuun alkupuolella viimeistään pitäisi päästä magneettikuvaukseen, jos siis muistan hoitotakuun oikein).

vlad.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Vituttaa työympäristön muuttuminen naisvaltaiseksi. Siirryin kesällä tuotannon puolelta toimistolle, ja nyt alkaa riittää. Suurin osa juoruakkoja, joiden energiasta 90% menee täysin epäolennaisiin asioihin. Ongelmia luodaan tyhjästä ja niitä vatvotaan porukalla - ja aina niin, ettei kulloinkin "ongelmana" oleva henkilö ole paikalla. Nyt on sitten menty jo siihen, että minäkin olen ollut jo ongelma, ja kuuntelin sitä keskustelua pari minuuttia tuossa parin tyhjän väliseinän yli. Hermothan siinä meni, ja piti lähteä kuittailemaan.

Perkele. Pitäisi varmaan vaan pelata samoilla säännöillä, juoruta ja hihitella toisten kustannuksella ja ottaa sitten välillä vaan vastaan se, että on oma vuoro olla jurun kohteena.

Silti. Miksi vitussa pitää kaikesta tehdä noin helvetin vaikeata?! Nyt sitten murjotetaan ja ei katsota silmiin pariin kuukauteen.

Perkele.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Koulukiusaamisen ja yleensä kiusaamisen tiimoilta on jo tovin pyörinyt "Kamppailija ei k
Vituttaa työympäristön muuttuminen naisvaltaiseksi. Siirryin kesällä tuotannon puolelta toimistolle, ja nyt alkaa riittää. Suurin osa juoruakkoja, joiden energiasta 90% menee täysin epäolennaisiin asioihin. Ongelmia luodaan tyhjästä ja niitä vatvotaan porukalla - ja aina niin, ettei kulloinkin "ongelmana" oleva henkilö ole paikalla. Nyt on sitten menty jo siihen, että minäkin olen ollut jo ongelma, ja kuuntelin sitä keskustelua pari minuuttia tuossa parin tyhjän väliseinän yli. Hermothan siinä meni, ja piti lähteä kuittailemaan.

Perkele. Pitäisi varmaan vaan pelata samoilla säännöillä, juoruta ja hihitella toisten kustannuksella ja ottaa sitten välillä vaan vastaan se, että on oma vuoro olla jurun kohteena.

Silti. Miksi vitussa pitää kaikesta tehdä noin helvetin vaikeata?! Nyt sitten murjotetaan ja ei katsota silmiin pariin kuukauteen.

Perkele.
1000 miestä voi olla ystäviä keskenään mutta 2 naista ei.
Olen ollut useassakin naisvaltaisessa työpaikassa ja valitettavan yleistä tuo on. Sitten vielä valitetaan kun on kiire. Ja jos huomaututtaa että tekisi töitä sekin ajan kun valittaa ja juoruaa niin näytetään hapanta naamaa.
On toki poikkeuksiakin mutta otannan perusteella harvassa ovat.
Edit: Tässä täytyy kyllä sitten antaa raippaa esimiehelle tai -naiselle kun asiat ovat päässeet tuohon malliin. Ongelma on myös isossa määrin työnjohdollinen ongelma.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo varmasti kaikille miehille on tuttua tuo naisten toiminta. Siltikin jotkut nössöjätkät tuntuu vetävän herneen nenään jos ääneen sanoo ettei naiset ole yhtä fiksuja. Mä muistan kun jo ihan penskanakin katseltiin telkkarista niitä Speden Naisen logiikka -sketsejä ja naurettiin että toi on ihan kuin meidän mutsi. Hitto mutsi näyttikin ihan Hannele Laurilta.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Vituttaa jo valmiiksi lähestyvä joulunalusaika. Ei tule olemaan elämä taaskaan helppoa kun puolisolle kyseessä on vuoden paras ja ihkuin aika, itselle ylivoimaisesti rasittavin ja vituttavin kärsimys ja kidutus. Voisin maksaa varojeni puitteissa lähes mitä tahansa että saisin, sanotaanko vaikka tuossa viikon päästä, itselleni asennettavan lobotomian jonka voisi sitten kivasti poistaa ja palauttaa tehdasasetukset takaisin tuossa tapaninpäivän tietämillä.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1418260569551.html

"Esitutkinnassa ilmeni jonkin verran viitteitä, että joissakin ryöstöissä saattoi olla taustalla etnisyyteen liittyvä motiivi.

Osan ryöstöistä teki 16-vuotiaan iranilaispojan ympärillä pyörinyt pieni ”jengi”, joka joidenkin epäiltyjen mukaan valikoi hakattavaksi vain suomalaistaustaisia nuoria ja jätti maahanmuuttajataustaiset rauhaan."

Mistäs sitä tietää.

Linkki IS:n juttuun kokemuksia etsivistä väärin ymmärrettyistä katuryöstäjistä.
VITTU!!
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1418260569551.html

"Esitutkinnassa ilmeni jonkin verran viitteitä, että joissakin ryöstöissä saattoi olla taustalla etnisyyteen liittyvä motiivi.

Osan ryöstöistä teki 16-vuotiaan iranilaispojan ympärillä pyörinyt pieni ”jengi”, joka joidenkin epäiltyjen mukaan valikoi hakattavaksi vain suomalaistaustaisia nuoria ja jätti maahanmuuttajataustaiset rauhaan."

Mistäs sitä tietää.

Linkki IS:n juttuun kokemuksia etsivistä väärin ymmärrettyistä katuryöstäjistä.
VITTU!!

Säästän maailmanhalaajilta vaivan kirjoitan nyt itse tähän,

"Joukossa on saattanut olla ihan kantasuomalaisiakin"

"Yksittäistapaus!"
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Vaatteiden tilaaminen netistä.

Olin tyytyväinen valikoimiin, hintoihin ja helppouteen. Mutta kyrsii se, että ensin selaa sivun läpi ja siinä vierähtää aikaa. Sitten kun vaatteet ovat ovella ja kokeilet niitä, niin ne osottautuvat pieneksi. Sitten taas suuret vaatteet eivät pue kovin hyvin. Näin kävi taas tänään. Palauttaminen ei kiinnostaisi taas eikä noita kavereille viiitsi myydä, kun haluan samanlaiset, isommalla koolla. Ja en viitsi ostaa täältä vaatteita, koska yleensä tulee samoja vaatteita vastaan. Koot pyörivät minulla kahden välillä ja melkein pitäisi aina ottaa vain isommalla. Plaah.

En muuten ymmärrä joulun vitutusta ja ahdistusta. Kertoo jo ihmisistä jonkin verran. Perheen/suvun kanssa muutama päivä sosiaalisesti on mielestäni ihan passeli. Toki, ihmisiä on moneen lähtöön.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Perheen/suvun kanssa muutama päivä sosiaalisesti on mielestäni ihan passeli. Toki, ihmisiä on moneen lähtöön.
Tää nyt ei niinkään haittaa, mutta vituttaa joulunalla se että esim. kauppaan mennessä siellä on aikamoinen ryysis niin sisällä kuin kassajonossa. Ja sitten joululaulut toinen esimerkki mikä hajottaa päätä kanssa aika kivasti. Samat renkutukset toistuu vuodesta toiseen joka supermarketissa.
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Tää nyt ei niinkään haittaa, mutta vituttaa joulunalla se että esim. kauppaan mennessä siellä on aikamoinen ryysis niin sisällä kuin kassajonossa. Ja sitten joululaulut toinen esimerkki mikä hajottaa päätä kanssa aika kivasti. Samat renkutukset toistuu vuodesta toiseen joka supermarketissa.

Kieltämättä tuo kismittää. Mutta tähänkin on ratkaisu, joka tosin toimii vasta ensi jouluna. Kannattaa käydä aikasemmin jouluostoksilla, niin ei ole ruuhkaa eikä ole stressiä lahjojen kanssa. Korvatulpat ovat aika kova juttu marketeissa, jos ei laulut nappaa. Mutta eipä siellä joulunalla usein tarvi käydä ellei ole suurperhe. Nämä on näitä perinteisiä jälkiviisauksia.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Tää nyt ei niinkään haittaa, mutta vituttaa joulunalla se että esim. kauppaan mennessä siellä on aikamoinen ryysis niin sisällä kuin kassajonossa. Ja sitten joululaulut toinen esimerkki mikä hajottaa päätä kanssa aika kivasti. Samat renkutukset toistuu vuodesta toiseen joka supermarketissa.
Tää on totta, mutta kyllä sen just ja just muutaman päivän vuodessa kestää.

Menis tietenkin ihmettelyketjuun ennemmin, mutta on se perkele suomalaista touhua että kaikesta juhlimisesta saa iso kansanosa armottoman vitutuksen ja kitinän päälle. Oli se sitten joulu, uusivuosi, vappu, juhannus, pääsiäinen, itsenäisyyspäivä tai mikä vaan kissanristiäinen. Jos jollain on kivaa, niin vituttaahan se, saatana!

Lisätään vielä että vituttaa kyrpä otsassa ja naama norsunvitulla joka vitun paikassa olevat ja elävät ihmiset. Koittakaa nyt vähän tsempata edes ihmisten ilmoilla, menkää kotionne mököttämään. Niin minäkin teen.
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Suomi on kateuden multihuipentuma. Toisilla on kivaa pyhänä ja itsellä ei niin kaikki on paskaa ja sitähän ei voi pitää omana tietonaan. Kaikesta kyllä nykyään jaksetaan purnata. Ihmiset voisi tehdä jotain erilaista kuin normaalisti. Käykää puntilla irrottamaan viha, hierojalla rentoutumassa tai vaikka lomalla etelässä tai Ruotsissa. Irtiotto oikeasti auttaa arjesta.
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Eihän kyse ole siitä onko muilla kivaa vai ei, vaan siitä että itseä vituttaa ne lukuisat negatiiviset jutut joulussa.
Pahoittelut epäselvästä viestistä, yleistin kaikki pyhät, en pelkästään joulua.
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Postitin Kelalle jo viime viikolla erään tärkeän lapun, ja viimeistään maanantaina tai tiistaina olisi tilillä pitänyt olla kahisevaa. Mutta näköjään se lappu on jollain käsittämättömällä tavalla hukkunut jonnekkin matkan varrella.. Voi helvetin helvetti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös