Vitutusketju

  • 10 567 628
  • 56 146

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En tiedä kuinka pahasti olet oikeasta maailmasta irtaantunut, jos pystyt väittämään, että on se on samankaltainen asia omata rumat lenkkarit kuin että vanhempasi ovat homoja. Lue vaikka noita lehtien kommenttipalstoja, niin pääset hyvin siihen perusajatukseen mikä tällä hetkellä vielä Suomessa asian suhteen. Ei näille jutuille voi vaan viitata kintaalla, koska se on karu tosiasia, että homojen viralliset lapset tulevat joutumaan kovan mylläkän keskelle näinä murroksen aikoina. Siihen ei auta, vaikka kuinka dildo päässä ja elefantti-stringit jalassa heittäisi voltteja Helsingin kaduilla.

Jos lapsi on kasvatettu ymmärtämään vanhempiensa erilaisuus, hänelle kysymys on vain "rumista lenkkareista". Se, että idiootit kirjoittelevat lehtien kommenttipalstoille, ei tätä muuta. Erikoisia kielikuvia sinulla. Miksi joku heittäisi voltteja dildo päässä ja elefantti-stringit jalassa?
 

Tuamas

Jäsen
. Ei näille jutuille voi vaan viitata kintaalla, koska se on karu tosiasia, että homojen viralliset lapset tulevat joutumaan kovan mylläkän keskelle näinä murroksen aikoina.

Meinaat että kiusaajat omaavat niin hyvät tiedot henkilötiedoista ja virallisista rekistereistä, että tämä porukka joutuu enemmän kiusatuksi kun homma on virallista?

Missä maailmassa sinä elät?
 

sambersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tänään pitää palata armeijaan ja yrittää olla hajoamatta pieniin kyynelten muotoisiin palasiin.

Jos jotain positiivista etsii niin armeijassa tulee kyllä muuta mietittävää ja tekemistä. Paska hommahan tuo on, en kiistä, mutta voin luvata että elo helpottuu ajan kanssa. Tollaset " tykkään susta kaverina- mimmit" voi surutta unohtaa. Tsemppiä ja nenä kohti menosuuntaa!
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Tänään pitää palata armeijaan ja yrittää olla hajoamatta pieniin kyynelten muotoisiin palasiin.

Samberssonin kanssa samoilla linjoilla. Kaverikortin saamisen jälkeen on hyvin hankala jatkaa kaverina, mikäli se tulee pitkäaikaisen ihastuksen jälkeen. Suosittelen suuntaamaan eri pöytiin. Sulla on armeija sillä tapaa hyvällä hetkellä, että siellä voi vetää huoletta laput silmillä ja ihan varmasti saa ajatukset muualle.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eikö se nyt ole aika selvää, että nämä epäviralliset perheet ovat juurikin epävirallisia sen takia, koska halutaan suojautua muulta yhteiskunnalta. Tällöin tiedoissa näkyy biologiset vanhemmat, eikä juorut pääse niin nopeasti leviämään.

Nyt mun täytyy sanoa, että en ymmärtänyt tätä. Mitenkä suojautua yhteiskunnalta? Nainen on ollut liitossa miehen kanssa, eronnut ja rakastunutkin toiseen naiseen, muuttavat yhteen lapsineen ja muodostuu sateenkaariperhe. Tai vastaavasti mies/isä.

Tai kaksi lesbonaista asuu yhdessä, yhteisen sopimuksen mukaan vaikka perhetutun miehen kanssa tehdään "muumimukilapsi", muodustuu sateenkaariperhe. Lapsilla on äidit ja isät ja tapaamiset kulloisenkin sopimuksen mukaan.

mitä juoruiltavaa siinä enää on.
 
Meinaat että kiusaajat omaavat niin hyvät tiedot henkilötiedoista ja virallisista rekistereistä, että tämä porukka joutuu enemmän kiusatuksi kun homma on virallista?

Missä maailmassa sinä elät?
Siinä maailmassa missä suurin osa ihmisistä elää, eli normaalissa karussa arjessa. En pilvilinnojen päällä tanssahtelemassa.

Luuletko, että jonkun pojan/tytön vahvemmat eivät "paljastuisi?"
 

Tuamas

Jäsen
Luuletko, että jonkun pojan/tytön vahvemmat eivät "paljastuisi?"

Syvä uuh.

Siis sinä väität että tämä virallistaminen vaikuttaa jotenkin merkittävästi vs. Nykytilanne jossa nämä lapset asuvat sateenkaariperheissä "epävirallisesti"?

Lue nyt ne viestit läpi kun jatkuvasti menee näemmä ihan ohi sinulta se mistä
puhutaan.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Edit:

Miksi laitat sanoja suuhuni? En ole käsittääkseni moista ehdottanut. Totesin, että näitä lapsia tullaan kiusaamaan. Ehkä minun olisi pitänyt kirjoittaa, että luullakseni näitä lapsia tullaan kiusaamaan tai on todennäköistä, että heitä tullaan kiusaamaan. Itse asiaa se ei muuta millään tavalla. Edelleenkään en ole kieltämässä homoilta adoptio-oikeutta. Tsiisus.

Ei, et sanonut niin - eikä tarkoitukseni ollut väittää, että sanoit niin - joten pahoitteluni!

Mutta tarkoitukseni oli todeta, että jo tällä hetkellä on tuhansia sateenkaarilapsia, joten adoptio-oikeuden muutos ei olennaisesti muuta tilannetta suuntaan tai toiseen. Näitä kiusattavia lapsia on jo nyt huomattava joukko, etenkin tietyissä osissa Suomea, mutta en ole kuullut mistään systemaattisesta organisoidusta heihin kohdistuvasta kiusaamisesta. Osaa kiusataan, se on totta, mutta ei kaikkia - joten minusta huoli kiusaamisesta on ylimitoitettu. Ikävä ikävä kyllä kaikki eivät edes ole tietoisia siitä, että jo nykyään sateenkaarilapsia on melkoinen joukko Suomessa, osa - aidosti - kuvittelee, että avioliittolain ja adiptio-oikeuden myötä maahamme tulevat ensimmäiset todelliset sateenkaarilapset. Jos ihmiset ovat huolissaan näistä sateenkaarilapsista, mikseivät he olleet yhtä huolissaan tuolloin kun perheiden sisäinen adoptio hyväksyttiin tai kun homous hyväksyttiin - jolloin ensimmäiset sateenkaarilapset ilmaantuivat maahamme, mutta tuolloin nämä lapset tosin olivat yh. lapsia. (Itse asiassa en tiedä milloinka varmuudella on dokumentoitu ensimmäiset sateenkaarilapset, mutta olen keskustellut aihetta tutkineiden kanssa ja ymmärtääkseni viime vuosituhannen puolella lapsia eli lesboperheissä).

Ihmiset ovat huolissaan lapsista, heidän mielestä adoptioita ei saisi sallia lesbo/homoperheille, kuinka he sitten ratkaisisivat sen, että perheissä elää jo suuri joukko sateenkaarilapsia? Ottamalla lapset pois epäsuotuisasta kasvuympäristöstä, koska heitä kiusataan, koska... Tähän joukkoon +/- x lasta ei muuta tilannetta mihinkään suuntaan. Sisäisten adoptioiden ja muiden keinojen kautta sateenkaarilasten määrä kuitenkin lisääntyy.

vlad.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Tänään pitää palata armeijaan ja yrittää olla hajoamatta pieniin kyynelten muotoisiin palasiin.
Nyt vaan muutama päivä sellaista rääkkitreeniä että saa pään tyhjäksi silkasta väsymyksestä (intin pitäisi auttaa tuota järjestämään) ja jos ei auta, niin siellä on kyllä väkeä kenen kanssa jutella asioista (en tarkoita mitään viinanhajuisia kantapeikkoja tai edes varusmiesjohtajia tällä). Koska olet omalta puoleltasi melko selkeästi tehnyt päätöksen, mitä olisit tapauksen vastapuolen kanssa halunnut, kannattaa hyväksyä tilanne ja olla pitkittämättä omaa tuskaasi kaveeraamisella. (Tosin itselläni on muutama pitkäaikainen ystävä, keihin olin alkujaan ihastunut. Toisaalta ihastumisen ja ystävystymisen välillä oli muutama vuosi aikaa, tuoreeltaan en usko että muutos kaverimoodiin olisi onnistunut mitenkään.)


...
Luuletko, että jonkun pojan/tytön vahvemmat eivät "paljastuisi?"
Meinaako arvon palstatoveri, että (pikku)paikkakunnilla homoparin "paljastuminen" vaatii avioliitossa elämistä? Että avoliitossa ("susiparissa" jos halutaan näitä pikkupaikkojen termejä käyttää) asuminen ei vielä kellekään anna vihjettä että olisikohan siellä omien seinien sisällä jotain MORAALITONTA SODOMIAA käynnissä? (Siis jos jollakulla on tarve tällaista pohdiskella.) Parisuhteen virallistaminen antaa ainoastaan yhtäläisen lainsuojan homopareille vrt. heteroparit. Osaltaan nimenomaan "avioliiton" laillistaminen samaa sukupuolta oleville pareille myös muuttaa yleistä arvomaailmaamme sellaiseksi, jossa homous ei ole kauhistus (ei onneksi hirveän monelle enää nykyisin olekaan).
 
Oli miten oli, minulta se ei ole mitenkään pois saavatko homot mennä naimisiin virallisesti tai adoptoida lapsia. Minua asia ei juurikaan kosketa, joten siihen en voi suhtautua mitenkään päin. Kunhan mietiskelin mahdollisia ja tulevia konflikteja mitä nämä muutokset murrosvaiheessa tuovat.

Katsotaan miten asia kehittyy, vuosiahan tässä menee vielä, ennen kuin homma on edes virallista.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Vittu!

Pari viikkoa jo oltu lomalla (eli palkattomalla vapaalla) mutta edelleen keho käy niin fyysisesti kuin myös psyykkisesti kierroksilla ja on sellainen tunne ettei kykene rauhoittumaan ja rentoutumaan täysin - takaraivossa jäytää ajatus siitä, että enää alle kuukausi lomaa ja sitten on palattava töihin.

Ei vaan jaksaisi, ei tunne työtä omaksi - se ei anna mitään intohimoa minulle, ei mitään myönteistä tunne-elämystä - edes se palkka ei lämmitä mieltä. Huono ilmapiiri, suhteellisen raskas työ niin fyysisesti kuin myös psyykkisesti...

Tänäänkin katselin mol:in sivuilta uusia työpaikkoja - kenties vaihdan työpaikkaa, jopa alaa.

vlad.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Vituttaa toi Ylen kanavilla jatkuvasti soiva Lupa välittää-renkutus.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Katselin tuossa yöllä nuorten leffan "the maze runner" ja tuo varsin keskinkertainen, tosin en ajanhukaksi kutsuisi, tekele sitten sen verran herätti milenkiintoa, että ajattelinpas käydä lukaisemassa mitä tuosta on wikipediaan kirjoitettu. Tiesin toki että tämä johonkin kirjasarjaan pohjautuu, mutta se mitä sain kokemuksesksi oli kyllä jotain täysin käsittämätöntä. Koska minua ei tuo elokuva niin sykähdyttänyt niin ihan suosiolla olin valmis spoilaamaan itseäni ja lukaisin tuon kirjan juonen, sekä seuraavan jo valmisteilla olevan elokuvan pohjustana olleen kirjan sellaisen, vaan herran studelis mitä sieltä tulikaan. Kyllä on twitterit ja tekstiviestit tehneet tehtävänsä ja lyhyet adjektiittomat lauseet menneet perille kyseisten tekstien kirjoittajalle, koska minulla ei ole edelleenkään hevon studelin ideaa, että mitä niissä kirjoissa tapahtui, sen sijaan sain luettavakseni lyhyitä, yksittäisiä, adjektiittomia lauseita, joilla ei ollut mitään kosketuspintaa edelliseen lauseeseen, saati että nistä olisi tullut hullua hurskaammaksi tuon juonen osalta.

Teksti oli luokkaa "Mies. Meni. Kauppa. Maito. Kahvi. Maito. Njam." Ja tuokin on jo kuvailuna kattavampi kuin kyseiset wikipedia artikkelit. Tähän siis tämä nykyinen supertiivistetty yhteiskunta on menossa, että kirjallinenkin ilmaisu pitää tunkea niin saatanan pieneen sumppun, ettei siitä enää ota erkkikään selvää, ilman että lähdeteoksen käy tutkimassa. Aiheutti siis vitutusta ajan tuhlaamisesta allekirjoittaneessa. Mitenköhän minä sain näin yksinkertaisen asian ilmaisemiseen kulutettua näin paljon tekstiä :/ Linkkiä en laita välttääkseni rasittamasta muiden aivoja tuolla määrällä skeidaa.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Muistelen joskus murkkuikäisenä lukeneeni jotain koulun jakamaa seksuaalivalistuslehteä ja siinä kerrottiin tapauksesta, jossa erästä poikaa oli kiusattu *trumpetteja* tuuheiden munakarvojen takia. Kyseinen tapaus oli varmaan otettu jostain nuorten keskustelupalstalta. Noh, oli totta tai ei, niin kuvastaa metaforisesti kiusaamis-argumentin kepeyttä, mitä tulee homoliittojen mukuloiden kokemaan kiusaamiseen. Käytännössä kaikkia "kiusataan" jossain vaiheessa koulutaivalta. Toisia enemmän, toisia vähemmän. Kun kiusaamisen syytä etsitään, kersojen mielen rikkaus on tässä kohtaa ehtymätön.

Muinoin yläasteella vuosituhannen alussa muistan käyneeni näistä homoparien adoptioista jonkinlaista keskustelua ja silloin vetosin juuri tähän kiusaamisargumenttiin. Se oli silloisella maailmankatsomuksella kypsintä mitä saatoin väittää. Kyllä sitä tähän päivään mennessä on oppinut ymmärtämään, että perusteena puoleen tai toiseen se on aivan helvetin ontuva.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Katselin tuossa yöllä nuorten leffan "the maze runner" ja tuo varsin keskinkertainen, tosin en ajanhukaksi kutsuisi, tekele sitten sen verran herätti milenkiintoa, että ajattelinpas käydä lukaisemassa mitä tuosta on wikipediaan kirjoitettu. Tiesin toki että tämä johonkin kirjasarjaan pohjautuu, mutta se mitä sain kokemuksesksi oli kyllä jotain täysin käsittämätöntä. Koska minua ei tuo elokuva niin sykähdyttänyt niin ihan suosiolla olin valmis spoilaamaan itseäni ja lukaisin tuon kirjan juonen, sekä seuraavan jo valmisteilla olevan elokuvan pohjustana olleen kirjan sellaisen, vaan herran studelis mitä sieltä tulikaan. Kyllä on twitterit ja tekstiviestit tehneet tehtävänsä ja lyhyet adjektiittomat lauseet menneet perille kyseisten tekstien kirjoittajalle, koska minulla ei ole edelleenkään hevon studelin ideaa, että mitä niissä kirjoissa tapahtui, sen sijaan sain luettavakseni lyhyitä, yksittäisiä, adjektiittomia lauseita, joilla ei ollut mitään kosketuspintaa edelliseen lauseeseen, saati että nistä olisi tullut hullua hurskaammaksi tuon juonen osalta.

Teksti oli luokkaa "Mies. Meni. Kauppa. Maito. Kahvi. Maito. Njam." Ja tuokin on jo kuvailuna kattavampi kuin kyseiset wikipedia artikkelit. Tähän siis tämä nykyinen supertiivistetty yhteiskunta on menossa, että kirjallinenkin ilmaisu pitää tunkea niin saatanan pieneen sumppun, ettei siitä enää ota erkkikään selvää, ilman että lähdeteoksen käy tutkimassa. Aiheutti siis vitutusta ajan tuhlaamisesta allekirjoittaneessa. Mitenköhän minä sain näin yksinkertaisen asian ilmaisemiseen kulutettua näin paljon tekstiä :/ Linkkiä en laita välttääkseni rasittamasta muiden aivoja tuolla määrällä skeidaa.
Se on kyllä joskus hämmentävää. Muutama vuosi sitten luin Kreetta Onkelin kirjan Ilonen talo. Hyvä kirja, mutta kesti pitkään tottua Onkelin kirjoitustyyliin; koko kirjassa oli varmaan alle kymmenen pilkkua. Onkeli tosin varmaan käyttää sitä tarkoituksellisena tyylikeinona, tosin kuin nuo Wikipediaan kirjoittelijat.

Onneksi minun kirjoittaminen on täydellistä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Se on kyllä joskus hämmentävää. Muutama vuosi sitten luin Kreetta Onkelin kirjan Ilonen talo. Hyvä kirja, mutta kesti pitkään tottua Onkelin kirjoitustyyliin; koko kirjassa oli varmaan alle kymmenen pilkkua. Onkeli tosin varmaan käyttää sitä tarkoituksellisena tyylikeinona, tosin kuin nuo Wikipediaan kirjoittelijat.

Onneksi minun kirjoittaminen on täydellistä.
Voih kun se olisi pelkkä pilkkujen puuten vaan se että lause pitää typistää ja tämä useimmiten tarkoittaa nimen omaan välisanojen ja kuvailevien sanojen vähentämistä. Tämä toki on tehokasta itseselvyyksissä ja yksinkertaisissa asioissa, joihin kaikki voi samaistua, mutta silloin kun sen tekstin pitäisi kertoa kokonaisuuksista niin sille asialle voi olla melkoisen tärkeää se että viitsii myös täyttää niitä lauseiden välejä, jotta se teksti on edes vähän luettavampaa, saati siinä pysyy kärryillä. Nykyaikana vaikuttaa jopa siltäe että ollaan siirtymässä jo siihen vaiheeseen että voidaan jättää myös verbit ja substantiivitkin pois teksteistä ja "oltetaan" lukijan tietävän asiat kuin itsestäänselvyytenä.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Kiusaamistapausten käsittelyä tuntuu leimaavan jonkinlainen kiusaamisen kohteeksi joutuneen vähättely. Tai tarkkaan ottaen tätä ei ehkä tarkoiteta, mutta jotenkin koko hommalta menee pohja pois, kun asiaa lähestytään jonkinlaisen "sovittelun" ja keskustelun kautta, ja ikään kuin häivytetään taka-alalle se tosiasia, että kiusaamisessa kiusaaja on syypää. Hoitomalli tuntuu olevan hieman sama kuin minkä tahansa erimielisyyksien hoitamisessa, jossa kaksi ihmistä ja kaksi mielipidettä ovat vastakkain. Kiusaamistapauksissa ja varsinkin pitkään jatkuvassa fyysisessä ja henkisessä rääkkäämisessä ei ole kyse mistään helvetin näkemyserojen hoitamisesta, vaan jostakin aivan muusta. Asetelma on rikollinen vs. uhri, ei kiistakumppanit A ja B.
Pitkään jatkunut kiusaaminen helposti aiheuttaa sen, että aikuisenakin tulee turpaan. Minua kiusattiin koko peruskoulu ja lukiokin oli yhtä paskaa. Sitten meni useampi vuosi senkin jälkeen ihan päin helvettiä - itsetunto ei riittänyt oikeastaan mihinkään. Jotenkin pidin itseäni oletusarvoisesti paskempana, tyhmempänä, rumempana ja kaikin puolin huonompana kuin muita. Vaikeutti kavereiden hankkimista uudella paikkakunnalla ja montaa muutakin asiaa. Oikeastaan vaikutti ihan kaikkeen. Huomassin, että alkoi olla masennusta ilmassa ja mitään en saanut n. vuoteen tehtyä.

Sitten yhtenä päivänä meni helvetin monta assiaa päin persettä. Tuntui, ettei missään ole mitään järkeä ja pitempään jatkunut tunne siitä, että olen väärällä alalla jotenkin lannistui. Yhtenä yönä päätin, että ei niin voi koko elämää jatkua - hain ex-tempore uudelle alalle uudelle paikkakunnalle, saisi se n.vuoden jatkunut makoilu ja telkkarin katsominen loppua.

No, yllätyksekseni pääsin uudelle paikkakunnalle, josta en tuntenut ketään. Päätin yrittää eri lailla, siis niin etten menisikään aina sinne takariviin mököttämään ja olemaan yksin. Menin luokan bileisiin. Sain kavereita. Koulu meni hyvin. Valmistuin. Sain töitä. Paskoissa tilanteissa jopa opin puolustamaan itseäni. Koulussa tapahtui "pieni juttu", missä varmaan ensimmäisen kerran elämässäni puolustin itseäni ja sanoin että loukkaannuin. Uskomaton tunne!

Niin, pidän itseäni helvetin onnekkaana - periaatteessa yksi ex-temporepäätös pelasti minut paskalta tulevaisuudelta.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Kirjoittelin pari viikkoa sitten tuonne juoksijoiden ketjuun, ja valittelin kun kantapää on ollut jo kauan pirun kipeä. Kerroin myöskin, että miulla on jotenkin tosi iso kynnys mennä lääkäriin. Sain sitten osittain vaimon pakottamana varattua ajan työpaikkani terveystaloon lääkärille. Olin paikalla varttia ennen sovittua aikaa, ja lähdin pois vittuuntuneena reilut puolituntia sovitun ajan jälkeen. On se nyt saatana kun varaat yksityiseltä ajan lääkäriin ja silti lekuri tekee oharit! Sen verran vitutti suoraan sanoen etten kehdannut lähteä vastaanottoonkaan kertomaan mitä mieltä olen kyseisen paikan palveluista.

Gentlemannina olin tietenkin laittanut puhelimen äänettömälle. Parkkipaikalle päästyäni huomasin, että kyseisestä lääkäritalosta oli yritetty soittaa viisi minuuttia ennen kuin sovittu aikani olisi pitänyt olla. Eivät sitten viitsineet tulla siihen aulaan kertomaan, jos asiaa kerran oli. Vaimokin jo kerkesi marmattamaan, että olisi pitänyt vielä odottaa kauemmin.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Kirjoittelin pari viikkoa sitten tuonne juoksijoiden ketjuun, ja valittelin kun kantapää on ollut jo kauan pirun kipeä. Kerroin myöskin, että miulla on jotenkin tosi iso kynnys mennä lääkäriin. Sain sitten osittain vaimon pakottamana varattua ajan työpaikkani terveystaloon lääkärille. Olin paikalla varttia ennen sovittua aikaa, ja lähdin pois vittuuntuneena reilut puolituntia sovitun ajan jälkeen. On se nyt saatana kun varaat yksityiseltä ajan lääkäriin ja silti lekuri tekee oharit! Sen verran vitutti suoraan sanoen etten kehdannut lähteä vastaanottoonkaan kertomaan mitä mieltä olen kyseisen paikan palveluista.

Gentlemannina olin tietenkin laittanut puhelimen äänettömälle. Parkkipaikalle päästyäni huomasin, että kyseisestä lääkäritalosta oli yritetty soittaa viisi minuuttia ennen kuin sovittu aikani olisi pitänyt olla. Eivät sitten viitsineet tulla siihen aulaan kertomaan, jos asiaa kerran oli. Vaimokin jo kerkesi marmattamaan, että olisi pitänyt vielä odottaa kauemmin.

Ei sitten käynyt mielessä kysäistä vastaanotosta että missäs mennään? Ja ylipäätänsä kai siellä pitää käydä ilmottautumassa ensin.
 
Viimeksi muokattu:

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Ei sitten käynyt mielessä käydä vastaanotosta kysymässä että missäs mennään? Ja ylipäätänsä kai siellä pitää käydä ilmottautumassa.
Ilmoittautua tuolla ei tarviinnut, ajanvaraus pelkästään riitti. Pakko myöntää näin jälkikäteen, että olisihan se toki kannattanut käydä vastaanotosta kysymässä aiemmin, että mikä on kun en varattuun aikaan lääkärille pääse. Odottamisen jälkeen oli vain sen verta vitutus päällä, että ei vain pystynyt. Sitä luulee, että yksityisellä vastaanotolla rahalla pääsee ajallaan hoitohenkilökunnan tykö.
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
@Ötökkä. On kyllä hienoa lukea tuollaisia tarinoita. En ole itse ollut kiusattu, mutta tuo kiusaamisasia on jotenkin alkanut viime vuosina mietityttämään, vaikka omat lapset eivät ole lähelläkään kouluikää vielä.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
@Ötökkä. On kyllä hienoa lukea tuollaisia tarinoita. En ole itse ollut kiusattu, mutta tuo kiusaamisasia on jotenkin alkanut viime vuosina mietityttämään, vaikka omat lapset eivät ole lähelläkään kouluikää vielä.
Niin, siinäkin mielessä olen onnekas, että aina on ollut mahtava ja kannustava perhe + muutama tosi hyvä kaveri. Lisäksi olin hiukan nörtti (luin paljon) ja musiikki ja keskustelupalstat oli se "pakopaikka": Mutta itsetunnon kanssa tuli tosiaan tapeltua pitkään.

Se oli hauska huomata, että vuosi uudelle paikkakunnalle muuton jälkeen yksi ihminen kysyi, että mitä helvettiä on tapahtunut kun koko olemus on muuttunut. Istuin ja kävelinkin kuulemma eri lailla, enkä kokoaika kehonkielellä pyytänyt olemassaoloani anteeksi :)

Niin. Yhtenä päivänä mietin että mitkä asiat elämässä oikeasti ahdistivat. Päätin muuttaa ne. Nyt olen ihan helvetin tyytyväinen mun elämään, vaikka se ihan "peruskauraa" onkin. Siis työ, kavereita, harastuksia, kiva kämppä... mutta se alemmuudentunne on jonnekkin kadonnut. On kyllä virkistävää!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös