Vitutusketju

  • 10 542 905
  • 56 130

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Oliko siellä taas joku vilkuttamassa parvekkeella alhaalla tuulettaville? Kultainen lapsi on taas syntynyt?
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Löin tuossa vetoa KalPan puolesta, koska kerroin 2,30 Lukkoa vastaan oli mielestäni hyvin pelattava. Sanoin Ärrän myyjälle kohteen numeron ja merkin, mutta tämä väitti, ettei pysty sitä koneelle lyömään, vaan minun pitää täyttää sitä varten perinteinen kuponki. Täytin kupongin ja marssin rahan kera kassalle, nappasin lapun mukaani ja lähdin himaan.
Huomasin juuri, että olin lyönyt vetoa Sport(+1) - Pelicans: 1 -tuloksesta. Kiitos vaan minulle ja sille vitun Veikkauksen koneelle. Aivan tajuton vitutus, ihan sama, vaikka Sportti tuosta vielä nousisikin.

edit: Unohdetaas nyt kuitenkin tuo äskeinen, nyt kävi näin. :D
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Vituttaa se, että kun aidosti on iloinen ja ylpeä ja riemuitsee Facebookissa tuosta HJK:n hienosta taistelusta, niin eräs saatanan ManU-fani hyppii paikalle vähättelemään. Näin teki myös edellisen voiton jälkeen. Aina kitistään siitä, kuinka suomifutis on niin paskaa, eikä sitä viitsi katsoa edes painajaisissa, niin sitten kun suomifutis menee eteenpäin ja saa vähän fyffeä siinä samalla, niin sekään ei ole hyvä juttu.

Urpot!
 

Mr.Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flopit
"TAHDON!"
nuff said.
Mutta jotta ei tulisi bänniä onelinerista niin sanotaan sen verran että olen tuon tasa-arvo hömpötyksen puolella. Vituttaa vaan kun tuota tulee joka tuutista. Facebookissa 95% kaikista uusista julkaisusta liittyy tuohon, päivitetään profiilikuvaan hienon hieno tahdon-teksti jne.
 

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
"TAHDON!"
nuff said.
Mutta jotta ei tulisi bänniä onelinerista niin sanotaan sen verran että olen tuon tasa-arvo hömpötyksen puolella. Vituttaa vaan kun tuota tulee joka tuutista. Facebookissa 95% kaikista uusista julkaisusta liittyy tuohon, päivitetään profiilikuvaan hienon hieno tahdon-teksti jne.

Itsellä vähän sama tilanne. Olen tuon aloitteen puolella, mutta mitään suuria tunteita tuo ei herätä, korkeintaan lähinnä vitutusta kun tuota tulee joka tuutista. Luulisi tässä maassa olevan tärkeämpiäkin asioita.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
TAHDON-kuvavaihtajat vituttaa täälläkin. Taas yksi huikean typerä muotivillitys facebookissa, josta hyöytyä on: ei mitään päätöksellisesti.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Ilvespaidassa pelissä käyvät fanit. Hyötyä pelillisesti kun ei ole
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Vapaasti lainaten; "Tahdon-kampanja onnistui kääntämään kansanedustajien mielipiteen, mikä on osoitus nykyaikaisen kansalaisvaikuttamisen voimasta." - A. Stubb

Tämä kampanja on ollut jotain muuta kuin parin hassun ihmisen typerät Facebook-profiilkuvien päivittelyt, jota oma kritiikini koski. Kaksi eri asiaa nyt tässä tapauksessa.
 
Tämä kampanja on ollut jotain muuta kuin parin hassun ihmisen typerät Facebook-profiilkuvien päivittelyt, jota oma kritiikini koski. Kaksi eri asiaa nyt tässä tapauksessa.
Osa samaa vyyhtiä, erottamaton osa kokonaisuutta, joskin toki vähän myöhässä tuli tämä voimallisin rummutus. "Tasa-arvoinen äänestyslupaus" -tapahtumaan liittyi viikossa 90 000 suomalaista, jolle varovaisestikin arvioiden saa yksinkertaisilla kertolaskuharjoituksilla laskettua aikamoisen tavoittavuuden. Kaiken maailman firmat maksavat kylmää käteistä siitä, että joku venäläinen nettinörtti hommaa niille edes 1000 feikkitykkääjää, joten aivan turha väittää etteikö olisi vaikutusta. http://blogi.mediashake.fi/2013/07/1000-intialaisen-ja-venalaisen-tykkaajan-takuu/

Sinällään en toki väitäkään että väittäisit, eikä tämä ei ole mikään vastalause kritiikillesi, jonka ymmärrän täysin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun mielestä kaikkein noloin, säälittävin ja lapsellisin tapa vittuilla on sellainen, että esimerkiksi jos joku Toyotalla ajava moittisi Nissania, mihin joku Nissanilla ajava sitten vastaisi että Toyota se vasta paska onkin. Tai jos kirjoittaisi vaikka vitutusketjuun että "autoilijat", ja joku autoilija sitten kirjoittaisi seuraavaan viestiin että "pyöräilijät" tai "muulla kuin autolla liikkuvat". Miten sellainen tulee kenellekään yli 15-vuotiaalle edes mieleen, tai vaikka tulisikin, miten sen kehtaa sanoa tai kirjoittaa? Yhtä lapsellista on yrittää vittuilla niin, ettei se toinen sitä heti hoksaisi.

Varmaan viittä tai kuutta foorumia oon lukenut, enkä millään muulla ole nähnyt tällaista vittuilua tai pätemistä, mitä täällä näkee. Tai no sillä jollakin tietokonefoorumilla oli jotain vähän vastaavaa...

Mistä se oikein kumpuaa? Onko joskus sattunut jotain, onko lapsena jäänyt joku kehitysvaihe väliin tai onko silloin kokenut itsensä johonkin tiettyyn asemaan muihin nähden. Mä en tiedä, mutta jotain sellaista mulle tulee mieleen. Vituttaa välillä lukea näitä joitakin viestejä.
 
Vituttaa tietyiltä poliitikoilta tuo hurskastelu jostain suuresta kansanvallan voitosta liittyen tähän homoliittoasiaan. Samat tyypit jotka kerta toisensa jälkeen tyrmäävät esimerkiksi pakkoruotsin poiston ja siitä äänestämisen, irvistelevät nyt suurina sankareina ja demokraatteina... Tekopyhää ja läpinäkyvää paskaa. Toki ärsyttävät myös nämä tyypit, jotka eivät muuten politiikkaa seuraa, mutta havahtuvat korostamaan somessa ja muualla omaa hyvyyttään aina näissä homo/vähemmistö/maahanmuuttaja-asioissa. Erimieliset haukutaan lyttyyn, samalla kun omat perustelut ovat luokkaa "hei nyt eletää niinku 2010-lukuu niinku". Ylipäätänsä paskat perustelut ja sivistyneeseen keskusteluun kykenemättömyys vituttavat toki molemmilta puolilta.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Mistä se oikein kumpuaa? Onko joskus sattunut jotain, onko lapsena jäänyt joku kehitysvaihe väliin tai onko silloin kokenut itsensä johonkin tiettyyn asemaan muihin nähden. Mä en tiedä, mutta jotain sellaista mulle tulee mieleen. Vituttaa välillä lukea näitä joitakin viestejä.

Jospa siitä, että suurin osa täällä on kiekkofaneja...

vlad.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Joo-o. Perjantaista lähtien some täynnä homoilua. Toiset huutaa Jeij ja uskovaiset päivittää, että erosin kirkosta ja muut himouskovaiset kehuu hienoa päätöstä. Ei oo usko vissiin kovin vakavalla pohjalla, jos eroaa kirkostaan sen takia, että joku lakialoite on ekalla kiekalla mennyt läpi.

Vieläkään en ymmärrä miksi jotain ihmistä edes kiinnostaa, jos henk.koht. koko asia ei heitä edes koske mikäli eivät ole homoja. Tuo kristittyjen tekopyhyyskin tuli hienosti esiin. Ollaan kuulemma niin lähimmäisen rakkaita, kunnioitetaan elämää ja autetaan heikompia, mutta nyt pääsee homot naimisiin, niin kaikki sanat meniki sekunissa vessasta alas. Hyvin te vedätte.

Taitaa pysyä some-sovellukset kiinni viikon verran. Jos sitten uskaltautuis katsomaan kannattaako edes facebookia enää käyttää.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Samaa oon nauranut että oikeat homoseksuaalit ovat olleet aika hiljaa, mutta tämä hetero suvaitsevaisto on hehkuttanut tuota äänestystulosta.

EVVK, ei vaikuta mun elämääni tippaakaan.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Samaa oon nauranut että oikeat homoseksuaalit ovat olleet aika hiljaa, mutta tämä hetero suvaitsevaisto on hehkuttanut tuota äänestystulosta.

Ystäväpiiriini kuuluu niitä oikeita homoseksuaaleja ja kyllä he ovat olleet avoimen onnellisia ja tyytyväisiä äänestystuloksen johdosta! Ja tuoneet asian myös julki.

Mietin kommenttisi luettuani, että millainen mahtaa olla "väärä" homoseksuaali...

vlad.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Ystäväpiiriini kuuluu niitä oikeita homoseksuaaleja ja kyllä he ovat olleet avoimen onnellisia ja tyytyväisiä äänestystuloksen johdosta! Ja tuoneet asian myös julki.

Mietin kommenttisi luettuani, että millainen mahtaa olla "väärä" homoseksuaali...

vlad.
Tämä on varmasti tullut jo esiin ( en jaksa lukea ketjuja, joissa asiaa on käsitelty ), mutta pakko todeta ettei minulla ole mitään sitä vastaan etteikö homot saisi avioitua ja lapsia. Hieno homma homoille, mutta mites ne lapset? Onko joku tosiaan niin vitun tyhmä ettei ymmärrä mitä tapahtuu lapselle esim. koulun pihalla, kun tietoon tulee, että lapsen "äidin" nimi on Markku?
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Onko joku tosiaan niin vitun tyhmä ettei ymmärrä mitä tapahtuu lapselle esim. koulun pihalla, kun tietoon tulee, että lapsen "äidin" nimi on Markku?

Onhan siinä riski, ja iso sellainen onkin. Mutta eikö silti kokonaisuudessaan ole parempi että tämä kyseinen lapsi adoptoidaan olosuhteista josta hänellä ei ole mitään mahdollisuutta normaaliin elämään? Ainoat vaihtoehdot ovat huoraaminen lapsena, kerjääminen, nukkuminen kirjaimellisesti sillan alla yms.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tämä on varmasti tullut jo esiin ( en jaksa lukea ketjuja, joissa asiaa on käsitelty ), mutta pakko todeta ettei minulla ole mitään sitä vastaan etteikö homot saisi avioitua ja lapsia. Hieno homma homoille, mutta mites ne lapset? Onko joku tosiaan niin vitun tyhmä ettei ymmärrä mitä tapahtuu lapselle esim. koulun pihalla, kun tietoon tulee, että lapsen "äidin" nimi on Markku?
Samaa voi tapahtua ja tapahtuukin esim. yksinhuoltajien lapsille. "Hähää, sun isä on kuollut/juoppo/hylännyt sut/tms ja ootte vielä köyhiäkin)". Ei heiltä siltikään viedä lapsia pois koska joku kaltoinkohdeltu vittumarko saattaa huudella koulun pihalla.

Lapset kiusaavat toisiaan niin moninaisista ja järjettömistä syistä, että olisi järjetöntä kieltää homoilta adoptio-oikeus sen takia että joku lapsi saattaa kiusata siitä toista koulussa. Sitä paitsi, kokoajanhan niistä homoista tulee yhä "normaalimpi" juttu kun tämä avioliittolakikin (oletettavasti) meni läpi ja muutenkin Suomi muuttuu alati homomyönteisemmäksi. Tuskin 20 vuoden päästä kukaan kiusaa koulussa toista siitä että tällä on kaksi isää. Paitsi jos ne isät on siis iha niinku järkyttävän noloi.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei heiltä siltikään viedä lapsia pois koska joku kaltoinkohdeltu vittumarko saattaa huudella koulun pihalla.

Lapset kiusaavat toisiaan niin moninaisista ja järjettömistä syistä, että olisi järjetöntä kieltää homoilta adoptio-oikeus sen takia että joku lapsi saattaa kiusata siitä toista koulussa.

No ei varmasti samalla tavalla kiusata yksinhuoltajia. Ja se kiusaaminen on vaan yksi pieni juttu siinä mitä kaikkea huonoa lapselle voi koitua.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No ei varmasti samalla tavalla kiusata yksinhuoltajia. Ja se kiusaaminen on vaan yksi pieni juttu siinä mitä kaikkea huonoa lapselle voi koitua.
Ei kai niitä yksinhuoltajia kiusatakaan vaan niitten lapsia. Mutta jos nyt kuitenkinjuuri sitä tarkoitit, niin mistäs sinä sen tiedät? Ja mitä muuta kaikkea voi koitua? Äläkä pliiiiis vastaa sanaparilla miehen/naisen malli.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei kai niitä yksinhuoltajia kiusatakaan vaan niitten lapsia. Mutta jos nyt kuitenkinjuuri sitä tarkoitit, niin mistäs sinä sen tiedät? Ja mitä muuta kaikkea voi koitua? Äläkä pliiiiis vastaa sanaparilla miehen/naisen malli.
Täh. Eihän se vaan mun mielipide ole, vaan luulisi jokaisen nyt tajuavan.

Tota Jatkoajan homoketjua en ole kertaakaan avannut kun se juttu ei kiinnosta mua. Lähes kaikilla mun tuntemilla homoilla on tosi naurettaviakin perusteita oman asiansa puolesta. Ajattelisivat nekin enemmän järjellä kuin tunteella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös