Mitä vittua? Onko nyt tosissaan niin, että tällä palstalla melkein jokaisessa ketjussa on vittuilua ja vinkumista? Johtuuko tämä kesästä vai mitä helvettiä?
Keskustelun taso on tällä hetkellä niin monessa ketjussa ihan perseestä, ei sillä etteikö forumihommissa pitäisi ymmärtää aika hyvin että asian vieressä ollaan yhtä paljon tai enemmän kuin asiassa.
Tuntuu että joka puolella menee keskustelu johonkin massapsykoosiin, jossa tarkoitus on teurastaa joku tai jotkut nimimerkit russofiileinä, juntteina, natseina, jokerifaneina, kärppähomoina, kasvissyöjinä, erkuina, isomunaisina, teineinä tai vittu ihan minä vaan.
Kaiken skeidan alle hukkuu ihan helvetin paljon hyvää asiaa. Oikeasti tällä palstalla on takuuvarmasti itseään fiksumpia ja valveutuneimpia kirjoittajia, joita on nyt itse lukenut joku lähemmäs kymmenen vuotta. Itse täältä on saanut ja tulee varmaan jatkossakin saamaan ihan helvetisti infoa, ajattelemisen aihetta, viihdettä ja ihan mitä vaan "bonsua". Kunhan vain kaikki se hyvä olisi helpommin löydettävissä.
Vittu jokaiseen ketjuun pitäisi laittaa käyttöohjeet. Tässä ketjussa se olisi:
-Kirjoita joko siitä mikä sinua vituttaa (vaikkapa helle)
Siihen vastataan:
-Jep minuakin vituttaa helteet, onneksi kohta on talvi
tai
-Itse tykkään helteistä mutta vituttaa että kunnon pärynäjäätelöä ei saa mistään
Ei:
-Vittu että mua vituttaa ne jotka valittaa helteistä kun kerrankin on saatana lämmin tässäkin paskamaassa jossa ei osata mitään muuta kuin hyysätä neekereitä, vaikka meille työttömille voisi maksaa ne samat rahat vaikka kaljoina. Vitun päärynäjäätelöäkään ei tarvii koska se on paskaa ja kaupassa on 300 muutakin jäätelöä, ei ihme että tollainen homoneekeri vinkuu jäätelön perään kun ei ole mestaruutta voitettu kolmeen vuoteen. Hyvää matkaa sinne KHLään vitun Kari Tyni, Teemu mäkin itken Sokean Reetan kanssa. On vain yksi väri ja se on paska ja kiitos vaan teille veteraanit, Nybari, Hjallis ja Spede.