Ei hemmetti Jaws. Olin juuri naputellut pitkän vastauksen sulle tuohon, mutta päätit sitten poistaa koko viestin.
Pahoittelut, että tuhlasin aikaasi. Tuli vain olo, että ehkei ole ihan järkevää kirjoitella tänne palstalle aivan kaikkea, kyse kuitenkin aika arasta jutusta. Vetää kyllä mielen matalaksi. Toisaalta taas olisi tullut keskustelua minun (ja tuntemani ihmisen) elämästä, ja jotenkin se aina vaivaannuttaa, vaikka nimimerkkien takaa täällä kirjoitellaan. Tiedän, että mahdolliset viestiin tulleet vastaukset olisivat olleet kannustavia, mutta sitten taas toisaalta - onko kaikki tieto jakamisen arvoista? Yritän aina kirjoitella positiivisesti, mutta kun itsenikin onnistuin tuolla masentamaan, niin pidetään murheet omana tietona tällä kertaa.
Kivasta jutusta ei kuitenkaan ollut kyse, kuten arvata saattaa (nyt kun vitutusketjussa ollaan). Tämä tieto siis viestini missanneille.
Olkaa hyviä isejä ja äitejä, jos teillä on lapsia. Nyt siis ei ole kyse minun vanhemmistani. Mutta lienee taas tarpeen muistuttaa tuosta (itsestäänselvästä) asiasta. Vituttaa.