Vitutusketju

  • 10 543 981
  • 56 130
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Ei nuo oppisi mitään hyvää kongilla, päinvastoin heillä olisi liikaa opittavaa, aikaa nostella painoja ja saada huonoja esikuvia.

Ehkä ne pitäisi pahoinpidellä samalla tavalla kuin tuon uhrinsa ja jos eivät opi, niin vedetään uudestaan käkättimeen. Tätä toistetaan niin monta kertaa, kunnes oppi menee perille... ennen ei olisi asiaa takaisin yhteiskuntaan. Kuka tuon sitten suorittaisi, on asia erikseen. Joten, kasvatuslaitos voisi olla hyvä vaihtoehto, mutta se ei saisi olla mikään perinteinen koulukoti.

Sehän näissä on hauskaa, että nuo nuoret saattavat olla myös hyvistä oloista peräisin olevia urpoja, joilla todellisuus on hämärtynyt. Ollaan kovia jätkiä ja sekoillaan kadulla, vanhemmat paijaavat kotona äidin pikku piparivarasta, koska eihän meidän lapsi mitään pahaa voi tehdä.
 
Viimeksi muokattu:

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Vittusaatana että pitikin mennä katsomaan tuo pahoinpitely video.

Perkeleen kakarat, ollaan muka niin helvetin koviksia ja hakataan porukalla, yksin ei luonnollisesti haluta/uskalleta.

En tiedä pystyisikö itse olemaan tuollaisessa tilanteessa vaikka alivoimalla olisikin menettämättä malttia, ainakin saatana pitäisi koittaa pudottaa ensimmäinen lökäpöksy.

Vitun Espolaisäpärät.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pieniä meikäläisen vitutukset mutta miten voi toimivan päivähoidon järjestäminen kesällä olla vaikeaa... Tarvitsen joka toinen viikko iltahoitoa tytölle ja päiväkoti on työmatkan varrella. Ja kun työmatka on 2km niin ei todella ole paha... Mutta auta armias kun tulee kesä... Koulujen loma-aikana pitää tenava kelkkoa sitten Jyväskylän keskustaan 25km päähän jos haluaa iltahoitoa. Päivän yhteensä 4km työmatka kasvaa 50 kilometriin, josta tietenkään ei saa edes mitään työmatka ym. vähennyksiä koska se ei ole kodin ja työpaikan välistä liikkumista.... Saatanan torspot...
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Vitun Espolaisäpärät.
Vaikka olenkin Espoosta niin pahaa tekee - ei tuo sinänsä mitenkään ainutlaatuinen tapaus ole, valitettavasti. Miten sitä saisi ihmiset ymmärtämään väkivallan järjettömyyden. Henkilökohtaisesti sanoisin että yöllinen yksinäinen samoilu ei ylipäätäänkään ole hyvä idea, koska noita hulluja saattaa sattua kohdalle. Taksilla kotiin jne...
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Ehkä ne pitäisi pahoinpidellä samalla tavalla kuin tuon uhrinsa ja jos eivät opi, niin vedetään uudestaan käkättimeen. Tätä toistetaan niin monta kertaa, kunnes oppi menee perille... ennen ei olisi asiaa takaisin yhteiskuntaan. Kuka tuon sitten suorittaisi, on asia erikseen. Joten, kasvatuslaitos voisi olla hyvä vaihtoehto, mutta se ei saisi olla mikään perinteinen koulukoti.

Sehän näissä on hauskaa, että nuo nuoret saattavat olla myös hyvistä oloista peräisin olevia urpoja, joilla todellisuus on hämärtynyt. Ollaan kovia jätkiä ja sekoillaan kadulla, vanhemmat paijaavat kotona äidin pikku piparivarasta, koska eihän meidän lapsi mitään pahaa voi tehdä.

Taas se nähtiin. Oikein toivon että joskus osuisi vastaan kaveri joka osaa asiansa. Jokaiselle hevoselle löytyy kengittäjä ja kun tällaiset rotat kerran saavat väärän kaverin vastaan, saattaa läksy olla opittu. Lisätään vielä sen verran että saakelin kovaa kipua pystyy tuottamaan ilman mitään vakavia tai näkyviä vammoja, mutta löysät saattavat tulla siinä housuun.
 

EEspoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko & Leijonat
Vituttaa tyttöystävän puolesta Jobtepin harjoittelupaikan varausjärjestelmä.

Paikat tulevat varattaviksi klo 18 ja kellon löydessa kuusi on sivusto aivan jumissa. Ja viimein kun varattavat paikat latautuvat ovat ne jo menneet. Homma on menetty 30 sekunnissa. Jobstep ei selvästikkään ole varautunut moiseen käyttäjäkuormitukseen. Lisäksi tyttöystävän ystävätär ei kuulemma päässyt edes kirjautumaan palveluun.

Tämäntyyppinen varausjärjestelmä on mielestäni suoraansanottuna perseestä. Vähän kuin jouksukilpailu, jossa osalla kilpailijoista on pallo kiinni jalassa.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Exän toiminta vituttaa taas suuresti. Jatkuvaa haukkumista ja ilkeilyä tähän suuntaan. Ero oli ainoastaan minun vikani ja hän teki vain oikein kun lähti toisen matkaan.

Mietityttää myös miksi lapset ovat pikkuhiljaa alkaneet käyttäytyä minua kohtaan eri lailla kuin ennen. Jos käsken vaikka siivota ruokapöydän sen jälkeen kun ovat syöneet on se syy ettei minun luokseni haluta tulla. Talo on välillä kuin hävityksen kauhistus kun kukaan ei viitsi siivota jälkiään (paitsi silloin kun haluavat miellyttää). Jos kiellän jostain asiasta olen paska isä jne. En nyt usko että äidin luona kaikki on niin paljon paremmin varsinkin kun tuo on paljon vähemmän kotona kuin minä.

Tänäänkin jätin töihin lähtiessä kahdelle tytöille vitoset takan reunalle (kun lähtivät illalla koulun discoon) ja tunnin päästä sain viestin äidiltä että "et sitten voinut jättää kuin vitosen noille vaikka oli puhe että jätät vitosen molemmille". Vanhempi tuli ensin kotiin ja varmasti otti molemmat vaikkei voinut myöntää sitä. Äitihän syytti sitten siitäkin minua vaikka ihan varmasti jätin rahat molemmille. Nuorin tyttö oli eilen kipeä kun hain hänet tarhasta ja tänään vein plikan sitten isoveljelle hoitoon ennenkuin äiti tuli töistä. Tyttö oli ihan pirteä eikä otsa ollut yhtään lämmin. Ainoastaan ruokaa hän ei halunnut ennen lähtöä (aamupalaa söi jopa enemmän kuin ennen). Olikin sitten yhtäkkiä noussut 39 astetta kuumetta ja minun vikani oli sekin etten ollut syöttänyt tuota.

Lapset oireilevat käytöksellään jatkuvasti ja äiti syyttää kaikesta minua, vaikka lapsille on tullut ihan outoja juttuja. Nuorimmainenkin on muutaman kerran sanonut kun ei ole halunnut lähteä tarhaan että "soita töihin että olet kipeä". Mistähän lie oppinut muualtakaan kun äidin uudelta lusmulta mieheltä. Noh, eipä tartte tuon enää soitella kun sai kenkää.

Kaksi vanhinta poikaa ei enää muuta tee kuin ovat naama kiinni tietokoneen ruudussa ja sekin on minun vikani kun en kuulemma kotona muuta tehnyt. Ai jaa, aika paljon kyllä tuli oltua lasten harrastuksissa mukana ja tuon vittupäänkin kanssa kuljettua ties missä. Ja nytkin olen vapaailtaisin (siis jos lapset ovat äidillään) melkein joka ilta joko liikkumassa tai soittelemassa. Bändiharrastuksenkin sai aloitettua uudelleen kun ei ole ämmää valittamassa etten ole koskaan kotona vaikka parisuhteen aikana olin melkein joka ilta jos en ollut töissä tai pojan jääkiekossa. Tosin pojan jääkiekko oli äidin mielestä vain minun harrastukseni ja poika manipuloitiinkin lopettamaan se melkein heti eron jälkeen.

Oli vaan taas pakko avautua. Eikä edes rahasta tällä kertaa vaikka siitäkin on aina sanomista. En kuulemma osta edes vaatteita noille. Tarttis varmaan alkaa säilyttelemään kuitteja, kun viime kuussakin ostin kaikille tytöille satsit alushousuja ja sukkia.

Ja mitään en kuulemma tee, pojan pyörääkään en ole korjannut. Ainoa vaan että siellä se on jo pari viikkoa ollut kunnossa autotallissa ja sanoin sen kyllä pojalle joka ei viitsi polkea sillä kouluun kun bussillakin pääsee. Aina voi selittää äidille että isä ei korjaa. Näin.
 
Viimeksi muokattu:
Jos työpaikan muutenkin naurettava talousosasto luulee, että satojen eurojen puhtaasti työkuluja sisältävää matkalaskua pääsee hoitamasta hankkimalla pilallisen matkalaskuohjelman, erehdys. Ei vittu mitä pelleilyä.
Maanantaina klo 9 alkaa puhelin laulaa (onkin varmaan tarkoitus, että tällaiseen pitää käyttää työaikaa kerta toisensa jälkeen, kun paska kaatuilee, ei laske kursseja, ei "anna tehdä muutoksia", heittelee mielivaltaisesti lomakkeen kohdasta toiselle jne. jne.)
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Exän toiminta vituttaa taas suuresti. Jatkuvaa haukkumista ja ilkeilyä tähän suuntaan. Ero oli ainoastaan minun vikani ja hän teki vain oikein kun lähti toisen matkaan.

Aika paskamaisessa tilanteessa olet. Musta sun kannattaa istuttaa lapset alas ja pitää pieni puhuttelu. Kakrut ei oo tyhmiä, ne näkee missä välikädessä olet ja vedättää sua ihan kympillä. Toi rahan pölliminen on ihan viimeistä ja sun täytyy tehdä selväks et ei käy. Voi olla et iskät ajattelee eron jälkeen et ei saa mistään sanoa tai komentaa kun sit lapset ei tuu luo. Mutta ne kiittää sua vielä myöhemmin et olit turvallinen aikuinen joka loi rajat ja välitti epävarmassa elämäntilanteessa. Exän paskapuheet voi laityaa toisesta korvasta menemään ja sanot sen kakruillekin.

Tehkää yhessä ruuat ja siivotkaa, anna pojille jotain "tärkeää" tekemistä et saat ne nenät pois koneelta. Ei se päivässä muutu, mutta oo kärsivällinen ja se järkevä aikuinen.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Tavaroiden hukkaaminen. Luulin, että olen jo isopoika, mutta esimerkiksi olen hukannut jo kahdet aurinkolasit vaikka kesäkään ei ole vielä käynnissä. Yleensä alkoholilla on osuutta asiaan. Nytkin olisi mukava pyöräilykeli, mutta ilman aurinkolaseja ei kyllä ulkona oikein huvita olla.
 

100A

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto, Lukko, Jokerit
Käy hakemassa vaikkapa rautakaupasta muutaman euron hintaisia suojalaseja tummalla linssillä, valikoimaa on yleensä hyvin ja kestää kolhujakin.
 

dorka

Jäsen
Käy hakemassa vaikkapa rautakaupasta muutaman euron hintaisia suojalaseja tummalla linssillä, valikoimaa on yleensä hyvin ja kestää kolhujakin.

Tämä on kyllä "junteinta mitä tiedän"-ketju kamaa.

Osta oikeasti kalliita ja kestäviä merkkilaseja. Olen huomannut, että kun niistä arskoista on oikeasti maksanut vähintään sen 150e, niin kummasti pysyvät aina kasassa sekä mukana. Jopa humalassa tulee pidettyä niistä huolta.
 
Viimeksi muokattu:

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Tämä on kyllä junteinta mitä tiedä-ketju kamaa.

Osta oikeasti kalliita ja kestäviä merkki laseja. Olen huomannut, että kun niistä arskoista on oikeasti maksanut vähintään sen 150e, niin kummasti pysyvät aina kasassa sekä mukana. Jopa humalassa tulee pidettyä niistä huolta.
Se varmaan pitäisi paikkansa. Tällä hetkellä olen käyttänyt ihan syystä maks.20e laseja. Viimeisimmät ostin Espanjasta joulun tiennoilla, jotka olivat oikeasti hyvät vaikka olivatkin edulliset. Mutta perkele nekin piti tunkeja viime viikonloppuna sinne missä mummo pitää pipareita.
 

100A

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto, Lukko, Jokerit
Tämä on kyllä junteinta mitä tiedä-ketju kamaa.

Osta oikeasti kalliita ja kestäviä merkki laseja. Olen huomannut, että kun niistä arskoista on oikeasti maksanut vähintään sen 150e, niin kummasti pysyvät aina kasassa sekä mukana. Jopa humalassa tulee pidettyä niistä huolta.
Hukatkaa ja rikkokaa sitten lasejanne, sama se mulle. Kalliit merkkilasit autoiluun ja vastaavaan, halvat urhoiluun ja kännäämiseen.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Vituttaa kun kysytään tuhannen vitun kerran samaa vitun asiaa, vaikka tiedetään vastaus. Eikä se vastaus siitä muutu, vaikka toistetaan kysymys uudelleen.
 

Boozer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Osta oikeasti kalliita ja kestäviä merkkilaseja. Olen huomannut, että kun niistä arskoista on oikeasti maksanut vähintään sen 150e, niin kummasti pysyvät aina kasassa sekä mukana. Jopa humalassa tulee pidettyä niistä huolta.

Sä et sit oo ollu kunnolla humalassa.
 

dorka

Jäsen
Sä et sit oo ollu kunnolla humalassa.

Lievästi huuto hymyilin tälle luettuani nimimerkkisi.

Vituttaa futiksessa paitsiomaalit. Varsinkin silloin kun ne kusee pitkävedon, jolla olis tullut uusi joulu meikälle. Ylipäätänsä tää vedonlyönti on ollut ihan Turusta koko huhtikuun ajan. Lapun oikein saaminen on ollut yhtä vaikeaa, kun sen erään ehkäisyvälineen asettaminen nahkanuijan ympärille noin kolmen promillen humalassa.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vitutti Lukon rimpuilu, nyt ei vituta enää mikään. Tai vähän vituttaa liigan tason laskeminen. Tässä pitää oikeasti pelätä, että joku vitun lukko tai saipa voittaa oikeasti vielä joskus mestaruuden, jos taso laskee vielä nykyisestään.
 

retiisi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vituttaa tämä unettomuus. Tai lähinnä se, että sitä yrittää sinnitellä siihen saakka kunnes nukahtaa heti silmien mennessä kiinni. Aamulla ylös väsyneenä ja illalla taas sama homma. Siitä se kierre sitten lähtee ja pirteimmillään tunnun olevani näin illalla, vaikken kovin pirteä oikeasti edes ole. Perkeleen perkele.
 

chubster

Jäsen
Pienet on ongelmat itsellä kun suunnattoman vitutuksen aiheuttaa kurkkukipu ja pelko sairastumisesta. Viikonloppuna töissä just asiakkaat ollu sairaana ja vittu jos minuun nyt tarttunu.

Ei siinä muuten mitään, mutta torstaina pitäis lentää Kuopioon viettämään miellyttävä pääsiäinen universuminen siisteimmän tyypin kanssa, jota ei oo tullu nähtyä sitten viime kesän.
 

100A

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto, Lukko, Jokerit
Vitutti Lukon rimpuilu, nyt ei vituta enää mikään. Tai vähän vituttaa liigan tason laskeminen. Tässä pitää oikeasti pelätä, että joku vitun lukko tai saipa voittaa oikeasti vielä joskus mestaruuden, jos taso laskee vielä nykyisestään.

Eikö tähän nyt kukaan jaksanut tarttua?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Vittu että voi oma faija saada veren kiehumaan.

Ukko on täysi alkoholisti ja yhteiskunnan elättinä, vetää suurimman osan saamistaan rahoista kurkusta alas, jonka jälkeen olettaa että kyllä joku hänelle sitä ruokaa sun muuta ostaa tarvittaessa. Vakiolause "-Maksan kyllä takasin". Vittu milläköhän rahoilla...

Nyt sitten taas kerran soitteli ja pyysi parikymppiä "ruokaan". Sen verran on oppinut, että ei tuolle paskakasalle mitään rahaa voi suoraan käteen antaa. Kävin sitten tuttuun tapaan ruokakaupassa ostamassa muutamalla kympillä ruokaa, jolla pitäisi pärjätä eteenpäin. Ruokakassin kun vein, niin sitten ukko pyysikin jo televisiota "lainaan". Hän kun sattuu tietämään, että itselläni on televisio olohuoneessa ja makuuhuoneessa. Ryyppyputken jälkeen on taas yllättäen "rikki" televisio, digiboksi ja nettikään ei kuulemma pelaa. Eli todennäköisesti antanut jollekin tutulle vaihtokaupassa pariin viinapulloon.

Televisiota en suostunut antamaan, koska edellisetkin olin hänelle hommannut. Katselkoot ikkunasta ulos ja syököön ostamiani ruokia. Vitun paskakasa!
Sukulaisetkin aina muistuttelee, kuinka on meikäläisen suorastaan velvollisuus pitää huolta faijastani. Helppohan se on toiselta puolelta Suomea huudella, kun eivät ole ikinä laittaneet yhtään kortta kekoon faijan puolesta. Hylkäsivät samantien, kun alkoholi vei mennessään. Silti muistuttavat jostain pojan velvollisuudesta isäänsä kohtaan, vaikka eivät edes tajua mitä kaikkea jouduin kestämään faijan kanssa asuessani.

Pitkään kävi faijaa sääliksi, mutta nyt se on vain muuttunut katkeraksi vihaksi. Ei vain jaksa enää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös