Vitutusketju

  • 10 539 050
  • 56 130

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vittu tunneköyhä empatiakyvyttömyys blaa blaa. Ime mun sitä. Ei miehiä itketytä, eikä se tarkoita etteikö joskus olisi surullinen. Kyllä muakin on vituttanut ja ahdistanut varmaan enemmän kuin monia muita, mutta eikö ennemmin tuntuisi vaikka että pää räjähtäisi kuin että sitä alkaisi itkeä pillittämään kuin mikäkin pikkulapsi. Mä muistan jo penskana ihmetelleeni muiden poikien itkemisiä. Eikä miesten tarvitse sanoa toiselleen että otan osaa, jos siis joku on kuollut. Kyllä se toinen tietää sen. Ei sitä erikseen tarvitse mainita. Ei meidän suvussa ole tyhmiä. Ja ethän säkään haluaisi että sulle sanottaisiin silleen.

Siis luojan kiitos etten mä syntynyt naiseksi.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
talvipyöräileminen alkaa olla aika epämukavaa kun pakkasta on se 25 astetta. Ei se muuten, mutta naama jäätyy....
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Vittu tunneköyhä empatiakyvyttömyys blaa blaa. Ime mun sitä. Ei miehiä itketytä, eikä se tarkoita etteikö joskus olisi surullinen. Kyllä muakin on vituttanut ja ahdistanut varmaan enemmän kuin monia muita, mutta eikö ennemmin tuntuisi vaikka että pää räjähtäisi kuin että sitä alkaisi itkeä pillittämään kuin mikäkin pikkulapsi. Mä muistan jo penskana ihmetelleeni muiden poikien itkemisiä. Eikä miesten tarvitse sanoa toiselleen että otan osaa, jos siis joku on kuollut. Kyllä se toinen tietää sen. Ei sitä erikseen tarvitse mainita. Ei meidän suvussa ole tyhmiä. Ja ethän säkään haluaisi että sulle sanottaisiin silleen.

Siis luojan kiitos etten mä syntynyt naiseksi.
Olen nainen ja olen viimeisen 15 vuoden aikana itkenyt kerran. Jotkut kaverit itkee kun maitolasi (tai kalja) kaatuu. Eli siis kaveri sulee maidon kaatumista enemmän kun minä isoäitini kuolemaa? Tuskin, mulla on vaan erilainen tapa surra. Musta tuntuu, että naisten itkemisellä ei usein edes ole mitään tekemistä surun kanssa... joku epätoivonen angstihetki usein kysessä. Silloin minä kirjoitan vitutusketjuun.
 

Ben Marco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks
Ei ehkä vituta, mutta harmittaa. Lähdettiin omaa koiravanhusta poitsun kanssa ulkoiluttamaan. Tien risteykseen tultiin ja jäätiin autoja päästämään ensin ennen ajoradalle menoa. Naapurin tyttö koiranpentuineen tien toisella puolella ja pentu pääsi hihnasta irti ja juoksi suoraan vastaantulevan auton keulaan :(
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
talvipyöräileminen alkaa olla aika epämukavaa kun pakkasta on se 25 astetta. Ei se muuten, mutta naama jäätyy....

Hommaa kypärähuppu (jos käytät kypärää) alle. Suojaa naamaa ja kaulaa viimalta, mutta useimmat ovat sen verran ohuita, että mahtuvat vielä piponkin alle. Itsellä on talvella käytössä windstopper-fleece -pipo ja kovemmilla pakkasilla juurikin tämä kypärähuppu. Kaulaan joko kaulaliina tai sitten siihen tarkoitettu, erillinen lämpöpeite, jota tosin tulee itse käytettyä todella harvoin. Jalkoihin pitkät kalsarit sekä farkut/collegehousut. Näin siis omalla kohdalla lyhyillä matkoilla esim. kouluun.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Itsellä on kumma tapa mennä pahimmilla talvituiskuilla ja mahdollisimman paljolla lumella 29erilla polkemaan ja sitä varten olen hommannut tuollaisen palomiehen kypärän. Kuva
Tuonne pistät kommadopipan alle ja tykität menemään. Tyylikäskin on vielä kaiken lisäksi, siis silleen hipsteri-viikset-ironisesti.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Hommaa kypärähuppu (jos käytät kypärää) alle. Suojaa naamaa ja kaulaa viimalta, mutta useimmat ovat sen verran ohuita, että mahtuvat vielä piponkin alle. Itsellä on talvella käytössä windstopper-fleece -pipo ja kovemmilla pakkasilla juurikin tämä kypärähuppu. Kaulaan joko kaulaliina tai sitten siihen tarkoitettu, erillinen lämpöpeite, jota tosin tulee itse käytettyä todella harvoin. Jalkoihin pitkät kalsarit sekä farkut/collegehousut. Näin siis omalla kohdalla lyhyillä matkoilla esim. kouluun.
Mulla on onneksi todella hyvä toppa-asu, jota tulee kyllä käytettyä joka päivä näin talvella - naama tosiaan se pahin kohta. Katselin urheiluliikkeessä noita "Naamasuojia" ja ehkä joudun sellasen hankkimaan. Onko kypärähuppu sama kuin kypärälakki?

Helvetti olen tullut vanhaksi, kun käytännöllisyys/mukavuus (ei jäädy) on tärkeämpää kun tyhmä ulkonäkö henkselihousuissa ja pyöräilykypärässä.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Auto suistui tieltä, kukaan ei pysähtynyt auttamaan -IS-

Suomi alkaa olla sairas sairas maa. Kukaan ei välitä mistään mitään. Erityisesti pistää vihaksi, kun eilen itse näin auton ojassa työmatkalla ja pysähdyin katsomaan mikä oli tilanne.

Miksi se pistää vihaksi, että itse teit oikein? Tuntuuko siltä, että sinunkin olisi pitänyt jättää hädässä oleva pulaan? Urpoja maailmassa kyllä riittää, itse voi silti aina pyrkiä tekemään asiat oikein.
 

Kynäilijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Auto suistui tieltä, kukaan ei pysähtynyt auttamaan -IS-

Suomi alkaa olla sairas sairas maa. Kukaan ei välitä mistään mitään. Erityisesti pistää vihaksi, kun eilen itse näin auton ojassa työmatkalla ja pysähdyin katsomaan mikä oli tilanne.

Ei välinpitämättömyys ole vain suomalainen ilmiö, vaan kyllä se on ihan globaali ongelma. Monissa maissa ollaan vielä välinpitämättömämpiä kuin Suomessa. Toisaalta ei se ole puolustelu sille, että naista ja lapsia ei tässä tapauksessa autettu.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Miksi se pistää vihaksi, että itse teit oikein? Tuntuuko siltä, että sinunkin olisi pitänyt jättää hädässä oleva pulaan? Urpoja maailmassa kyllä riittää, itse voi silti aina pyrkiä tekemään asiat oikein.

Ei se vituta. Vaan se että ajetaan ohi vaan eikä välitetä mistään tuon taivaallista. Toki jotain saattaa pelottaa huijarit ja ryöstäjät, mutta jos auto on katollaan ojassa niin sekään tuskin kamalan todennäköistä on. Kyllä itse ajattelin vastaisuudessakin toimia kuten ennenkin.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Ei se vituta. Vaan se että ajetaan ohi vaan eikä välitetä mistään tuon taivaallista. Toki jotain saattaa pelottaa huijarit ja ryöstäjät, mutta jos auto on katollaan ojassa niin sekään tuskin kamalan todennäköistä on. Kyllä itse ajattelin vastaisuudessakin toimia kuten ennenkin.
Ikävä kuulla tapauksesta.

Olen muistaakseni 2 tai 3 kertaa pysähtynyt auttamaan pulaan joutunutta autoilijaa noin 25 vuoden aikana. Ikinä ei ole ollut mitään tosi vakavaa, mutta selkeästi vaikeuksissa on oltu. En tiedä tai muista, joutuiko kukaan odottamaan apua kauaa. Ei noita tilanteita niin usein ole kohdalle osunut. Sitten on ollut tapauksia, jossa joku on jo ehtinyt pysähtyä paikalle auttamaan, jolloin onkin turha liittyä mukaan ihmettelijäksi ja tukkimaan suotta tietä.

Kerran vuosia sitten tarvitsin apua pikatien varressa. Ei mennyt montaa minuuttia, kun joku pysähtyi kyselemään josko avulle olisi tarvetta. En edes vielä seissyt apua tarvitsevan näköisenä tien ohessa. Yksittäistapaus tämä tietysti oli, mutta avun nopea ilmestyminen toki lämmitti.

Huijareita kannattaa jo ihan oikeasti varoa. Tunnustan avoimesti, että ajan kylmästi ohi jos tienpenkalla viittoilee itäeurooppalaisten romanien näköistä sakkia, tai jos muuten haisee vahvasti siltä ettei tilanteessa ole kaikki kohdallaan. Olen kertaalleen myös soittanut hätäkeskukseen ilmoittaakseni viranomaiselle, että toteamassani paikassa on mahdollisesti menossa ryöstön valmistelu.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ei se vituta. Vaan se että ajetaan ohi vaan eikä välitetä mistään tuon taivaallista. Toki jotain saattaa pelottaa huijarit ja ryöstäjät, mutta jos auto on katollaan ojassa niin sekään tuskin kamalan todennäköistä on. Kyllä itse ajattelin vastaisuudessakin toimia kuten ennenkin.

Juuri näin. Kyllähän minä pointtisi ja vitutuksen ymmärsin, vähän sekavasti vain ilmaisit asian ja sitä viilailin... Eipä silti, liikenteessä on päivätasolla sellaista janaria liikkeellä, että vitutukseen voisi ihan oikeasti kuolla niitä kelatessa. Parempi tosiaan, kun pyrkii itse hoitamaan asiat oikein.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Kerran vuosia sitten tarvitsin apua pikatien varressa. Ei mennyt montaa minuuttia, kun joku pysähtyi kyselemään josko avulle olisi tarvetta. En edes vielä seissyt apua tarvitsevan näköisenä tien ohessa. Yksittäistapaus tämä tietysti oli, mutta avun nopea ilmestyminen toki lämmitti.
Meillä hajosi auto pari kesää sitten ykköstielle lähelle Nummelan risteystä ja jouduttiin pysähtymään penkalle ja laittamaan hätävilkut päälle. Meille toki oli apua tulossa, tiepalvelun kautta hinaus ja anopilta kyyti. Silti, sadekeli ja tunnin odotus - kukaan ei pysähtynyt kysymään, tarvitsemmeko apua. Olisihan autossamme voinut olla joku sairauskohtauksen saanut yksinäinen kuski.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Asia 1: Viime viikolla olin rauhallisesti päikkäreillä duunipäivän jälkeen, kuulin auton revitystä ja pamauksen. Joku hieno ammattikoulun sankari oli liiätellyt jäisellä tienpinnalla takavetoisella Corollallaan ja auto oli karannut parkissa olevan taksin keulaan.
Kaveri katseli onko ketään lähellä ja lähti peruuttelemaan pois, no minähän näin ikkunasta rekisterinumeron ja otin kuvankin kun puhelin sattui olemaan vieressä.

Soitin sitten taksiyrittäjälle, ei vastannut, soitti myöhemmin takaisin. Selitin mitä oli tapahtunut ja hän oli hyvin kiitollinen toiminnastani, kun korjauskulut eivät lähdekkään omista vakuutuksista. Lähetin kuvat hänelle ja hän vielä soitti ja kiitteli. Hän myös lupasi soittaa maanantaina antaakseen palkkion tästä toiminnasta. No eipä soittanut tai ole kuskista enää kuulunut.
En todellakaan kaipaa tuosta toiminnasta mitään palkkiota, olin jopa iloinen kun retku ei päässytkään nyt ilman seuraamuksia. Ongelmana vain on se, että lupaat jotain mitä et pidä, joku henkilö voisi tästälähin suhtautua tilanteeseen olan kohautuksin kuten monet tekee "ei kosketa minua", sitten ihmetellään kun ei jakseta tehdä mitään jos nähdään tuollaista toimintaa.

Itse aion toimia vastaisuudessakin niin mikä on mielestäni oikein, voisi vain taksikuskikin miettiä millaisen kuvan antaa itsestään.

Asia 2: Postissa jonottaminen. Ei jumalauta mitä skeidaa, jonossa 24 tyyppiä edelläni, yhdessä luukussa jonkun hipin huumelasti ilmeisesti jumissa kun pitkäparta velmuilee siellä vuoronumerolla 112 hoitamassa asiaansa, kun muilla kassoilla mennään 140 tienoilla. Mitä siellä pitää toimittaa kymmeniä minuutteja?

Myös kun pakettikorttia menen kirjoittamaan niin joku naishenkilö nojailee tähän tiskiin missä pitäisi kirjoittaa, ei hievahdakkaan kun tulen siihen. Sanon sitten "anteeksi, pitäisi päästä kirjoittamaan" tämän jälkeen vittumainen ilme naamalle ja lähtee mitään sanomatta pois. Onko se nyt oikea paikka jonottaa siinä missä ihmiset kirjoittavat?

Lisäksi sisään paukkaa porukkaa joka ei ota sitä lappua, vaan paukkaavat tiskille "ooksää jonossa", no ei kukaan ole jonossa, porukka vaan viihtyy niin hemmetin hyvin postissa, että about 25 henkilöä vain "hengailevat" siellä.
Ymmärrän +70v henkilöillä ettei sitä huomaa tai ymmärrä, heitä voi sitten opastaa ottamaan, mutta kun keski-ikäisiä naisia tulee meuhkaamaan miten on jonottanut jo vartin ILMAN SITÄ SAATANAN LAPPUA niin on päästävä jo tiskille. Sitten harmittaa kun pitääkin hakea se lappu.

Niin, omassa toimituksessani meni sitten tiskillä noin 30sek. Ymmärtäisivät nyt ihmiset tähän aikaan kun siellä porukkaa on ettei jäädä siihen tiskille toivottamaan jumalan siunauksia ja jauhamaan paskaa, kun sitä jonoa on kunnolla.
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Asia 2: Postissa jonottaminen.
Sama, tosin jonotuslappusysteemiä ei tässä postissa ollut. Postissa oli kolme kassaa, joista yhdelle meni pariskunta, kun minun edelläni oli vielä n. 4 asiakasta. Pariskunnalla oli jotain säätämistä siinä pakettien kanssa ja samaten heistä viereisen kassan asiakas oli mallia "hidas", joten vain yksi kassa veti. Tämä "hidas" asiakas sai viimein asiansa päätökseen, niin mitä tekee kassaneiti? Lähtee pois, ilmeisesti tauolle. Niinpä jäi vain yksi kassa palvelemaan asiakkaita kun pariskunnan pakettiseikkailu jatkui ja jatkui. Pääsin kassalle ja oma asiani (postimerkkien osto) kesti sen puoli minuuttia. Joulukortteja oli kuitenkin paljon (vaimo varmasti keksii osan näistä nimistä!), joten mulla meni 5-10 minuuttia kaikkien merkkien ja priority-tarrojen liimaamisessa. Pakettipariskunta ei tässä ajassa mihinkään liikkunut tai hävinnyt kassa palannut. Arvata saattaa, että jo alkujaan pitkä jono kasvoi täysin mahdottomaksi.

Vaikka tämä ei minua niin viivyttänytkään, niin hiukan vitutti muiden puolesta kassatytön päätös lähteä tauolle juuri siinä vaiheessa, kun yksi kahdesta muusta kassasta oli ihan jumissa jo muutenkin.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Ensimmäisten liukkaiden aikaan Piikkiön kohdalla Turku-Helsinki -moottoritiellä edessäni nuori nainen kirjoitteli tienpintaa ja päätyi lopulta keskikaiteeseen. Auto puolittain kaistalla. Erittäin jäinen tie, satasen rajoitus, poikittain tiellä oleva auto. Eipä ihmisiä kiinnostanut. Kun pysähdyin, niin jouduin odottamaan ohi ajavien autojen ohiajoa. Ketään ei kiinnostanut onko se edelleen moottoritienopeuksissa kaiteeseen ajanut nainen kunnossa. Ei edes sen vertaa, että minut auttajana olisi päästetty tien yli siihen. Viimein yksi antoi tilaa ja pysähtyi peräti kysymään, että onko täällä kaikki kunnossa. Eniten ihmetytti se, joka ajoi tämän tytön edellä. Jarruvalot vilahtivat, mutta totesi ilmeisesti että on ihan ok jatkaa matkaa.

Vitun urpot!
 

Kisapuisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Asia 2: Postissa jonottaminen.

Mä olen tullut siihen tulokseen, että jostakin syystä posti on sellainen paikka, jossa ihmiset eivät tajua numerolappujen merkitystä tai eivät muuten vain osaa jonottaa, tai ovat sitten muuten vain poikkeuksellisen mulkkuja ihmisiä juuri siellä postissa asioidessaan. Useammankin kerran meinannut mennä hermo postissa jonottaessa, muualla ei juurikaan.

Eilen kävin eräässä helsinkiläisessä postissa, otin vuoronumeron 114. Kolme tiskiä auki, ja sillä hetkellä numeroa 092 palveltiin. Mulla oli todella nopea asia, olin jättämässä yhtä pakettia postiin, osoitekortit ja kaikki oli tottakai valmiina. Mulla ei ollut kiire minnekään, mutten toki halunnut siellä turhaankaan aikaani viettää. Mutta voi elämän kevät, mitä urpoja siellä olikaan. Okei, pari vanhempaa ihmistä oli hukassa, ja sen ymmärtää, ja heitä siinä yritin itsekin aikani kuluksi neuvoa ja auttaa. Mutta sitten ne oman elämänsä sankarit, jotka etuilevat tiskille ilman vuoronumeroa, kun "mulla on vaan tää nopee juttu" tai "ai kato en mä huomannu mitään vuoronumeroita" tai "mä olen jonottanut täällä jo 15 minuuttia, nyt on kyllä mun vuoro, ai mikä vuoronumero, en ole koskaan kuullutkaan". Näitä idiootteja hyppi vähän väliä tiskillä, ja tiskin tytöt kyllä ihan oikein sanoivat että vuorolappu kouraan ja jonon perille, mutta hommaa se hidasti ihan tolkuttomasti.

No sitten koitti numero 113, ja seuraavaksi numero 114 eli mun vuoro. Juuri ennen kuin ehdin tiskille, tuli siihen joku nelikymppinen nainen juuri sillä tyylillä että "anteeksi mulla on vaan tämä nopea juttu". Huomasin sen tiskin tytön ilmeestä, että sillä palaa pinna ihan kohta, joten sanoin itse sille etuilijalle että menehän nyt jonon hännille siitä ja ota vuoronumero kuten aikuiset ihmiset tekevät. Siitä se sitten marttyyrimaisesti lähti, en jäänyt kattomaan menikö jonon hännille vai lähtikö kokonaan. Sitten tämä tiskin takana oleva tyttö ilmeisen ajatuksissaan painoi napista uuden vuoronumeron ja 115 ilmestyi tauluun. Katoin sitä tyttöä kysyvästi silmiin, ja tyttö oli pahoillaan mokastaan. Ajattelin siinä että nyt jos tuolta tulee joku urpo vittuilemaan, että olen tiskillä hänen vuorollaan, niin saatan sanoa aika rumasti ja vien sen paketin itse perille. Mutta onneksi ei kuitenkaan.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Autosta palanut takavalo, helppo homma vaihtaa manuaalin mukaan. Kaksi ruuvia auki, polttimo irti ja uusi tilalle. Vitut! Onko tehtailla ohjeena laittaa kaikki mahdolliset liikkuvat osat niin saatanan tiukkaan, ettei niitä vahingossakaan saa ilman ammattilaisen työkaluja auki? Sama homma tuli aikoinaan melkein eteen ensimmäisessä renkaanvaihdossa, mutta tarpeeksi pitkään ärräpäitä päästeltyäni ja hikeä valuteltuani kaikki pultit lopulta aukesivat. Nyt oli tunnin ähellyksen tuloksena yksi "helposti" auennut ruuvi (alle 10 minuuttia) ja yksi piloille pyöristynyt. Siinähän sitten avaavat joskus huollossa.

Onneksi tuo palanut valo on lähinnä kosmeettinen eikä esim. jarruvalo tai suuntavilkku. Olkoon pimeänä sitten, saatana. Niin ja tietysti vuosihuolto oli juuri pari viikkoa sitten.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Postista ollut puhetta. Tänään hain postista paketin. Jonkun lelukaupan nettikilpailusta voitin jonkun setin. Oli siinä joku noin 17 numeroa ennen mua, mutta suht nopeasti meni se. Ihan kiva. Neljä tiskiä rullasi. Jos joku helsinkiläinen vähäosainen tai vaikkapa opiskelija kaipaa ilmaista joululahjaa jollekin pienelle muksulle ja voi hakea Herttoniemestä niin yv:llä saa.

1-4v lukee tuossa paketissa.
 

PTS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei voi uskoa, miten pihalla poliitikot ovat vanhustenhoidon kipupisteistä. Nyt puhutaan sitten Pisoista sun muuta höttöä....
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei voi uskoa, miten pihalla poliitikot ovat vanhustenhoidon kipupisteistä. Nyt puhutaan sitten Pisoista sun muuta höttöä....

Älä muuta sano. Itse kuuntelin samaa soopaa ja höyry nousi korvista. Noloin oli Urpolaisen "vanhukset saavat nyt yönsä nukkua rauhassa..". Nukkuvat luultavasti edellisyön vaipat jalassa ja ulkona käyneet vuoden 2011 keväällä.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Autosta palanut takavalo, helppo homma vaihtaa manuaalin mukaan. Kaksi ruuvia auki, polttimo irti ja uusi tilalle. Vitut! Onko tehtailla ohjeena laittaa kaikki mahdolliset liikkuvat osat niin saatanan tiukkaan, ettei niitä vahingossakaan saa ilman ammattilaisen työkaluja auki? Sama homma tuli aikoinaan melkein eteen ensimmäisessä renkaanvaihdossa, mutta tarpeeksi pitkään ärräpäitä päästeltyäni ja hikeä valuteltuani kaikki pultit lopulta aukesivat. Nyt oli tunnin ähellyksen tuloksena yksi "helposti" auennut ruuvi (alle 10 minuuttia) ja yksi piloille pyöristynyt. Siinähän sitten avaavat joskus huollossa.

Onneksi tuo palanut valo on lähinnä kosmeettinen eikä esim. jarruvalo tai suuntavilkku. Olkoon pimeänä sitten, saatana. Niin ja tietysti vuosihuolto oli juuri pari viikkoa sitten.

Erässä nimeltä mainitsemattomassa ranskalaisessa automerkissä oli kyllä helvetin helppo vaihtaa takavalon polttimo. Takaluukku auki, pyöritit kierretangon päässä olevan siipimutterin auki ja vedit koko takavalon umpion "ulos". Sitten "väänsit" 5 "kiinnikettä" auki ja vedit umpion ulkopuolen ja pohjan toisistaan irti jolloin kaikki polttimot ( vilkku jarruvalo sumari takavalo peruutusvalo ) olivat näkyvissä. Sitten vaan vaihdoit palaneen polttimon ja asettelit pohjan ja ulkopuolen toisiinsa kiinni. Työnsit umpion paikalleen ja pyöritit siipimutterin kiinni. Aikaa meni ehkä 2 min....
Etuvalon vaihtaminenhan ei sitten ollutkaan ihan maiskispala =). Vittu joskus pitäisi kyllä noi autojen suunnittelijat tuoda tänne suomeen ja viedä tonne ulos pimeään vesisateeseen tai 20 asteen pakkaseen vaihtamaan suunnittelemaansa autoon etuvalonpolttimoita paljain käsin... Joskus voisi sitten tulla sellaisia autoja jossa etuvalonpolttimon vaihtamiseen ei tarvita 50 työkalua ja tuntia aikaa.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Onnistun välillä aiheuttamaan itselleni vitutusta. Jopa pienistä asioista. Olen täälläkin useaan otteeseen toitottanut, kuinka muu elämä tulisi laittaa penkkiurheilun edelle, vaikka urheilu herättääkin niin paljon tunteita. Muun muassa tänään olen epäonnistunut elämään opetusteni mukaisesti. Isoista asioista ei ole kyse, mutta omatunto kolkuttelee. Tietoinen typeryys ärsyttää. On turha jaella viisauksia, jos itse ei niitä aina kykene noudattamaan.

Jos teidän pitää valita, katsotteko jotain helvetin jalkapallon Mestarien liigaa vai annatteko pienen hetken ihmiselle tai ihmisille, jo(i)sta välitätte, valitkaa jälkimmäinen. Vaikka isoista asioista ei olisikaan kyse ettekä olisi aiheuttaneet ratkaisuillanne kellekään mielipahaa.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
http://www.talouselama.fi/uutiset/lounasseteleilla+ei+kohta+enaa+ruokita+perhetta/a2215600

Ai pitäis mun asiakkailta alkaa kyselemään henkkareita kun maksavat lounasseteleillä? Osaan jo kuvitella mitä siitä seuraa, hirveä meteli ja huuto, henkkareita ei ole mukana ja perhe itkee kun isällä menee sunnuntaina kuppi nurin kun ei saakaan maksettua koko perheen safkoja kuukauden lounareilla. On taas varmasti todella iso ongelma, onneksi verottaja puuttuu siihen päättäväisesti. MaRa on kyllä laittanut vastalauseen tuosta, mutta tuskinpa se mitään auttaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös