Vitutusketju

  • 10 543 857
  • 56 130
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
ATK on vaikea laji. Ymmärrän vitutuksesi.

Lainassa oleva pesukone vituttaa jo valmiiksi. Olen sitä taattua saksalaista laatua pitänyt kuin kukkaa kämmenellä, mutta niin vain tuo vitun vekotin koettaa esittää kuolemisen merkkejä. Epäilemättä syyksi löytyy ylläpitäjä, jos ja kun tuo perkeleen vekoitin linkoaa viimeisen rummullisensa. Nukkasihdit on tarkistettu ja puhdistettu; kuten suodattimetkin, kalkit on koneistosta poistettu ja vittu vatupassilla on tarkistettu vähän väliä, ettei vaan olis tämä rakennus vaihtanut asentoaan.

Jos ja kun tässä ei mikään auta Mielen pelastamiseksi niin kysynkin tässä, että onko kenelläkään mitään trotyyliä tai vahvempaa räjähdettä lainata noin kilogramman vertaa? Mitkään selitykset eivät tule riittämään tuon perkeleen pesukoneen omistajalle, joten ajattelinkin tehdä ympäristöteon ja pärskäyttää koko paskan pitkin ja poikin syrjäisintä soramonttua.
 

vilho

Jäsen
Vituttaa,
• sekoilut erään tamperelaisen kiekkoseuran ympärillä, tai tässä vaiheessa oikeastaan idioottifanien avautumiset ja teot
• kun ei osaa sanoa ei ja asiat kasaantuu
• kun em. syystä kusee asioita ja saa vuoden päästä harjoitella samoja asioita uudestaan. vitun ATK. vaikee laji.

Onneksi tuli tehtyä taannoin hyviä ostoksia Köpiksen lentokentällä.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onhan se perkele tuo lisätyöprosentti! Se että mä painan aamuisin 40 tuntia ja haluaisin vielä sen 30 tuntia painaa iltaisin tai viikonloppuisin, niin lyödään Finnairin toimitusjohtajan veroprosentti päälle, ettei homo duunari pääse vahingossa vaikka rikastumaan. Saakeli kun olis tarmoa painaa, mutta saa edes töitä tehdä niin paljon kun haluaa. Mielestäni sellaista joka haluaa painaa hommia niin paljon kuin perserepeää, niin sellaiselle pitäisi antaa verohelpotusta ja kannustaa että "oikea malli". Mutta ei ja sitten jollekin velliperseille maksetaan työstä välttelemisestä. Helvetin apinat, mä teen sen sitten pimeenä, vaikka sen 25 pojoa olisin voinut valtiolle antaa ihan ilomielein.

Anteeksi kaikki mutta mä en kestä näitä saatanan mikkihiiriä.

Kannattaa tammikuussa laskea paljonko sitä kaikenkaikkiaan voisi lisätöineen tienata tulevana vuonna. Tämän jälkeen suosittelen ruksaamaan verokortista kohdan B ja ottamaan muutaman kopion verokortista.

Jaat näitä kortteja työnantajille niin veroprosentti pysyy edes jollain tasolla kohtuullisena.
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Vituttaa Marraskuu täälläkin. Kello perkele 15.00 ja sisällä perkeleen pimeetä ilman valoja. Tähän päälle toi vitun sade. Yrittänyt syksyn aikana käydä kerran päivässä lenkillä, jotta tulee edes hieman oltua ulkona, mutta ei sen enempää kyllä viitsisikään.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Saatana soikoon. Tulossa kipeäksi taas vaihteeksi. Joka paikkaan sattuu niin paljon, että luulen elintoiminjeni loppuvan hetkenä minä hyvänsä. Tämähän ei tietenkään pidä paikkaansa vaan kyseessä on ihan perinteinen flunssa, joka nyt on valloittanut koko kropan.
 

sierramies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki vituttaa, myös sekin.
Vituttaahan tämä, mutta ei se nyt uutiskynnystä nosta tässä konkurssissa. Koko liiga (melkein kaikki) pelaa jotain ihme systeemiä. Ilves on 7., mikä räjäyttää pankin viime vuoteen verrattuna. Kärkeen ei päästä vielä, mutta suunta on oikea. Mahtavaa edistystä. Pikkuhiljaa valitettavasti kokemattomuus, kunkkuportaan ulostustalkoot ja täydellisen sekainen omistussuhdekippailu jne. pilaa kaiken. Kattotaan miten käy.

Suomen suurinta pikkunäppärää urheileuseuraa nöyrästi kunnioittaen (kaikesta kohusta itsenesä pois luvanneena) ja tulevaisuutta kunnioittaen

Uskollinen piensijoittaja vuodesta 1988

sierramies

ps. divari tai konkurssi, what ever. Kunhan alusta lähdetään, vanhat limaiset perseennuolemaporukat unohdetaan, ja omistus hajautetaan, ajatellaan SUOMEN SUURINTA URHEILUSEURAA tuhansine jäsenineen, kuka tätä vastustaa? Jos jonkun bisnekset tai pelko omien hyötyjen menetyksestä haittaa seuran hyväksi tehtäviä päätöksiä, eikö kenelläkään ole siihen valtuuksia? Olen yksinkertainen fani. tyhmä. Vanhaan roikkuva. Alistukseen tyytyuvä. Päästäänkö eteenpäin? Vai katkeaako pää giljotiinissa? Ihan sama, intohimoa ei osteta rahalla, eikä perinteitä sponsoreilla. Ilmiö ja taistelu säilyy, vaikka meitä ei lauantaimakkara tue. Tehköön muut mitä haluaa, Tampereen Ilves taistelee ja tsemppaa.

Alemmuuttaan kohtaen, nöyryyttään jakaen ja tulevaisuuteen luottaen

arvostettu vastustajanne.

R. Mikael
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Saatana soikoon. Tulossa kipeäksi taas vaihteeksi. Joka paikkaan sattuu niin paljon, että luulen elintoiminjeni loppuvan hetkenä minä hyvänsä. Tämähän ei tietenkään pidä paikkaansa vaan kyseessä on ihan perinteinen flunssa, joka nyt on valloittanut koko kropan.

Tämä samainen riemu jatkuu vieläkin, joskin pahempana kuin eilen. Viime yönä tuli nukuttua aivan helvetin huonosti, kun joka paikkaan sattuu.
Huomenna lääkäriin ja koulut tältä viikolta on luultavasti käyty.
Tämän vitutuksen lisäksi raivostuttaa ihmiset, jotka eivät ymmärrä mitä niille sanoo. Jos joku asia on käsitelty sataan kertaan, niin tarvitseeko vielä vatvoa samaa. Eikö se nyt jumalauta jo riitä?
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Lounastauko on keskimääräisen toimistopäivän suurin stressin aiheuttaja.

Väärin vittuunnuttu. Siitä voi vittuuntua, että ei ole työpäivän aikana koskaan mahdollista pitää normaalia lounastaukoa vaan pitää hotkia joku evässämpylä tai paska mikrossa lämmitetty ateria kiireen vilkkaa kesken töiden teon. Jos tulee joku keskeytys, kuten usein tulee, niin sapuska jää sitten siihen.

Ottaisin keskimääräiseen ns. toimistopäivääni mielelläni näitä suurimman stressin aiheuttajia eli mahdollisuuksia poistua työpaikaltani/työpisteeltäni lounastauolle.

Työkavereiden tyhmät jutut voivat tietysti nekin vituttaa. Tästä pääsee mukavasti eroon siten, ettei enää ole ollenkaan työkavereita paitsi jossain kaukana puhelimen/sähköpostin takana. Aikoinaan samassa työssä ja samassa fyysisessä toimipisteessä oli 2-3 ihmistä, nykyisin tasan yksi plus vähän automatiikkaa. Töitä on edelleen sama määrä ellei enemmänkin, tekijöitä ei niinkään.

Yksin ja ilman lounastaukoja = ei vittuuntumista työkavereista tai lounastaukojen jutuista. Mutta vittuuntumisen määrä on toki vakio, se vain tulee jostain muusta. Kuten vaikkapa välillä siitä, ettei ole työkavereita tai kunnon breikkejä työstä.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lounastauko on keskimääräisen toimistopäivän suurin stressin aiheuttaja.

No ei minun osalta noin sentään voi sanoa, mutta vituttaa ihan saatanasti kun nälkäisenä odottamani lounashetki on käsillä, haen oman safkani tähän toimistooni koneen äärelle ja juuri kun pääsen nautiskelemaan niin joku pallopää heilahtaa paikalle juttelemaan mukavia. Eikä edes se että juttelisi työasioista, vaan saattaa tulla jotain futis- tai lätkäjuttuja höpöttämään ja sehän harmittaa kun minä haluan viettää sen oman hiljaisen hetkeni lounaan ja esim. Jatkoajan keskustelupalstan parissa ilman ylimääräisiä jorinoita.

Yleensä pitää siinä vaiheessa nousta hetkeksi pois muka esim. vettä hakemaan, eli vihjailevasti saatan epätoivotun vieraan vanavedessäni muualle kun en nyt saa aikaiseksi suoraan sanoa että painu helvettiin ja anna mun syödä.
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No ei minun osalta noin sentään voi sanoa, mutta vituttaa ihan saatanasti kun nälkäisenä odottamani lounashetki on käsillä, haen oman safkani tähän toimistooni koneen äärelle ja juuri kun pääsen nautiskelemaan niin joku pallopää heilahtaa paikalle juttelemaan mukavia. Eikä edes se että juttelisi työasioista, vaan saattaa tulla jotain futis- tai lätkäjuttuja höpöttämään ja sehän harmittaa kun minä haluan viettää sen oman hiljaisen hetkeni lounaan ja esim. Jatkoajan keskustelupalstan parissa ilman ylimääräisiä jorinoita.

Yleensä pitää siinä vaiheessa nousta hetkeksi pois muka esim. vettä hakemaan, eli vihjailevasti saatan epätoivotun vieraan vanavedessäni muualle kun en nyt saa aikaiseksi suoraan sanoa että painu helvettiin ja anna mun syödä.

Nää on teidän mukavien ja sosiaalisten ihmisten ongelmia. Itse saan syödä koneen äärellä rauhassa (työkavereilta) ja lukea Jatkoaikaa.
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Vittu, piti sitten mennä poistamaan Groove Fm valtakunnalliselta tasolta ja sen tilalle keksiä some-painotteinen ja erityisesti naisille suunnattu radiokanava Loop.
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Marraskuu. Hyi helvetti. Pitäisi muuttaa pysyvästi aurinkoon ja lämpimään. Kaamosrasitus hiipii elämään...
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Mietein laittaisiko tämän mihinkä ketjuun, mutta pistetään nyt tänne.

Eli vähän avautui, vitutti ja autoilutti. Ajelin siis tällä viikolla ensimmäistä kertaa elämässäni Kehä 3:lla. Tietysti satoi, niin ettei nähnyt oikein mitään, kun yhdistelmät ajoi pitkin jokaista kaistaa, oli kellokin sopivasti neljä ja aivan uusi auto alla, jota oli tullut noin 30km ajettua.

Koitin navigaattorilla ottaa jonkun reitin, joka ei kulkisi Helsingin läpi tai noita kehäteitä. No vittu se mulkku pisti mut suoraan rinkuloiden läpi ajamaan. Navilla ei tietysti ollut kaistoista hevon vitunkaan hyötyä ja siinä sitten itse yritin hahmottaa kaiken sadepilven keskellä mikä kaista menee mihinkin, mikä on takseille, mikä on liittymis- / kiihdytyskaista ja mikä on lentokoneille tarkotettu. Alko hieman vituttaa, kun muija vielä sano, että pysy nyt vaan tällä kaistalla, joo pysy kaistalla, joka on ohitukseen tarkotettu.

Mutta annan todella paljon arvostusta Helsingin autoilijoille yhdestä asiasta. Jos laitat vilkun päälle, niin saatat saada jopa tilaa vaihtaa sitä kaistaa. Muualla se tarkottaa, että nyt täytyy takanaolevan kiihdyttää rinnalle ja kykkiä sitten siinä tai muuten vaan painaa ohi ettei toi vaan tuu mun eteen- asenteella.

Vitutti siis noissa olosuhteissa ajaa paskan navigaattorin kanssa ensimmäistä kertaa vähän isommalla tiellä. Mutta tosiaan täytyy vielä kehua, että Helsinki on Suomessa ensimmäinen paikka missä autoilijat tajuavat mitä vilkku tarkoittaa tiellä, jossa on enemmän, kuin yksi kaista yhteen suuntaan.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Vittu, piti sitten mennä poistamaan Groove Fm valtakunnalliselta tasolta ja sen tilalle keksiä some-painotteinen ja erityisesti naisille suunnattu radiokanava Loop.
Eihän Groovelta ole koskaan mitään hittikimaraa kummempaa soinutkaan, ellei aivan ensimmäistä puolta vuotta mitä täällä Oulussa soi lasketa.

Vituttaa nämä radiocityrocknovaaaltokuuäksät kaikki yhtenänsä. Bassoa sentään saattaa kuunnella, kunhan sitä mustien miesten puhemusiikkia ei satu soimaan.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
...joo pysy kaistalla, joka on ohitukseen tarkotettu...
Ei pääkaupunkiseudun kehäteillä ole mitään ohituskaistoja. Tietty liian hiljaisella vauhdilla noilla vasemman puoleisilla kaistoilla ilman järkevää syytä ei ole suotavaa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Vittu, piti sitten mennä poistamaan Groove Fm valtakunnalliselta tasolta ja sen tilalle keksiä some-painotteinen ja erityisesti naisille suunnattu radiokanava Loop.

Onnea vaan Juha Kakkurille taas yhden radiokanavan tuhoamisesta. Tämän jätkän rekordi suomalaisten kuunneltavien radiokanavien tappajana on kyllä ihan omassa luokassaan.
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Vituttaa. Rytmi aikalailla ollut nyt viimeisen kuukauden sillein, että yöllä änäriä ja sitten nukkuun johonkin 12-14. Huomenna joku vitun autokoulun kakkosvaiheen ratapäivä ja siine pitäisi lähteä ajelemaan aikaisin aamulla. Kai se on tehtävä sellainen ratkaisu, että vääntää väkisin itsensä kohta nukkumaan ja sitten viideltä hereille katsomaan Ducksin peli. Siitä sitten matsin jälkeen suoraan ajelemaan. Unet jää vähän vähälle ja sekös tosiaan vituttaa, mutta kai sitä yksi päivä menee lyhyillä unilla.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Ei pääkaupunkiseudun kehäteillä ole mitään ohituskaistoja. Tietty liian hiljaisella vauhdilla noilla vasemman puoleisilla kaistoilla ilman järkevää syytä ei ole suotavaa.

Totta tosiaan. Tarkoitus oli tosin poistua kehätieltä navigaattorin mukaan hetken päästä, niin en nähnyt järkeä avokin neuvossa pysyä vasemman puoleisimmalla kaistalla siinä tilanteessa, kun sata muutakin autoa oli niillä kolmella kaistalla porhaltamassa ja pujottelemassa.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Saatana kun vituttaakin tärkeä asia. Koko Suomi Leipoo -leivontakilpailuohjelma. Alkulaulut ja kuvituskuvat ovat täynnä leivän kuvia, mutta vittu saatana kertaakaan ei ole leipää ohjelmassa leivottu. Kaikenmaailman väsyneitä kääretorttuja ja tortellineja väsätään, mutta leipokaa LEIPÄÄ! Ne reseptit kiinnostaisi.

edit: ja ohjelmatiedoista tarkistin ettei ole leipää tulossa, haistakaa paska.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Saatana kun vituttaakin tärkeä asia. Koko Suomi Leipoo -leivontakilpailuohjelma. Alkulaulut ja kuvituskuvat ovat täynnä leivän kuvia, mutta vittu saatana kertaakaan ei ole leipää ohjelmassa leivottu. Kaikenmaailman väsyneitä kääretorttuja ja tortellineja väsätään, mutta leipokaa LEIPÄÄ! Ne reseptit kiinnostaisi.

edit: ja ohjelmatiedoista tarkistin ettei ole leipää tulossa, haistakaa paska.
Huoli pois, sillä Vincent näyttää kuinka leipää leivotaan!

Testattu ja toimivaksi todettu.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vituttaa. Rytmi aikalailla ollut nyt viimeisen kuukauden sillein, että yöllä änäriä ja sitten nukkuun johonkin 12-14. Huomenna joku vitun autokoulun kakkosvaiheen ratapäivä ja siine pitäisi lähteä ajelemaan aikaisin aamulla. Kai se on tehtävä sellainen ratkaisu, että vääntää väkisin itsensä kohta nukkumaan ja sitten viideltä hereille katsomaan Ducksin peli. Siitä sitten matsin jälkeen suoraan ajelemaan. Unet jää vähän vähälle ja sekös tosiaan vituttaa, mutta kai sitä yksi päivä menee lyhyillä unilla.

Onko Ducksin marraskuinen peli todella niin tärkeä, että lähdet näyttämään ajotaitojasi muutaman tunnin unilla?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös