Kyllä se vika löytyy peiliin katsomalla. Johan se on todettu moneen kertaan, että sulla ei oikein toimi yhteispeli naisten kanssa. Ei se voi olla enää tuurista kiinni.Vituttaa Alko ja Alkon myyjät. Olin tänään katselemassa punaviintä ruokapöytään ja vailla kiirettä kävin hyllyjä läpi, niin sellainen nyrpeä 50+ tantta tulee viereen ja sanoo "No?" kysyvällä ilmeellä. No vastasin ihan ystävällisesti, että jotain uutta viintä tässä etsin ruokapöytään, niin tuli vastaukseksi yhtä nyrpeä "Jaa-ha" ja epäluuloinen katsaus rannekelloon. Olihan vasta puolipäivä. Sitten se ruma kotka vielä kyttäsi kassalta koko ajan. Lopulta valittuani pullon argentiinalaista ja menin maksamaan, niin ei jumalauta miten voikaan ihmistä katsoa ja arvioida halpaa makkaraa -sävyyn. Luonnollisesti mitään kiitoksia, hyviä päivänjatkoja tai muuta ei tullut. Mä oon kuullut, että Alkossa oli tuollaista joskus YYA-aikaan, kun viininäkin oli vain lippistä tai nudikkaa, mutta perinteet taitavat jossain liikkeissä olla yhä voimissaan. Puuttui vain Urkin valokuva seinältä.
(huumorintajua tässä vain testaillaan)