Vitutusketju

  • 10 540 440
  • 56 130

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Oli pelko, että olisin omalla ajattelemattomuudellani ja puhtaalla typeryydelläni aiheuttanut useamman tonnin laskun, pahimmassa tapauksessa jopa kymppitonnien.

Se kyseinen "lasku" saattaa hyvinkin olla suuruudeltaan 0€(siis meikäläisen maksettavaksi), kymppitonneista ei kannata edes puhua.

Nyt vituttaa oma mentaliteetti, kun kaikista asioista pitää aina odottaa sitä ultimaattista kauhuskenaariota. Näin ne kaikista pienimmätkin vastoinkäymiset tuntuvat jo kaatuvan päälle, vähänkään isommat ongelmat puolestaan tuntuvat lamauttavan koko elämän.

Terapeutille taitaa tosiaan olla tarvetta.
 
Viimeksi muokattu:

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kylläpä vituttaa kun pimeällä vastaantulevan auton kuski laittaa pitkät päälle jo ennen kuin autot ovat ohittaneet toisensa. Vaikka asia opetetaan näin jo autokoulussa, ei touhussa ole mitään järkeä. Vaikka tiellä onkin sinänsä enemmän valoa kun toimitaan väärin, ei valosta ole hyötyä kun kuljettajan silmissä hyppii häikäisyn aiheuttamia palloja.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kylläpä vituttaa kun pimeällä vastaantulevan auton kuski laittaa pitkät päälle jo ennen kuin autot ovat ohittaneet toisensa. Vaikka asia opetetaan näin jo autokoulussa, ei touhussa ole mitään järkeä. Vaikka tiellä onkin sinänsä enemmän valoa kun toimitaan väärin, ei valosta ole hyötyä kun kuljettajan silmissä hyppii häikäisyn aiheuttamia palloja.

Ei pidä tuijottaa niitä valoja vaan katsoa eteenpäin tietä. Ei ne valot silloin häiritse yhtään.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ei pidä tuijottaa niitä valoja vaan katsoa eteenpäin tietä. Ei ne valot silloin häiritse yhtään.

Totuus: häiritsevät. En sentään ole niin pöljä, että tuijottaisin vastaatulijan valoja kun ajan autolla. Vaikka katse on tiessä, niin välähdys häikäisee näkökentän reunaa. Onko minun osoitettava tässä ilmiselvä?
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Totuus: häiritsevät. En sentään ole niin pöljä, että tuijottaisin vastaatulijan valoja kun ajan autolla. Vaikka katse on tiessä, niin välähdys häikäisee näkökentän reunaa. Onko minun osoitettava tässä ilmiselvä?

Jaa, enpä ole kyllä omalla kohdallani kokenut tätä koskaan mitenkään häiritsevänä niin siksi arvelin että tässä on taas tuijoteltu suoraan valoihin.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Jaa, enpä ole kyllä omalla kohdallani kokenut tätä koskaan mitenkään häiritsevänä niin siksi arvelin että tässä on taas tuijoteltu suoraan valoihin.

Oota meikä veikkaa:

Olet yksi näistä ennakoijista, ja koska ennakoit itse, aivosi osaavat varautua tilanteeseen.

Mikäli veikkasin väärin, ole hyvä ja murskaa oletukseni.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Oota meikä veikkaa:

Olet yksi näistä ennakoijista, ja koska ennakoit itse, aivosi osaavat varautua tilanteeseen.

Tietenkin. Jos vaihtaa valot pitkille vasta ohitettuaan vastaantulijan niin siinä ehtii jo esim. Herra Hirvi hyvinkin hiippailla huomaamatta tielle ja siinä vaiheessa on myöhäistä yrittää väistää ja jarrutella. Sen takiahan autokoulussakin neuvotaan juuri tekemään näin, koska sen sekunnin aikanakin ehtii edessä tapahtua jo paljon ja riittävän ajoissa pitkille vaihtaminen voi vaikuttaa yllättävänkin paljon.

Eli oikeastaan ongelmanahan tässä ei siis ole ennakoijat vaan nimenomaan nämä jotka eivät ennakoi.
 

Pulle Nah

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palevan Kallo
Vituttaa, kun paleltaa ihan helvetisti ja kurkku on turvoksissa ja kipeä...
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Vituttaa kun ei ole mitään leffaa minkä katsoisi ja änäri alkaa vasta monen tunnin päästä. Tai leffoja on kaapillinen, mutta ei mitään minkä jaksaisi katsoa, kun on tullut ne nähtyä jokuseen kertaan.
 

Hockey 24/7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Fights and Fighters
Vituttaa kun ei ole mitään leffaa minkä katsoisi ja änäri alkaa vasta monen tunnin päästä. Tai leffoja on kaapillinen, mutta ei mitään minkä jaksaisi katsoa, kun on tullut ne nähtyä jokuseen kertaan.

Kirjoita Youtuben hakukenttään, Full Movie ja nauti uskomattomasta tarjonnasta.
Ja vanhoja britti komedia sarjoja löytyy myös noin. Esim: Thin Blue Line (Rowan Atkisonin poliisi sarja, hauska) ja Bottom.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tietenkin. Jos vaihtaa valot pitkille vasta ohitettuaan vastaantulijan niin siinä ehtii jo esim. Herra Hirvi hyvinkin hiippailla huomaamatta tielle ja siinä vaiheessa on myöhäistä yrittää väistää ja jarrutella. Sen takiahan autokoulussakin neuvotaan juuri tekemään näin, koska sen sekunnin aikanakin ehtii edessä tapahtua jo paljon ja riittävän ajoissa pitkille vaihtaminen voi vaikuttaa yllättävänkin paljon.

Eli oikeastaan ongelmanahan tässä ei siis ole ennakoijat vaan nimenomaan nämä jotka eivät ennakoi.

Joo ei.

Hirvellä on 20 sekuntia aikaa hypätä tielle näkökentässä vilkkuvien pallojen aikana. Ei siinä tarvitse sitä paitsi edes sekuntia odottaa. Jos auton vauhti on 100 km/h niin auto liikkuu 27 metriä sekunnissa. Riittäisi, jos viiden metrin ajon verran jaksaisi odottaa eli kaksi sekunnin kymmenystä.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Eli oikeastaan ongelmanahan tässä ei siis ole ennakoijat vaan nimenomaan nämä jotka eivät ennakoi.

Ollaan varmaan käyty rillipään kanssa samaa autokoulua, koska kyllä meillekin opetettiin tuon valojen vaihtamisen parhaaksi kohdaksi juuri ennen kohtaamista, ei sen jälkeen.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Ollaan varmaan käyty rillipään kanssa samaa autokoulua, koska kyllä meillekin opetettiin tuon valojen vaihtamisen parhaaksi kohdaksi juuri ennen kohtaamista, ei sen jälkeen.

Mun isi on parempi, kun sun isi -keskusteluksi menee, mutta Jyväskylän parhaaksi autokouluksi useaan kertaan opetti meille, että ainoa oikea hetki vaihtaa pitkille on se, kun keulat kohtaavat. Tällöin vasen etuvalo ei pysty näyttämään enää vastaantulevaan sokaisevasti, mutta näköala ei myöskään häiriinny. Tätä olen noudattanut ja todennut parhaaksi. Valot on siis joko suunnattu päin persettä tai vaihdettu liian aikaisin, jos ne häiritsevät vastaantulijaa tilanteessa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ollaan varmaan käyty rillipään kanssa samaa autokoulua, koska kyllä meillekin opetettiin tuon valojen vaihtamisen parhaaksi kohdaksi juuri ennen kohtaamista, ei sen jälkeen.

Mun isi on parempi, kun sun isi -keskusteluksi menee, mutta Jyväskylän parhaaksi autokouluksi useaan kertaan opetti meille, että ainoa oikea hetki vaihtaa pitkille on se, kun keulat kohtaavat. Tällöin vasen etuvalo ei pysty näyttämään enää vastaantulevaan sokaisevasti, mutta näköala ei myöskään häiriinny. Tätä olen noudattanut ja todennut parhaaksi. Valot on siis joko suunnattu päin persettä tai vaihdettu liian aikaisin, jos ne häiritsevät vastaantulijaa tilanteessa.

Näinhän sitä opetetaan autokoulun oppikirjassa. Kun ajoin opetusluvalla isäukon opettaessa korttia, niin isäni sanoi että valot tulisi vaihtaa oppikirjan mukaan ennen kohtaamista, mutta järkevintä on vaihtaa vasta kun ne eivät sokaise toista kuskia eli keulojen ollessa rinnakkain. Tämän oli elo opettanut isälleni. Jokaisella kerralla kun vastaantulija näppää pitkät päälle muutamaa metriä ennen kohtaamista, vilkkuu silmissä vihreitä ympyryöitä, vaikka katse olisi tiukasti tiessä. Tämä aiheuttaa mielestäni enemmän vaaratilanteita kuin lyhyt valokeila tiellä. Ihan vain siksi, ettei kuski näe eteensä.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Jumalauta, voisin kiroilla vielä lisää se ei asiaani auta.
Sain liigapörssisekoilusta tuon ruutu.fi koodin, jonka voin nyt mukavasti käyttää kun olen kotiseudulla käymässä, enkä peliä muutoin nää.
No toimiiko tuo "15 euron arvoinen" loistava palvelu? No eihän se saatana toimi "lähetys epäonnistui lataa sivu uudestaan".
Kiitos tästä.

Edit. Koko paska ei enää toimi. Nyt minulla ei ole enää koko tilausta voimassa, vaikka kun katsoo tilauksia niin siellähän se näkyy. Peli klikatessa se vain väittää ettei ole tilausta. Kiitos uudelleen.
 
Viimeksi muokattu:

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Jumalauta, voisin kiroilla vielä lisää se ei asiaani auta.
Sain liigapörssisekoilusta tuon ruutu.fi koodin, jonka voin nyt mukavasti käyttää kun olen kotiseudulla käymässä, enkä peliä muutoin nää.
No toimiiko tuo "15 euron arvoinen" loistava palvelu? No eihän se saatana toimi "lähetys epäonnistui lataa sivu uudestaan".
Kiitos tästä.

Edit. Koko paska ei enää toimi. Nyt minulla ei ole enää koko tilausta voimassa, vaikka kun katsoo tilauksia niin siellähän se näkyy. Peli klikatessa se vain väittää ettei ole tilausta. Kiitos uudelleen.

Koska sait LP:ltä sen koodin? Senhän pystyi tosiaan käyttämään kahden (2) päivän sisällä vastaanottamisesta. Oma koodini taisi mennä umpeen 16.10. tjsp.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Koska sait LP:ltä sen koodin? Senhän pystyi tosiaan käyttämään kahden (2) päivän sisällä vastaanottamisesta. Oma koodini taisi mennä umpeen 16.10. tjsp.

Oman koodini viimeinen lunastuspäivä oli tänään ja koodi toimi loistavasti. Muita pelejä pystyi katsomaan paitsi tietysti sitä minkä olisin halunnut nähdä.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Oman koodini viimeinen lunastuspäivä oli tänään ja koodi toimi loistavasti. Muita pelejä pystyi katsomaan paitsi tietysti sitä minkä olisin halunnut nähdä.

Roger. Ihmettelen vain miksi koodit ovat tulleet eri aikaan eri ihmisille. Itse olisin vasta tänään tarvinnut koodia, mutta se oli ja meni.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Yövuoro ja hammas lohkesi. Voi kilin vitun ikenet että osaa vituttaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös