Vitutusketju

  • 10 548 171
  • 56 138

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Sitten kuitenkin jos aletaan katsomaan vaikka jotain ohuen ohutta vähärasvaista heinähattu kalkkunaa niin aletaan menemään vituiksi. Itse leikkeleessä on niin vähän ravinteita, että eihän se missään tunnu.
Niitähän voi laittaa useamman, jos yksi ei maistu missään. Itse olen tottunut kokoamaan leipäni siten, ettei siinä yksi tai kaksi makua dominoi, ellen sitten syö tuoretta ruisleipää voin kera.

Ravinnon saannin perusteet ovat hallussa kohtalaisesti teoriassa ja perus-perttiä paremmin käytännössä.
 

RauMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Detroit Red Wings
En usko, että vähärasvaisen meetvurstin kaikonneita rasvoja on korvattu yhtään millään. Siinä on vain vähemmän rasvaa kuin perinteisessä, joka ei siis todella rasvaisena tuotteena ole makuuni.

Käypä lukaisemassa tuotetiedot Kotivaran meetvursti vs. kevyt meetvursti niin ei ole enää uskon asia.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Käypä lukaisemassa tuotetiedot Kotivaran meetvursti vs. kevyt meetvursti niin ei ole enää uskon asia.
Erona tuossa oli lähinnä se, kevyessä ei ole hevosta, mikä ei minua haittaa tippaakaan.

Lisäksi toisessa oli suolaa, toisessa ruokasuolavalmistetta eli ilmeisesti toiseen tulee luonnollinen suola ja toiseen joku teollinen sekoitus. Tuskin mikään merkittävä juttu kuitenkaan, kun tavallisessa on suolaa reilusti enemmän.

Kevyessä oli enemmän proteiinia sekä vähemmän rasvaa, suolaa ja hiilareita kuin normaalissa. Lisäksi se maistuu mun mielestä paremmalta lähinnä tuon rasvan määrän vuoksi.
 

sierramies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki vituttaa, myös sekin.
Vituttaa jotenkin silleen toispuoleisesti. Vasen jalkani on kumman puutunut vitutuksesta johtuen. Hjallis Harkimon itseriittoinen pullanaama vituttaa silleen, että se tuottaa jo lämpöä kylkiin. Miksi tämä omasta naurettavuudestaan kuulu turponaama ei häivy jo taka-alalle? Nyt siellä on sotkemassa jo seuraavaa polvi, taikinaa riittää, näköjään. Miksi hän ei voi keskittyä vuokraamaan venepaikkoja Sipoosta pallonaamaisen poikansa kanssa? Sotkee lätkäihmisten asioita aina kun liikkuu ihmisten ilmoilla. Toivottavasti nettois sen verran hyvin viime kuppauksestaan, että vetäytyisi jollekin taikinasaarelle loppuiäkseen ihmisten mielistä.

Dixi et animam levavi...

Navigare necesse est

Sori.
 

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Nyt kyllä tuhoutui yksi lapsuusmuisto pahasti. Tai ei oikeastaan muisto, sillä sen luoma mielikuva tässä vain murtui.

Muistan aina, kuinka laivalta odotti tuliaisia ja se laivasuklaa oli se jokin. Olikohan silloin aikoinaan Pandan tekemä? Maku oli ainakin perkuleen hyvä ja tämä on muisto, mikä itselleni on jäänyt.

Nyt tässä taannoin sain yhden laivasuklaalevyn käsiini (tässä oli suht pitkä tauko näiden kanssa, reilusti yli kymmenen vuotta ainakin) ja on pakko todeta, että vittu mitä paskaa. Nykyään tämä (ainakin tämä Tallinkin versio) on virolaisen Kalevin tekemä ja kaukana siitä, mitä muistelin. Nykyään tosin tulee syötyä suklaata paljon harvemmin kuin aikoinaan, mutta ei makuaistini näin paljon päin helvettiä ole mielestäni mennyt.

Kiitos Tallink, nyt minulle jäi vitutus ja pilattu mielikuva.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Välillä sitä muistuu mieleen, että miksi en pidä ihmisistä noin niin kuin yleensä kovin paljoa. Kavereita ja tuttuja mulla on aina ollut vain kourallinen ja näin aikuisiällä se ei tippaakaan harmita, vaikka nuorempana se vähän vituttikin, kun ei ollut hirveästi ketään kenen kanssa viettää aikaa.

Tänä aamuna pisti taas vituttamaan se, kun eräs henkilö käskymuodossa pyysi minua tekemään asian x. Asia ei ollut mikään iso, että ei siinä mitään, mutta se tapa. Miksi ei voi nätisti pyytää tekemään jotain vaan pitää käskeä? Helvetti että vituttaa tämmöiset takapajuiset ihmiset, jotka eivät osaa olla kohteliaita. Ei ihmekkään, että saavat vittumaisen maineen lähipiireissään.

Vastaavanlaiset ihmiset vituttaa aina. Mulla ei ole mitään vaikeuksia ottaa käskyjä vastaan esim. töissä tai koulussa, mutta helvettiäkö sitä tarvitsee alkaa käskyttämään vapaa-ajallakin, etenkin kun asian voisi ilmaista toisellakin tavalla? Ärsyttää.
 
Viimeksi muokattu:

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Tänä aamuna pisti taas vituttamaan se, kun eräs henkilö käskymuodossa pyysi minua tekemään asian x. Asia ei ollut mikään iso, että ei siinä mitään, mutta se tapa. Miksi ei voi nätisti pyytää tekemään jotain vaan pitää käskeä? Helvetti että vituttaa tämmöiset takapajuiset ihmiset, jotka eivät osaa olla kohteliaita. Ei ihmekkään, että saavat vittumaisen maineen lähipiireissään.
Muutaman kerran kun käsketään ja tekee sopivan huonosti, ei pian enää käsketä tai pyydetä tekemään...
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Muutaman kerran kun käsketään ja tekee sopivan huonosti, ei pian enää käsketä tai pyydetä tekemään...

Heh, tämä on tullut huomattua ja toimii aika monessa asiassa. Harmi vain, että em. tapaukseen tuota ei voi oikein soveltaa tai jos soveltaa, niin siitä tulee vitutusta molemmille osapuolille.

Itse yritän olla se fiksumpi osapuoli tässä kohtaa, vaikka toisen ulosanti onkin ö-luokkaa.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Lastenpsykiatri Jari Sinkkonen ohjeisti että ainakin lapselle pitää asiat ilmaista suorilla käskyillä eikä siis jättää lapselle mahdollisuutta pohtia josko asia pitäisi tehdä tai ei.
Ei siis sanota, että pitäiskö sun siivota huoneesi tai siivoisitko huoneesi vaan asia ilmaistaan selkeästi muodossa siivoa huoneesi.
Samaa ohjetta näemmä osataan soveltaa myös työelämässä.
 

Kalalokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sanotaanko nyt näin että noissa keskusteluissa vois käyttää tilannetajua. Yhellä tutulla oli jossain vaiheessa (onneksi nyt saatu kuntoon) ongelmia sydämen kanssa ja sitten kerran yhen toisen tutun äiti oli siitä kuullut ja jossain illanistujaisissa kysellyt kovaan ääneen ison porukan ympäröimänä että "mikä sulla siinä sydämessä oikein on vikana jajotainmuutasiihenvihjaavaa?". Ja sama käytös on periytynyt myös tälle äidin lapselle.

Ei ollut esimerkkinä mikään maailman hirvein ja näiltä edellämainituilta perheenjäseniltä on kyllä kuullut muitakin töksäytteleviä kommentteja liittyen ikäviin asioihin mutta you got the point right. Asioita voi todella ilmaista joskus ilman käyskentelevää käytöstä.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Ei ollut esimerkkinä mikään maailman hirvein ja näiltä edellämainituilta perheenjäseniltä on kyllä kuullut muitakin töksäytteleviä kommentteja liittyen ikäviin asioihin mutta you got the point right. Asioita voi todella ilmaista joskus ilman käyskentelevää käytöstä.

Näinpä. En tiedä kuinka yleistä töksäyttelevä, ylimielinen käytös nykyään todellisuudessa on, mutta omassa tuttavapiirissä näitä tulee aina silloin tällöin vastaan. Enkä nyt itsekkään mikään täysin kohteliain ihminen ole, mutta joskus ihmisten pitäisi hivenen miettiä miten joitakin asioita ilmaisee. Yksi isommista vitutuksen aiheista ovat juuri tuollaiset ihmiset, jotka ovat jollain tavalla töykeitä. Vittumaisen näistä tekee etenkin se, jos/kun ko. käytösmallin omaavaa ihmistä näkee usein. Joku random jamppa on sitten ihan eri juttu, jonka pystyy jättämään täysin omaan arvoonsa.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
DNA Welho + Osuuspankki + passiivinen eLaskun hyväksyminen. Vittu.
Tai pelkkä eLaskun toimittaminen ensimmäisenä mainitulta. Netti ja kännykkä ovat samalta talolta, mutta vuoron perään tulee jommasta kummasta liittymästä lasku paperimuodossa tai eLasku ei vain mene läpi. Tätä iloa on riittänyt DNA:n kanssa siitä saakka kun sen asiakkaaksi ajauduin entisen OPOY:n myötä.
 

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Hieno systeemi joo tuo eLaskutus. Tullut nyt muutaman kuukauden maksukehotuksena laskut kotiin. Ensin luultu, että onko voinut ilmaisjakelun mukana vahingossa hävitä lasku, mutta ei. Itse olen tehnyt DNA:n liikkeessä kirjallisen sopimuksen ja on minun nimissä, mutta vaimo maksaa nuo juoksevat kulut omalta tililtään, minun hoitaen lainat yms..no nyt sitten ilmeisesti on toteutunut passiivinen eLaskun tilaaminen nettipankissa paperilaskulla maksettaessa ja hänet on laitettu DNA Welhon kirjoissa laskun maksajaksi ja tämän takia ei enää yhtäkkiä tule paperilaskua kotiin. DNA Welhon asiakaspalvelun mukaan he ovat tehneet tällä perusteella sopimuksen laskuttaa Osuuspankin kanssa eLaskulla tästä eteenpäin. Eihän siinä, periaatteellisesti toki sotii omaa käsitystä vastaan reilusta pelistä, mutta voi voi. Eipä voi oikein tällä alueella harkita vaihtavansa poiskaan jos haluaa katsoa Valioliigaa. Vittu.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Kyllä nyt vituttaa tämä hallituksen touhu... veroja vaan korkeammalle, eiväthän ne vielä ennestään olleet! Kyse on siis tästä Iltalehden jutusta .

"Lisää veroa tulee myös bensalle, dieselille sekä kotitalouksien ja julkisen sektorin käyttämälle sähkölle."

Jos asut maalla, jossa lähimpään kauppaan on se 10-30 km, tai olet pienen lapsen yksinhuoltaja, opiskelija, työtön, töissäkäyvä jne, niin kyllä pistää vituttamaan...

Potkitaan kyykyssä olevat köyhät maahan. Saatais se Urpilainen jo vittuun sieltä valtiovarainministeriöstä ja Sekoomus ja Käteinen siihen perään. Tilalle Persut ja Vasemmistoliitto.

Tämä biisi kuvastaa hyvin tätä fiilistäni tällä hetkellä.

E: copy paste ei toiminut.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Kyrsii. Lähinnä tämänhetkinen taloudellinen tilanteeni, vaikka tulevaisuus muuten näyttää suht valoisalta. Eli olen sitten käytännöllisesti katsoen aivan persaukinen, osin omaa tyhmyyttäni ja osin siitä syystä, etten osannut varautua tämän vuoden tapahtumiin, jotka tosin olivat positiivisia uutisia mutta taloudellisesti hiukan vaikeasti tilanteeseeni sopivia. Avaudutaan.

Opiskelijana ehdin tottua siihen, että kesäisin käyn tekemässä suht mukavat fyrkat kesätöillä, ja oletin myös viime syksynä, että seuraavana (eli nyt) kesänä olen joko kesätöissä tai mahdollisesti jo vakitöissä. No. Joulun jälkeen päätinkin hakea harjoitteluun, ja sain ulkomailta nyt syksyksi käytännössä sellaisen paikan, josta en voinut kieltäytyä ja joka auttanee saamaan sellaisia töitä, joita todella haluaisin tehdä (ja parempipalkkaisempia). Ongelmana vain oli se, että minun tuli saada gradu valmiiksi ennen sitä, enkä ehtinyt sitä vielä keväällä tekemään, ja nyt kesällä olen sitä väkertänyt ja parin viikon päästä sen pitäisi olla jotakuinkin valmis. En siis mennyt kesätöihin, ja elin opintotuella ja otin opintolainaa pakon sanelemana. Nyt olen käyttänyt lähes kaikki rahani, ja kohta pitäisi lähteä ulkomaille. Ongelma: ei kesätyöpalkkaa, harjoittelusta saa vajaan tonnin käteen, asunto ulkomailla maksaa 600€ + asunto Suomessa 300€ = käteen jää se satku, kuussa.

Ei tullut syksyllä mieleen säästää kummemmin rahaa, ja vaikken nyt erityisemmin tuhlaillutkaan, en nyt varsinaisesti säästänytkään. Isäpapan tai äitimuorin lompakkoa en periaatteesta ole koskaan halunnut venyttää, joitakin satunnaisia pienehköjä lainoja lukuun ottamatta, jotka olen maksanut varsin pikaisesti takaisin. Ei tässä kai nyt enää muu auta, muuten olen täysin varaton.

Idiootti mikä idiootti. Vituttaa, lähinnä minä itse.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Kyllä nyt vituttaa tämä hallituksen touhu... veroja vaan korkeammalle, eiväthän ne vielä ennestään olleet! Kyse on siis tästä Iltalehden jutusta .

"Lisää veroa tulee myös bensalle, dieselille sekä kotitalouksien ja julkisen sektorin käyttämälle sähkölle."

Jos asut maalla, jossa lähimpään kauppaan on se 10-30 km, tai olet pienen lapsen yksinhuoltaja, opiskelija, työtön, töissäkäyvä jne, niin kyllä pistää vituttamaan...

Potkitaan kyykyssä olevat köyhät maahan. Saatais se Urpilainen jo vittuun sieltä valtiovarainministeriöstä ja Sekoomus ja Käteinen siihen perään. Tilalle Persut ja Vasemmistoliitto.

Tämä biisi kuvastaa hyvin tätä fiilistäni tällä hetkellä.

E: copy paste ei toiminut.

Tämä. Juurikin niin. Vtu Suomessa ona 2-3 kaupunkia joissa julkinen liikenne on oikeasti kattava ja vaihtoehto yksityisautoilulle. Muualla auto tai kaksi on lähes välttämätön. Toivon todella että täällä tehtäisiin samanlainen päätös kuin naapurimaassa, eli tietullit kehäkolmosen kohdalle. Sisään-ulos, maksat molemmista. Muutenkin rahat loppu - mitä tehdään, hei jos korotettaisiin taas veroja, on täysin järjetön oravanpyörä. Jossain tulee raja vastaan ja kansalaisten ostovoima laskee koko ajan, mikä taas laskee kauppojen ja palvelujen käyttöä, sitä kautta vähemmän ALV:a valtiolle, vähemmän työntekijöitä töissä, on sama kuin vähemmän palkkaveroista tulevia tuloja, enemmän sosiaalitukia maksettavaksi jne.

Veroja pitäisi laskea, kulutus kasvaa, lisää työvoimaa sitä kautta ja lisää veroja kassaan.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämä. Juurikin niin. Vtu Suomessa ona 2-3 kaupunkia joissa julkinen liikenne on oikeasti kattava ja vaihtoehto yksityisautoilulle.....

Mitähän ne on? Helsingissä se voi olla, mikäli asut metroasemalla ja työpaikka on lähellä toista, mutta jos työmatka on idästä länteen tai toisinpäin, etkä asu bussipysäkillä, niin aivan turhaa. Toimii jos olet keskustassa töissä ja asut lähellä juna- tai metroasemaa.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Unohdin uusia lääkereseptin aikanaan ja nyt olin lähdössä hakemaan uusia lääkkeitä apteekista niin huomasin että niitä kertoja ei ole enää siinä reseptissä jäljellä, no mä soitin arvauskeskukseen että lääkäri laittaisi puhelinreseptin apteekkiin mutta laittaa kuulemma jos ehtii, apteekki menoo klo 18 kiinni ja terveysasema klo 15, hoitaja sanoi vaan että lääkkeestä voi pitää muutaman päivän tauon jos se resepti ei ehdi. vituttaa tämä oma muistamattomuus, oma vika mutta silti! saatanan julkinen terveydenhuolto on kyllä perseestä, jos ei ole tuota reseptiä klo 16 mennessä ilmaantunut tuonne sähköinen resepti juttuun niin ihan vittuilakseni menen päivystykseen uliseen tai ainakin soitan sinne lääkärille.
Oli kyllä niin vittumaisen ja työhönsä kyllästyneen kuuloinen hoitaja äsken, lääke on siis linatil verenpaine lääke.

Edit: Mikä tuollaisen lääkkeen agenda ylipäätään on? eikö se olisi sama heittää kokonaan pois jos siitä kerta noin vaan voi pitää päivätolkulla taukoa... Lääketeollisuuden orjiako tässä ollaan taitaa lääkärillä olla kyseisen firman osakkeita salkussaan...
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Transportaatio julkisilla on tosiaan ainakin täällä landella täysin mahdotonta, ellei tosiaan asu siinä bussipysäkin vieressä ja työpaikka on pysäkin vierustalla.

Mun työmatka menee näin, mutta: Teen vuorotyötä ja yksikään julkinen ei kulje noihin kellonaikoihin. Pitäisi vielä rampata kotoa keskustaan bussilla ja vaihtaa siitä maakuntabussiin ja sitten olisin kaksi tuntia liian ajoissa töissä tai liian myöhässä, vuorosta riippuen. Eli vituttaa kyllä, että taas saat maksaa enemmän, että ylipäätään pääset töihin.

Toinen työpaikka lähempää olis kiva. Niitä vaan ei saa, yritetty on tässä jo kaksi vuotta. Annetaan rahat euromaille, joiden taloutta hoitaa koulutetut simpanssit, jotka eivät osaakaan laskea paljonko kannattaa ottaa velkaa ja mistä kannattaisi säästää. Sitten täällä muutamien tuhansien kilometrien päässä nostetaan veroja osaksi tämän takia. Missä pelaa mr. Logiikka?

En mä tiedä. Antaa olla, mikään täällä koskaan tule muuttumaan.
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Transportaatio julkisilla on tosiaan ainakin täällä landella täysin mahdotonta, ellei tosiaan asu siinä bussipysäkin vieressä ja työpaikka on pysäkin vierustalla.





Mun työmatka menee näin, mutta: Teen vuorotyötä ja yksikään julkinen ei kulje noihin kellonaikoihin. Pitäisi vielä rampata kotoa keskustaan bussilla ja vaihtaa siitä maakuntabussiin ja sitten olisin kaksi tuntia liian ajoissa töissä tai liian myöhässä, vuorosta riippuen. Eli vituttaa kyllä, että taas saat maksaa enemmän, että ylipäätään pääset töihin.





Toinen työpaikka lähempää olis kiva. Niitä vaan ei saa, yritetty on tässä jo kaksi vuotta.
Joo. Onhan se yhtä saatanaa kun ei töitä töitä toimiteta kotiovelle. Onko muuten tullut mieleen vaihtaa kotipaikkaa sinne missä se duunikin on?
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Kyllä nyt vituttaa tämä hallituksen touhu... veroja vaan korkeammalle, eiväthän ne vielä ennestään olleet! Kyse on siis tästä Iltalehden jutusta .

"Lisää veroa tulee myös bensalle, dieselille sekä kotitalouksien ja julkisen sektorin käyttämälle sähkölle."

Jos asut maalla, jossa lähimpään kauppaan on se 10-30 km, tai olet pienen lapsen yksinhuoltaja, opiskelija, työtön, töissäkäyvä jne, niin kyllä pistää vituttamaan...

Potkitaan kyykyssä olevat köyhät maahan. Saatais se Urpilainen jo vittuun sieltä valtiovarainministeriöstä ja Sekoomus ja Käteinen siihen perään. Tilalle Persut ja Vasemmistoliitto.

Tämä biisi kuvastaa hyvin tätä fiilistäni tällä hetkellä.

E: copy paste ei toiminut.

Tässä osuva biisi aiheeseen : Sleepy Sleepers - Verorock - YouTube
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Joo. Onhan se yhtä saatanaa kun ei töitä töitä toimiteta kotiovelle. Onko muuten tullut mieleen vaihtaa kotipaikkaa sinne missä se duunikin on?

Kuinka tyhminä ihmiset täällä toisiaan pitävät? Totta mooses on käynyt mielessä muuttaa lähemmäs työpaikkaa. Sitten pitäisi vain myydä asunto ja sitten, kun minä olisin lähempänä työpaikkaa, niin emäntä menisi töihin autolla tuon saman matkan. Eli mikä tässä olisi hyöty? Pitäisi kummankin ensin saada se työpaikka mun työpaikan läheltä. Juu, muija ei ole metallialan työntekijä eli täällä ei olisi hänelle työpaikkaa. Pari kauppaa siellä on, joissa sielläkään ei vapaita paikkoja ole.

Kerro toki, jos osaat ratkaista yhtälön minun puolestani, jolla ei tarvitse ajaa töihin n. 30km matkaa, niin että meidän tulot pysyy samalla tasolla eli tullaan toimeen. Tai tietty jos pystyt muokkaamaan julkisten aikatauluja, niin se jo helpottaisi! Mä en oo vielä saanut ratkaistua tätä hommaa. Rahaa menee jokatapauksessa bensaan / dieseliin.
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Ja jos sinulla on jälkikasvua, kuten allekirjoittaneella, niin on Ilveksen lanseeraama 200%:n varmaa ettei yleisiin ole astumista.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Vaikkei tarinaan Absinttia liitykään niin tämä video (Absintti @ Youtube) käynee eräänlaisena prologina lyhykäiselle tarinalleni. Kaveri käväisi saunomassa toissailtana. Lopputulemana kun tätä kämppää katselin tänä aamuna taitaa laskua olla puolisen tonnia (en ole vieläkään kehdannut todella alkaa penkomaan tuota hävityksen kauhistusta), saatanan kipeät ja naarmuilla ynnä mustelmilla olevat paikat, sekä mitä ilmeisimmin hirvittävän tyytyväiset naapurit. Kukakohan se tällä kertaa keksi alkaa painimaan?

Siinä vaiheessa, kun toinen sulismailoista (~170€) rasahti poikki painin tiimellyksessä, naapuri oli käynyt oven takana ja minulta tuli nenästä verta olisi varmasti ollut viisainta rauhoittua. Näin teimmekin, eikä kellokaan ollut kuin jotain kolmen hujakoilla aamusella vasta. Saunan ja muutaman kylmän oluen jälkeen tietysti aloimme ratkomaan suusanallisesti voittajaa tuosta kesken jääneestä painierästä, eikä tarvinnut kauaa inttää kun taas väännettiin. Hyvän tuoksuisina saimme painia, kun kerta partavesipullokin hajosi siinä, mutta millä ilveellä vältyimme lasinsiruilta, en tiedä.

Aikoi kaveri lähteä vielä iltavuoroon töihin eilisellä, kun kuuden aikaan aamusta touhukkaana lähti kämpilleen vielä könyämään. Tiedä pääsikö edes kotiinsa saakka, sillä selviytyminen oven karmien väliin ilman oksentamista ja vakavia törmäysvammojakin näytti melke helvetin haastavalta.

Ei vittu... kyllä tälle varmasti jo seuraavana kesänä jaksaa naureskella, mutta juuri nyt tuoreeltaan tämä on hyvinkin ketjukamaa kohdallani.

Vittu voitin sentään sen painin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös