Jumaleissön, minä en pitänyt itsekeskeisistä 35 v peräkammaripojista edes lapsena.
Muutama päivä sitten joku nainen oli käynyt eräässä pohjoissuomalaisessa kaupungissa ja pistänyt kaupungin FB-sivuille kymmeniä kuvia erikseen. Oli lokin kuvia paljon, kuvia puistonpenkeistä, pelastusrenkaista ja niin edelleen.
Kyseenalaista kissan järjenjuoksussa on myös se, miksi helvetissä se hyppäsi moisen pudotuksen vain päästäkseen odottamaan sisäänpääsyä oven edessä.
Kyseenalaista kissan järjenjuoksussa on myös se, miksi helvetissä se hyppäsi moisen pudotuksen vain päästäkseen odottamaan sisäänpääsyä oven edessä.
Erittäin hyvin tiivistetty tämä keskikesän ihanuuden kääntöpuoli. Vaikka ei se pitkä talvikaan mitään suurta herkkua ole, niin kyllä tässä lyhyessä kesässäkin ehtii kyrpiintyä monta kertaa mainitsemiesi lieveilmiöitten seurauksena. Ja sitten vielä iltapäivälehtien etusivuilta saa lukea otsikoita tyyliin: "Nauti helteistä nyt, ensi viikolla viilenee". Eli sinun pitää nauttia siitä kuumuudesta? No vittu eikä pidä!Vittu että vituttaa kesä, kuumuus, juntit matkailijat, lomalaiset, lapsiperheet, paarmat ja kaikki muu heinäkuuhun liittyvä paska. Ihmissaastan luvattua aikaa.
Vituttaa ihmiset jotka tunkevat kaikki paperit ja kuitit tuoppeihin ja kahvikuppeihin. Ei siinä muuten, mutta kun teet sellaista työtä jossa joudut muiden astioiden ohella vielä onkimaan niitä paskapapereita sieltä tuopin pohjalta. Niin ja vielä, laittakaa ne nuuskat ja nuuskamällit jonnekin muualle kuin pöydälle tai tuoppiin. Pieni vitutushan tämä on, mutta tuokin alkaa vituttamaan kun tarpeeksi kyseistä hommaa joutuu tekemään.
Jaa, ne ruhjeet olikin sitten pahemmat kuin luuli. Aivoissa purkauma ja leikkauspöytä edessä. Suuri todennäköisyys että toinen puoli halvaantuu, hyvää synttäriä meikäpoika. Vittu.Kyllä vituttaa ajotaidottomat törpöt! Olin normaalisti ylittämässä jalkakäytävää kun minulle paloi vihreä valo, niin eteeni kääntyy auto töötti pohjassa ja ajaa yli niin että kaadun maahan, ja auto sitten vain pakenee paikalta. ONNEKSI selvisin ruhjevammoilla ja kantositeellä, tuossa olisi voinut henki lähteä pahimmassa tapauksessa. Joillekkin pitäisi opettaa pallovalojen merkitys! Hyvää juhannusta nyt kaikille sitten, perkele.
Voihan perse. Toivotan palstaveljelle onnea leikkaukseen ja kaikkea hyvää, kävi miten kävi.Jaa, ne ruhjeet olikin sitten pahemmat kuin luuli. Aivoissa purkauma ja leikkauspöytä edessä. Suuri todennäköisyys että toinen puoli halvaantuu, hyvää synttäriä meikäpoika. Vittu.
Leikkaus on tällä hetkellä ainoa vaihtoehto, muuten seuraisi aivoverenvuotoa ja se olisi liian kohtalokasta. Saan kuulemma olla tyytyväinen jos vain toinen puoli halvaantuu, aivojen ja pään kanssa kun ei koskaan tiedä.Voihan perse. Toivotan palstaveljelle onnea leikkaukseen ja kaikkea hyvää, kävi miten kävi.
Saanko tiedustella mitä seuraisi jos ei leikata, lienee kuitenkin välttämätöntä?
Leikkaus on tällä hetkellä ainoa vaihtoehto, muuten seuraisi aivoverenvuotoa ja se olisi liian kohtalokasta. Saan kuulemma olla tyytyväinen jos vain toinen puoli halvaantuu, aivojen ja pään kanssa kun ei koskaan tiedä.
Kiitokset kuitenkin tsempeistä, sitä todellakin tarvitaan nyt.. Sitä pystyy menemään sanattomaksi kumman nopeasti..
Kyllä tein, mutta tällä hetkellä näyttää siltä ettei sitä kaahaajaa saada kiinni. Koska en saanut kokonaan rekkaria ylös. Poliisi kuitenkin taatusti tekee parhaansa, mutta juuri pari päivää sitten sain päivitystä heidän taholtaan, että vaikealta näyttää. Että voikin vituttaa tuollaiset holtittomat autoilijat, mitähän tuollaisten päässä pyörii!? Itse olen vielä antavaista sorttia, mutta se että kaahataan paikalta tuhatta ja sataa torvea soittaen, on anteeksiantamatonta. Mitä sitä sivullisten elämistä piittaamaan..Teitkö muuten koskaan rikosilmoitusta tuosta ja jos teit, niin onko se edennyt mihinkään suuntaan?
Kyllä tein, mutta tällä hetkellä näyttää siltä ettei sitä kaahaajaa saada kiinni. Koska en saanut kokonaan rekkaria ylös. Poliisi kuitenkin taatusti tekee parhaansa, mutta juuri pari päivää sitten sain päivitystä heidän taholtaan, että vaikealta näyttää. Että voikin vituttaa tuollaiset holtittomat autoilijat, mitähän tuollaisten päässä pyörii!? Itse olen vielä antavaista sorttia, mutta se että kaahataan paikalta tuhatta ja sataa torvea soittaen, on anteeksiantamatonta. Mitä sitä sivullisten elämistä piittaamaan..
Jaa, ne ruhjeet olikin sitten pahemmat kuin luuli. Aivoissa purkauma ja leikkauspöytä edessä. Suuri todennäköisyys että toinen puoli halvaantuu, hyvää synttäriä meikäpoika. Vittu.
Tuosta autosta sen verran, että ei ole varmasti kiellettyä kertoa tännekin niitä auton tuntomerkkejä ja sitä rekkarin osaa minkä kerkesit näkemään. Eräällä toisella foorumilla oli kans tällainen tilanne, jossa oli tapahtunut liikennepako ja onnettomuuteen joutuneen vaimo kertoi auton tiedot, vaikka ne kovin vajavaiset olivatkin, niin hänen inboxinsa täyttyi kymmenistä eri vihjeistä, joista yksi muistaakseni johtikin tekijän jäljille yhteistyössä poliisin kanssa. Suomi on pieni maa, jossa tunnetaan aika hyvin eri ihmisiä ja autoja.
Jaa, ne ruhjeet olikin sitten pahemmat kuin luuli. Aivoissa purkauma ja leikkauspöytä edessä. Suuri todennäköisyys että toinen puoli halvaantuu, hyvää synttäriä meikäpoika. Vittu.
Oma vitutus koskee Summer Up- tapahtumaa Lahdessa.