Vitutusketju

  • 10 543 825
  • 56 130

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Njoo. Ekat pakit ne mulle oli, siksi kai tuntuu niin raskaalta. Oloa ei yhtään helpota se tosiasia, että periaatteessa minut jätettiin ilmoittamatta asiasta. Facebookista vain pois kavereista, totaali-ignooraus eikä vastausta mihinkään viesteihin.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Ole hiljaa. En pysty nauramaan tässä mielentilassa mukahassutteluille, nyt on tosi kyseessä. Vitutus ei laannu, vaikka vetäisin tuossa juuri parin kilometrin lenkin niin täysillä kuin pystyin. Sydän tekee kipeää, jyskyttää vieläkin.

Sattuuhan se, ja sattuuhan sitä, tsemiä. Helpoin puolustusmekanismi on se, ettei koskaan rakastu. Joskus sitä ei voi vain välttää. Kuten ei kommentointia Jatkoajassakaan. Tsori.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Riittääkö, että sanoo, että naispuolinen henkilö on mukana kuviossa. Paskin päivä elämässäni, juuri kun kaikki näytti niin hyvältä. Hirveä tunne, kun ei voi enää itse tehdä käytännössä mitään. Koko maailma vain romahtaa.

Päivä kerrallaan eteenpäin. Kuulostaa ja onkin kliseistä, mutta se on ainoa keino. Vaikka nyt tuntuukin tyhjältä, niin elämä loppujen lopuksi kuitenkin voittaa. Ja kun olet tehnyt voitavasi, niin jossain vaiheessa sekin kääntyy positiiviseksi asiaksi. Et olisi voinut tehdä yhtään enempää.
Kovasti tsemppiä täältäkin.
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Riittääkö, että sanoo, että naispuolinen henkilö on mukana kuviossa. Paskin päivä elämässäni, juuri kun kaikki näytti niin hyvältä. Hirveä tunne, kun ei voi enää itse tehdä käytännössä mitään. Koko maailma vain romahtaa.

Tsemppiä.

Tuli tästä mieleen viikontakainen tilanne. Eräs naishenkilö päätti kostaa kolme vuotta sitten tapahtuneet tapahtumat lähettämällä arkaluontoisia avautusmis-FB viestejäni niitä koskeville henkilöille. No just. Sitä oltiin hieman kusessa, mutta maailman parhaana puhujana hoidin jotenkuten itseni pois ongelmista. Oli vielä kyseinen kaveri suunnitellut tätä kuukausikaupalla ja tehnyt pohjatyötä saadakseen ennalta tiedetyn mielipiteeni näistä henkilöistä mustana valkoisella.

Voi vittu mikä pelle. Ei voi kun nauraa. :D
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Juu eipä mitään, ei pitäisi kirjoitella tunnekuohussa. Kiitos kaikille tuesta, palsta on korvaamaton paikka. Jos jotakuta rakastan, niin teitä. Iso kiitos.

Huoh, jokohan helpottaisi.

Oloasia en nyt ainakaan hirveästi auta tällä, että jos jostain on tykännyt/rakastanut, et pääse siitä hirven nopeasti yli. Kuitenkin riippuu siitäkin, että minkälainen side oli siihen henkilöön. Varsinkin hiljaisissa/yksinäisissä paikoissa tulee mieleen ilmi tällaiset asiat. Joten suosittelen soittamaan pikemmiten jollekkin kaverille, ja lähdette ottamaan muutaman olusen. Myös asian purkaminen jollekkin luotettavalle ystävälle on hyväksi.
 

J.Petke

Jäsen
Juu eipä mitään, ei pitäisi kirjoitella tunnekuohussa. Kiitos kaikille tuesta, palsta on korvaamaton paikka. Jos jotakuta rakastan, niin teitä. Iso kiitos.

Huoh, jokohan helpottaisi.

Ehkä tuossa huomaat myös naikkosen kypsyyden. Ehkä sitä on parempi keskittyä toisiin, jotka sentään osaavat arvostaa kumppaniaan. Yksi asia minkä voi tästä ottaa opiksi on se, että ei ikinä itse tule tekemään samoin.

Kesä on tulossa, aurinkokin paistaa, itke itku pois, anna tunteiden laantua ja katsot eteenpäin ennemmin kuin taakse.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Myös verhokaupoille meneminen on hinttimäisintä mitä tiedät materiaalia, mutta point taken.

Myöhäinen vastaus, mutta kärsin itse samasta (eli siitä jos kesällä/keväällä sattui heräämään vaikka klo 8 vessassa käymään niin sen jälkeen ei enää unta saanut) vuosien ajan, kun aamuaurinko paistaa suoraan huoneeseeni, mutta pimennysverhot ratkaisivat tuon ongelman kivasti. Suosittelen lämpimästi.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Tilannepäivitystä eiliseen.

Kysyin syitä, enkä saanut mitään järkeviä vastauksia. Parhaatkin olivat luokkaa "ei kiinnosta" ja "kauanko jaksat oikein vaivautua". Pieni riita tuli, kun haukuin hänet sitten lapselliseksi ym.

Nukutun yön yli olo on parempi, noiden tänään saamieni vastausten jälkeen vielä parempi. Ehkä on jopa parempi, etten saanut vastausta "joo, olen pahoillani".

Nyt ei vituta läheskään yhtään niin paljon. Hyvällä musiikilla ja noin typerillä vastauksilla olo tuntuu vahvistuneelta. Jollain tapaa helpottaa se tieto, että menetin juuri eilen jotain noin lapsellista ja ajattelematonta.

Yksi ihminen voi tänään puolestani kadota iäksi. Olen puhunut.
 

rasmus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Pool, Konalan Pallo
Nyt on sitten jotku vetäneet herneen nenään, kun poliisi on huutanut Länsi-satamassa vaarassa olleille "menkää helvettiin täältä" saati siitä, että poliisi on käyttänyt asetta. Oisi varmaan pitänyt pyytää nätisti siirtymään sivuun ja antaa kaverin ampua naisen täysi-ikäinen poika siinä samassa.
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Tilannepäivitystä eiliseen.

Kysyin syitä, enkä saanut mitään järkeviä vastauksia.

Perussetti, varsinkin jos kyseessä nuori naikkonen? Joskus muinoin vuonna 2006, kun itse tulin jätetyksi ensimmäisen pitkäaikaisemman tyttöystäväni toimesta, näytti maailma melko synkältä. Oli tällä flikalla myös huippuvastaukset, kun kysyin syytä miksi. "No kun.. no kun tarttisin vähän omaa aikaa", tällöin olin tosiaan itse armeijassa, joten omaa aikaahan muijalla oli vaikka kuinka. Eli ei mitään järkevää syytä.

Silloin tuntui elämä melko surkeelta ja ajattelin etten koskaan löydä mitään niin ihanaa tyyppiä. No kävipä sitten niin, että pari vuotta tästä löysin nykyisen vaimoni eikä haittaa yhtään, että meni aikaisempi homma puihin. Kaikilta osin parempaan vaihtui :D
 

LannyMc

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Voi vittujen kevät kun taas menee hommat reisille. Pitäisi tehdä sitä ja tätä mutta eipä oo olosuhteista johtuen oikeanlaisia työkaluja millä tehdä. Vituttaa kun meininki on kuin jollain helvetin pula-ajalla. Huomenna vasta saan tarvittavat välineet.

Ja sekin vituttaa että jos hommat olisi menneet putkeen, olisi minulla ollut mahdollisuus pitää pari lomapäivää ennen juhannusta, mutta tuskinpa onnistuu enää kun tämä päivä on valunut täysin hukkaan. Viiitttuuuu.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Perussetti, varsinkin jos kyseessä nuori naikkonen?

Juu, varsin nuori kun minua vielä vuoden nuorempi. Olen päässyt kyllä yllättävänkin hyvin jo tästä yli, mitä nyt välillä harmittaa ja on omituinen olo. Pitää vain ajatella, että ehkä tämä onkin hyvä asia. Aika näyttää. Helppoa ei kuitenkaan ole.

Kiitosta vain kaikille.
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Olen päässyt kyllä yllättävänkin hyvin jo tästä yli, mitä nyt välillä harmittaa ja on omituinen olo. Pitää vain ajatella, että ehkä tämä onkin hyvä asia. Aika näyttää. Helppoa ei kuitenkaan ole.

Tuotahan se alussa on, että välillä on paremmat fiilikset ja välillä käydään pohjalla. Muistat kuitenkin, että ei se elämä tuollaiseen lopu ja tulevaisuudessa on melko varmasti vieläkin parempaa luvassa! Harvoin nimittäin se ah niin ihana "teinirakkaus" on kovinkaan kestävää.

Pää pystyyn ja kaupungille katsomaan vähäpukeisia naisia.
 

Schadowan

Jäsen
Juu, varsin nuori kun minua vielä vuoden nuorempi. Olen päässyt kyllä yllättävänkin hyvin jo tästä yli, mitä nyt välillä harmittaa ja on omituinen olo. Pitää vain ajatella, että ehkä tämä onkin hyvä asia. Aika näyttää. Helppoa ei kuitenkaan ole.

Kiitosta vain kaikille.

Hmm, kuulostaa sen verran tutulta, että voisin jopa veikata, että kyseinen nainen on vielä jossain vaiheessa ovesi takana. Ystäväpiirissä on pari vastaavanlaista eroa tapahtunut, eli nainen laittaa suhteen poikki kertomatta sen tarkempaa syytä. Yhtäkkiä ihminen, jonka olet kuvitellut tuntevasti käyttäytyy täysin käsittämättömällä tavalla. Siinä on käsittelemistä pitkäksi aikaa, mutta jotenkin se elämä aina lopulta voittaa.

Kertomasi perusteella tulet myös 99,9% varmuudella löytämään paremman naisen itsellesi. Tärkeintä on, ettei katkeroidu vaan uskaltaa myös jatkossa ihastua/rakastua.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Hmm, kuulostaa sen verran tutulta, että voisin jopa veikata, että kyseinen nainen on vielä jossain vaiheessa ovesi takana.

Heh. Lupaan kyllä päivittää tilanteen jos johonkin suuntaan muuttuu. Nyt mennään kuitenkin sillä mitä on, eli unohdetaan muu ja jatketaan kesää ja elämää. Yritetään ainakin.

Mielenkiintoisia asioita ihmisen elämässä, kaikesta löytyy opittavaa.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Heh. Lupaan kyllä päivittää tilanteen jos johonkin suuntaan muuttuu. Nyt mennään kuitenkin sillä mitä on, eli unohdetaan muu ja jatketaan kesää ja elämää. Yritetään ainakin.

Mielenkiintoisia asioita ihmisen elämässä, kaikesta löytyy opittavaa.

Sinun iässäsi naiset tahtovat seikkailla. Kaikki on hyvin ja suunnitellaan kaikkea kivaa yhdessä. Sitten yksi kaunis päivä tytöt huomaavatkin, että perhana että tuolla pyörii muitakin hyvännäköisiä miehiä. Hormonit hyrrää ja kokeilunhalu löytyy näin alkukesästä. Pitää olla aika saakelin villi suhde, että nuo naiset pysyvät mukana. Katse eteenpäin ja nauti kesästä niinkuin urheilijan kuuluu. Pidä itsesi kunnossa ja näytä kauden aikana kaikille närhen munat ja taas löytyy mistä valita. Keskity vaan nauttimaan elämästä vielä, kun olet nuori. Muutamaa vuotta vanhempana et enää jaksa mennä samaan tapaan, kun jo työllisen arki tuppaa väsyttämään. Kyllä sieltä sitten tulee vastaan se nainen, joka on oikeasti valmis viettämään pidempään yhdessä. Kenties koko elämänsä. Kunhan et niitä oikeasti rupea pokaamaan baareista. Annan vinkin, että rannoilla kannattaa pyöriä kesäisin jos haluaa tutustua tyttöihin. Poikaporukalla viihtymään biitsille, niin äkkiä onkin jo toinen porukka liittynyt mukaan. Turhan monet baarien juovat naiset tahtovat pääasiassa käyttää hyväkseen jne. En tosin ole aivan saletti, että joko olet baari-iässä.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Vituttaa ihmiset, jotka on ihan tohkeissaan jostain panemisesta viikonloppuna. Ketä vittu kiinnostaa? Penetraatiot voi pitää omana tietonaan ja etenkin, kun tietää ettei mua pillu kiinnosta sen enempää, kuin rikkaruohojen kitkeminen käsin.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Ei tästä vittu pääse yli, vaikka itkin yksin huoneessani peiton alla. Kamalin päivä elämässäni. Nyt tulee uudestaan itku. Voi vittu. Ei pysty. Voimaton olo. Mikään ei innosta enää.

Pala kurkussa koko ajan, taidan jättää katsomatta tuon futismatsin ja menen suoraan nukkumaan. Olen totaalisen romuna.

Otan osaa, mutta naiset tulevat vastaisuudessakin olemaan elämässäsi tae ultimaattiselle vitutukselle. Toki siihen vanhemmiten turtuu, mutta peruskuvio tulee olemaan aina sama. Tervetuloa Naisasiat-ketjuun lukemaan lisää totuuksia, nuori Werther.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eiköhän sitä pamahdeta tietenkin juhannusviikolla kipeäksi. Nyt vaan sellaset poppamiehen keitokset kurkusta alas ja kaikenmailman vippaskonstit käyttöön, että juhannuksena olisi edes seuraksi muille. Sitähän voisi kokeilla vanhaa ja toimivaksi todettua viinakuuria vaikka.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Pieniä ovat omat vitutukset näihin muihin täällä olleisiin. Voimia penkinlämmittäjälle, voin vain kuvitella miltä tuntuu.
Vitutti mennä hammaslääkäriin. Jos mahdollista niin kyseisen väkivaltaisen operaation jälkeen vituttaa vielä enemmän. Puoli päätä puuduksissa, mutta se kohta mitä väännettiin ja käännettiin ei ollut puuduksissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös