Vitutusketju

  • 10 567 356
  • 56 146

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Näin humalapäissään alko vituttamaan Pingviinien tappio Bruinsille, vaikka Bruins on myös yksi niistä harvoista lempparijoukkueistani rapakon takana. Pingviinit kuitenkin ollut pitkään se yksi ainut ja oikea. No mieluummin tappio Bruinsille, kuin jollekin muulle.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB ja Eagles
Näin humalapäissään alko vituttamaan Pingviinien tappio Bruinsille, vaikka Bruins on myös yksi niistä harvoista lempparijoukkueistani rapakon takana. Pingviinit kuitenkin ollut pitkään se yksi ainut ja oikea. No mieluummin tappio Bruinsille, kuin jollekin muulle.

KalPan kannattajana olet varmaan ymmärtänyt, että ainahan tulee se seuraava kausi jolloin kaikki on mahdollista. Toki KalPan kanssa se vaatii enemmän pitkäjänteisyyttä.
 

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Televisio sitten päätti, ettei meillä tänään katsotakaan formuloita. Voi vittu sanon minä! Kyllä YLE:n paskakanavat näkyy, mutta kaikki muut kanavat ovat pimeinä. Äsken vielä kyllä näkyivät, mutta riksrakspoks ja mustaksi muuttui ruutu. Minua vituttaa!
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Televisio sitten päätti, ettei meillä tänään katsotakaan formuloita. Voi vittu sanon minä! Kyllä YLE:n paskakanavat näkyy, mutta kaikki muut kanavat ovat pimeinä. Äsken vielä kyllä näkyivät, mutta riksrakspoks ja mustaksi muuttui ruutu. Minua vituttaa!
Hahhahhaaa!!! Saatat vaikka sivistyä, kun katsot maikkarin sijaan Ylen kanavia.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Hahhahhaaa!!! Saatat vaikka sivistyä, kun katsot maikkarin sijaan Ylen kanavia.
Niin, mitä se sivistys lieneekään. Onko sivistystä tietää, että moni taas tänään kuoli Irakissa pommiräjähdyksessä ja epäsivistystä on se, mitä tänään tapahtuu Kanadan GP:ssä. Kyllä minä tiedän sinun mielipiteesi ihan sanomattakin, siis sen väärän mielipiteesi.

Nyt ne jo lämmittelykierrosta kiertävät tuolla Montrealissa. Täytyy keskittää koko sivistyksellinen keskittymiseni Maikkarin lähetystä kohtaan.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hahhahhaaa!!! Saatat vaikka sivistyä, kun katsot maikkarin sijaan Ylen kanavia.

YLE:n sunnuntai-illasta se sivistys hankitaan. Palstan älykötkin pääsivät Kanadan GP:n alkamisaikaan sivistymään tahoillaan mm. Urheiluruudun tai dekkarisarja Ketun parissa.

Minä jatkoin henkistä taantumistani ja katsoin F1-kisaa.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Maikkarilta ei ole tullut viime vuosiin mitään muuta sivistävää kuin Kaappaus keittiössä.

Tulkaas nyt kaikki loukkaantumaan tänne.
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Maikkarilta ei ole tullut viime vuosiin mitään muuta sivistävää kuin Kaappaus keittiössä.

Tulkaas nyt kaikki loukkaantumaan tänne.

On se kuitenkin enemmän, mitä te neuroottiset kansankynttilät olette lapsille tai nuorisolle pystyneet antamaan. Epäpätevyyttä, alkoholi- ja mielenterveysongelmia, taloudellisia tupelointeja. You name it. Missä on esimerkki? Missä on ylpeys?

Ei tuossa viestissäsi mitään loukkaantumisen syytä ole, se vain korostaa sinun pahaa oloasi ja vääriä valintoja, joita olet tehnyt.

Lisäksi jokaisen kunnan- tai valtiontyöntekijän tulisi muistaa, että he tai te, olette aina meille oikeille veronmaksajille töissä. AINA! Turha vittuilu pois te kuluerät!

-duud-
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
On se kuitenkin enemmän, mitä te neuroottiset kansankynttilät olette lapsille tai nuorisolle pystyneet antamaan. Epäpätevyyttä, alkoholi- ja mielenterveysongelmia, taloudellisia tupelointeja. You name it. Missä on esimerkki? Missä on ylpeys?
Kysy vanhemmilta.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Lisäksi jokaisen kunnan- tai valtiontyöntekijän tulisi muistaa, että he tai te, olette aina meille oikeille veronmaksajille töissä. AINA! Turha vittuilu pois te kuluerät!

-duud-

Lääkärit, sairaanhoitajat, poliisit, palomiehet, kantaupseerit, opettajat, lastentarhojen työntekijät... Olet kai jonkinlainen parodia?
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Lisäksi jokaisen kunnan- tai valtiontyöntekijän tulisi muistaa, että he tai te, olette aina meille oikeille veronmaksajille töissä. AINA! Turha vittuilu pois te kuluerät!

-duud-
Joo, no me opetetaan teidän lapset, hoidetaan teidän mummot/vanhemmat, pidetään rikollia aisoista jne. Aika ihmeellinen kommentti kyllä...
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Minä käsitin tuon huumorina ja sellaisena duudille myös vastasin. Loukkaannun sitten, jos se oli tosissaan.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Minä käsitin tuon huumorina ja sellaisena duudille myös vastasin. Loukkaannun sitten, jos se oli tosissaan.
Toivon samaa, mutta ikävän monet oikeasti aattelee noin - on tullut huomattua. Kun mun duuni ei ole "tuottavaa" niin sit teen muka paskaduunia (en omasta mielestäni) ja muutenkin kommentit on välillä aika alentavia. Anteeksi, jos alkuperäinen viesti oli vitsi :)
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Maikkarilta ei ole tullut viime vuosiin mitään muuta sivistävää kuin Kaappaus keittiössä.

Tulkaas nyt kaikki loukkaantumaan tänne.

Juuri noin, Maikkarilta, Subilta ja Neloselta tulee nykyään silkkaa paskaa. Itse katson enää ulkolaisia dokkareita maksukanavilta. Kotimaisista katselen välillä Ylen Teema-kanavaa ja Ylen luonto-dokkareita.

Oma vaatimaton mielipiteeni on, että Subit ja kaikki muut paska-kanavat tyhmentävät ihmisiä höpö,höpö-ohjelmillaan.
 

fezr0

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins
Vitutti aiemmin jo aamulla, sekä myös edelleen moottoritiellä ajavat ihmiset joilla A) ei ole vakionopeudensäädintä autossaan tai B) on mutteivät osaa käyttää/eivät käytä sitä C) "kengurukaasuttelijat".

Turhauttaa siis todella paljon kun itse lesottaa hymy suupielillä hyvän aamun kunniaksi vakkarinopeudensäädin hieman 120km/h yläpuolella ja ajelee rauhaksiin ohitellen tarpeen tullen edelleen vakkarilla edessä ajavia. Sitten kuitenkin ajoittain joku myös tulee meikästä ohi, ja eteen hetkellisesti. Ajan saatossa tämä eteen tullut henkilö kuitenkin nostaa jalkaa kaasulta ja alkaa lähestymään perä edellä, josta siis taas seuraa minun ohitus -> hänen ohitus jne.

Lisäksi perjantaina ei niinkään vituttanut, vaan lähinnä nauratti ihmisten toiminta moottoritiellä. Osuin siis mainioon aikaan välille Riihimäki-Hämeenlinna eli n. neljän-puoli viiden aikoihin. Oli upeaa käyttää vakkarinopeudensäädintä oikealla kaistalla ja lasettaa pitkien jonojen ohi, kun ohituskaistalla jonotettiin satasen vauhdilla. Siinä sitä sielu lepäsi kun katsoi ihmisten toimintaa ai että!
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Vituttaa tyypit, jotka käyttävät vakionopeudensäädintä ruuhkassa.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Oma vaatimaton mielipiteeni on, että Subit ja kaikki muut paska-kanavat tyhmentävät ihmisiä höpö,höpö-ohjelmillaan.

Eivät oikeastaan tyhmennä, mutta eivät yritä millään tavoin sivistääkään. Vedotaan vain ihmisten alhaisimpiin vietteihin näyttämällä tissejä, urheiluautoja, bileitä, tirkistelyä, jackassia ja junttien "reality" ördäämistä. Kanavathan suorastaan kilpailevat keskenään eivät suinkaan laadusta, vaan siitä, että kuka keksii eniten ihmisyyttä alentavan ohjelmaformaatin, jolla saadaan seksiä ja nöyryyttämistä janoavan BB-kansan huomio.
 

SimBLi

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Varmasti aihepiiri on tässä topicissa tuttu, mutta pakko kirjoittaa. Vituttaa äärettömästi useiden ihmisten kirjoitustaito. Vaikka esimerkiksi Facebookissa saa kirjoittaa miten lystää, ei se tarkoita sitä, että pitää kirjoittaa 4-vuotta, enään, yhdys sanat erikseen, ompa, Raumalainen jne. Etenkin tuo helvetin viivan käyttö, kun ilmoitetaan vuosiluku perusmuodossa.

"Jos sitä sitten juhlis, olen ollut 4-vuotta jo Raumalainen enkä Porilainen enään. Ompa aika mennyt nopeasti :)" on stereotypinen päivityshirviö, joka jo enemmän naurattaa kun vituttaa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
"Jos sitä sitten juhlis, olen ollut 4-vuotta jo Raumalainen enkä Porilainen enään. Ompa aika mennyt nopeasti :)" on stereotypinen päivityshirviö, joka jo enemmän naurattaa kun vituttaa.
Muuten erinomainen esimerkki, mutta lisätään vielä itse olen ollut...
 

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Varmasti aihepiiri on tässä topicissa tuttu, mutta pakko kirjoittaa. Vituttaa äärettömästi useiden ihmisten kirjoitustaito. Vaikka esimerkiksi Facebookissa saa kirjoittaa miten lystää, ei se tarkoita sitä, että pitää kirjoittaa 4-vuotta, enään, yhdys sanat erikseen, ompa, Raumalainen jne. Etenkin tuo helvetin viivan käyttö, kun ilmoitetaan vuosiluku perusmuodossa.

"Jos sitä sitten juhlis, olen ollut 4-vuotta jo Raumalainen enkä Porilainen enään. Ompa aika mennyt nopeasti :)" on stereotypinen päivityshirviö, joka jo enemmän naurattaa kun vituttaa.

Yksi naispuolinen kaveri päivitti eilen tehneensä tehokkaan kunto sali treenin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
No mutta sehän vain vahvistaa vanhan kaavan toimivuuden.

Aivo x lihas = vakio
Eli toisin sanoen mikä on lihaksissa lisää, on päästä ja potenssista poissa. Terveisin nimimerkki 15 kiloa suorille käsille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös