Kun päätetään, että mennään jonnekin klo 13 niin ei jumalauta voi olla seitsemästä ihmisestä vain kaksi paikalla! Mulla meni n. kaksi tuntia hukkaan, kun kahdestaan ei ollut mitään järkeä ollut mennä kaupungille, kun pitäisi ostaa naamiaisasuja kaikille.
Kyllähän tuossa uutisessakin lukee, että pakkanen on vaarallista ainoastaan riskiryhmille. Tuskin kroonisesti sairaat tai vanhukset pelasivat ulkona lätkää tällaisilla keleillä sotienkaan aikaan, vaikka miehet olivatkin rautaa ja laivat laivantekoainetta.Vaarallisen kylmää eteläisessä Suomessa varoittaa HS. Voi hyvää päivää sentään. Eihän se ole kivaa, kun on paljon pakkasta, mutta joku roti näihin uutisiin. 20 vuotta sitten tällaisena päivänä pelattiin pihalla lätkää ja käytiin pulkkamäessä sekä pukeuduttiin lämpimästi eikä kukaan pelännyt kuolemaa toisin kuin nykyään.
Kyllähän tuossa uutisessakin lukee, että pakkanen on vaarallista ainoastaan riskiryhmille. Tuskin kroonisesti sairaat tai vanhukset pelasivat ulkona lätkää tällaisilla keleillä sotienkaan aikaan, vaikka miehet olivatkin rautaa ja laivat laivantekoainetta.
Mun mielestä mistään realistisista terveyteen vaikuttavista riskeistä tiedottaminen on hyvin harvoin huono asia, vaikka tämä nimenomainen varoitus ei minua itseäni koskekaan. Väärin vittuunnuttu, mutta saat anteeksi.
Pekka Pouta on eri mieltä pakkasvaroituksen tarpeellisuudesta. Varoitus ihanasta ulkoilupäivästä sanoo MTV3:n meteorologi.
Linkki: MTV3.fi
Pekka Poudasta voi olla montaa mieltä, mutta nimenomaan tämä hänen positiivisuutensa sääasiossa miellyttää minua. Toista kuin jotkut elämäänsä kyllästyneet YLE:n kollegat, jotka varoittelevat kelistä kuin kelistä ja jos kerrankin on hyvä keli, niin huononpaa on aina odotettavissa.
Tämä. Vaikka onhan tietty positiivista, että SaiPa on kerrankin kuukauden pelissä ja huomenna nähdään samat joukkueet Urhon pääkanavalla.Nelonen Pro vituttaa. Tarkkaan ottaen Kuukauden peli, jota en sitten näe kotoota, vituttaa.
Mä en telkkarista uutisia katsele, niissä kun on niin paljon hömppää tai muuten vaan turhia juttuja mukana, mutta kerran näin noista uutisista pätkän ja se kyllä oli ilmiselvä Austin Powers siinä.Nelosen uutiset. Silloin harvoin kun ruudussa ei ole Katja Ståhliksi naamioitunut klovni hassuissa laseissaan...
Nelosen uutiset. Silloin harvoin kun ruudussa ei ole Katja Ståhliksi naamioitunut klovni hassuissa laseissaan, pöydän takana istuu NAMINAMI-Marco, joka lukee uutisia samalla intonaatiolla, jolla päiväkodin täti kertoo lapsille satuja. Vittu!
Pitäähän ne sysipaskat Viking Lotto -mainokset, joissa Petteri Summanen sössöttää, jollain maksaa.Mutta eniten nyt jäytää tuo viikkari, viisi riviä maksaa jo neljä euroa EI SAATANAN SAATANA puhutaan yhteiskuntavastuusta imekää veikkaus ja ray ja muut pitkää persettä
Päätä tehdä juustokakku synttäreillesi. Osta ainekset ja valmista kakku. Huomaa siinä vaiheessa kun kakku on hyytymässä jääkaapissa että unohdit laittaa osan raaka-aineista (sokeri ja vaniliinisokeri unohtui). Vittu!
Tarjoa kakun kanssa makeaa vaniljakastiketta tms. Ajaa ehkä asiansa...