Vitutusketju

  • 10 540 345
  • 56 130

Soilworker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Preds
Ja viime viikolla kun ei ollut maaottelutauolla liigapelejä, niin silloin riitti valittamista toimiston ja johtoportaan tekemisistä, tai tekemättä jättämisistä. Eli ihan perussettiä tällä palstalla.

Onneksi kuitenkin Jatkoaikaan kirjottavat "antifanit" ovat vain pieni osa tätä sirkusta, joten arvio siitä että 90% Lukon kannattajista ei ansitse menestystä on turhaa yleistystä. Hienoa, että Lukon ympärille on syntynyt myös positiivista kannattajakulttuuria Raumam Boikien muodossa. Toki pieni on tämäkin ryhmä kokonaisuuden kannalta, mutta sitäkin piristävämpi ilmiö negatiivisesuuteen taipuvaisessa raumalaisyleisössä.

Jos luet tarkempaan niin mainitsin täällä kirjoittavista lukkofaneista, tuntuu taipuvan enemmän ja enemmän sille LS-tekstiviestipalstan tasollle tuo lukko-osio. Tottakai se on pienempi ryhmä kokonaisuudesta, mutta valitettavasti valittajat ovat usein niin paljon äänekkäämpiä kuin tyytyväiset ihmiset, ja tuolla nämä ovat vallanneen niin järkyttävästi alaa että jotain pitäisi tehdä.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Koeviikko tulossa, vituttaa taas. Matematiikka on ihan perseestä, tuskin pääsen läpi.

Edit: niin joo. Voisi kertoa hieman taustoista tässä matematiikan kohdalla.

Eli mun kohdalla tämä matematiikka on täysin mahdoton case. Hiukan yllättävää varmasti monien mielestä, mutta se on vielä lyhyt matikka. Enkä ymmärrä paskan vertaa mistään derivaatoista. Joku saattaa ajatella, että harjoituksen puutetta ja turhaa selittelyä.

Aloitetaan kertomalla peruskoulusta. Kun olin yläasteella, niin voin vannoa yläasteen olevan ihan sysipaska. Haluaisin sanoa, että varmaan Suomen huonoin yläaste, mutta se voi olla pientä liioittelua kun en muista yläasteista tiedä. Kuitenkin, opetus oli ihan naurettavaa. Matematiikassa mulla oli jo silloin hankaluuksia, etenkin geometrian kanssa. Sain kokeesta nelosen, ja sitten mua yritettiin saada väkisin läpi jollain uusintakokeella. Olin harjoitellut tuohonkin kauan, ja sitten koetilanteessa olin ihan lukossa. Olisin ansainnut matikasta vitosen tai kutosen, mutta todistuksessa oli kasi. Ilmeisesti ihan vain sen takia, että voitin suht leikkimielisen päässälaskukilpailun luokallani. Hiukan tuo kahdeksikko todistuksessa yllätti. Mutta sitten 8,5 keskiarvolla selvisin lukioon.

Lukion aloitettuani oli ihan selvää että osoite on lyhyt matematiikka. Heti ensimmäisen kurssin ensimmäisellä tunnilla tuli selväksi, että meille on yläasteella opetettu ihan eri asioita ja alkeetkaan eivät olleet minulla hallussa. Pääsin kuitenkin kovalla harjoituksella juuri ja juuri kokeen läpi. Toisella kurssilla oli sitten geometriaa, joka on aina ollut se vaikein asia. En osannut tässäkään edes alkeita. Harjoittelin kokeeseen, kaksi viikkoa ennen koeviikkoa luin pelkkää matematiikkaa. En päässyt kokeesta läpi. Uusintaan jouduin, ja siellä jäi todella lähelle läpipääsystä. Ymmärsin yhden asian tehtävässä väärin ja sen takia en läpi päässyt. Kolmannella kurssilla oli sama juttu, harjoittelin mutta ei tuottanut tulosta, kun en osannut alkeitakaan heti alussa. Jouduin uusintaan, ja olisin päässyt läpi siitä jos olisin merkinnyt vastauksien viereen "laskettu laskimella". Eli pisteen päähän jäi läpipääsy. Siinä kohtaa oli sellainen tunne, että opettaja olisi voinut päästää ihan hyvin läpi helpottaakseen tätä tilannetta.

Neloskurssi menossa, ja lyhkäisessä matikassa on kuusi pakollista kurssia joista neljä on läpi päästävä. Olen suorittanut 1/3 käymästäni, eli loput on päästävä läpi. Nytkin olen harjoitellut, kun koe on ensi viikolla. Täytyy sanoa että mitään en ymmärrä enkä usko selviytyväni. Lisäksi opettaja ilmeisesti kuvittelee, etten harjoittele ollenkaan. Tulee aina luokassa kohdalleni ja vittuilevaan sävyyn sanoo, että tee nyt jotain. Ja sitten kun en saa paperille mitään tuotosta aikaiseksi, niin alkaa valittamaan etten ole harjoitellut ja olo on kuin silmätikulla. Harmittaa kun en voi kertoa tätä stooria kokonaisuudessaan ko. opettajalle, enkä varmaan haluakaan sillä se kuulostaisi selittelyltä. Voin kuitenkin sanoa että olen parhaani yrittänyt eikä se näytä riittävän mihinkään tässä asiassa.

Sanomattakin on selvää, että VITUTTAA ja rankasti.

Lisätään nyt tähän vielä se, että kemian kurssista en päässyt läpi, ja jouduin uudestaan kurssille. Sain kuutosen ja siitä ei enää tarvitse murehtia. Fysiikkakin oli hankalaa, mutta pääsin ensimmäisellä yrittämällä rimaa hipoen läpi. Ai niin, yläasteella sain kasit molemmista. Ihan sen ansiosta, että kokeessa sai käyttää vihkomuistiinpanoja.

Kiitos yläaste ja matematiikanopettajat. Tai haistakaa vittu.

Anteeksi purkautumiseni, nyt takaisin derivaattojen pariin.

Itselläni on kyseisen kurssin koe myös ensi viikolla. Joo, siitä kyllä tullaan pääsemään läpi aivan heittämällä, suhteellisen helppo kurssi. Muistat vain ne 5 perus derivaattasääntöä ja hiukan sovellat niitä niihin huippupisteiden yms. laskemisiin, niin uskoisin, että läpäiset kurssin. Itse lähden röyhkeästi yrittämään kiitettävää tuosta kurssista, parilla aikaisemmalla kurssilla jäänyt muutamasta pisteestä kiinni.

Lisättäköön vielä Jawsille, että nuo kirjan laskuohjeethan ovat aivan perseestä, ei niistä ymmärrä kukaan yhtään mitään. Jos olette tehneet vihkoon jotain laskuohjeita tai sääntöjä, niin siellä ne on todennäköisesti yksinkertaisimmassa muodossa ja helpoin oppia. Itse aina opettelen vain vihkon ja sen perusteella teen ennen koetta pari tehtävää. Toistaiseksi tulosta on tullut.


Kouluaiheeseen kun päästään, niin ylläoleva teksti pätee täydellisesti minun englannin taitooni.

Lukioon tultuani 1. englannin kurssilla mulla aukesi silmät asian suhteen. Todellisuus oli se, että mulla ei ollut mitään eväitä ymmärtää tekstejä, haastavista sanoista, tai kieliopista puhumattakaan. Olen kaikissa ala-arvoinen.

Nyt 4. kurssia käytyäni olen jotenkin ihmeen kaupalla saanut punnerrettua keskiarvokseni 6 englannista, mutta sama trendi ei todellakaa jatku, koska tällä hetkellä koko englanti tuntuu käytännössä mahdottomalta. Hyvin kuvaavaa on se, että tämän jakson kuuntelukokeista olen saanut kaikista arvosanaksi 0-3. Asteikko on siis 4-10. Nuo kuuntelukokeet muutenkin tuntuu olevan todella perseestä. Joku eukko siellä vaan puhuu jotain siansaksaa 100 kertaisella puhenopeudella verrattuna omaan puhenopeuteeni. Pitäisikö siitä sitten vielä jotakin ymmärtää?

Sanastot, voi luoja vituttaa koko sana. Maanantaina ois sanakokeen uusinta, josta ekalla kerralla todellakin lukemisen jälkeen sain 2/20 oikein. Muistin alueen sanat vielä vähän ennen sanakoe tilannetta, mutta testi tilanteessa meni pupu täydellisesti pöksyyn, jepjep. Muutenkin nykyään A-englannissa tuo sanasto on todella haastavaa, ja joudun käyttämään aikaa aivan helvetisti, että päähän jäisi edes 1 uusi sana yhden kappaleen sanastosta. Eri oppimistyylejä olen kokeillut(päntätä ja hokea, sekä kirjoittaa sanat sekä suomennos ylös), mutta mikään ei tyyli ei tunnu toimivan ei sitten millään. Nyt tässä viikonlopun aikana päntännyt noita uusinnan sanoja muutamia tunteja, ja edelleen tuntuu, että ollaan käytännössä alkutekijöissä. Vituttaa oikeesti tämmöinen "työ", joka ei tunnu kantavan alkuunkaan hedelmää.

Kielioppikin on asia erikseen, erityisesti tässä jaksossa kieliopin pitäisi olla erittäin helppoa, mutta ei saatana tuo pilkun viilaaminen rupeaa oikeasti käymään hermoille. Poikkeusta seuraa poikkeus, jota tottakai seuraa poikkeus! Kaikki säännöt tuntuvat jotenkin niin saakelin vaikeilta muistaa.


Kruununa kakun päälle, mun on vielä pakko kirjoittaa Englanti A-kielenä, koska ei mulla oo muuta A-ainetta, jolla voisin kiertää koko paskan. Valkolakki jää saamatta ellei mun englannin taitoon tapahdu muutosta. Varsinkin kuunteluosuus tulee olemaan niin tuskaa, kun voi vaan olla. Jos mä en nyt ymmärrä edes 25% asian sisällöstä, niin miten ihmeessä mä voin reilu vuoden kuluttua ymmärtää yhtään sen enempää? Vaikka uusia sanoja opettelisinkin, niin aiemmin opitut sanat tuppaa unohtumaan liiankin helposti!


Mulle aina sanotaan, että sähän pelaat jotain englannin kielisiä pelejä, ja vieraiset ulkomaisilla nettisivuilla, niin luulisi, että mä osaisin edes jotain. Joo kyllämä oon yrittänyt sitäkin, että kun vierailen jollakin sivulla tai pelaan jotakin Englannin kielistä peliä, niin jos tulee joku vierasperäinen sana vastaan, niin oon parhaani mukaan yrittänyt tunkea niitä päähän, mutta edelleen laihoin tuloksin.


Kirjakin pitäis Englaniksi lukea. Tai oikeastaan olen lukenutkin kirjan, mutta juonesta suurinosa mennyt totaallisesti ohi.....


Nyt ei jaksa pitempää stooria kirjoittaa, vaan unta kaipaa tää poika.



Jaws, tsemppiä vaan sinne suuntaan, kyllä se matikka vielä onnistuu! ;)
 
Viimeksi muokattu:

lenno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Varsinkin kuunteluosuus tulee olemaan niin tuskaa, kun voi vaan olla. Jos mä en nyt ymmärrä edes 25% asian sisällöstä, niin miten ihmeessä mä voin reilu vuoden kuluttua ymmärtää yhtään sen enempää?
Oletko kokeillut sellaista taktiikkaa että alat katsomaan englanninkielisiä leffoja/sarjoja ja lataat niihin englanninkieliset tekstitykset netistä. Avoimia subeja löytää moniin leffoihin ja sarjoihin netistä suht vaivattomasti. Kuvan tapahtumat tehostavat juonen ymmärtämistä paljon ja mikäli tämäkään ei toimi niin voit katsoa sellaisia leffoja jotka olet jo katsonut suomi-subeilla. Kuuntelu oli itsellänikin englannissa se heikoin osa-alue vielä lukio kolmosen syksyllä, mutta syksystä aina kirjoitusten jatkumiseen aikaiseen kevääseen kun katselin paljon amerikkalaisia sarjoja niin sain muistaakseni kuuntelutulokseen noin 20p (maksimihan taisi olla 90p) parannuksen ja arvosanakin nousi B:stä C:hen. Itse en käyttänyt tekstityksiä, mutta kuvittelisin että niistä voisi olla apua mikäli muuten ei saa hommasta mitään irti.

Ja ketjun aiheeseen, niin vituttaa että meni tämäkin ilta taas näin myöhäseen kun aamulla on aikainen herätys.
 

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
Vituttaa tehdä töitä amatöörien kanssa. Ihme sinkoilua ja sooloilua, vaikka pitäis keskittyä olennaiseen. Tiuskitaan, kun ei kestetä yhtään painetta. Vittu.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tähän matematiikkakeskusteluun on pakko vielä sanoa, että katselin YO tehtäviä ja onhan tuolla nyt aivan naurettavia tehtäviä. Jos joku ei osaa laskea vähintään kahta kolmesta vaikka seuraavista, niin sen yksinään pitäisi riittää hylkyyn koko YO kirjoituksista.


Esimerkkitehtäviä:
a) Mikä on meetvurstin suolapitoisuus prosentin kymmenesosan tarkkuudella, kun 250 grammassa meetvurstia on 9,0 grammaa suolaa?
- siis mitä vittua, jakolasku? Opetettiin peruskoulun tokalla vai?

b) Suorakulmaisen kolmion hypotenuusan pituus on 4,9 m ja kateetin pituus 2,3 m. Laske toisen kateetin pituus 0,1 metrin tarkkuudella.
- hmm. pythagoras, kuulinko tämän ekan kerran joskus peruskoulun nelosella?

c) Määritä pisteiden (0,8) ja (12,0) kautta kulkevan suoran yhtälö.
- no jos on aivan käsi matematiikassa, niin ymmärrän jos tästä ei selviä 30 sekunnissa, mutta kai funktion ja sen kuvaajan välinen yhteys pitää ylioppilaan tajuta.
 

Tuamas

Jäsen
Aa, ymmärsin ongelman väärin. Luulin, että sivut olivat tukossa tai jotain. Eikös kuitenkin A-SM:ssä ja NSM:ssä tulokset tule esim. text-teeveeseen melkein reaaliajassa? Muista sarjoista ei ole käsitystä.

Tulevat toki, mutta jos kiinnostaisi seurata reaaliajassa, niin nykyään nuo tarkemmat tilastot yksittäisistä otteluista ovat ruuhkapäivinä viimeistään toisessa erässä jumissa.

Mikä hyöty on hienosta reaaliaikaisesta tulospalvelusta, josta näkee torjunnat, jäähyt jne. jos se on käytännössä joka pelissä jumissa...
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tulevat toki, mutta jos kiinnostaisi seurata reaaliajassa, niin nykyään nuo tarkemmat tilastot yksittäisistä otteluista ovat ruuhkapäivinä viimeistään toisessa erässä jumissa.

Mikä hyöty on hienosta reaaliaikaisesta tulospalvelusta, josta näkee torjunnat, jäähyt jne. jos se on käytännössä joka pelissä jumissa...

Niin, ja teksti-tv:stä ei taida hirveästi pystyä seuraamaan jotain II- ja III-divareiden pelejä tai nuorempien junnujen pelejä.
 

tulikaste

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Tero Lehterä
Vituttaa tuo Gangnam Style jota tulee ovista ja ikkunoista. Joka paikassa viittauksia ja joka paikassa pistetään biisiä soimaan kun on niin hullun hauskaa. En ole ihan varma ovatko ihmiset tosissaan tykätessään biisistä vai onko kyseessä sarkastisessa mielessä tykkäämisestä, mutta todella ärsyttävää joka tapauksessa. Myötähäpeän tunne on valtava julkkisten viitatessa kappaleeseen. Itse asiassa yleisesti vituttavat nämä korvia riipivät renkutukset jotka nykyisin ovat suurimpia hittejä, vähän aikaa sitten oli tämä "La gente esta muy loca"-juttu vai mikä olikaan joka oli myös kahta kauheampi. Eivät nämä tekeleet ole musiikkia, mutta siellä ne vain keikkuvat listaykkösinä, mistä päättelisin että ainakin jotkut oikeasti tosissaan pitävät niitä hyvinä, mikä taas kertoo yhteiskunnastamme paljon enemmän kuin haluaisin tietää.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Tää on kyllä ollut kaikin puolin niin paska viikonloppu, että tässä kyseenalaistaa kaikki mahdolliset elämänsä ratkaisut. Pitäis varmaan alkaa alkoholistiksi, niin ois elämäkin yksinkertaisempaa.
 

Juicey

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, G
Tulevat toki, mutta jos kiinnostaisi seurata reaaliajassa, niin nykyään nuo tarkemmat tilastot yksittäisistä otteluista ovat ruuhkapäivinä viimeistään toisessa erässä jumissa.

Mikä hyöty on hienosta reaaliaikaisesta tulospalvelusta, josta näkee torjunnat, jäähyt jne. jos se on käytännössä joka pelissä jumissa...

Kokeile mobiilitulospalvelua m.leijonat.fi, mielestäni se on toiminut ainakin pienempien junnujen pelien osalta paremmin kuin tuo desktop-sivusto.
 

Karpalovodka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kabinetti KooKoo
Vituttaa saamattomat ihmiset jos on luvattu maksaa velat takaisin kuun 15 päivä, niin miksei niitä voi silloin maksaa! Naurettavinta tässä jutussa on se kun olen yrittänyt saada henkilöä kiinni niin hän ei voi vastata puheluihin eikä tekstiviesteihin. Vittu mitä tästä opin älä lainaa kenellekkään rahaa.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
mitä tästä opin älä lainaa kenellekkään rahaa.

Itse olen saanut saman oppia aikoinaan samalla tavoin. Vituttaahan tuo ja vielä jos kyseessä joku (aiemmin) ihan ok kaveri ja pienempi summa rahaa, niin ei voi kuin ihmetellä toimintaa.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Vittu mitä tästä opin älä lainaa kenellekkään rahaa.
Minulla on jopa ihan sukulaisia, jotka mielellään lainaavat kaikenlaista ja jättävät sitten kaiken palauttamatta. Tai ei aivan kaikkea, mutta sellaiset arvoltaan suht pienet asiat kuten kirjat, levyt ja pientyökalut. Nuohan on helppo "unohtaa". Isoa merkitystä noilla ei lainaksi antaneelle ole, mutta lievästi vituttaa tuollainen välinpitämätön suhtautuminen. Ennen pitkää vielä kuvittelevat että tavaroiden omistusoikeuskin on itse asiassa siirtynyt heille, kun lainaksi antaja ei vuosiin ole vaivautunut kyselemään tavaroidensa perään. Jaa-a. Taidankin ottaa asian puheeksi.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Vituttaa saamattomat ihmiset jos on luvattu maksaa velat takaisin kuun 15 päivä, niin miksei niitä voi silloin maksaa! Naurettavinta tässä jutussa on se kun olen yrittänyt saada henkilöä kiinni niin hän ei voi vastata puheluihin eikä tekstiviesteihin. Vittu mitä tästä opin älä lainaa kenellekkään rahaa.

Luultavasti rahat ovat menneet johonkin muualle ja nyt ei ole rahaa jäljellä eikä riittävästi munaa pyytää lisää maksuaikaa.
Ainakin henkilökohtaisesti velkoja periessa on tullut huomattua tuo.
Ihmetyttää itseäkin tuo, ettei vastata viesteihin tai puheluihin, ihan kuin velat lakkaisivat olemasta, jos niistä ei puhu. Päinvastoin sanon minä.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Ihmetyttää itseäkin tuo, ettei vastata viesteihin tai puheluihin, ihan kuin velat lakkaisivat olemasta, jos niistä ei puhu. Päinvastoin sanon minä.

Joo ei katoa velat, mutta välit saa kyllä tuhottua tehokkaasti tuolla. Hauska sitten kylillä vaikka sattumalta tulla vastaan että "Joooooo, mulla vaihtu numero ja tota... No kyllähän mä sen maksoin sillo, vai oisko sit ollu jotai pankissa tms? Ei mut nyt pitää kyl mennä, oon jo myöhäs et katellaa"
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Joo ei katoa velat, mutta välit saa kyllä tuhottua tehokkaasti tuolla. Hauska sitten kylillä vaikka sattumalta tulla vastaan että "Joooooo, mulla vaihtu numero ja tota... No kyllähän mä sen maksoin sillo, vai oisko sit ollu jotai pankissa tms? Ei mut nyt pitää kyl mennä, oon jo myöhäs et katellaa"

Noista selityksistä saisi kyllä kasaan ihan hauskan kirjasenkin.

"Laitoin tilinumeron vahingossa väärin nettipankissa".
Minun tietääkseni nettipankki ilmoittaa, jos tilinumero ja nimi eivät täsmää.

"Numero vaihtui"
Juu, nimet ja numerot saa tallennettua myös puhelimeen, jos SIM-kortti vaihtuu/häviää/hajoaa jne.

"Mul on ollu akku loppu enkä löytänyt laturia"
-Ei tartte edes kommentoida

Ja niin edelleen, kaikki hyvät selitykset on jo kuultu.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Iski nokkosrokko. Voi vittu että voi olla muuten perseestä. Koko kroppa aivan läikkyjä täynnä ja joka paikka kutisee aina perseenreiästä kaulaan asti.
 

Karpalovodka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kabinetti KooKoo
ihan ok kaveri ja pienempi summa rahaa, niin ei voi kuin ihmetellä toimintaa.
Joo näinhän se on vaikka summa ei ole kuin reilu pari kymppiä, ei se minun talouttani kaada vaikka en rahojani saisikaan takaisin.
Välit kyllä saa helposti tällä toiminalla menemään, ei auta kuin katsella jos herra päättäisi ottaa itseään niskasta kiinni ja hoitaa asiat miten on luvannut.
 

Mälkiä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilmoitetaan lähiviikkoina
Iski nokkosrokko. Voi vittu että voi olla muuten perseestä. Koko kroppa aivan läikkyjä täynnä ja joka paikka kutisee aina perseenreiästä kaulaan asti.

Antihistamiineja naamaan ni helpottaa! Minulla on ollut jo monta vuotta tuo, mutta yks nappi päivässä pitää rokon poissa. Sinun tapauksesi on kieltämättä pahemman kuuloinen kuin minun, eli saattaa tarvita useamman napin päivässä. Jos ei ole lääkkeitä heti saatavilla niin rasvaaminen auttaa myös vähän.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Antihistamiineja naamaan ni helpottaa! Minulla on ollut jo monta vuotta tuo, mutta yks nappi päivässä pitää rokon poissa. Sinun tapauksesi on kieltämättä pahemman kuuloinen kuin minun, eli saattaa tarvita useamman napin päivässä. Jos ei ole lääkkeitä heti saatavilla niin rasvaaminen auttaa myös vähän.

Joo tuli haettua jo apteekista antihistamiineja. Vähän tuntuu helpottavan tällä hetkellä. On kyllä sangen vittumaista tällainen. Aivan nilkoista kaulaan asti kutisee ja punottaa.
 

forrest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Blue Jackets, Panthers
Enemmän tai vähemmän pieniä juttuja, mutta risoopa silti.

Ensin tuli tuhlattua aikaa erittäin epäergonomisessa asennossa yrittäen saada auton lämmityslaitteen vastusta irti ja vaihtaa uutta tilalle. Kun lopulta irtosi useamman tunnin pakertamisen jälkeen ja uusi meni paikalleen, niin eipä se lämppäri edelleenkään toimi. Pitänee roudata auto korjaamolle ja useamman satasen projekti luultavimmin tiedossa.

Toinen vähäisempi juttu koskee Hockey Arena -manageripeliä. Unohdin vaihtaa harjoituspelien jälkeen ykkösmiehistön jäälle ja turpaanhan sitä tuli ja lupaavasti swujuntu kausi päättyi siihen. Oma muka mutta kyrpii kuitenkin.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Työviikko alkoi vittumaisesti, oksennus lensi ja kuumetta oli 37.8. Lähdin kesken iltavuorotyöpäivän kotiin. Nyt saattaa olla lämpöä vähän enemmän, menenkin tästä takaisin sänkyyn oltuani siellä jo tovin. Nousin välillä ylös syömään, sitten vähän ajan päästä nousin oksentamaan syömäni ja lopuksi päädyin lukemaan Jatkoaikaa.

Toivottavasti pysyisi huomenna ravinto sisällä. Ylenanto ei ole ylevää. Suoraan sanottuna ihmettelen ihmisiä, joilla on oksentamisesta seksuaalinen fetissi. Minua ainakin vituttaa katsella syötyä ruokalistaani takaperoisessa järjestyksessä.
 

Tuamas

Jäsen
Noista selityksistä saisi kyllä kasaan ihan hauskan kirjasenkin.

"Laitoin tilinumeron vahingossa väärin nettipankissa".
Minun tietääkseni nettipankki ilmoittaa, jos tilinumero ja nimi eivät täsmää.

Ei nyt pilata hyvää tarinaa muuten, mutta nettipankki ei kyllä todellakaan ilmoita jos tilinumero ja nimi ei täsmää, ainakaan jos maksetaan "vieraaseen" pankkiin.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Noista selityksistä saisi kyllä kasaan ihan hauskan kirjasenkin. ..

Ja niin edelleen, kaikki hyvät selitykset on jo kuultu.

Paras mitä olen kuullut on että kaveri, joka jätti maksamatta velkansa sovittuna päivänä kertoi täysin pokkana, että vittu kun tota oli myynyt obligaatioita mutta kun pankin perkele ei antanut rahoja ennenkuin oli saanut "turvavakuuden". Kyse oli sadan euron lainasta. Turvavakuus oli ilmeisesti löytynyt kahden viikon päästä. Mystisesti samana päivänä, kun jätkä sai liitonrahansa (kuten jokakuukausi samaan aikaan.)

Flunssa. Voi vittu, että voi vituttaa. Neljä viikkoa yskässä ja nuhassa. Viikko suht hyvässä hapessa ja taas oli pää täynnä räkää ja paska olo aamusta. Duuniakin on niin vitusti ettei mitään jakoa huilata.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös