Vitutusketju

  • 10 541 148
  • 56 130
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Aimo vitutus. Huomenna joutuu takaisin töihin. Viiden viikon loma olisi siis vietetty. Onneksi pientä ilon aihettakin on. 3 viikon päästä olemme Espanjassa. Talvella on pari viikkoa talvilomaa ja ensi keväänä 6 viikkoa isäkuukautta. Enköhän jotenkin jaksa ensi kesälomaan asti.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Otan osaa vitutukseesi. Mulla loma alkaa vasta huomenna, joten tänään voi huoletta ottaa pikku kännit, kunhan sukulaiset on saatettu laivaan ja loppuu taas hetkeks tää kielillä puhuminen.
Vähän vituttaa se, että lomaa on vaan kaks viikkoa, mutta talvella ehkä tääkin vielä palkitaan..
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Tuli urheiltua tuossa viikonloppuna, tarkemmin sanoen pelattua jalkapalloa. Aikoinaan mennyt polvi paskaksi kyseisessä lajissa ja vituttaa, että vaikka olin maalissa, parin pelin jälkeen sattui niin vitusti ja tällä hetkellä irvistellen pystyy kävelemään.

Lisäksi vituttaa, kun telkkarista ei tule yhtäkään hyvää kunnon tietokilpailua tai muuta vastaavaa. Aikoinaan oli perkele Megavisat, Onnenpyörät ja kaikki Haluatko miljonääriksi?, nyt ei ole mitään. Aivan vitun perseestä.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Lisäksi vituttaa, kun telkkarista ei tule yhtäkään hyvää kunnon tietokilpailua tai muuta vastaavaa. Aikoinaan oli perkele Megavisat, Onnenpyörät ja kaikki Haluatko miljonääriksi?, nyt ei ole mitään. Aivan vitun perseestä.

Yhdyn vitutukseesi. Mä kaipaan noista eniten Onnenpyörää. Edesmenneen isäni kanssa tuli tuota aina katsottua. Tosin, muutkin visailut tuli katsottua aina.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Vituttaa kuinka paskainen kaupunki Tampere on. Kaduilta ja puistoista löytyy tonneittain kaikkea pienistä paperilapuista pizzalaatikoihin. Puhumattakaan tölkeistä, pulloista sekä muusta paskasta. Ja tupakantumppeja älyttömät määrät. Ehkä se maksettu korkea tupakkavero oikeuttaa heittämään tumpit minne vain. Eikä ketään kiinnosta.
Varmaankin sama tilanne jokaisessa suomalaisessa vähänkään suuremmassa kylässä. Suomalaiset eivät ansaitse tätä maata itselleen!

Tämä viikonloppu nyt on extrakammottava, kun ne vitun suoralipat päivystävät räkimässä varsinkin Omenahotellien edessä.

Sama. Ihan surutta kaikki paska heitetään kadulle, tai auton ikkunasta tielle. Viime viikolla 8 tiellä tuli tuulilasiin edellä ajavasta autosta Mäkkärin hampurilaispaketti.
Joskus 80-luvulla olin viikon Neuvostoliitossa Jaltalla. Ihmettelin kun oli niin saakelin siistiä, ei tupakantumppiakaan kaduilla. Sitten ihmettelin että on täällä rannalla aamusin pirusti siivoojia piikkikepin kanssa töissä. Sitten eräs paikallinen kertoi että julkisesta roskaamisesta sai automaattisesti 30 päivän edestä pakkotyötä - siivoamaan katuja. Propsit tälle. Näin meilläkin pitäisi olla.
Toisaalta, saahan joissain maissa roskaamisesta tai purukumin sylkemisestä kadulle raipparangaistuksen. Ei huono idea sekään. Julkinen nöyryyttäminen toimisi kyllä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Vittu että vituttaa palstan vatipäät, jotka eivät osaa saatana lukea.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kävin lounaalla. Paluumatkalla näin kuinka puistossa kaksi parikymppistä jamppaa viritteli alumiinifoliosta putkikassiinsa sisäkassia. "Ostoksille" olivat siis menossa. Alkoi vituttamaan.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Kävin lounaalla. Paluumatkalla näin kuinka puistossa kaksi parikymppistä jamppaa viritteli alumiinifoliosta putkikassiinsa sisäkassia. "Ostoksille" olivat siis menossa. Alkoi vituttamaan.

Hetkinen, mikäs tuossa tempussa on ideana?

EDIT: Kiitos Shinemanille. Vähän jotain tuollaista veikkasinkin. Vitun köyhät...
 
Viimeksi muokattu:

J.Petke

Jäsen
Välillä pistää vituttamaan nämä nykymaailman kriitikot, joiden mielestä pankit, rikkaat ja erityisesti usa on syynä kaikkiin maailman ongelmiin ja tätä he toitottavat täysin ilman mitään lähdekritiikkiä. Kaikki mitä joku Jussi Heikelä sanoo radiossa on maailman totta ja kaikki dokumentit, jotka on tehty vain yhdestä ja ainoasta näkökulmasta todistavat kuinka julma maailma nykyään on. Sitten he paasaavat kavereilleen kuinka on perseestä ja jenkkien vikaa.

Markkinavoimat sitä, markkinavoimat tätä, raha on pahasta, rikkaat vaan jakaa rahaa keskenään, köyhät köyhtyy, kaupallista paskaa yms.huoh.. Vaikka moni asia pitäisikin paikkansa niin ei siihen mikään rutina auta.
 
Viimeksi muokattu:

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Kylläpä osaakin vituttaa ja ahistaa samaan aikaan. Eilen oli sellainen maksimaalinen vitutus, ettei Slayerin Payback jeesannut ja tänään on sellainen maailman tyhjin olo -tyyppinen vitutus ja huvittamattomuus. Piti mennä ilmaiskeikalle katsomaan Anna Ternheimiä, mutta ei kyllä kykene mitenkään päin ihmisten ilmoille.
 

Baroun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Per sempre Tito †
Pele. Tämä legendaarinen fudis ikoni. Jaksaa joka vitun uutisessa toitottaa kuinka paljon parempi Neymar on Messiä. Voisko tämä vanhagubbe ottaa vaihdon ja miettiä kumpi on osoittanut tasonsa paremmin. Messi vai jossai bambu liigassa pelaava Neymar. Vituttaa tollanen himaanpäin vetäminen. Saatana!
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Väsymys! Silmäluomet painaa tonnin. Olis jo viikonloppu, parit 10h unet tulis tarpeeseen!

Älä muuta sano. Vituttaa, kun eka koko saatanan päivän väsyttää aivan älyttömästi ja voisi nukahtaa tähän työtuolille. Sitten kun illalla yrität käydä nukkumaan, niin kas kummaa - väsymys kadonnut. Ja seuraavana päivänä sama paska jatkuu...
 

Eskelarit

Jäsen
Voi vitulla päähän taas. Kyllä nää saatanan tietokoneet on niin anuksesta kun joku asia voi olla.

Äsken ekaks kuulu vehkeestä semmonen ''zum'' ja ruutu siniseksi ja jotain tekstiä ja vehje sammu. Ja vielä sit kun kuuntelee musiikkia ja päivittää jotain sivua, niin aina musiikki pätkii latauksen ''tahtiin''. Lahois koko paska, vissiin ikä jo vaivaa konetta..
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Voi vitulla päähän taas. Kyllä nää saatanan tietokoneet on niin anuksesta kun joku asia voi olla.

Äsken ekaks kuulu vehkeestä semmonen ''zum'' ja ruutu siniseksi ja jotain tekstiä ja vehje sammu. Ja vielä sit kun kuuntelee musiikkia ja päivittää jotain sivua, niin aina musiikki pätkii latauksen ''tahtiin''. Lahois koko paska, vissiin ikä jo vaivaa konetta..

Täysin samat ongelmat täällä. Tosin kone on "vain" kaksi vuotta vanha läppäri. Auttaisi koko koneen uudelleenasennus kuulemma... kun vaan jaksaisi.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Pele. Tämä legendaarinen fudis ikoni. Jaksaa joka vitun uutisessa toitottaa kuinka paljon parempi Neymar on Messiä. Voisko tämä vanhagubbe ottaa vaihdon ja miettiä kumpi on osoittanut tasonsa paremmin. Messi vai jossai bambu liigassa pelaava Neymar. Vituttaa tollanen himaanpäin vetäminen. Saatana!

Kannattaa muistaa Pellen erektio-ongelmat. Johonkinhan se vitutus pitää purkaa..
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Töissä paloi tänään taas käpy tähän yhteen "minä tiedän kyllä kaiken, mutta välttelen töitä ja jos joudun töihin olen lapsellisen kiukkuinen" vatsakas kääpiö.

Tuotannossa yhdessä kohdin yksi ärsyttävä vika, mikä ei maata kaada, mutta just sen verran ärsyttä, jotta korjatuksi tämän asian halusin. Olen puhunut siitä jo muutaman kerran, mutta tänään pienellä rankutuksella saatiin asia eteenpäin. Hupihan alkoi vasta kun kaveli oli korjannut/muuttanut kyseisen asian. "kymmeneen vuoteen ei ole tarvinnyt tätäkään korottaa", alkoi avautumaan minulle. Vastasin kyllä kärkkäästi ja kovaa takaisin, koska en jaksa kyseiseltä ääliöltä enää vain kuunneella turhaa avautumista." Sehän on vain sinun mielipiteesi", jatkui änkytys. Sanoi, jottei ole mielipide vaan tosiasia, jotta otti yläosasta kiinni. Eikö vain jatkaa länkytystään ja minä vastaan takaisin. Toimari tulee paikalle kysymään, jotta mitäs nyt. Yks sankari painaa niska kyyryssä muualle ja minä kerron miten asia oli. Toimari taas vaan kohauttaa hartioitaan tyylilleen uskollisena ja elämä jatkuu.

Vituttaa kuunnella sen vatsakkaan kääpiön ainaista avautumista minulle, ei se mitään jos olisi aihetta, silloin pitääkin kommentoida. Mutta yksi keksii aidan seipäistä aina minulle sanottaa, mutta empä oo jäättänyt vastaan sanomatta enkä aio jättääkkään. Kuvittelee olevansa joku saatanan ylipäällikkö, jolla joku oikeus länkyttää ihan mistä tahansa. Alkaa vaan olla ihmeissään kun vastaan takaisin.

Jos ongelmaa ei ole ratkaistu 10 vuoteen niin mitäpä sitä sitten nytkään, jos siihen kuitenkin menee se minuutti.

Sinäänsä sai vielä naurut päälle. Minun episoodin jälkeen heti, joku kävi kaverille sanomassa jotta tuotannosta tulevat tuotteet eivät ihan laadullisesti vastaa sitä mitä pitäis. Siellä lenteli taas vittu/saatanat ja kauhat. Mielessäni nauroin, kovasti.

Paihoittelen sekavaa tekstiä.....
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Vituttaa aika rankasti, kun tämä uusi "äly"puhelimeni leipoi mulle melkein 50 euron puhelinlaskun. No nyt on homma hoidettu liikkeessä taas kuntoon, mutta lievä kusetuksen maku tästä jäi suuhun. On se tiedonsiirto nykyään niin kallista, voi että.

Että mä vihaan 2010-lukua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös